Ridlyy レビュー 

29
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Leider absoluter betrug. Habe vor zwei Tagen versucht ein Taxi zu bestellen, was nicht funktioniert hat. Dafür wurden mir 50cent abgebucht trotzallem und jetzt haben die versucht über meine Kreditkart... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Absolute bloody scam!!!! Do NOT ever use this company! As everyone has said, they charge you 50 cents initially & then tale more money from your bank account with card details provided for the 50 cent... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ik heb eerder op deze site een slechte review gepost omdat ik dacht slachtoffer te zijn geweest van een malafide bedrijf maar Ik heb inmiddels de review ingetrokken. Het bedrijf heeft snel gehoor gege... もっと見る

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS WEBSITE. I ordered a taxi for me and my friend to a concert. Payed 50c transaction fee. Taxi came that was all fine, a few weeks later my bank rings me and tells me €40 was taken out o... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

29件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.6

すべてのレビュー

(29)

過去12か月のレビュー数: 29件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Do not use this company - Scam

Do not use this company. You agree to pay 50p to search for a taxi, then they put a £49.50 charge on your payment card a few days later. Absolute scam. Avoid at all costs.

2026年9月18日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hello Claire,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience with our service left you dissatisfied and that you have concerns regarding the services associated with your taxi search.

We understand that this situation was frustrating, and we would like to review your experience carefully. Please contact our Customer Service team with the details associated with your request so that we can look into your case and provide you with the appropriate information and assistance.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 Disponibilidad 24/7

5つ星のうち1の評価

SCAM

This website pretends to be a taxi service, looks legit, takes a .50euro charge for booking the taxi and no taxi is ever sent.
A few days later they try to charge a much bigger amount.
Avoid like the plague and report the website as a scam site.

2026年9月21日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hello David,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that your taxi booking did not result in the service you expected and that this left you concerned and frustrated.

We understand your comments regarding the booking process and the concerns you raised about subsequent account activity. We take this feedback seriously and appreciate you bringing your experience to our attention.

We invite you to contact our Customer Service team with your booking details so that we can review your case and better understand what happened. Our team is available 24/7 to assist you.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Kind regards,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 Disponibilidad 24/7

5つ星のうち1の評価

MUCHO CUIDADO CON RIDLYY.

MUCHO CUIDADO CON RIDLYY.

Me han cobrado dos mensualidades de 39,90 € sin haber contratado conscientemente ninguna suscripción. Me di cuenta al revisar los movimientos de mi banco y ver los dos cargos el mismo día.

Por suerte, **he denunciado el caso ante la Guardia Civil**. Además, he encontrado otras personas con experiencias muy similares.

PARA MÍ, ESTO ES UNA ESTAFA. MUCHO CUIDADO CON ESTA PÁGINA.

2026年9月12日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hola Oier,

Gracias por compartir su experiencia. Lamentamos sinceramente saber que su experiencia con nuestro servicio le haya generado tanta preocupación y malestar.

Entendemos sus inquietudes sobre la claridad del proceso de suscripción y la información presentada durante el recorrido del usuario. La transparencia y una experiencia clara son importantes para nosotros, y tomamos en serio este tipo de comentarios.

Le invitamos a ponerse en contacto con nuestro equipo de Atención al Cliente para que podamos revisar su caso de forma individual y comprender mejor lo ocurrido.

Gracias por hacernos llegar sus preocupaciones.

Atentamente,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 Disponibilidad 24/7

5つ星のうち1の評価

Hab da Taxi bestellt

Hab da Taxi bestellt. Bestellungen bestätigt, Geld abgebucht, taxi ist aber nicht gekommen. Antwortet nicht auf Emails. Nach der Antwort kurze Bearbeitung. Einfache Rückerstattung wäre das mindeste

2026年9月17日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hallo Eleonora,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu teilen. Es tut uns leid zu hören, dass das bestellte Taxi trotz bestätigter Buchung nicht angekommen ist und Sie keine Antwort auf Ihre E-Mails erhalten haben.

Wir verstehen, wie enttäuschend und frustrierend diese Situation gewesen sein muss. Besonders ärgerlich ist es, wenn man sich auf eine bestätigte Fahrt verlässt und anschließend keine Rückmeldung erhält.

Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und bedauern, dass wir Ihre Erwartungen in diesem Fall nicht erfüllen konnten. Ihre Rückmeldung hilft uns dabei, unsere Abläufe und unseren Kundenservice weiter zu verbessern.

Mit freundlichen Grüßen,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 24/7 availability

5つ星のうち1の評価

Avoid!!!

I tried to book a taxi transfer in Palma de Mallorca through Ridlyy and paid what was advertised as a €0.50 booking fee. The booking was never confirmed and I had to cancel it - the status in my account shows "Cancelled". There was no mention anywhere in the process that this would enrol me in a subscription.

