RouteVision レビュー 1,376

TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Jammergenoeg kan ik geen nul op 5 geven...een korte samenvatting van mijn relatie met routevision...initieel hadden we 1 wagen die niet meer registreerde...hierop werd 2x een afspraak gemaakt...1x is... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Mijn consult via Routevision heb ik via een vriendin opgepakt en al snel werd ik gebeld door het team om een afspraak in te plannen. Uiteindelijk nam Mike alles over, en eerlijk… dat ging echt t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Routevision valt op als een organisatie die haar zaken strak heeft geregeld. Daarnaast hebben ze een sterk team dat meedenkt en continu bezig is met verbeteren. Ze laten zien dat technologie en s... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Na telefonisch contact te hebben gehad werd er snel een afspraak ingepland om bij mij langs te komen voor een kennismakingsgesprek. Mike heeft goed uitgelegd hoe alles werkt en wat er precies in de... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. GPS 提供業者
  2. 車両手続代行業者
  3. ソフトウェア企業
  4. ソフトウェア製造販売業者
  5. テレマティックス サービス

当該企業による記述

Hallo, wij zijn RouteVision. Wil jij meer controle over jouw buitendienst? Of fiscale bijtelling van jouw bedrijfsauto's voorkomen? Dat kan! 365 dagen per jaar rekenen ruim 25.000 klanten op ons. 24/7 houden wij de bewegingen van hun voertuigen bij. Zij maken zich geen zorgen over hun rittenadministratie; dat hebben wij geautomatiseerd. Zij weten precies waar hun voertuigen zijn en waren. Dat maken wij inzichtelijk. Of het nu gaat om een rittenregistratie voor de Belastingdienst, het reduceren van administratie- en brandstofkosten, het inzichtelijker maken van zakelijke ritten, of het efficiënter maken van bedrijfsprocessen; ook u kan profiteren van onze technologie, vakkennis en ervaring. Zo houdt u meer tijd en geld over om te ondernemen. Ritten inzichtelijk maken is al 20 jaar ons vakgebied. Daar zijn goed in én trots op. Het systeem is direct inzetbaar, al vanaf € 3,75 per maand. Zonder hoge investeringen en zonder ingewikkelde aanpassingen aan jouw ICT infrastructuur.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1376件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Misleiding

Misleiding
Ik heb 3 jaar geleden een GPS-systeem in mijn auto geïnstalleerd en mijn betalingen gedurende die tijd netjes gedaan. Later ging het minder goed met mijn bedrijf, en ik gaf aan dat ik mijn bedrijfsauto wilde verkopen omdat ik niet meer werkte en de auto niet meer nodig had.
Een bedrijfsfunctionaris kwam langs en haalde het apparaat op. Niet veel later werd ik gebeld door een andere functionaris, die zei dat we het contract niet mochten beëindigen. Ze beweerden dat het contract een looptijd had van 60 maanden (verstopt in kleine lettertjes – misleiding) en dat ik de resterende termijnen als boete moest betalen. Ze dreigden me zelfs voor de rechter te dagen.

Als je problemen wilt vermijden, kies een professioneel bedrijf en blijf zeker weg bij deze organisatie!

2024年12月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

We waren aan het zoeken om de ritten…

We waren aan het zoeken om de ritten staat makkelijker bij te houden, en waar voertuig zich bevind.
Via een bedrijf waar wij onderhoud voor uitvoeren, kwam met route vision als opti.
Na telfonisch contact werden we wat later gebeld, om het uitkwam dat ze een week later het zopuden komen monteren.
Netjes een paar dagen van te voren mailtje gehad in wel tijdsbestek ik de monteur kon verwachten,
deze kwam in het tijds bestek.
Montage en alles goed verlopen.
Van ons uit echt een AANRADER.

2024年12月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

WEES GEWAARSCHUWD


WEES GEWAARSCHUWD! Aan de telefoon klinkt het heel vriendelijk, maar zodra er problemen zijn, merk je pas hoe het echt gaat!

LEES JE GOED IN EN KIES EEN ANDER BETROUWBAAR BEDRIJF! Je zit al snel vast aan een contract van vijf jaar, en dit gebeurt vaak op een sluwe manier.

Na de installatie van de blackbox in mijn bus begon ik verschillende storingen te ervaren. Toen de box werd verwijderd, verdwenen de storingen. Nadat de box weer werd geïnstalleerd, kwamen de storingen terug. Een van de storingen was dat mijn bus niet meer op slot kon, waardoor er voor maar liefst 4.000 euro aan spullen werd gestolen.

De klantenservice was aanvankelijk heel vriendelijk en beloofde de situatie op te lossen, maar uiteindelijk kreeg ik een factuur voor de volledige vijf jaar, terwijl ik minder dan vier maanden gebruik heb kunnen maken van de box.

Ik heb aangegeven dat ik open sta om de helft te betalen. geen reactie

Ik heb gefilmd dat de bus weer op slot ging zodra de box werd verwijderd, maar het bedrijf lijkt hier totaal geen interesse in te hebben. Het boeit hen niet. Ondanks dat ik maar vier maanden effectief gebruik heb gemaakt van de box, ben ik verplicht om voor de volledige vijf jaar te betalen.

Ik ben momenteel bezig met een juridische procedure. Ik wil iedereen die soortgelijke problemen heeft ervaren en bewijs heeft, vragen zich te melden, zodat we samen een sterke zaak kunnen maken.

