Quality Beauty Store レビュヌ 

249
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I received the wrong product which is GBP10 cheaper than what I paid. The bottle was broken for another product. I got a peel neutralizer by mesobase and the packaging is full of scratches and e... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Tive problemas com a entrega, por parte do CTT, entregaram minha encomenda a algo chamado “Pó Rime” coisa que não faz sentindo na língua portuguesa. Entrei em contato com a loja e desde da compra a... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Ich kann diesen Store ÃŒberhaupt nicht empfehlen. StÀndig rennt man seinen Bestellungen hinterher weil Sie einfach die Ware nicht los schicken und 11 Euro Versandkosten fÃŒr ein kleinen PlastikflÀschch... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Cel mai bun lipici, îl folosesc de 8 luni și este foarte bun, după 7 săptămâni clientele încă mai au gene la ochii. L-am încercat când am locuit in Anglia, iar acum îl folosesc și in România. Chiar da... もっず芋る

䌁業情報

  1. 矎容補品提䟛業者
  2. ・
  3. ゚ステティック サロン
  4. 化粧品店
  5. 健康・矎容補品店
  6. 矎容甚品店

圓該䌁業による蚘述

Quality Beauty Store is a UK-based professional beauty supplier offering a carefully selected range of products for lash, brow and beauty professionals, as well as beauty enthusiasts. Our range includes professional eyelash extension supplies, lash lifting and brow lamination products, tints, microblading supplies, beauty accessories and aftercare products from established professional brands alongside our own QBS product range. We have been serving the beauty industry for many years, with a focus on quality products, competitive prices and reliable customer service. We understand how important it is for beauty professionals to receive the products they need quickly, which is why we offer fast UK dispatch and international delivery to customers worldwide. At Quality Beauty Store, we aim to make professional beauty products easily accessible while providing friendly, knowledgeable support before and after your purchase. Whether you're an experienced technician, salon owner, training academy or simply looking for trusted beauty products for personal use, we're here to help.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

249件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.3

すべおのレビュヌ

(249)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Livraison rapide trÚs bonne
colle eyelashes

Livraison rapide trÚs bonne communication via Facebook messenger

2022幎12月1日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

ChÚre Judy,

Merci beaucoup pour vos adorables commentaires ! Nous nous assurons toujours que toutes les demandes des clients sont prises en compte immédiatement. Nous utilisons également Instagram, Whatsapp et d'autres moyens de communication 💋

Meilleures salutations
Équipe QBS

5぀星のうち4の評䟡

Encomenda ok

Encomenda ok. Demora na entrega a primeira vez foi 4 dias a segunda vez quase 15 dias.
Mas sempre atenciosos a dar respostas ao email.
Voltarei comprar

2022幎11月22日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Caro Diaz,

Muito obrigado por fornecer um feedback tão detalhado!

Sentimos muito pelo fato de seu pedido ter sofrido um pequeno atraso, mas, como mencionei a você no e-mail, tivemos alguns problemas com nosso principal parceiro de entrega.

Posso garantir que trabalharemos duro para garantir que esses problemas não aconteçam no futuro!

Atenciosamente
Equipe QBS

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely amazed

Produtos com qualidade e excelente atendimento por parte do serviço ao cliente

2022幎12月4日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Prezada Mariana,

Muito obrigado por deixar um feedback tão adorável

Atenciosamente
Equipe QBS

5぀星のうち5の評䟡

Perfect

Best products and great stuff

2022幎11月18日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Luka,

Thank you so much for taking your time reviewing our store 🌞

We are really pleased to hear you enjoy using our products as well as are happy with our customer support team 🌞

We are looking forward seeing you shop with us again!

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち1の評䟡

International buyers be aware

International buyers be aware! Like other reviews below, I still haven't received my order after 10 days and I cannot even track my order. Horrible experience! Find other places who uses trustworthy and fast courier like DHL.

2022幎11月11日
自発的なレビュヌ
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Lily,

Once again, we sincerely apologize for the fact your original order was delayed by two weeks and as we tried to explain to you we experienced severe set backs due to a Strike Action performed by our primary shipping partner Royal Mail!

Just to let you know we also offer Express Postage to all our international clients and we regularly use it as well. Unfortunately, on this occasion we shipped your order with Royal Mail International Tracked service as this was the option you selected at the checkout. However, as a result of the Strike Action, your order was held at the Royal Mail International Dispatch facility for nearly two weeks before it finally progressed further to your destination country.

We realize that as a seller it is our responsibility to make sure your order is delivered and for this reason we offered you a replacement package straight after we got a notification from you that all was not right with the original parcel.

Once again, we sincerely apologize for all the inconvenience caused as well as for wasting your time and we will use this experience to make sure if in future any of our shipping partners are affected there are viable alternatives to be used.

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち1の評䟡

I haven't received my product yet!

2022幎11月7日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Vanessa,

Thank you for your honest review and once again, we sincerely apologize for causing you such an inconvenience with your order.

As explained to you earlier in our communication, we experienced severe setbacks with Royal Mail Strike Action and were left in limbo until we found an alternative solution to our postage options.

As you are aware, we took the full responsibility in terms of monetary costs and provided you with a new parcel that were delivered to you just a few days after you notified us your original order were not delivered.

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Quick and easy ordering and delivery, thank you

2022幎11月14日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Siobhan,

Thank you so much for your 5 star review! We are so pleased to hear you were able to place your order quickly and hassle free!❀

We are looking forward seeing you shop with us again!

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち1の評䟡

This is my first time purchasing from


This is my first time purchasing from the website! i can’t even track my order! Every time i try to track my package it’s continuously telling me error.

