レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

I am waiting on a cashout of 45 dollars. My previous 25 dollar cashout had been claimed by a different email and it appeared as if my account had been hacked. They have not responded about it and are... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I've already written a review and just so you know making someone wait for there cashout then expiring it before it ever cleared is definitely against any kind of guidelines. I'll be looking for someo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Wish payouts stuck to the allotted deposit/release date, but you do get paid. It may take a while and I know they are a small company so they don't have enough people to get things done quickly. The g... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

I have really enjoyed the Mobius app and the variety of games etc. The ONLY issue I've had is with my cashouts. I've not received my cashouts on the date stated, (support helped resolve the first one... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ゲーミング サービス プロバイダー

当該企業による記述

1+ million active users. Mobius pays you to play. Our cross-platform system lets you earn real rewards through everyday activities. People come to Mobius to enjoy games, discover new ones, and earn rewards while doing it. Where can you use Mobius? 📱 Mobile (Android) 💻 PC Whether on desktop or Android, Mobius is designed to help you explore, earn, and uncover new favorite games every day. Join us on our mission to become the world’s leading rewards platform.


連絡先

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

166件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 93%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.1

すべてのレビュー

(166)

過去12か月のレビュー数: 165件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I've already written a review and just…

I've already written a review and just so you know making someone wait for there cashout then expiring it before it ever cleared is definitely against any kind of guidelines. I'll be looking for someone to help take your company down you shouldn't even be aloud to have a gaming app.

2026年9月3日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Sheldon,

I am so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and I completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius team

5つ星のうち2の評価

App not working remove google play…

App not working remove google play store and waiting visa gift card $5.00 waiting of approval

2026年9月2日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Nathan,

I am so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and I completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius team

5つ星のうち1の評価

I have been waiting for nearly 3 months…

I have been waiting for nearly 3 months to get my $35 cash out after doing all this steps I even contacted support two months ago still no answer I look on the app today and it has expired do not even waste your time with this app and whoever has any experience with it we all got to stick together and make sure this bogus app gets shut down. Why all of a sudden is it saying expired because they don't want to pay yet I got my first $10 cash out took about a month and a half and I did the same exact steps for the $35 one. Crap crap crap scam scam scam Mobius sucks

2026年6月30日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Amy,

I am so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and I completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius team

5つ星のうち1の評価

This is the absolute WORST site for cashouts

This is the absolute WORST site for rewards for playing games. Its been over 2 months, still no payout. A lousy 10.00. They're hide behind a chat bot. Tickets are NEVER responded too. DO NOT WASTE YOUR TIME WITH YHIS ONE HERE!!!!

2026年7月1日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Rhonda,

I am so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and I completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius team

5つ星のうち1の評価

At first this app seemed legit as my…

At first this app seemed legit as my first 2 cashouts went pretty smooth but for my 3rd $10 cashout, I had to wait 31 days just to get to the pending approval point and so far have been waiting on that for 3 weeks with 6 tickets submitted to support only to not hear anything back, 3 emails, also no response and AI is the only answer I get when I try to contact support which gave me a false contact number and email. Don't even bother with this app unless you want a big headache!!!

2026年7月7日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Amanda,

I am so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and I completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius team

5つ星のうち1の評価

It takes months to get no info or help, just endless tickets

I have had to put in several support tickets to gett my 35 dollars cashout and they keep saying their "financial team" will look into it and admit that it has been over the timeframe they gave me themselves. Yet nothing is every communicated or updated. Its been over 3 months making me believe this has to be a fradulent scam app, stay away from this app as it will waste your time and or money.

2026年8月18日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Evan,

I am so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and I completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius team

5つ星のうち1の評価

Do not expect to be paid

Do not expect to be paid. They will make you wait months to get paid. They don't care about their customers. All they're wanting is you to play the games and burn out your data. Literally the worst game i've ever downloaded

2026年8月19日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Norman,

I am so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and I completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius team

5つ星のうち4の評価

Need help with my cash out been waiting…

Need help with my cash out been waiting since 7/12/2026

2026年7月12日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Andrew,

We are so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and we completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius Team

5つ星のうち1の評価

Initiated a $35 cashout in May 2026

Initiated a $35 cashout in May 2026. So no love. Have waited patiently because i really wanted to like this app and I wanted to give it every chance I could but this is ridiculous and goes way beyond the excuse of being a small team. I worked hard and spent a lot of time to hit them milestones and I am owed what I worked hard for. ?,, I also have enough to cashout another $10 but guess what? Can't until the other cashout clears! I've opened tickets after waiting the countdown then after it went to waiting for approval and was told doneness was checking in it for me then no response. No response even after I opened more tickets. Silence. I am sure they made their chunk from me playing the games. Your welcome !I need to switch my payout paypal info to a different one because I don't have access to that PayPal acct any more. I would appreciate a simple response from you guys. Something to show the you might care about this. I can prove im the acct holder if you reach out to me at the email address below. Like I said I want to like you guys and I'm trying to be patient and understanding. The email listed below is the email associated with my Mobius acct. This is how u can reach me. Like i said i no longer have access to the cashout PayPal acct associated with my Mobius acct. I look forward to and anticipate your response.