Deel dit op zoveel mogelijk sociale platforms om meer slachtoffers te verzamelen

Het antwoord hier onder is een leugen! De storing verdween toen de box er uitgehaald werd. Ik heb dit zelfs gefilmd op het moment van er uit halen kon mijn bus weer op slot nog meer voorbeelden dat ze blijven liegen en verdraaien
Scam

2024年11月6日
自発的なレビュー
RouteVision ロゴ

RouteVision からの回答

Beste Nick,

Wij willen graag enkele punten verduidelijken om een completer beeld van de situatie te geven.

U heeft een rittenregistratiesysteem door ons laten installeren in een tweedehands bus. Kort na de installatie gaf u aan storingen te ervaren. Dit hebben wij serieus genomen en een monteur gestuurd om de bus uit te lezen. Uit de diagnose bleek dat de storingen al geruime tijd vóór de installatie van ons systeem aanwezig waren. Deze bevindingen zijn destijds met u besproken en getoond.

Op uw verzoek hebben wij het systeem tijdelijk uitgebouwd, maar helaas bleven de storingen bestaan. Vervolgens is de unit opnieuw ingebouwd. Inmiddels heeft u de bus verkocht. Wij hebben aangeboden om het systeem over te zetten naar een ander voertuig, maar u heeft ervoor gekozen hier geen gebruik van te maken.

Wij begrijpen dat technische problemen erg frustrerend kunnen zijn, en wij doen altijd ons uiterste best om tot een passende oplossing te komen. Ook in uw geval hebben wij hier naar gestreefd. Mocht u nog vragen hebben of zaken willen bespreken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
RouteVision

5つ星のうち3の評価

herzien van 2 naar 3 sterren n.a.v. klachtafhandeling

Een aantal punten moeten wel gedeeld worden, omdat ik hier tegenaan loop en anders niet veranderd en verborgen blijft. 1) je tekent onherroepelijk voor 5 jaar. Nergens in het voortraject wordt je hierop gewezen. 2) je gaat een lease- of creditcontract aan met ene Grenke. hier kom ik pas achter bij een kredietopgave vanwege een hypotheekaanvraag. 3) adverteren met vanaf 3,75, maar in werkelijkheid betaal je minimaal het 10-voudige. Bij de vraag waarom dan adverteren met 3,75 en dat dit misleiding is krijg ik helaas geen antwoord. Op basis hiervan heb ik bij aanvang 3 jaar geleden met de verkoper afgesproken dat ik contract alleen voor 3 jaar aanga en is mij beloofd dat het automatisch afloopt. Echter werd mij net voor einde contract gevraagd om tekenen. toen ik dat weigerde kreeg te horen dat ik dat te laat heb gemeld, en dat daarom het contract met een jaar verlengd wordt. Opzegtermijn is 1 kwartaal i.p.v. gebruikelijk 1 maand. Na een review en contact met de oorspronkelijke verkoper (Anil) is dit snel rechtgezet en heb ik beloofd mijn review te herzien. Alle lof voor Anil die de misverstand in alle eerlijkheid heeft erkend en snel heeft gehandeld. Punt 1, 2 en 3 blijven nog wel staan als verbeterpunten. daarom van 1 naar 3 sterren.

2024年11月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slecht contract!

Systeem werkt prima , alleen de informatie omtrent het contract is zeer onduidelijk, daar kom je pas achter als je het wilt opzeggen. Blijkt het een leasecontract te voor de duur van 5 jaar.
Nu ik het Systeem na 3 jaar niet meer nodig hebt ,wordt er doodleuk van mij verwacht dat ik de resterende 2jaar lekker blijft doorbetalen.
Geen afkoop mogelijkheden helemaal niets.....voor het laten verwijderen van het kastje vragen deze oplichters 120euro !!!!

Bij mijn Mercedes dealer was ik voor 45euro klaar!!!

2024年10月22日
自発的なレビュー
RouteVision ロゴ

RouteVision からの回答

Fijn om te horen dat u tevreden bent over het functioneren van ons systeem. We begrijpen dat u achteraf liever een kortere looptijd had gehad, en zien dat de deze wel duidelijk in de overeenkomst staat.

Wij hebben kosten gemaakt voor de hardware, installatie en bijpassende databundel. Deze investering rekenen we terug over de volledige looptijd van het contract. Een kortere looptijd gaat samen met een hoger tarief.

Wat betreft het uitbouwen van de apparatuur: wij kunnen voor €45 geen monteur naar u heen en terug laten rijden en hopen op uw begrip hiervoor.

5つ星のうち1の評価

Scam!!!

Een offerte aangevraagd en daarna kwamen ze met papieren die ik moest ondertekenen naar mijn bedrijfsadres. Ze gaven aan dat ze gelijk alles zouden monteren maar dat is niet gebeurd. Tot heden heb ik ook nooit meer wat van ze gehoord.

2024年10月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Na 10 seconden, mail dat ze je gaan bellen. niets geen offerte

Waar ze goed in zijn weten wij eigenlijk niet. Ze zouden binnen 10 seconden reageren... Helaas dat is niet waar.
Je krijgt een mail dat ze gaan bellen ipv een prijs. Ons inziens is dit liegen tegen je klanten. Het geeft geen betrouwbaar gevoel. Wij zoeken een partner die doet wat zij zegt en beloofd. sorry maar RouteVision staat met 3 - 0 achter.

2024年10月9日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報