レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

So sad to write a negative review but you cannot advertise a 2-3 day delivery that is coming from china!. Ordered on 3rd September and 19th returned to sender in china. Contact has been tough. Phone... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Easy to order and prompt delivery. Well packaged parcel. A bit disappointed in the quality if the key rings. I think they might break easily.

5぀星のうち5の評䟡

First time using Redcandy (found on Instagram) checked reviews here first to Makesure legit before ordering. Ordered a sale item (Flamingo storage box) on Monday, two days later it’s here! Really... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Paid £20 for the fastest delivery on an order placed early morning. Finally get the dispatch email after 10pm the next day. The DPD email says it’s been sent on 2 day service. Don’t bother paying f... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ギフト ショップ
  2. ・
  3. DIY甚品店
  4. アンティヌク家具店
  5. 菓子屋
  6. 調理台専門店
  7. 日甚品店

圓該䌁業による蚘述

Red Candy is a high-energy, life betterment brand with a wicked sense of humour and a generous splash of quirk. We’re all about bold design, vibrant colours, and unapologetically fun products that inject joy, spark creativity, and make life just that little bit better. We’re not just a brand—we’re a slightly bonkers club where our customers don’t just shop, they belong. If you get us, we definitely get you. Our products are designed to uplift, surprise, and add a daily dose of delight—because life is brighter, happier, and way more exciting when you embrace the unexpected.


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

125件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 20に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.1

すべおのレビュヌ

(125)

過去12か月のレビュヌ数: 12ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Smiley umbrella

Fantastic delivery

2025幎7月25日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Christine, you’ve made us smile brighter than that umbrella! (you'll defo need it with the way the weather has been) Thrilled it landed safely and swiftly. Just so you know, we’ve got a 15% off sale running to help with early holiday shopping. Perfect excuse to top up on joy-bringing finds. 🌟

5぀星のうち4の評䟡

Pleased with doormat.

Pleased with doormat.
Only issue was slight delay in delivery.

2025幎7月15日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Thanks a ton for your fantastic feedback! We're so happy to hear you had a great experience all around. We really appreciate your kind words!

If you know anyone who'd love our unique and fun items, please spread the word about Red Candy! We'd be thrilled to have them. Thanks again for your support!

5぀星のうち5の評䟡

Quick delivery well packed and an


Quick delivery well packed and an excellent product

2025幎7月7日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Thanks a ton for your fantastic feedback! We're so happy to hear you had a great experience all around. We really appreciate your kind words!

If you know anyone who'd love our unique and fun items, please spread the word about Red Candy! We'd be thrilled to have them. Thanks again for your support!

5぀星のうち2の評䟡

Disappointed

Be very careful when buying an item. Once you clicked and paid, they will show a timed discount for the same item. I didn't realise right away they'd be charging me for a new one. I emailed right away to get the duplicate cancelled and they told me it was too late, that's how fast they dispatch, without addressing my problem. I had to email again to ask for a return. I was given a link to a form to fill in, which I have. They said they'd contact me but nothing so far. I used to love this website. Now I'm utterly disappointed and would no longer recommend it.
I did receive both items quickly and in good condition, but the website was willfully misleading, and customer services are frankly unsatisfactory

2025幎7月1日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

I’m so sorry to hear about your recent experience, and I completely understand your frustration, this isn’t the standard we aim for.

Regarding the item you didn’t intend to purchase, we will be reaching out to you shortly to arrange a free return and a full refund. Please rest assured that we’ll make this process as easy as possible for you.

We also take your feedback seriously and are actively working on improvements to make our website clearer and easier to navigate, particularly around promotions and checkout.

We’d really appreciate the opportunity to put this right, thank you for taking the time to share your experience and for your past support of Red Candy.

5぀星のうち1の評䟡

I requested a return/refuund no comms


I requested a return/refuund no comms from company

2025幎6月25日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

We're really sorry to hear you haven't received any communication about your return or refund request. That's definitely not the experience we want for our customers.

Please reply with your order number and the date you requested the return/refund, and we'll look into this immediately for you.

5぀星のうち4の評䟡

IPrompt Resolution

I had an issue with Redcandy's communication and error regarding my order.
However, when contacted by myself and Amazon, the issue was dealt with politely, apologetically and promptly.

2025幎6月24日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Thanks for sharing your experience. We're glad that despite the initial communication and order error, our team, when contacted by both you and Amazon, was able to resolve the issue. We appreciate you highlighting how it was handled.

5぀星のうち5の評䟡

Seagull Snack Bag Snack Bag was smaller than I expected

Snack Bag was smaller than I expected
But, actually is serving its purpose very well

2025幎5月27日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Thanks a ton for your fantastic feedback! We're so happy to hear you had a great experience all around. We really appreciate your kind words!

If you know anyone who'd love our unique and fun items, please spread the word about Red Candy! We'd be thrilled to have them. Thanks again for your support!

5぀星のうち5の評䟡

Really fast delivery!well packaged

Really fast delivery!well packaged! Arrived in perfect condition! Didn’t have a battery with it so had to go shop but bloody love it! Quirky AF!! 😍😍😍😍😍

2025幎5月19日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Thanks a ton for your fantastic feedback! We're so happy to hear you had a great experience all around. We really appreciate your kind words!

If you know anyone who'd love our unique and fun items, please spread the word about Red Candy! We'd be thrilled to have them. Thanks again for your support!

