Realchristmastreesglasgow レビュー 64

TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I've purchased a Christmas tree from Real Christmas trees for the past few years. The trees are true to size and look the part. They're delivered to your door on the date you specify and you can pay t... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Tree arrived today oh my what a beautiful tree it’s going to look outstanding once decorated. One negative I tried to order my tree by phone but was told to do it online but as an older person I lik... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I have used real christmas tree glasgow for a number of years now. Fantastic pricing, effortless delivery and top of the range service. I wouldnt go anywhere else to get my Christmas tree. Cant wait t... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered this year's tree well in in advance prompted by the the 10% off in Sept offer ( amazing as already a great price for a real tree) I have no doubt it will be as beautiful as every tree I've eve... もっと見る

企業情報

  1. クリスマス ショップ

当該企業による記述

Family run company, with family values. We supply cut trees to commercial and domestic properties. We can supply any volume of trees from 4 ft to 20 ft All our trees are homegrown here in bonnie Scotland.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

64件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent service and trees.

I've purchased a Christmas tree from Real Christmas trees for the past few years. The trees are true to size and look the part. They're delivered to your door on the date you specify and you can pay to have them taken away on the date you specify. I have never been disappointed in the tree or the service offered and would recommend - always good to use a local company too.

2026年1月3日
5つ星のうち5の評価

Good Service, Good Trees

I have used this company for a few years now, and for the last two years, I have purchased my Christmas trees. My experience; seamless, first class service and the best trees I have had for many a year.
Thank you

2025年12月29日
5つ星のうち1の評価

Terrible service for delivery

Update after seeing the reply:
I know he dragged the tree because I could see it through the huge windows as I was working near the reception of the building. At the entrance he was on the phone with someone else, he was not trying to reach me. And as well, he dragged the tree through the reception and corridors (with me). Part of the tree (branches) were already out with a teared net, since he was in front of the building. I do not want to get your calls or resolve this issue because whatever you can do it would be to take this tree out of the apartment and take another inside, and this process was already a huge mess and had consequences on my side from the building management. Moreover, I do not need your sarcasm in your answers. I know perfectly well you cannot fully control the size of the tree, but for your information, this one is closet to 6ft than it is closer to 5ft. Your company should be more professional both in deliveries and in costumer service. You make costumers even more upset.
Original review:
Terrible service for delivery. Terrible sense of costumer service by the van driver.
The tree doesn’t arrive properly conditioned and wrapped, or it got destroyed because it was DRAGGED through the street, side walk, hallways in the building, entrance/reception and then to my apartment through the lift. Nevertheless, it wasn’t enough wrapped as I see only 2 thin mesh layers. Due to this it dirtied everything along the way in the building and I got into trouble with the property manager. Moreover, the tree is much taller (probably 6ft), but I ordered a 5ft, and it doesn’t at all look like the image in the website, it looks more a fraser than a nordmann). I won’t even bother to request a change or anything to this company as I do not want to deal with them anymore. I am ao super distressed with all this experience. I believe their delivery terms don’t suit everyone.

2025年12月11日
自発的なレビュー
Realchristmastreesglasgow ロゴ

Realchristmastreesglasgow からの回答

hi

Sorry to hear you had a problem.
Trees are netted, not wrapped as they need to breath.
So you would always get some needles.
The trees are measured as they go out for delivery, any tree that is ordered in your case you ordered a 5ft tree, all trees are measured by the foot, your tree does not reach 6ft then it goes out as a 5ft tree.
All Christmas trees are living plants and individual, they are not made in a factory.

We have spoken with the driver, the driver met you at your front door, so we have no idea why you would say, your tree was DRAGGED through the street/sidewalk and the driver carried it to your flat door.
We also did call you and offered to change the tree, but you refused to talk.
We would like to offer again to resolve your issue, if you would like to contact us.

5つ星のうち5の評価

Easy to order

Easy to order, excellent communication, delivered on time, the delivery man wished us merry Christmas and the tree is flawless very special. Will be ordering again next year.

2025年11月25日
5つ星のうち2の評価

They delivered the tree on time but…

They delivered the tree on time but this year they did not help us put the tree into the stand for us.
I am a bit disappointed about this, as past two years they have been excellent in helping us. I hope it’s just a slight training setback.

2025年11月8日
Realchristmastreesglasgow ロゴ

Realchristmastreesglasgow からの回答

Hi Colin

Thank you for your review.
If you had reached out to us we would have explained to you,and tried to help you out.
We are not and never have been insured to enter into any property whatsoever , it does clearly say in our delivery policy.
The delivery driver who delivered your tree this year is a new driver.
The driver who delivered your tree over the last few years is no longer with us as he damaged someone’s property and they claimed us for the damage.

Hope this clears up any issues.

Real Christmas trees 🎄

5つ星のうち5の評価

Fantastic Service

I have used real christmas tree glasgow for a number of years now. Fantastic pricing, effortless delivery and top of the range service. I wouldnt go anywhere else to get my Christmas tree. Cant wait to get mine this year again. Thanks again for delivering a fantastic service year after year.

2025年11月3日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報