レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

⭐⭐⭐⭐⭐ Green Brazil Landscape highly recommends Plastic Solutions. We have had a great experience with the company, with excellent service and high-quality products. Very professional and reliab... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

I've dealt with this company with both Isabelle's and our main sister company Charlie's child care and have found product and service professional and friendly. Unfortunately on this occasion left on... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic company to deal with! Everything I ordered over two separate orders (all very bulky) was delivered either next day or after just two days. Everything of great quality, to the measurements I... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The polycarbonate sheets were perfect for the job, and the customer service was excellent. Mathew gave excellent advice to suit the job I was doing then followed up letting me know my items were cut a... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ポリ゚チレン・プラスチックシヌト提䟛業者

圓該䌁業による蚘述

Plastic Solutions is part of the larger Material Solutions company, situated just off Naas Road in Dublin, near Red Cow Moran's Hotel. Our plastics division was established in 2013 to service the growing demand for polycarbonate and acrylic sheet used by sign makers, shop fitters, point-of-sale fabricators and the general public. We quickly expanded to include Multiwall Polycarbonate, used extensively in roofing applications.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

267件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(267)

過去12か月のレビュヌ数: 49ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

Green Brazil Landscape highly recommends Plastic Solutions. We have had a great experience with the company, with excellent service and high-quality products. Very professional and reliable.

We recommend Plastic Solutions 100% and will definitely use them again.

— Green Brazil Landscape

2026幎9月23日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Roberto,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち1の評䟡

expensive items came damaged and this


expensive items came damaged and this company decided to blame my driver i used them many times never again brutal service hope this helps someone because they wont take responsibility

2026幎9月18日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Shane,

We’re very sorry to hear that you were disappointed with your experience, and we completely understand your frustration at receiving damaged materials.

We investigated your order carefully and confirmed that it was processed as a collection. The sheets left our warehouse in good condition, and the collection docket was signed with no damage reported at the time of collection.

As the courier was arranged independently and not by our team, unfortunately we are unable to take responsibility for any damage that may have occurred after the order left our warehouse. This is why our team advised you to contact the courier directly regarding the damage.

If there is anything else we can assist you with, please don’t hesitate to get in touch with our team.

5぀星のうち1の評䟡

Damaged items

I have been a customer of Plastic Solutions Ireland for over 3 years and buy from them for all my projects, mainly because of the price. This time I bought solid polycarbonate/PETG sheets. I cut them outside the store, in front of their cameras, the same way I always cut them. When I lifted the sheets to put them in my van, two of them broke. I hadn't touched the rest. The staff said they would replace them, but it was the end of the day and they asked me to come back the next day. When I returned, I was told they couldn't replace them because once the material leaves the shop it is the customer's responsibility. But I was still at the shop, and the incident should be on their cameras. I believe the sheets came from a faulty batch. After more than 3 years as a loyal customer, I expected some understanding and a fair solution. Very disappointing customer service

2026幎6月16日
自発的なレビュヌ
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Jorge,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re sorry to hear that you were disappointed with your experience, especially after being a customer of Plastic Solutions for over three years.

We always aim to support our customers wherever possible. In this case, after the sheets were damaged, our team offered a replacement at an additional discounted price, as well as our cutting service to help avoid any further issues with the material.

We’re sorry that the outcome did not meet your expectations. We truly value your continued business with us over the years and would be more than happy to discuss the situation with you further and see how we can resolve this in the best possible way.

Please feel free to get in touch with our team directly, and we’ll be happy to help.

5぀星のうち4の評䟡

I've dealt with this company with both


I've dealt with this company with both Isabelle's and our main sister company Charlie's child care and have found product and service professional and friendly.
Unfortunately on this occasion left one star short due to a delivery issue which was rectified after some time of order tracing and phone calls. All sorted and would have no problem recommending plastic solutions

2026幎9月13日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi James.

Thank you for your kind review and for continuing to trust us.

We’re very sorry about the delivery issue and any inconvenience caused. We really appreciate your patience and understanding.

Thank you again for your recommendation. We hope to continue helping you in the future!

5぀星のうち5の評䟡

Good value

Good value, good service

2026幎9月8日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Joe,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Very reliable.

fast transaction, easy to deal with, excellent customer service

2026幎9月10日
自発的なレビュヌ
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Andras,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Easy to order and cut to exact size

Easy to order and cut to exact size . Great communication from vendor re delivery . Highly reccommend .

2026幎9月2日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Dermot,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Top quality products and fast


Top quality products and fast deliveries! Thank you

2026幎8月19日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Codrut,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Top quality products

Top quality products

2026幎9月1日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Ken,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち1の評䟡

Not taking any responsibility for the


Not taking any responsibility for the delivery, lied about delay, only excuses, women on the phone rude and dismissive, two guy probably owners don't even answer for emails, when I was looking for my delivery. Finally my order arrived, delivery guy just dumped at my back gate, stuff damaged, noone care. Keep away from them. Costumer service absolute disgrace

2026幎9月1日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Robert,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the issues with your delivery and the damage to your order. This is certainly not the level of service we aim to provide.

We will contact you directly to discuss the damage and work towards resolving this for you as soon as possible. Thank you for bringing this to our attention.

5぀星のうち5の評䟡

The polycarbonate sheets were perfect


The polycarbonate sheets were perfect for the job, and the customer service was excellent. Mathew gave excellent advice to suit the job I was doing then followed up letting me know my items were cut and ready for collection that afternoon. Highly recommended. Ring before collection for an accurate eircode as google maps brought us elsewhere!

2026幎8月31日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Rachel,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service

2026幎8月28日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Robert,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Thank you very much to the whole team

Thank you very much to the whole team, very fast and reliable order processing. Polycarbonate panels of very high quality as pergola roofing.

2026幎8月20日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Urszula,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Great value for money.

2026幎8月19日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Robert,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Happy with product and pricing

Happy with product and pricing, delivery was fast and products were easy to install

2026幎8月18日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Ann,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Service and price

2026幎8月17日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Conor,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Great Quality product and communication

Great Quality product and communication

2026幎8月7日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Mary,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Good options online and a great


Good options online and a great delivery service

2026幎8月6日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Phelim,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic company to deal with

Fantastic company to deal with! Everything I ordered over two separate orders (all very bulky) was delivered either next day or after just two days. Everything of great quality, to the measurements I ordered, and exactly as shown on the site. I had made a mistake with some very bulky polycarbonate sheets on my first order, and customer service were incredibly friendly and helped sort out a return/ exchange very quickly over the phone. Cannot recommend enough!

2026幎7月27日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Niall,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Good service delivery on time very


Good service delivery on time very friendly delivery guys helpful and careful with the products

2026幎7月29日
Plastic Solutions Ireland ロゎ

Plastic Solutions Ireland からの回答

Hi Barbara,

Thank you for your kind review! We’re really happy to hear that you had a good experience with us.

If you ever need anything, our team is always here to help. We look forward to seeing you again soon.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報