レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

0 stars are too much for these crooks

Botched my van, took triple the time to complete the job, and handed van back to me a death trap. Full of promises none of them delivered
.kind of people that wi... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Myself and friends hired a camper for charity cycle and initially everything seemed ok. There were problems with different things on van from leaking sink to poorly fitting seating amongst other thing... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We rented a VW Campervan for a week end August 2020 from Rockin Vans . Great communication from Rebekah, who kept in touch right up to our pick up date .We found the service second to none . Clean va... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We have just returned from an incredible 10 day trip around the north coast of Scotland. Rockin Vans have been brilliant from start to finish. Booking was easy and all pre-trip questions w... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. RV車レンタル代理店
  2. ・
  3. オヌトメヌション䌚瀟
  4. バン レンタル代理店
  5. 貞し別荘
  6. 賃貞モ―ビル ホヌム代理店

圓該䌁業による蚘述

VW Camper Van and Motorhome Hire. Rent out luxury 2 and 4 berth campers from our base's near; Birmingham, Glasgow & Edinburgh Airports and England. VW Camper vans and motorhomes give you the luxury to explore the UK.... Giving people the “Freedom To Sleep Around”


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

135件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.3

すべおのレビュヌ

(135)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I rented a van from Rockinvans for


I rented a van from Rockinvans for Glastonbury 2019. The van was returned with no issues but the deposit of £2000 was not returned. After months of changing stories, poor excuses and an offer of 4 days free hire the deposit was still not returned. I have had to seek assistance from Barclaycard. I would not use Rockinvans again and would not recommend anyone wishing to hire a campervan to use them

6/2/20

Glad to see that Customer Services take their reviews seriously I received a personal call today from Rockin Vans to explain the situation they found themselves in last year. I would love to support a family run business again and hope that you can turn things around

2020幎2月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent Service From Start To Finish! Will Rent Again!

I had the pleasure of renting a van from the Rockin Vans team, for a 2019 summer adventure to Aviemore and the surrounding area. Everything about my experience with Rockin Vans was pleasant, easy and efficient. They were even able to accomodate me arriving a day early and with little notice, due to an unrelated activity being cut short. The VW Camper I was provided with was modern, clean and kitted out with everything I needed (and more). Prior to this trip, I had never “van camped” and did not know too much about the camper scene. After this trip, I’m totally hooked, and now crane my neck at every VW camper I see on the road! I’ll be back to the Scottish Highlands in Summer 2020 for a combined hiking, bouldering and mushroom foraging trip, and I can say with complete confidence that renting another camper from Rockin Vans will be part of that experience too. Thanks guys!

2020幎2月3日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi there,

Thank you very much for your review, we are so pleased you had a fantastic trip with us!

We hope to have you back in the near future..... As a company that takes great pride in taking care of its guests, your opinion matters a great deal to us.

Did you know that your friends and family can earn 10% off their first hire with us? All they have to do is mention your name when they book with us and we’ll make sure you get the same discount off your next trip! 😜​🚐​☺​

Rockin Vans

5぀星のうち1の評䟡

No refund of fiance

Looking forward one year to receive my refund of fiance and only nice words but no money back.
This company is not trustworthy.

To your answer, I have been speaking with your team one year... Still waiting for the solution

2020幎2月2日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hello,

We apologise for the fact you felt as though you have had to leave such an unsatisfactory review.

If you are due a refund please email aftercare@rockinvans.co.uk who will be able to look into this case in more detail.

Kind regards,

Rockin Vans

5぀星のうち1の評䟡

Shocking experience -- no van and no refund.

BE AWARE -- THERE ARE NUMEROUS OTHER NEGATIVE REVIEWS OF THIS COMPANY REFUSING TO RETURN DEPOSITS OR HONOUR REFUNDS. READ THESE AND TAKE HEED.

Shocking experience. I rented a van for a bank holiday weekend and when I had not had confirmation I phoned them on the Friday a few hours before I was supposed to collect at 3pm. When I phoned they informed me that they did not have a van available but hoped that they might have something after 9pm. At this point I made other arrangements and such a delay scuppered our travel plans.
Rockin Vans refused to offer a refund. When I complained they eventually offered a refund of the value of one night, but six months later I have still not received the refund, despite chasing numerous times. I don't think that I have ever experienced such poor customer service. I've looked online now and seen a number of people who are owed money by this company.

