Rare London レビュヌ 

572
•
TrustScore 5段階評䟡の2.5

2.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I ordered the same dress in two sizes to find the right fit, and kept (and paid for) one of them. When I came to return the other, unworn with all tags attached, I was about a week outside the ret... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Purchased a dress and unfortunately there was an extremely strong smell on the item. I was disappointed, and arranged to return the item. After reaching out to the customer service team a full ref... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Shipping to the US quicker than expected! I ordered 2 dresses for an upcoming fall wedding. One dress fit well through main body, but straps were unfortunately too long (Brown Burnout Maxi Corset Dres... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service! Ordered a dress online & they don’t offer refunds. Do not order from here, clothes are cheap quality. Sizing is off, runs really small. Need be size 6 to fit into dresse... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 婊人服店
  2. ・
  3. ドレス ショップ
  4. フォヌマル りェア専門店
  5. 衣料品提䟛業者
  6. 衣料品店

Rare London に぀いお

圓該䌁業による蚘述

We are Rare London.

A design-led womenswear brand that is dedicated to bringing affordable luxury garments to our customers and stockists. Rare in name, Rare by Design. Our dedicated in-house design team curates quality garments from heritage styles to statement-trend pieces. We continue to be ahead of the curve to bring our customers and stockists the latest style and standout bestsellers.

Established in 2002, our brand is known for its quality occasionwear and partywear. We are here to cater to the bold with products that stand out from the crowd, like our customers, we are always here to make a statement with feminine silhouettes and bold style. We are here to empower - making all of our customers look and feel they're most confident.

For our latest looks and inspiration follow us @officialrarelondon on Instagram #STYLETHATSRARE

Designed to be Rare, Styled to be statement!


連絡先

2.6

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

572件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.6

すべおのレビュヌ

(572)

過去12か月のレビュヌ数: 30ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I never got my parcel

I never got my parcel. Royal Mail’s notification said it was sent back because the address was incorrect. Definitely not the case. I had to order an alternative dress from elsewhere so I can have something to wear on Friday.

2024幎11月11日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Tenika,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry for any frustration caused by this matter. Our customer service team have now contacted you regarding this matter and are working on resolving this immediately !


Kind regards,
Erin

5぀星のうち5の評䟡

Gorgeous dress!

I wore the dress to the wedding, and I received so many compliments! The dress is embroidered with sequins, which can cause irritation in the underarm area due to friction. If you plan to wear it for a long time, like I did, it's important to be aware of this. It’s not too bad, though; the irritation went away after just one day.

2024幎11月11日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Irem,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you have had a great experience with us and that you love our 'Mint Green Glazed Open Back Mini Dress' !
We hope to hear from you again soon !


Kind regards,
Erin

5぀星のうち1の評䟡

Rare customer Care

Avoid.Avoid...in case they get your order wrong! I had a horrible customer experience with Rare London sending me the incorrect clothing then having to send it back. I re-ordered what I wanted then to be told it's not available, although the item was available on the website. They said they couldn't refund me back to original payment method e.g. bank card, and offered a refund as a gift card instead. I then used their gift card and guess what? - The item was not available - AGAIN. They said they'll refund me on a gift card. I did not want a gift card any more. I'd rather spend my money elsewhere. They had nothing of interest to me any longer. They refused to refund me on my bank card. Therefore, I have no choice but to lose £35 pounds to them. It would have been better if they refunded back on my card considering the terrible experience they had put me through. That was the very least that could do.

2024幎8月20日
自発的なレビュヌ
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Sophia,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry for any frustration caused. As the refund method was selected as store credit during the return process, we’re unable to change this once processed.

Thank you for your understanding.

Best,
Erin

5぀星のうち1の評䟡

Disappointed had to pay €17 on charges


Disappointed had to pay €17 on charges as throught they were included

2024幎10月24日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Michelle ,

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate all feedback from our customers. Unfortunately , these charges are not covered by us. This is state on our website on the shipping info page ( https://rarelondon.com/pages/delivery-information ). We would like to apologise for any inconveincine this may have caused.

Kindest regards,
Erin.

5぀星のうち5の評䟡

First time ordering and won’t be the last

First time ordering from this company. Fast delivery.Dress is beautiful. Excellent quality and very flattering. I’d say it’s made on the larger side (not a criticism btw just a wee pointer incase anyone is in between sizes) I bought a beautiful red cocktail dress for an awards ceremony, I can’t wait to wear it! Will definitely be ordering from here again ❀

2024幎10月8日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Lynsey,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you have had a great experience with us and that you love our red bandeau mesh asymmetric dress !
We hope to hear from you again soon !


Kind regards
Erin

5぀星のうち1の評䟡

Mal.

No te incluyen el precio de aduana y te hacen pagarlo después

2024幎10月4日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Natalia,

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate all feedback from our customers. Firstly we would like to apologise for any inconveinice caused. Regarding custom fees, we do have a page on our website under 'Duties & taxes' explaining how these charges are NOT covered by us and that customers outside of the UK may face custom/duty fees. Please contact Customer.service@rarelondon.com if you have any questions.


Kind regards
Erin

5぀星のうち5の評䟡
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Deborah,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you have had a great experience with us.

We hope to hear from you again soon !

Kind regards,
Erin

5぀星のうち5の評䟡

overall excellent!

Shipping to the US quicker than expected! I ordered 2 dresses for an upcoming fall wedding. One dress fit well through main body, but straps were unfortunately too long (Brown Burnout Maxi Corset Dress). The other (Brown Cowl Corset Detail Dress) is incredible!!! Fits so well. I will be returning the first, keeping the 2nd. they also included a fun "freebie"- a sparkly one piece pantsuit which honestly i would have never purchased by my own desire, however I have a *SPARKLE* themed party coming up that I had nothing to wear, and this pantsuit quite literally is exactly what I needed.

