レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Not discounted. Another traveler on my trip, same hotel, same day, same type of room and their tickets were cheaper. Will go a different route next time instead of using plum benefits.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Purchasing my gift cards took little effort to complete the transactions. I was able to access my gift cards from my email and apply them to my online purchases quickly. I love the savings through thi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

It got me an excellent rate for a rental car. Plum Benefits should just make sure they have the "pay later" option as a default, too. This was my first time using Plum Benefits, and I am happy with th... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

My experience with this business used to be wonderful and it has since turned into a very untrustworthy company. Their system made an error when completing a recent booking and I have spent 3 months t... もっと見る

企業が回答しました

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

383件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(383)

過去12か月のレビュー数: 80件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

they didnt show the taxes and fees till…

they didnt show the taxes and fees till AFTER i already checked out.

2026年9月23日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Thank you for your feedback. We understand your concern regarding taxes and fees. The taxes and fees associated with an order are displayed during the checkout process before a purchase is completed, and by finalizing the transaction, customers agree to the total amount charged as well as the applicable Terms of Sale.

We are sorry to hear that the final cost did not meet your expectations. We appreciate your feedback regarding pricing transparency and will share your comments with the appropriate team as we continue to improve the customer experience.

5つ星のうち4の評価

Gave me a great rate

It got me an excellent rate for a rental car. Plum Benefits should just make sure they have the "pay later" option as a default, too. This was my first time using Plum Benefits, and I am happy with the result.

2026年9月20日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that Plum Benefits helped you secure an excellent rate on your rental car and that your first experience using the platform was a positive one.

We also appreciate your feedback regarding the "Pay Later" option. We understand the convenience and flexibility that option can provide, and we'll be sure to share your suggestion with the appropriate team for consideration.

Thank you for choosing Plum Benefits, and we look forward to helping you save on future bookings! Safe travels! 🚗✨

5つ星のうち3の評価

Not Discounted

Not discounted. Another traveler on my trip, same hotel, same day, same type of room and their tickets were cheaper. Will go a different route next time instead of using plum benefits.

2026年9月16日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Hello, we are sorry to hear about your experience. Hotel rates can fluctuate based on a variety of factors, and pricing may differ between booking channels, membership programs, promotions, inventory availability, and the exact time of purchase. While many members find value through the platform, we understand your frustration when another traveler appears to have received a lower rate for a similar stay.

We appreciate your feedback and are sorry that the savings did not meet your expectations. Thank you for giving Plum Benefits an opportunity, and we will share your comments with the appropriate team for review.

5つ星のうち5の評価

This was the first time I used this app…

This was the first time I used this app and I saved 17% on a $50 dollar gift card at Dave & Buster. My food was $50 but I paid $41.75. What a great deal.

2026年9月13日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

We appreciate the feedback. Thank you and enjoy all the great gift cards. Enjoy D&B!

5つ星のうち5の評価

Gift Card Purchases and Savings

Purchasing my gift cards took little effort to complete the transactions. I was able to access my gift cards from my email and apply them to my online purchases quickly. I love the savings through this platform! I will definitely use Plum Benefits for future purchases.

2026年9月12日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

We appreciate the feedback. Thank you and enjoy all the great gift cards.

5つ星のうち1の評価

Their mistake, my money: Zero accountability from Plumb Benefits.

If I could give Plum Benefits 0 stars, I would.

I had to cancel a hotel reservation because the event I was attending was canceled. I called Plum Benefits for instructions, followed exactly what their representative told me to do, and was then penalized for it as a “late cancellation.”

When I escalated the issue, there was zero accountability, zero apology, and zero customer care. I had to spend five days and countless hours fighting them just to recover a partial refund for a mistake caused by their own misinformation.

I used Plum Benefits to save money. Instead, I lost money, time, and an enormous amount of frustration.

They made the mistake, refused to own it, and made me fight to get my own money back.

Do yourself a favor: book directly with the hotel. Whatever small savings Plum Benefits offers are not worth dealing with this level of incompetence when something goes wrong.

2026年9月4日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

After reviewing your reservation, we found that the hotel supplier denied the refund request. Despite this, we took a loss on the reservation and provided a refund on Order 158156083 as a goodwill gesture to assist you.