2020幎2月1日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hello,

We can only apologise that you feel so strongly about your experience. This does not sound like our usual standards.

As you were informed, the vehicle you were meant to go on hire with was involved in a collision, and instead of cancelling your holiday, we prepared a different vehicle for you. This was completely unexpected and we did apologise for this. I am sorry you felt you had to leave such an unsatisfactory review.

Unfortunately I cannot speak for other reviews, but I can assure you that if you are owed a refund then we will get to the bottom of this.

Kind Regards,
Rockin Vans

5぀星のうち5の評䟡

Great van, great service

We rented a van for two weeks over Christmas and it totally made our trip! Neither of us has driven a camper before so had instructions on how to use the facilities before we set off and were also shown where more instructions where on the internet if we needed the manual when we got on the road. Even though it was a Scottish midwinters outside we were still very comfortable in the van with the heater on. Would definitely suggest bringing thermals and thick scarves/beanies/gloves for anyone thinking of travelling around that time!
Thanks for totally making our holiday!

2020幎1月22日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Lana,

Thank you so much for both your feedback and your advice for other travellers, we really appreciate it!

We do hope we will see you again soon.

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち4の評䟡

Festive touring holiday in Scotland

We picked up our VW camper van from Rockin Vans Edinburgh depot for our festive trip round Scotland. The van was in good condition and clean. At the hand over the representative went over all the van facilities and how to operate them (neither me or my partner had ever driven a camper van before). All went well with our trip and the van gave us a flexibility to visit and stay over in remote locations with some breath taking scenery.

Scotland is a cold place in December/January and I would advise anyone visiting and touring at that time of year to take lots of warm clothes. However the van was cosy at night once the doors were closed and with the heater on.

We enjoyed our Scottish touring holiday and would recommend it to others. We are already thinking of coming back sometime this summer. We would also recommend Rockin Vans.

2020幎1月22日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hello David,

Thank you so much for taking the time to leave a review.

We're so happy that you enjoyed your holiday, and we will see you again soon!

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち5の評䟡

Rockin vans - helpful beyond measure...

Rockin vans
What a truly lovely company. we made a booking - but had to change it due to family health issues.
Spoke to Sam - he could not have been more helpful. He changed the dates for us and helped us with all of our worries.
I cannot recommend this company enough - a truly caring company.
Thank you Rockin vans -
Thank you Sam

2020幎1月14日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Jusdith,

We're so pleased that Sam dealt with your request so efficiently!

Thank you so much for taking the time to leave a review.

Kind Regards,

Sophie

5぀星のうち5の評䟡

The best van-cation ever!

The best van-cation ever!

At first I was unsure about touring through Scotland in a van but once I visited the rockingvans.co.uk website and spoke to representative I was convinced! I was impressed with the ease of booking, availability of vans, and friendly staff. Getting behind the wheel of a Rocking Van and exploring Scotland was the trip of a lifetime. I can't thank RV enough for helping to make it happen!

2020幎1月9日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Kate,

We are so pleased that you chose to go on your van-cation, and more so that you enjoyed it so much!

Thank you for taking the time to leave a review.

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち5の評䟡

Our first experience of a campervan


Our first experience of a campervan holiday and Rockinvans really made it a great one for us. The van was spotless and the team gave us a clear explanation of how everything worked before setting off. We needed to call a couple of times while away and even out of hours they were always happy to help. The team really did all they could to make our trip a good one. We will be back

2020幎1月8日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Mr. McKay,

We are so pleased that you had a wonderful time!

Thank you so much for taking time to leave a review, and we will see you again soon.

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち5の評䟡

Amazing - thank you!

We had an amazing time away thanks to Rockin Vans. From the initial enquiry to picking up the van and returning it - it was so easy, especially as this is not something I had done before. The guys were so helpful and really helped go through everything in detail. they even suggested places to visit!
We will be sure to use them again soon, thanks guys x

2020幎1月8日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Rachel,

Thank you so much for taking the time to leave such a positive review!