Two days later, without any notice, Ridlyy charged €49.90 to my card for a "Monthly Subscription" I never knowingly signed up for. I logged in, found an active subscription I never agreed to, and clicked "Cancel Subscription". I received a cancellation confirmation by email, but the account still shows the plan as "Active" with another €49.90 due the following month.

I sent a written refund request citing their own terms, which require advance notice before auto-renewal - notice I never received - but have had no response. This looks like a classic subscription trap: a tiny upfront fee for a service that fails, followed by a hidden recurring charge that's hard to actually cancel. I'm now filing a chargeback with my bank. Avoid.

2026年9月16日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hello Tina,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that your experience with Ridlyy did not meet your expectations.

We understand your disappointment and take your feedback seriously. Your comments are important to us and help us identify areas where we can improve our service and provide a better experience for our customers.

Thank you for bringing this to our attention and for sharing your feedback with us.

Kind regards,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 24/7 availability

5つ星のうち1の評価

It seems to be fraud

It seems to be fraud. They created an account without any notification, email. Taxi I was trying to book didnt come and they withdrew 50 eur for monthly subscription

2026年9月13日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that the taxi you were trying to book did not arrive and that you were concerned by the information associated with your account afterward.

We understand how frustrating it can be to discover that an account or service arrangement was not what you expected. We take your feedback regarding the clarity of the booking and account process seriously and would like to review what happened in your particular case.

Please contact our Customer Service team with the details you used when making the booking so that our team can carefully review your account and booking history and provide you with the appropriate assistance.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback and hope we can clarify the situation for you.

Kind regards,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 24/7 availability

5つ星のうち1の評価

SCAM

SCAM. No taxi turned up and bank contacted me 24HR later about fraud, where this site attempted to take out €50. DO NOT USE

2026年9月8日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sincerely sorry to hear that your taxi did not arrive and that you were left without the service you had expected.

We also understand your concern regarding the activity associated with your account and the alarm this caused when your bank contacted you. We take your concerns seriously and would like to review the circumstances of your booking and account carefully.

Please contact our Customer Service team with your booking and account details so that we can investigate what happened and provide you with the appropriate assistance.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback and hope our team can clarify the situation and assist you further.

Kind regards,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 24/7 availability

5つ星のうち1の評価

Fraudsters

Company charged £0.50 to prebook a taxi. The taxi never showed up so I cancelled it. The next day the fraud team from my bank contacted me to tell me they had tried to take £39.90 from my card!! I never even got into a taxi and the journey would not have cost that much anyway. Scam!!!

2026年9月6日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sincerely sorry to hear that your taxi did not arrive and that you were left disappointed after having to cancel your booking.

We also understand your concern regarding the information associated with your account and the unexpected situation you encountered afterward. We take these concerns seriously, particularly when a customer feels that the terms of the service were not sufficiently clear during the booking process.

We would like to review your case carefully. Please contact our Customer Service team with your booking and account details so that we can check what happened and provide you with the appropriate assistance.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback and hope our team can clarify the situation and assist you further.

Kind regards,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 24/7 availability

5つ星のうち1の評価

Extreme Abzocke

Extreme Abzocke. Ich wollte einfach nur ein Taxi über den Service buchen, das niemals ankam (keine Erklärung, kein Anruf, nichts) – dann wollen sie mit Kleingedrucktem, was man im Stress natürlich nicht sofort sieht, einem ein 50 € Abo aufdrehen … gehört verboten.

2026年8月19日
自発的なレビュー
Ridlyy ロゴ

Ridlyy からの回答

Hallo,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu schildern. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Ihr Taxi nicht angekommen ist und Sie darüber hinaus keine ausreichenden Informationen oder Benachrichtigung erhalten haben.

Wir verstehen Ihren Ärger, insbesondere wenn Sie sich in einer stressigen Situation auf eine bestätigte Fahrt verlassen haben. Auch Ihre Anmerkungen zur Klarheit der Informationen während des Buchungsprozesses nehmen wir sehr ernst.

Wir möchten Ihren Fall gerne genau prüfen. Bitte wenden Sie sich mit den Angaben zu Ihrer Buchung und Ihrem Konto an unseren Kundenservice, damit unser Team die Situation überprüfen und Sie entsprechend unterstützen kann.

Vielen Dank für Ihr offenes Feedback. Ihre Hinweise sind wichtig für uns und helfen uns dabei, den Buchungsprozess und unseren Service weiter zu verbessern.

Mit freundlichen Grüßen,

The Ridlyy Team
📧 contact@ridlyy.com
📞 +353 126 36266
🕘 24/7 availability

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報