We understand your frustration regarding the cancellation process; however, we made every effort to advocate on your behalf with the supplier and ultimately provided a refund even though the refund request had been declined and the charges were not returned to us.

5つ星のうち2の評価

False advertising, buyers beware!

False advertising and prices were more expensive than directly through venue. Vouchers were not useable and customer service none existent

2026年8月21日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Please provide us with your order number so we can investigate this issue further. We apologize for your experience. Once we have the order details, we can review the concerns regarding pricing, voucher redemption, and the assistance you received from customer service. We located orders for you and a manager tried to reach out to you as well as we are unsure what product you are referring to.

5つ星のうち1の評価

AVOID THIS SERVICE- Plum Benefits

I booked a car rental through Plum Benefits for August 5th, picking up at Ace Rent A Car at JFK. At the counter, I was pressured to buy an additional $500 in insurance coverage on top of what I’d already paid, even after explaining I already had full coverage. I was told my coverage “hadn’t kicked in yet.” I asked if I could come back the next day once it kicked in, but they refused to let me do that.

Instead, the counter staff ran a credit check on my husband — the person the booking was under — without his authorization, verbal or written. They then denied the rental and gave me a letter, telling me to hand it to Plum Benefits so Plum Benefits could process my refund.

It has now been over a month of trying to get that refund. I’ve spoken to six different representatives/supervisors, and I get a different excuse every time — first “insufficient evidence,” then “different rental companies have different policies,” then “you didn’t pass security.” When I called Ace directly, they confirmed they never received any communication from Plum Benefits about this at all.

There has been zero escalation, zero accountability, and zero empathy throughout this process. I will not be using Plum Benefits again, and I’m actively discouraging coworkers at my company from using it as well. If this is how customer issues are handled, it’s a serious liability for any employer offering this as a benefit.

2026年8月5日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Please provide us with your order number or give us a call so we can review your reservation and investigate this matter further.

We are sorry to hear about your experience with the rental supplier. As a third-party booking provider, we will need to review the details of the reservation, the documentation you received at the rental counter, and any communications regarding the refund request. Once we have your order number, we can look into the status of your case and any correspondence between the rental supplier and our team.

If you have not already done so, please have the denial letter and any supporting documentation available when contacting us, as this may help us further investigate the concerns you described regarding the rental denial and refund request.

5つ星のうち1の評価

Users will pay the price of the company’s mistakes

My experience with this business used to be wonderful and it has since turned into a very untrustworthy company. Their system made an error when completing a recent booking and I have spent 3 months trying to resolve it only to be told I will be eating the cost of their mistake. This is not a good way to do business or own up to the mistakes of their own systems. I will no longer be using their services and would not trust them to have honest and good practices moving forward.

2026年8月29日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Please provide us with your order number or give us a call so we can review the details of your booking and investigate what occurred.

We sincerely apologize for the frustration this situation has caused. We would like the opportunity to review the reservation, the system issues you referenced, and the steps that have been taken over the past few months. Once we have your order number, we can further investigate the matter and determine what options may be available.

Your feedback is important to us, and we appreciate you bringing these concerns to our attention.

5つ星のうち5の評価

Easy process and great prices

2026年8月21日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Thank you for your review! We're glad to hear you found the process easy and enjoyed our great prices. We strive to make booking simple while providing excellent value for our members. We appreciate your feedback and look forward to serving you again soon! 😊

5つ星のうち5の評価

Easy booking for Virginia trip

I booked a trip to Virginia with three different locations and two theme parks. I was able to do it all with Plum Benefits. The website provided all types of accommodations at all price points, and I earned Fun Points with every purchase. I will always use this site.

2026年8月21日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that Plum Benefits helped you plan your entire Virginia trip, including multiple hotel stays and theme park visits, all in one place. It's wonderful to know that you found a variety of accommodations to fit your needs and budget, and that earning Fun Points added even more value to your purchases. We truly appreciate your loyalty and look forward to helping you plan many more memorable adventures in the future! 😊🎉🏨🎢

5つ星のうち1の評価

They are quick to take your money for…

They are quick to take your money for reservations but now two weeks waiting for approval for refund. No upper management to help me. My grand daughter had brain surgery and I cancelled one week before travel. 2 weeks still no help

2026年8月4日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Thank you for sharing your experience. We're very sorry to hear about your granddaughter's brain surgery, and we hope she is recovering well.

