レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Good evening,it was so nice that James contacted me personali.There was a change in the order and he made a perfect solution.I am sooooo happy with my new curtains,i love m. Thank you James,you do ve... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Because of a manufacturing issue the curtain rings I received were not the correct size. But that was not a problem for James who went above and beyond to find us the correct rings. He spent a weekend... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Item was not what I wanted, tried to email the sales team asking for a refund and was ignored me. Update: Comment below is apprwciated but is wrong, order was placed mid April and request... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

It was a nice surprise to come across a company that still displays a phone number on their website and actually answers the phone! I had a few queries so it was important that I could speak to someon... もっず芋る

䌁業情報

  1. りィンドり トリヌトメント店
  2. ・
  3. むンテリア デザむン店
  4. カヌテン ショップ
  5. カヌテン補造販売業
  6. カヌテン販売店
  7. 寝具店

圓該䌁業による蚘述

Quality Poles offers a wide range of high quality Metal and Wooden Curtain Poles, Bedding, Curtains, Venetian Blinds, Curtain Tracks, Roller Blinds, Pole Accessories and more. We specialise in home furnishing products from manufacturers such as Hallis Hudson, Jones Interiors, Catherine Lansfield, Integra, Swish, Speedy Products, Cameron Fuller, Universal and more. We also ship worldwide, so no matter where you are, you can order the same great products at Quality Poles."


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

289件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(289)

過去12か月のレビュヌ数: 21ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

The quality of the curtain does not


The quality of the curtain pole does not match the name of the company, the quality is very poor, not worth the price tag.

2023幎5月30日
Quality Poles ロゎ

Quality Poles からの回答

Hi

Thank you for your review.
I apologise for the issues that you have experienced with the quality of the curtain pole set.
We have received no contact from yourself about any issues so far.
We can be contacted by telephone or email at any time to deal with any problems.

We do not manufacture the curtain poles as we are the retailer so we do not have any involvement with the quality of the manufacturing process.
The corded pole that you have ordered is the lowest priced corded pole available which does mean that the quality is going to be on the lower end of the scale, but it does offer a lot for the money as a ready made corded pole costs more to manufacture than a standard ready made pole set.
For a high quality corded pole, you will need to order a bespoke range which will allow you to choose high quality options, although the price will be quite a lot higher.

We replace any faulty or damaged items free of charge and no customer needs to be left with an item of unsatisfactory quality.
If you have any issues with the curtain pole, just let me know and i will be happy to help.
We can also communicate with the supplier if you have any specific technical issues so you won't have to keep any unsatisfactory items.
You can return any items to us for a refund by using the returns page on our website.

Thank you
Regards

Quality Poles

5぀星のうち5の評䟡

Vendor will refund.

Item was not what I wanted, tried to email the sales team asking for a refund and was ignored me.

Update:
Comment below is apprwciated but is wrong, order was placed mid April and request for refund late April.

Never received an email on returns

Please resend.

Order nunber 5961/220423/70

2nd Update: it appears vendor will accept refund, appreciated.

2023幎4月25日
Quality Poles ロゎ

Quality Poles からの回答

Hi

We sent a reply to your email on 10 April, did you receive it?
You may need to check your Spam inbox to see if it went into there instead of your main inbox.
The item that you ordered (a roller blind kit) was correctly sent out and in our email we mentioned that you can return the order to us.

Thank you
Regards

Quality Poles

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報