2024幎9月16日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Kelsey,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you have had a great experience with us.

We hope to hear from you again soon !

Kind regards,
Erin

5぀星のうち5の評䟡

Very good

Very good, I did an exchange rather than a refund

2024幎9月6日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Chris,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you have had a great experience with us and have chosen to exchange an item through our returns portal !
We hope to hear from you again soon !

Kind regards
Erin

5぀星のうち2の評䟡

Shipping takes too long

Shipping takes too long. I’m still waiting on my delivery.

2024幎9月4日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Amy,

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate all feedback from our customers. Orders shipped internationally can take up to 5-10 working days to arrive at its destination. This is stated on our website under 'Customer Care' . Please contact our customer service email if you have any questions :
customer.service@rarefashion.co.uk


Kind regards,
Erin

5぀星のうち1の評䟡

I never received my item

I never received my item , the courier left it somewhere and the company will not refund me nor redeliver . Apparently I requested the parcel be left in a lobby which was absolutely not the case as it is a public area. There is nothing anywhere to say I requested this for my parcel I paid £5.95 fir it to be delivered to me personally which did not happen and I am now £100 worse off with no dress received . Be very wary of using this company. Appalling custoner service .

2024幎9月3日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Alison ,

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate all feedback from our customers. As mentioned via email with you, we have contacted the courier several times for you and they have confirmed the delivery with photographic proof that your parcel was delivered at the correct location you provided. If you wish to raise this issue further, we would advise you to contact the courier. Apologies.


Kind regards,
Erin

5぀星のうち5の評䟡

Fast shipping

Fast shipping, items came as pictured, great quality!

2024幎8月16日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Rene,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you are happy with your order.
We hope to hear from you again soon !

Kind regards
Erin

5぀星のうち4の評䟡

Quanto Ú sicuro o rischioso investire


Quanto Ú sicuro o rischioso investire in questa piattaforma???
Per investire intendo acquistare pacchetti fissi sul quale fare recensioni sui prodotti e ricevere una commissione a fine giornata. Risponde con professionalità e esperienza grazie a tutti ❀❀❀

2024幎8月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Dress was great quality

Dress was great quality and shipping time was fair

2024幎8月19日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Rebeca,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you are happy with your order.
We hope to hear from you again soon !

Kind regards,
Erin

5぀星のうち5の評䟡

Gorgeous and well made

The dress was gorgeous and quality evident in the details and the fit.

2024幎8月19日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Anna,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you are happy with your order.
We hope to hear from you again soon !


Kind regards,
Erin

5぀星のうち1の評䟡

I’m so disappointed I ordered the gold


I’m so disappointed I ordered the gold fringe dress for a wedding and it came in time but the zipper doesn’t work. It’s so on the dress and I can’t even get in it. I don’t even have enough Time to return it or exchange it I already ripped that ribbon Off because you can’t even try on the dress without taking it off so now it’s too late and I’m so disgusted. I would never order from here again. $130 is a lot to spend on a dress that you can’t wear.

2024幎8月15日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Esraa,

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate all feedback from our customers. We have now passed this onto our customer service team, they will be in contact you with further information and a response to these issues. Apologise for the inconveinece caused. We hate upsetting our customers !

Hope to hear from you again soon !



Kind regards,
Erin

5぀星のうち5の評䟡

Amazing customer service

Amazing customer service! I needed a dress at very short notice and the company upgraded my order to next day delivery at no extra charge. The dress was perfect 👌 💫 x

2024幎8月13日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Anna,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you are happy with your order and that our customer service team were able to help you.
We hope to hear from you again soon !


Kind regards,
Erin

5぀星のうち2の評䟡

So disappointed with the dress the cut


So disappointed with the dress the cut is small

2024幎8月12日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Heather,

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate all feedback from our customers. We have now passed this onto our customer service team, they will get in contact with you as soon as possible. Please keep a look out for a email from us in your inbox/junk folder. We would like to apologise for any inconvenience caused. We hate disappointing our customers.


Kindest regards,
Erin

5぀星のうち1の評䟡

worst customer service iv encountered

Love my dress.. arrived when said, returns easy also as had ordered 3 dresses Update!!!! don't order from this site returns were easy yes me taking to post office and sending bk was easy but trying to get your money bk is murder I am due just under £150 bk for 2 dresses returned i have asked for a refund and keep getting fobbed off that I ticked the credit note button on there site that I know I did not opt for as i only needed the one dress and now rare london have said they cannot issue a refund as their policy won't allow it surley their customer service would be much better advised when a genuine request is made to actually help the customer!! my statutory rights have been abused here and I will be taking this further along with a bad review on every platform I find,, they can not stop you from getting your money back when you have requested a refund they have also sent a credit note by email that i have not used they say they cannot cancel in order to refund the money?? sounds like a scam to me!!!! And lucky to be getting that one star!!

2024幎8月6日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Paula,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you are happy with your order.
We hope to hear from you again soon !



Kind regards
Erin

5぀星のうち5の評䟡

Really happy to my dress

2024幎8月8日
Rare London ロゎ

Rare London からの回答

Hi Laurence ,

Thank you for taking the time to leave us a positive review ! We really appreciate your feedback and will be sure to pass this onto our team. We are so glad to hear that you are happy with your order.
Hope to hear from you again soon !

Kind regards,
Erin

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報