We are so pleased that you enjoyed your holiday with us, and we can't wait to see you again!

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち5の評䟡

Friendly, Well Priced & Quality Vehicles 👍

Fantastic service from the team at Rockin Vans, wouldn't hesitate to recommend to others. Thanks!

2020幎1月8日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Iain,

We're so happy that you found our service fantastic.

We hope to see you again soon if you fancy another holiday!

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち5の評䟡

Amazing Vans....Amazing


Amazing Vans....Amazing Experience....Amazing Customer service!

We had a great time with our van which was part of a birthday weekend. The guys at Rockin Vans we so helpful and friendly they really made it special for us.

Can't wait to book again soon!

Thank you all again so much xx

2020幎1月8日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Eilidh,

We're so glad that you have had a wonderful time with us.

Happy Belated Birthday!

See you again soon,

Rockin Vans

5぀星のうち5の評䟡

Great Vans, Great Experience

Had a great experience from start to finish hiring a van with Rockin' Vans, start to finish, from initial enquiry to actually booking, the service was first class. We had a really friendly arrival at the HQ from the team as we arrived to pick up the rental. This was the first time hiring a camper van or preparing to live(!) in one for a few days so we had more than a few questions but everything was explained mega simply and they made sure we had no more questions to ask at all before we left. The van itself was spotless, ingeniously designed, looked pretty cool and ran like a dream. We headed up to Isle of Skye and the onwards to Kylesku and it was genuinely the trip of a lifetime. Hoping to use them again for rental or hopefully buying our own. Cheers guys!

2020幎1月7日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Ewan,

We are so pleased that your holiday was so perfect.

Hopefully we will see you again sometime!

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち1の評䟡

Not to be trusted

Rockin Vans cancelled our camper van at the last minute. We gave them the benefit of the doubt and waited patiently for our refund. We tried for months to get our money back and were met with empty promises and excuses. If they do not refund you within the time period they promise - save yourself the hassle/ frustration/ months stressing over money and just ask your credit card company for a chargeback. If your cc company say you are over the time limit because (like us) you trusted that you would get your money back if you were patient - tell them if was for a “future service“ and you might have some luck. Hopefully this helps at least one person. Just don’t go near Rockin Vans.

2020幎1月5日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hello,

We apologise for the fact you felt as though you have had to leave such an unsatisfactory review.

Unfortunately, as your name is not on your review, I am unable to look into your personal case.

I can only apologise that the situation was not explained to you when your holiday was cancelled. Unfortunately, one of our vehicle suppliers went into administration, and this is why we could not provide a vehicle for you.

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち1の評䟡

Still waiting for a refund after 5


Still waiting for a refund after 5 months.
I hired a Van in August, the Van was OK, some damage to the steering wheel functions but this was explained. We paid upfront for gas which couldn't be provided so we were told we would be refunded. When I returned the Van we were told we would be refunded in 2 weeks. I have since called and emailed multiple times and 5 months later I am now getting no response.
Its not even a lot of money but its the principle and reading other reviews it seems there is a string of people in the same situation that are owed far more money than me.
Avoid this company, there are plenty of other hire company's with good reputations. Rockin Vans are total cowboys and will rip you off if they can. What a shame that company's can still get away with stunts like this, I imagine they will not be around much longer.

2019幎12月23日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Graham,

We can only apologise about the fact that you feel you needed to leave such an unsatisfactory review.

We cannot talk about other people's cases, but we will look into your case for you.

We can assure you however, that we are not 'cowboys'. We take our customers very seriously, and we apologise if you feel as though you have been 'ripped off'.

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち1の評䟡

Very poor service and disappointed..

Very poor service and disappointed that once given a quote by Katy it wasn’t honoured in finalising the booking. I chased for 3 days as she lead me to believe she was going to be booking us in - only for staff to then give me another quote nearly 4 times the price.

2019幎12月16日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Babban,

We can only apologise that you feel so strongly about your experience. This does not sound like our customer services team usual standards.

