レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Ordered Engineered black plastic for use outdoors. The ordering process was extremely simple including the sample. Sample arrived within 2 days and the final order arrived within 3 days via UPS.... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I broke a glass garden table top and decided plastic would be better. I googled plastic sheets and several suppliers came up but only you allowed precise measurements. I ordered 3 sheets for minimum... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service.I received damage item and company straight away send me replacement. As I order panel for window air conditioning unit Hannah was guided me through how to measure as hole... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Great product and excellent customer service. Ordered for delivery early December, arrived late and damaged. Packaging could do with corner protection, bubble wrap and the blue ties done up tight! We... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ポリエチレン・プラスチックシート提供業者

当該企業による記述

PlasticSheetsShops is here for makers and professionals who want to move forward with custom-cut plastics. With in-house production, practical advice and fast, reliable delivery, we turn ideas into practical, reproducible custom work. You make it, we make it possible.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

379件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(379)

過去12か月のレビュー数: 14件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent High Pressure Laminate fabricator

My telephone discussion with Sean was very productive in regard to the feasibility of using HPL panels for part of a bathroom refurbishment project; various methods for fixing / installation to accomodate movement, optimum thickness for this application and edge protection from moisture in use were covered.

10mm thick white sheen finish HPL panels were chosen for the project as flatness in use and ease of maintenance is paramount.

The panels were ordered on the fabricator's website using the digital tools provided for inputting the panel dimensions and all holes and cut-outs required, centred using the x and y edges of the panels. A plan view is built up in stages with each input to give a visual to-scale display of the requirements. Some trial and error was involved in using the system and gaining confidence with the various inputs required (dimensional input is in centimeters and not millimeters as commonly used in the building industry) particularly for recording the locations for the holes and cutouts.

The fabricated panels were delivered 3 business days after the placing the order. Panels were well packaged, hence arrived in very good condition. The panels are very flat with no bowing, the cut edges precise and very smooth. The accuracy of the overall fabricated dimensions and positions of the cutouts and holes is exception.

The panels were fixed to a timber framework using screws. Stainless steel mirror screws with stainless steel screw-on caps was used in lieu of the powder coated colour matched screws available at the supplier. The installation proceeded without any issues and adjustments were not required.

A point to note: No adjustments are accepted when the order is placed, paid and confirmed. Ensure the inputs are checked and reviewed before placing the order.

Very pleased with the product, service and speed of delivery. No hesitation of using the services of the Plasticsheetsshop for the next project.

2023年9月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Exactly what I wanted

The website offered many options, so I could order exactly the size I needed. It arrived and exactly matched what I needed. Great colour and quality.

2023年9月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Everything was great

Everything was great. Fast delivery, unfortunately UPS screw up my parcel and it was a little bit damaged. Contacted customer service and I've got a new replacement. Thank you very much.

2023年9月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Inadequate Packaging, Bad Communication

I ordered two sheets of 15mm HPL, these are heavy. The cardboard packaging was not enough to protect the corners and every corner on both sides of both sheets are damaged. Some with large chunks of material broken off.

I emailed support the moment I opened the package, including photos of most of the damage, I then chased up with another email two working days later. It is now almost a week later and I have heard nothing.

EDIT: after sending another email from another email address a refund was sent, so I have improved the review rating.

2023年9月15日
自発的なレビュー
Plasticsheetsshop ロゴ

Plasticsheetsshop からの回答

Dear Andrew,

We are very sorry to hear about the damage to your order.

In these cases, we always wish to resolve this with a suitable solution as quickly as possible.

It seems that our emails in response to the issue have failed to send. Could you please contact us from a separate email address with your order number?

Kind regards,

Tara

5つ星のうち5の評価

Spot on

Very clear guides on the website. Cut perfectly and delivered in brilliant time. Couldn’t be happier, and will come back if I ever need more

2023年8月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

CRAP!!!!

still waiting for my samples over a week ago
will not buy from these found a better company
they haven"t learnt there lesson
Im not the only one who had crap service

2023年8月19日
自発的なレビュー
Plasticsheetsshop ロゴ

Plasticsheetsshop からの回答

Dear Martin,

We are sorry to hear about your having issues with your order.

Please contact us at info@plasticsheetsshop.co.uk to discuss this further and to get it resolved.

Kind regards,
Tara

5つ星のうち3の評価

Item arrived damaged

Item arrived damaged. Poorly packaged. Refunded quickly.

