レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

At this point, i would NOT recommend buy there. I canceled my order, even got a confirmation. But they delivered it anyway, it was a wrong artikel, i payed artikels that cost the double of that i rece... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

The eventual product was great but communication was poor. The item was sent out without my requested changes despite my immediate response to receiving the proofs via email (please be aware that i... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

You have no missing orders stop talking rubbish everyone who orders from you can find out themselves by the tracking number they get. Simply phone royal mail who will confrim Pretty Little Creations... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I have been really pleased with Pretty Creations, their Art Work and dedication to Customer Care is second to none. I live in Cyprus and have to admire their speed and efficiency in getting me my orde... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. むンテリア デザむナヌ
  2. ・
  3. グラフィック デザむナヌ
  4. 写真珟像サヌビス

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Your number one source for all personalised gifts and home accessories. We're dedicated to giving you the very best quality products and customer service. We hope you enjoy our products :)


連絡先

2.8

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

139件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.8

すべおのレビュヌ

(139)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Never received an item

Never received an item. Twice. None of those arrived.

2019幎7月23日
自発的なレビュヌ
Pretty Little Creations ロゎ

Pretty Little Creations からの回答

Hello Monika,

We, everyone at Pretty Little Creations team apologize for the unexpected experience. Please know that your situation was an exception. As you can see on other reviews, we are known for taking ownership and caring deeply about our customers. Though we can’t fix the past but you have our personal commitment to improve the way our staff serves every customer. In line we are currently investigating as we are having some issues with some missing orders, we currently working on a plan to get this sorted to stop this happen in the future. On the other hand, we are processing a refund for your order, kindly keep us posted once reflected on your end.

5぀星のうち1の評䟡

Item not received

Item not received as promised but they did refund me after I requested a refund.

2019幎7月23日
自発的なレビュヌ
Pretty Little Creations ロゎ

Pretty Little Creations からの回答

Hi Miss Sofie,

We, everyone at Pretty Little Creations team apologize for the unexpected experience. Though we can’t fix the past but you have our personal commitment to improve the way our staff serves every customer. In line we are currently investigating as we are having some issues with some missing orders, we currently working on a plan to get this sorted to stop this happen in the future. Thank you

Pretty Little Creations.

5぀星のうち1の評䟡

You have no missing orders stop talking


You have no missing orders stop talking rubbish everyone who orders from you can find out themselves by the tracking number they get. Simply phone royal mail who will confrim Pretty Little Creations have bought postage only and not sent the item to royal mail...... Avoid This company should be called
Pretty Big Disappointment ............
Hurry with the refund good luck with trading standards.

2019幎7月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Order fail!!

Making the order was fun, receiving the proof copy was quick! & it looked so good!!
Yet,
DID NOT RECEIVE ORDER!

the guys were great, they sent another one - supposedly... as I didn’t receive that either?!

Disappointing...

Got a refund.. won’t be ordering form here again!

2019幎7月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service. Had a slight error with the order and they couldn't have been any more helpful. Quick response in emails and a new item was sent the next day. Would highly recommend

2019幎6月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ordered on 2nd June

Ordered on 2nd June, still not received item, no explanation as to why it didn't arrive the first time, told they would resend it and delivered 2 days ago still nothing, even though delivery address was checked. Very disappointed as item was a birthday present. Will not use ever again

2019幎6月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Unfortunately a string of broken


Unfortunately a string of broken promises. Things go wrong from time to time and it is how the problem is rectified that really matters in these situations. Sadly, these guys came up way short; offering a free replacement and never sending it. They also respond to emails at the oddest times which gives the impression they are not UK based.

Probably best to avoid for now as there are more credible vendors online that will provide a better service.

2019幎6月17日
自発的なレビュヌ
Pretty Little Creations ロゎ

Pretty Little Creations からの回答

Hello Justin,

I am very sorry you feel this way, I have looked into your case and can see we issued a refund yesterday.

We are a UK based company, we have people working 24/7 in our customer service department to provide the fastest possible service for our customers.

The reason your replacement was not sent last week was because our machine broke down at the end of last week which I then emailed you about on Friday and explained the situation. I also offered you either to wait until today for us to send out your replacement or a full refund. This is the first time our machine has failed us and we have now infact bought a replacement to avoid this happening in the future.

I really am sorry you feel this way about us a company. We are a small growing business and all our customers are important to us so if there is anything we can do to rectify this then please get in touch with us.

All the best,

Elle

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a personalised calendar from


I ordered a personalised calendar from here and was told it would arrive by the Wednesday first class. I waited a week and still nothing came I then complained to them and asked where it was and was told it was been shipped out on the Wednesday and of it wasn’t there by the Monday at 1pm then to email back. I emailed by and was asked if I wanted a refund or my order reordering. I asked for a refund and they said my order was now cancelled and i got a refund. Was my calendar ever out for shipping ??

2019幎6月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

I recieved an email from the company to


I recieved an email from the company to say my order had been shipped the day after I had ordered. I waited nearly 2 weeks for the item to arrive so emailed the company, they informed that I should have recieved the item by now so offered me a refund or a replacement to be sent out. As I had ordered this as a gift for my mums wedding, i opted for a replacement. The day after I recieved another email which stated that actually there would be a 2 week delay on sending the item out! I asked for a full refund, the issue I had was that I had recieved an email to say it had been shipped when in fact the product had never been shipped and before I had to email the company after 2 weeks I would not have recieved the infomation on the delay!

2019幎5月15日
自発的なレビュヌ
Pretty Little Creations ロゎ

Pretty Little Creations からの回答

Hello Georgia,

I am very sorry you have had a bad experience with us.

It seems your original order may have been lost in the post. We have just this week started using a different service with Royal Mail so that all orders have a delivery confirmation to avoid any further missing orders so we are doing everything we can to limit this and make sure that all our customers recieve their order as quickly as possible.

In terms of the 2 week lead time, this is becuase we had an unexpected high volume in sales for the frames and as our frames are made to order for us we have a 2 week lead time. They are back in stock tomorrow and we have ordered plenty more to make sure we don't run out of stock again.

Again, I am sorry you feel this way.

If there is anything I can do for you to help, then please feel free to get in touch.

Best wishes,

Elle

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報