レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Great car sales with lots of variety of quality vehicles, great sales team which are very helpful and efficient in helping you find the right car for you. Will definitely use again or advise anyone in... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Went to the showroom to purchase a car I'd seen on the Facebook page. Felt there was little interest in their customers especially when your potentially spending a large amount of money. Instead to bu... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Waterpump failed on car after 9wks 850mls spoke to Brandon at Reo car sale.could I go ahead and have it replaced did so at Asset cars Abertillery went back Brandon at Reo showed him the work done... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Bought a van from REO Car Sales, in January 2025, part exchanging my existing van. Process was straight forward and easy thanks to Garth & Alec. Minor issues with van, quickly picked up and sorted by... もっず芋る

䌁業情報

  1. 䞭叀車ディヌラヌ
  2. カヌディヌラヌ
  3. オヌト ファむナンス・ロヌン䌚瀟

圓該䌁業による蚘述

Unmatched selection, unbeatable service. REO Car Sales is your car buying destination.


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

64件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 7に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

i really wouldn’t bother with this car


i really wouldn’t bother with this car dealer unless you like losing your money. Buy a car for over 10,000 2 months latwr the engine seizes and they didnt wanna know so I had to pay out another £1600 to put the car in a drivable condition again. Was reported 2 trading standards n they told me they are already building a case to prosecute gareth the crook owner. Lots of the local repair garages said since they wouldn’t even buy a wheelbarrow off these and to stay well well away from them I just wish I knew this first, explains why they have low reviews on here wish I read them 1st

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

PLS AVOID

PLS AVOID! AVOID! AVOID! gareth is a con man and aled isnt much better. there are other reviews everywhere saying the same sorts od stuff. we brought an expensive car from them to be delivered and it was delivered but was nothing like he described. i complained and said I don't want the car because loads of issues and i want a refund in full. weeks went by and constant phone calls to them and nothing.

so i paid for a car, they took the car back because it wasnt as described and didn;t give me my money back but the best bit is they was advertising the car up for sale again, which legally isnt allowed and relevant authorities jave been told and building a case.

2025幎7月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Cowboy company

Brought a car 6600. Within 2 months the car needed a new engine. Reo arranged for reconditioned engine new wet belt and oil filter to be fitted. This took a further 2 months. No one gets back with updates just excuses. 5 months later, only having the car 9 month, the engine needed renewing. The engine was not reconditioned and no new wet belt or filters changed. Contacted Reo. Again would not respond to calls. I was told the owner gareth does not have face to face contact with customers. Refused to help. The garage that supposedly did the work on the engine would only deal with reo as they paid for the engine but Reo would not communicate with this garage. After 9 months,2 of which REO had the car, unable to afford a new engine the car was sold for spares, at a massive loss. Stay away from this company if you want good service or at least a car that works. Now i have No car, can't afford another car due to debt this one has left me with. This business should never be allowed to trade

2025幎7月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Brought a car from here in November


Brought a car from here in November fell in love with it straight away provided a good delivery service that’s about it the car was purchased for £6,000 when I got it it had problem with oil filter suspension and then turbo had gone took it to garage repairs cost £3000 which we’re reluctantly settled in Jan I was with out a car for 8 weeks as it spent more time in garage , still not been right since now has timing chain issue possible under damage to the engine been quoted another £3000 to fix , garage reluctant to fix die to reo not wanting to pay up the first time numerous emails and phone calls never responded never got an apology for selling me a car that wasn’t even fit to be on the road really upsetting that someone would do that not only are you causing financial lose to your customers you are to yourselves in 25 years of driving never had such a terrible car really heartbroken as I now have a car I can’t drive is only worthy of scrap yard I yet to sort out the hassle of the finance I took it out with I will proabley end up with no car now which I rely on as a self employed worker.

2024幎11月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Endless Problems

Well, what can I say
 the sales was pretty seemless and quick, The test drive was a bit crap, the car was on fumes so couldn’t take it very far. (Maybe my fault and should of asked)
Anyway, after purchasing the car and within the first 3 months the clutch needed replacing at the cost of over £1000 it also needed a new thermostat. 6 months in its back in the garage having a new electronic steering rack fitted again costing £1500. Buying used car is always a risk and I’ve always said, people only sell cars when there is a problem turns out I’m right on the money with this one.
Clutch was slipping from day one but due to the lack of test drive this wasn’t picked up till the drive home. The warranty wasn’t worth the paper it’s written on and I had to settle it myself.