2023年8月17日
自発的なレビュー
Plasticsheetsshop ロゴ

Plasticsheetsshop からの回答

Dear Susan,

We are very sorry to hear about the issues with your order. Thank you for your feedback and we will ensure that it is taken into consideration for the future.

However, we are glad that we could assist in resolving this promptly for you.

Should you wish to discuss this with us further at all, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Tara

5つ星のうち5の評価

Wish I had found plastic sheet shop…

Wish I had found plastic sheet shop years ago. Excellent products excellent service.

2023年8月9日
自発的なレビュー
Plasticsheetsshop ロゴ

Plasticsheetsshop からの回答

Dear customer,

Thank you very much for taking the time to leave us such a wonderful review. We are so pleased to hear that you had a great experience with your order from our webshop. We look forward to welcoming you back in the future.

Kind regards,
Lynette

5つ星のうち1の評価

Unbelievably bad service

Ordered and paid for samples on 18 July, when they hadn't arrived after a week I firstly emailed and then, when there wasn't a response, phoned. Customer services were pretty useless saying the order would be delivered by Evri, kiss of death! When they still haven't arrived I contacte them again, this time the so called customer services agent was even worse, kept trying to pass the buck and claimed she couldn't get/give me any information. Exasperated I told her I wanted a refund, on principle, and an email confirmation. Needless to say that's one order they won't be getting. How are they still trading when they're so bad!

2023年7月18日
自発的なレビュー
Plasticsheetsshop ロゴ

Plasticsheetsshop からの回答

Dear customer,

We are sorry to hear about your experience with your order.
We understand how frustrating this must have been for you and we would love to discuss this further with you to ensure that the issue is now resolved. We would like to invite you to contact us directly on info@plasticsheetsshop.co.uk or via phone: 01223 976 701.
We look forward to hearing from you.

Kind regards,
Georgia

5つ星のうち1の評価

Returns service is a joke

Order No. 16261UK
Original item damaged. Sent photos on day of delivery 3 weeks ago and promised replacement and new order number by email. 4 PHONE CALLS AND 3 WEEKS LATER....nothing but apologies and promises and each time they have followed through with NOTHING. Most recent call was this morning...and AGAIN promised immediately confirmation by email and new order. It's now 8pm and still waiting... more lies! Absolutely disgusting unprofessional behaviour. I will try for the FIFTH time tomorrow....wish me luck.

2023年7月20日
自発的なレビュー
Plasticsheetsshop ロゴ

Plasticsheetsshop からの回答

Dear customer,

We are very sorry to hear that your order arrived damaged and for the delays you experienced while we resolved the case for you. This is certainly not the experience we wish for our valued customers, and we would like to sincerely apologise. We can see that this issue appears to have now been resolved, however, should you wish to discuss this further or should you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,
Lynette

5つ星のうち1の評価

Very misleading delivery times

Very misleading delivery times. Placed order on 26 June, with anticipated delivery period on or before 3 July. Order dispatched on 28 June. Dispatch confirmation stated that order would arrive in a few days. Received notification from delivery company, Evri that they were expecting our order on the same day. Order was only received by Evri on 6 July and delivered on 7 July.

We had placed an order in reliance that the estimated delivery period shown for each product was accurate. Due to the misleading delivery period we no longer have a requirement for the products ordered.

2023年7月7日
自発的なレビュー
Plasticsheetsshop ロゴ

Plasticsheetsshop からの回答

Dear Alex,

We are so sorry to hear that your order did not reach you when you were expecting. We understand how frustrating this must have been for you and we apologise for any inconvenience this may have caused. We try our utmost to ensure that items reach our customers within the designated time, however, it appears your order may have been delayed due to an unforeseen issue with our courier. We will pass your feedback to the relevant departments to assist us in the future. Should you wish to discuss this with us further, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,
Tara

5つ星のうち1の評価

Poor after sales support.

The price was great and the shipment time was good; however, after sales support for resolving a damaged item was poor.

2023年7月6日
自発的なレビュー
Plasticsheetsshop ロゴ

Plasticsheetsshop からの回答

Dear customer,

We are very sorry to hear that your order arrived damaged and for your disappointment in our process. We appreciate all kinds of feedback from our valued customers. We will ensure to pass your feedback on to the relevant departments to assist us with future improvements and training. We have investigated your case and can see that we are awaiting further details from yourself about the damage so we can assist you further. We have re-sent the email to you.
Apologies again for any inconvenience this may have caused, and we look forward to hearing from you.

Kind regards,
Evelyn

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報