From what I understand of it, a mistake was made which impacted upon your experience, and for this we are sorry. We will be bringing this up with the customer services team so that this does not happen again.

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち5の評䟡

Holiday of a lifetime

Holiday of a lifetime, vans are lovely and clean and the whole process was effortless can't wait to use them again.

2019幎12月8日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Sam,

We're so happy that you had such a great holiday, and we can't wait to have you back!

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち1の評䟡

If I could give less than 1 star I


If I could give less than 1 star I would. Truly awful. Still awaiting a refund payment from 31/7/19. I’ve spent countless hours emailing and calling to be hear one excuse and another. Still not been refunded. Incredibly poor customer service

2019幎11月27日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hello,

We apologise that you felt as though you had to leave such an unsatisfactory review.

Unfortunately, as your name is not on your review, I am unable to look into your personal case, if you still require help or wish to speak to someone please email us on aftercare@rockinvans.co.uk

Kind Regards, Rockin Vans

5぀星のうち1の評䟡

No trust in Rockin Van

Rockin Van takes fast your money, but need weeks over weeks to give you money back or to help you with the assurance after a damage. So you need a lot of patience. And at the end you will get angry, because this is not the way to treat customers. I can't recommend this company.

2019幎11月21日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Georg,

We can only apologise about the fact that you felt like you needed to write an unsatisfactory review.

We have been in contact with you over email and have sent you all of the documents you have requested to do with the damage you caused to the vehicle.

Kind Regards,

Rockin Vans

5぀星のうち1の評䟡

Baffled...

RV baffle me. This isn't how to do business.

Van hired out, for 8 days, at a cost of over £1000

A handful of concerning faults mentioned upon collecting the van- not a great start. Additionally the Van is an automatic, we both drive manual vehicles- at no point did we request an automatic or were we told in advance it would be an automatic. They had manual vehicles on site, we were told, they just weren't "ready"...

Through the week of our 'holiday'...the van's sink doesn't drain, light shades are all damaged- torn and missing suckers for affixing to windows, fridge wouldn't shut, 'front assist' unavailable and airbag light on the whole journey! Not exactly reassuring with two children on board.

Upon returning the vehicle TWO RV employees survey the external condition and sign-off the van. We leave. TWO DAYS LATER I'm told that we are responsible for paint work damage and will be billed accordingly. I enter into email correspondence- stating I cannot be held responsible for damage after the vehicle has been signed-off, it could have happened at any point after we left. RV agree that their procedures were flawed, that things will change...and yet...£250 has since be debited from my personal account, without my consent.

That's ok though as they've offered us 20% off our next hire...

What a shambles.

I own a business, this is not how you retain customers.

2019幎11月14日
自発的なレビュヌ
Rockin Vans ロゎ

Rockin Vans からの回答

Hi Rob,

We are sorry you have had to leave a review with an unsatisfactory experience with Rockin Vans. We have been in close contact with you regarding your issues you have experienced, all of which have been registered and the appropriate compensation has been issued to you.

We are concerned that you have not fully understood our terms and condition (you have signed) when starting your holiday with Rockin Vans. There is a clear section in our terms that state if you have damaged the vehicle you are liable for the repairs to that vehicle. We also have the right to withdraw money from your account to cover the cost of the repairs. You have signed to agree this.

A Rockin Vans employee has given you a picture of the Van leaving our depot and the van returning to our depot, the damage is clear that it was during your hire period. There was an image sent to you with a timestamp done via an official app to prove the date/time of when the image was taken.

I am sorry the employee didn't inform you of this, but as on our terms and conditions (which you signed) it states we have 4 working days to check for any damage.

Damage is not a revenue stream for Rockin Vans. when they return vans back damaged, we are simply trying to repair the vehicles to ensure they go out in the best possible condition every time for our customers.

I am sorry you have had to share your thoughts on our company online but we would appreciate it if you can take into consideration our terms and conditions and understand that this was not anything malicious but simply just repairing damage that was caused during your hire.

I have sent you an email directly, please feel free to discuss this further with us directly.

Kindest regards,

Rockin Vans

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報