Like I say above, maybe these things are my fault for not picking them up before hand but the symptoms were there to start and not checked presale.

2024幎11月28日
自発的なレビュヌ
REO Car Sales ロゎ

REO Car Sales からの回答

Hi Steve, I have checked your account with us to get a picture on what has happened.

You purchased the car from us on 29th August 2024 and prior to that, you had the opportunity to test drive the vehicle.

You contacted us on 4th October 2024 to advise that you had the clutch and flywheel replaced, where you say it should have cost £1800, but because you paid cash, you had it done for £1000 (That's some huge discount?)

If the clutch was slipping from day one as you suggest, you would have surely told us on the same day, rather than quite some time later?

We advised that we would have absolutely no problem in covering the agreed cost with you and would just need a copy of an invoice for our records. You couldn't provide an invoice or anything that states you had the clutch replaced.

You then sent us a screenshot of a bank transfer of £1,000. However, that was to some personal account with no reference, rather than a business named account.

With all due respect, that could have been absolutely anyone. All we wanted was some sort of paper trail and then we can get our accounts team to send over the payment. But we can't just be sending money over to accounts with no invoices etc.

If you would like to discuss this any time, then feel free to give us a call or drop us an email.

Many Thanks,

Team REO

5぀星のうち5の評䟡

New car

Absolutely love my new car from Reo car sales I rang up and was on the phone for about 20 minutes because we were at my boyfriends house which is 3 hours away In all fairness with the team they didn't push me or anything was happy to answer any questions after everything I was happy to leave a deposit on my low mileage BMW 3 Series we arranged for me to come down Friday unfortunately I couldn't make it till today but again that wasn't an issue Brandon was able to meet me at 6.30 in the morning which is before opening time but I had to get back after finally seeing the car it was perfect everything was as over the phone and in the advert no faults after seeing the car in person very happy with the car and the service I had at Reo honestly couldn't be more grateful thank you so much.

2025幎4月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Just purchased a car from Reo car sales


Just purchased a car from Reo car sales in abertillery after going around a few dealers and couldn't find the right car Alex showed me around and helped me find the right car for me which finally I found the car I wanted he then passed me to leigh who ran me through the paper work and got me on my way in my new car I couldn't be happier with the service I received at Reo car sales thank you so much will definitely be back when it's time to upgrade.

2025幎4月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Wasted My Time

I asked to have a look of a car which I was interested through WhatsApp. They agreed I can come over the next day in the afternoon. On next day, I let them know the time I am arriving before I set off they didn’t reply with any issues. At the end I travelled for 1 hour and 15 mins arrived the shop, they told me the car was sold 2 hours ago. This was ridiculous and really upsetting me. Totally wasted my time. Stay away from them. They don’t care customers.

2025幎4月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Shocking service

I arranged to purchase a car last week. Deposit paid arranged delivery for the following week, checked 2 days before delivery all was OK, only to replied to by text! Gearbox is broken you "aint" getting it!!
Generally shocking and shabby customer service. Highly recommended you give these guys a miss!!

2025幎4月14日
自発的なレビュヌ
REO Car Sales ロゎ

REO Car Sales からの回答

Hi Richard, I am so sorry that you had a negative experience in buying your car with us. A thorough inspection is carried out on every car before handover with the customer and when the car was given it's pre-delivery inspection, a fault was picked up with the car.

I do agree that a member of the sales team should have called you rather than sending a message.

It's much better for everyone if a fault is picked up before the customer has a car. The last thing we want is to send a car out to a customer and then a fault is picked up or something goes wrong when the customer has the car. If it was something minor, then we could easily get it repaired, however to refurbish a gearbox costs literally thousands as it's a huge job, and not something we would feel comfortable in getting done and then handing over to you.

I am sure you would rather us not sell a vehicle to you that has a fault.

5぀星のうち1の評䟡

Avoid !!