2022幎10月31日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Ina,

Thank you very much for your honest review! We are so sorry for the fact your order arrived nearly a week later than expected as well as for the fact you encountered a brief tracking error. As we mentioned during our conversation with you, we experienced a severe setback due to the fact that our primary delivery courier, Royal Mail had several strike actions during the past two months.

The reason you could not temporarily track your order was because the parcel had been collected from our premises but stayed idle for nearly 4 days at the Royal Mail's Distribution center due to the fact the strike action was on.

As we pointed out, we shipped a replacement parcel as soon as we became aware your order was affected as well as issued a full refund. We tried to contact you several more times to follow up with you on this case but unfortunately got no reply back.

Once again, we sincerely apologize for this whole situation and as we explained several times we took a number of actions to set up an alternative delivery options if more strikes are coming from Royal Mail in a near distant future.

Kindest regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち5の評䟡

Second time buying here, very happy

Second time buying here , so happy with the products and the costumer service , thank you very much !

2022幎11月2日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Monica,

Thank you so much for such a lovely review! We are glad to hear you are now our returning customer and enjoy using our eyelash extension supplies on a regular basis.

We are looking forward seeing you again at our store! ❀

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち1の評䟡

Have not received my order

2022幎11月1日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Comfort Alake,

Thank you very much for your honest review! We sincerely apologize for the fact your order arrived later than expected and as we explained, we experienced a severe setback due to the fact that our primary delivery courier, Royal Mail had been on strike for several days.

As you know we have taken an immediate action to send a replacement parcel to you as soon as you mentioned your order was delayed. I am afraid on this occasion Royal Mail has lost the parcel in their postal network.

We are so glad you were able to understand the current situation and accept our apologies as well as the offer for a replacement package. We are therefore happy to know you have your goods now and can carry on with your treatments.

As we have mentioned to several more affected clients, we took a number of actions to set up an alternative delivery options if more strikes are coming from Royal Mail in a near distant future.

Kindest regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち5の評䟡

viola

Tovar mi dol doručenÜ včas a v poriadku.

2022幎11月7日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Viola,

Thank you very much for your 5 Star Review! We are so happy to hear your order arrived quickly and safely!

We are looking forward seeing you again at our store! ❀

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち5の評䟡

Everything went just great

Everything went just great. Fast delivery. Will for sure buy products again. I am very satisfied and i highly recommended.

2022幎11月4日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Ana Rita,

Thank you sooo much for such a lovely feedback ❀ We are so pleased to hear you enjoy the quality of our products 🥰

At the Quality Beauty Store, we love delivering 5 star customer support, hence you are very welcome to contact us again whenever you need a support or help 🥰

We are looking forward seeing you again at our store! ❀

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち1の評䟡

Mijn pakketje js er nog niet

I still dont have my glue

2022幎11月2日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Nikita,

Thank you very much for your honest review! We sincerely apologize for the fact your order was delayed by 5 days! As we explained to you earlier we experienced a severe setback due to the fact that our primary delivery courier, Royal Mail had been on strike for several days.

As you remember, we shipped a replacement glue as soon as we became aware your order was hit by Royal Mail strikes. We also offered you to issue a full refund and provide a further discount on your next order just to apologize for this inconvenience caused, however we received no further communication from your side.

Nevertheless, please do not hesitate to contact us again if you would still like to get your discount as we have now taken several further steps to arrange a replacement couriers if the same situation with the strikes happen again.

Kindest regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち5の評䟡

The package arrived very quickly

The package arrived very quickly. Amazing experience

2022幎10月26日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Andreia,

Thank you so much for your 5 Star review! We are so pleased to hear your order arrived quickly and safely! As you know, we ship all our orders the same working day to make sure our clients get their goods as quickly as possible!

We hope to see you shop with us again soon!

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち5の評䟡

Fast and everything came as expected!

2022幎10月27日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Sop,

Thank you so much for your lovely review. We are pleased to hear you enjoyed your shopping experience at our beauty store.

We are looking forward seeing you again at our store! ❀

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち5の評䟡

Speedy delivery and excellent


Speedy delivery and excellent communication. Always buy from this store and cannot fault them

2022幎10月24日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Trisha,

Thank you so much for your amazing review! We are so pleased to have such a loyal client as yourself 💓

Kindest regards
The Team @ QBS

5぀星のうち5の評䟡
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Arzu,

Thank you very much for your lovely 5 star feedback! We are pleased to hear you enjoyed our friendly customer service 💋

We are looking forward seeing you again at our store! ❀

Kindest Regards
The Team @ Quality Beauty Store

5぀星のうち1の評䟡

Extreme delays

I need to give free treatment for clients worth 220£ because I haven’t received my product even after 6 days of my order..
and i didn’t even receive refund from them.. keep giving me excuses..
I don’t know what problem they facing but for me they deduct money form my account in 2 seconds that time everything was fine..
and after that everything gone wrong

Really really really disappointed

2022幎10月18日
Quality Beauty Store ロゎ

Quality Beauty Store からの回答

Dear Sneha,

Thank you very much for your honest review! We sincerely apologize for the fact your order arrived later than expected and as we explained, we experienced a severe setback due to the fact that our primary delivery courier, Royal Mail had been on strike for several days.

As we pointed out, we shipped a replacement parcel as soon as we became aware your order was hit by Royal Mail strikes. We also issued a full refund for the order placed just to provide a further compensation for the massive inconvenience caused to you.

Once again, we sincerely apologize for this whole situation and as we explained several times we took a number of actions to set up an alternative delivery options if more strikes are coming from Royal Mail in a near distant future.

Kindest regards
The Team @ Quality Beauty Store

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報