5぀星のうち5の評䟡
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Thank you so much for your fantastic feedback! We're so glad you found all aspects of your experience very, very good. We truly appreciate your kind words!

If you have any friends or family who might also enjoy our unique and fabulous items, we'd absolutely love for you to spread the word about Red Candy! Thank you again for your support!

5぀星のうち1の評䟡

The order was very misleading

The order was very misleading

2025幎5月2日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

As a reputable company that strives to ensure our products meet the description, we acknowledge that the issue with your order was an isolated case due to an error by our fulfillment team, which we are now investigating, and we want to assure you that we will ship the missing item.

5぀星のうち5の評䟡

Great products always arrive well


Great products always arrive well packaged and on time

2025幎4月17日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Wow, thank you so much for the 5-star review! We're thrilled to hear you had such a great experience with RedCandy. It truly makes our day!

We love it when our customers share the RedCandy love! If you have friends or family who would enjoy our products, we'd be delighted if you recommended us.

Thanks again for your amazing feedback!

5぀星のうち5の評䟡

Fab all aspect v.vgood.Thank you.

2025幎4月23日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Thank you so much for your fantastic feedback! We're so glad you found all aspects of your experience very, very good. We truly appreciate your kind words!

If you have any friends or family who might also enjoy our unique and fabulous items, we'd absolutely love for you to spread the word about Red Candy! Thank you again for your support!

5぀星のうち1の評䟡

My order has not arrived

My order has not arrived. No reply to my query email
You have taken my money but no goods !!!

2025幎4月22日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

We sincerely apologize for the delay with your order; we understand this is frustrating, and we want to assure you that we're taking this very seriously. We're currently investigating the issue to determine the cause of the delay and how we can best resolve this for you. We want to make this right and ensure you receive your order as quickly as possible; we've sent a follow-up email to your inbox with more details and, if necessary, a request for further information; please check your email so we can move forward with resolving this for you. Thank you for your patience and understanding, we appreciate your business.

5぀星のうち1の評䟡

Shocking service

Ordered an item in December, did not receive it. Queried it, and was told it would arrive in January. I've still not received it and all my queries have been ignored. No sign of a refund either. Seems like a scam. Avoid at all costs.

2025幎3月15日
自発的なレビュヌ
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

We are deeply sorry to hear about the unacceptable delay and lack of communication regarding your December order. We understand your frustration and concern. This is certainly not the level of service we aim to provide. To resolve this immediately, please reply to this message with your order number. We will investigate the issue, provide a full refund, and address the communication breakdown. We are committed to correcting this situation.

5぀星のうち1の評䟡

Didn’t receive the goods very


Didn’t receive the goods very disappointed

2025幎2月12日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

We sincerely apologize that you haven't received your goods and understand your disappointment. One of our team members will be reaching out to you shortly to investigate this issue and correct it as quickly as possible.

5぀星のうち1の評䟡

Wrong order was sent

Wrong order was sent. Have sent several emails asking how I can return the item but have not had a response after 4 working days. The only way to get returns information is by email, so I’m currently stuck and unable to return the item. I still would like the actual item I ordered!

2025幎2月3日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Hi Jane,

We sincerely apologise for the mix-up and for the delay in getting back to you. We understand how frustrating this must be, and we truly appreciate your patience.

Thank you for bringing this to our attention—we’re committed to making this right for you and we will be in touch shortly!!

5぀星のうち1の評䟡

Ignorant customer service

Never received my order Contacted the company several times No response no help no nothing Wouldn't order from Red Candy again No trust
Redcandy replied to this review saying they would be in touch That never happen 😡
I did eventually get a refund but it wasn't a full refund 🙄

2025幎1月9日
自発的なレビュヌ
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

We are deeply sorry to hear about your extremely negative experience with your order and our lack of response. We understand your frustration and the complete lack of trust you now have in Red Candy, and we take full responsibility for our failure to address your concerns adequately.

We understand that an apology alone is not enough, but we want to assure you that we are taking your feedback very seriously. We are reviewing our internal processes to prevent similar situations from occurring in the future.

One of our team members will be reaching out to you shortly to investigate this issue and correct it as quickly as possible."

5぀星のうち1の評䟡

Sent wrong item and after 2 emails to


Sent wrong item and after 2 emails to there customer service still waiting on a response.

2025幎2月3日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Hi Jane,

We sincerely apologize for the mistake and for the delay in our response. This is not the level of service we strive for, and we truly regret any frustration this has caused. Our team will be in contact shortly!

5぀星のうち1の評䟡

I have tried to contact the company via


I have tried to contact the company via 3 different mediums and have failed to get any response. I purchased a mystery box as a gift. The box promised to contain items of double the value. To say I was disappointed with the contents would be an understatement. I received 4 items: a single tulip, a notebook, beer mats and a planter. Extremely underwhelming. The value of the items equalling 40 pounds (listed on the website) despite spending 73 pounds. Customer service is non existent. I will be going through my bank for a full refund.

2025幎1月30日
Redcandy ロゎ

Redcandy からの回答

Hi Patricia,

We’re really sorry to hear about your experience and that the mystery box didn’t meet your expectations. Our goal is to provide great value and a fun unboxing experience, and we completely understand your disappointment.

We also apologize if you’ve had trouble reaching us—we aim to respond as quickly as possible and would love the opportunity to make this right.Our team is getting in contact!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報