We understand your frustration regarding the refund process. As a third-party travel provider, refund requests for cancellations often require approval from the hotel or supplier, which can unfortunately take additional time. We know waiting two weeks for an update is disappointing, especially given the circumstances surrounding your cancellation.

If you have not already done so, please provide us with your order number so we can review the status of your refund request and determine whether there are any updates available. We appreciate your patience and the opportunity to assist further.

5つ星のうち1の評価

Still a zero review. Unacceptable response

I only got an option to edit my review. The original review is below. This shows that plum benefits does not care or read the reviews. Their response was to call and speak to a manager. My review clearly stated I called for 4 days straight. Spoke to ppl who claimed they were supervisors after waiting on hold for long periods of time. I will not call them again. I should not have to waste my time on hold and calling so many times with Zero results. I have disputed this with my bank and will not be using plum benefits in the future. Employers should look into other programs to use or plum benefits should work on putting a better process in place for such situations. No one should have to go through this when trying to get a refund when the situation dealt with a health issue and unsafe environment. Plum benefits should be able to process the refund then they work with their 3rd party to get the money back. You don't place the burden on the customer. Truly a terrible process.

If I could give them 0 stars I would. I booked City Club Hotel in Manhattan(which was a terrible hotel) through plum benefits. I had issues with cleanliness and mold at this hotel and was unable to stay in the room due to unsafe conditions specifically mold.
I contacted plum benefits in reference to getting a refund for a room I was unable to stay in.
I got the runaround for 4 days. What I didn't know is that they partner with expedia and possibly others. I called and requested a full refund for health and safety issues. The hotel was booked so there were no other rooms available. The hotel advised due to booking through a 3rd party I needed to contact them. So I did only to be told by plum benefits they needed to contact their partner which I found out was expedia. They kept telling me they had to open a ticket. They cldnt guarantee a time frame in which they would get an answer. The hotel said all they need to do is call them and they would approve the refund and then expedia could process the refund. They refused to call the hotel. Again they gave me the run around for 4 days and mind you I had to put out another large amount of money in Manhattan for another hotel. I asked them did I need to open a ticket when you took my money. Did I have to call someone else when you took my money. There were ridiculous wait times when calling and supervisors were few and far between. The whole experience was horrible. With all that being said I never got a resolution through plum benefits so I had to dispute the charge with my bank. I would not recommend using plum benefits.

2026年7月29日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Copilot said:

We sincerely apologize for the frustration and disappointment you've experienced.

Please give us a call and ask to speak with a manager so we can review your reservation and the concerns you raised regarding the room conditions. Issues such as mold, cleanliness, and room safety are taken seriously, and we would like the opportunity to investigate further.

As a third-party booking provider, we can escalate your concerns and submit a refund request to the hotel and supplier on your behalf; however, any refund would require their review and approval. A manager can review your case, the documentation available, and determine whether additional escalation options are available.

We appreciate your feedback and would welcome the opportunity to discuss your experience further.

5つ星のうち1の評価

Expired Promotional Coupon Included with My Purchase

I am very disappointed with my recent purchase through PlumBenefits. I purchased a $50 Domino's coupon on August 1, 2026, which included an additional $10 promotional coupon. However, when I tried to redeem the $10 coupon, the system showed that it had already expired on July 31, 2026—one day before I even purchased the offer.

This is extremely frustrating and misleading. Customers should never receive a promotional coupon that has already expired at the time of purchase. I purchased this deal expecting to receive the full advertised value of $60, but due to this issue, I was only able to use the $50 portion.

2026年8月1日
自発的なレビュー
Plum Benefits ロゴ

Plum Benefits からの回答

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration caused by the promotional Domino's coupon.

A promotional offer should not appear expired at the time of purchase, and we understand why this experience left you feeling misled. We'd like the opportunity to investigate what happened and determine whether there was an issue with the offer details or redemption process.

Please provide your order number, and our team will be happy to review the purchase and look into this matter further.

We appreciate your feedback and apologize for the disappointment this has caused.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報