Avoid !!! Took a deposit over the phone and 24 hrs later the vehicle had a major oil.leak and was told the vehicle would be going to auction. LIARS!!! The vehicle was sold and taxed the following day.. so basically they sold to someone else .must think I was stupid why would you tax a vehicle that's going to auction!!! Done us a huge favour really as who would want to do business with dodgy car salesman like this!!!

2025幎3月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

REO Car Sales Van Purchase

Bought a van from REO Car Sales, in January 2025, part exchanging my existing van. Process was straight forward and easy thanks to Garth & Alec. Minor issues with van, quickly picked up and sorted by their terrific and super nice mechanic, van returned back in a few days, they even replaced a back light bulb as well. Would happily buy again from them.

2025幎1月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

AVOID!!!!

I’m not even sure where to begin with the nightmare experience, I have had with this Garage! I bought a car from Reo Car Sale back in November that I absolutely fell in love with. After purchasing the car, as soon as I drove out of the compound, I could hear a loud noise that I knew wasn’t right. The car was drove straight back to the garage where they identified that a spring had broken. They offered to fix it for free, which I was very pleased about and left the car there for the issue to be rectified. A couple weeks passed, and I picked the car up on the 29th of November (due to the snow & flooding) and for peace of mind I booked the car in for a service. During the service the garage found that there was a crank in the seal that needs repairing & needs a new clutch which surprised me as the car had supposedly been inspected prior to the sale. I then go through the wars with the Warranty company that then refuse to pay out as they state that the fault was already on the car when purchased and so wasn’t covered. I then reached back out to REO Car Sales stating my concern that the car was sold to me with a fault on it and that the warranty wasn’t going to pay out. I emailed them an estimate for the repairs of just over £700 and they agreed to pay it. The car was then booked in for repairs on the 3rd of January and I emailed them afterwards to ask them to settle the bill as my car wouldn’t be released until payment had been made. I got a response from them then saying that Gareth wasn’t in until Tuesday (7th of Jan) and he was the only one with access to the bank to make payments. Tuesday came and I rang the Garage to arrange to pick the car up, but they said that they still hadn’t received payment. I emailed the REO to ask for an update and when the invoice will be settled but never got a reply. After a couple of days of still not having payment, my garage reached out to me to say they would be incurring a storage fee as the car was in the way.
I have now been without a car for 2 months and after numerous emails to both the garage and Gareth’s personal emails and multiple phone calls (which they have clearly intentionally ignored) with yet to get a response, I have unfortunately had to reach out to my solicitor to take them to a small claims court which will put me out of money anyway even if I can get my money back.
I write this as a warning for anyone thinking of purchasing a vehicle from this garage and urge you not to, as one way or another you will be out of pocket! I just wished I would have read the reviews on here before I even thought about travelling down there in the first place.

2025幎1月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Golf GTD

Called in to have a look at a Golf and came home with it!!
a fantastic service and Leigh was the perfect salesman, not pushy gave us as much time as we needed to view and test drive the car. all in all a very professional service and highly recommended.
Thank you Reo Cars Sales

2025幎1月20日
自発的なレビュヌ
REO Car Sales ロゎ

REO Car Sales からの回答

Hi Robert, thank you for your kind words! I have passed this on to Lee. We hope you enjoy your new car, and if you have any questions please do not hesitate to reach out!

5぀星のうち5の評䟡

Great vale excellent condition on the


Great vale excellent condition on the vehicle I bought,more than pleased with the buying process was quick and easy with no pressure, really friendly would recommend to anyone looking to buy a vehicle, great selection of stock. Great price on a extended warranty for that extra piece of mind .

2025幎1月16日
自発的なレビュヌ
REO Car Sales ロゎ

REO Car Sales からの回答

Hi Andy, Thank you very much for your review! We hope you enjoy your new car and if you have any questions please do not hesitate to contact us!

5぀星のうち5の評䟡

Very friendly and great customer


Very friendly and great customer service from Alex, making sure everything ran smoothly and efficiently, would definitely recommend

2025幎1月7日
自発的なレビュヌ
REO Car Sales ロゎ

REO Car Sales からの回答

Thank you very much for your kind review Dafydd! We hope you enjoy your new car and if you have any questions, please do not hesitate to reach out!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報