2026年5月26日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey,

We are so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and we completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius Team

5つ星のうち1の評価

Total waste and scam of an app

Easy to earn at first but an absolute nightmare trying to cash out the money you earn. Customer service is all but non-existent. They respond once in a while with generic responses. If you try to put in more than one ticket, no matter how far apart, they delete the subsequent tickets and never respond to the first one. Been waiting nearly 2 months for my $45 cashout with no date for when I will get it (if at all) in sight!!!! DONT WASTE YOUR TIME.

2026年8月12日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Barb,

We are so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and we completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius Team

5つ星のうち1の評価

Payment WAY Overdue!

DAYS past the 25 day waiting period for my $15 cashout, and still nothing! Hoping for a reply from Mobius so this can be resolved. Such a frustrating experience!

2026年8月11日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Missy,

We are so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and we completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius Team

5つ星のうち1の評価

Been waiting for 4 months for a…

Been waiting for 4 months for a payout and absolutely no help whatsoever from anyone and I don't understand why this is allowed

2026年4月7日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hi Chris,

We are truly sorry for the delayed experience you've had recently. We know how frustrating it is to wait, and we would love to help get this closed out for you as quickly as possible.

Could you please share the email address associated with your login? As soon as we have that, we will look into your account ASAP and get this sorted out.

Mobius team

5つ星のうち1の評価

I am unable to complete my cash out…

I am unable to complete my cash out request. My latest attempt for $45.00 is still marked as "Waiting For Approval." Could you please help me understand why this is happening and provide any necessary steps to resolve the issue

2026年3月31日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hi Melissa,

We are truly sorry for the delayed experience you've had recently. We know how frustrating it is to wait, and we would love to help get this closed out for you as quickly as possible.

Could you please share the email address associated with your login? As soon as we have that, we will look into your account ASAP and get this sorted out.

Mobius team

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam. Received my $10.00 cash out (took over a month) been waiting almost two mins for a $35.00 cashout. Scam scam scam. Don't waste time or energy

2026年5月4日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hi Amy,

We are truly sorry for the delayed experience you've had recently. We know how frustrating it is to wait, and we would love to help get this closed out for you as quickly as possible.

Could you please share the email address associated with your login? As soon as we have that, we will look into your account ASAP and get this sorted out.

Mobius team

5つ星のうち1の評価

After weeks waiting for approval I am…

After weeks waiting for approval I am now waiting for approval of the approval and I still have 50 plus dollars I have yet to collect. Choose a different app. No one should need to wait weeks and weeks. There are better options out there.

2026年7月27日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hi Crystal,

We are truly sorry for the delayed experience you've had recently. We know how frustrating it is to wait, and we would love to help get this closed out for you as quickly as possible.

Could you please share the email address associated with your login? As soon as we have that, we will look into your account ASAP and get this sorted out.

Mobius team

5つ星のうち1の評価

Dont use this service, scandalous

Dont use this service, unless you have alot of time on your hands to try and get your money from these people. Its a struggle to receive your money. I did receive a few cashouts but not without having to file complaints and open tickets. Now the most recent cashout for $10 (the smallest amount allowed) ive been waiting for 51 days!!! Ive opened multiple tickets and tried to contact multiple times and i never receive any info on whats going on or why its taking an unacceptable amount of time to pay a customer. And since you cant make another cashout request till the one previous is all cleared and sent you get really screwed. Not only have i not received my $10 but i also have $40 ive been waiting to cash out that im sure will never happen either. This company is a complete joke. Not quite a scam , but scandalous

2026年6月3日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hi Ronald,

We are truly sorry for the delayed experience you've had recently. We know how frustrating it is to wait, and we would love to help get this closed out for you as quickly as possible.

Could you please share the email address associated with your login? As soon as we have that, we will look into your account ASAP and get this sorted out.

Mobius team

5つ星のうち3の評価

My first $5 and $20 cash outs were…

My first $5 and $20 cash outs were successful but I'm still waiting on a second $5 cash out that took 20 days July, 1st - 20th for the status to change to waiting for approval and now it's the 25th of July and still nothing I have $45 left I wonder how that's gonna turn out 🤔

2026年7月24日
自発的なレビュー
Mobius ロゴ

Mobius からの回答

Hey Decarlos,

We are so sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want to provide our users, and we completely understand why you're upset.

Could you please share your email address with us? We would like to look into this issue directly and get it resolved for you as quickly as possible.

Best,
Mobius Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報