Ptccollectibles レビュー 

461
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I am incredibly disappointed with my experience. It took over a month for my orders (#12644 and #12624) to finally arrive, which is completely unacceptable. To make matters worse, the "GOD pack" I rec... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Though the prices are a little higher than normal, it is a small business, trying to make a living and giving out more money than you take in isn't smart business practices. That being said, the video... もっと見る

5つ星のうち5の評価

This company packs high quality and well protected mystery boxes (my personal favorite) and also packs regular orders. They also had a youtube channel for packing orders and pokemon news which is incr... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Bought from you guys a few times now and everything has been incredible! Spectacular service, amazing customer care and also offering great prices for Pokemon cards and really giving a big boost for a... もっと見る


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

461件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 88%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(461)

過去12か月のレビュー数: 451件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Support Small Business

Though the prices are a little higher than normal, it is a small business, trying to make a living and giving out more money than you take in isn't smart business practices. That being said, the videos posted on social media are always cherry picked to show the best pulls and very misleading. Ive made three orders, and will be posting the second and third order on my social media page. Suggest paying a little extra for shipping to avoid unwanted anxiety.

2026年7月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bought the modern graded pack and 5 mystery booster packs

Bought the modern graded pack. All Japanese cards. Also bought the 5 mystery booster packs. 2/5 of them were English. Very disappointed. Payed $169 to get maybe $50 of value. Obviously that’s what you get when you buy mystery packs but I’d expect a little more closer to the value I payed.

2026年7月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scalper prices

Will advertise english cards 100% of the time in their videos but will only send you Japanese. Their prices are outrageous and beyond scalper levels.

2026年5月13日
自発的なレビュー
Ptccollectibles ロゴ

Ptccollectibles からの回答

Thank you for the honest feedback, and I'm sorry for the mismatch — if our videos are showing English cards, that's what you should be getting, no exceptions. I understand the frustration of paying for one thing and receiving another, especially when it comes to language/print run, which does affect both look and value.

Could you send me your order number so I can check exactly what was shipped and get this corrected for you? If you did receive Japanese prints when English was advertised, we'll make it right — whether that's a replacement with the correct cards or a refund for the difference.

On pricing, I hear you, and I want to make sure you're not feeling nickel-and-dimed on top of this mix-up. Let me know your order details and I'll take a proper look.

5つ星のうち5の評価

I really enjoyed the order

I really enjoyed the order. I ordered the 80$ full art pack, and I got a bunch of really nice cards. Even though I didn't profit the cards looked really nice and the experience of opening it made up for it! Would definitely order once more

2026年6月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They will send you damaged cards

I bought y’all’s master ball surprise and it only came with 2 vintage cards ( supposed to be 3) and one of those vintage is to damaged pealing edges and a big crease in half the card this is very bad business

2026年6月29日
自発的なレビュー
Ptccollectibles ロゴ

Ptccollectibles からの回答

I want to sincerely apologize for the experience he had with the master ball surprise. It’s disappointing to hear that he received only 2 vintage cards instead of the expected 3, and I understand how frustrating it must be to receive a damaged card.

I will be addressing this issue with our team to ensure it doesn't happen again. We are looking into his concerns and would like to make it right.

Thank you for bringing this to my attention.

5つ星のうち1の評価

Terrible experience overall

Ordered 3 mystery boxes and got the value of one without the promised free booster box. Received some credit for losses to reorder additional items which I am still chasing on after a month. Will keep monitoring and updating.

Update1: I appreciate the genuine response and will update when I receive my package

Update2: kept chasing on when this will be delivered and kept saying “this week” for the last three weeks! Will update if and when this happens!

2026年6月29日
自発的なレビュー
Ptccollectibles ロゴ

Ptccollectibles からの回答

I'm really sorry — this has clearly been a frustrating experience, and a month of chasing down store credit is way longer than it should ever take. That's on us, not you.

I've pulled up your order and I'm getting a replacement shipped out this week to make up for the missing booster box and the shortfall in value. I'm also escalating the outstanding credit issue directly so it actually gets resolved instead of leaving you waiting again — you'll hear from me personally once it's sorted, not just a generic update.

I know trust has to be re-earned here, so once the replacement and credit are both squared away, I'd really appreciate it if you'd consider updating your review to reflect that we made it right. No pressure at all if you'd rather wait and see first — just know we're on it.

Thanks for your patience, and I'll follow up as soon as the replacement ships.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報