Sageandpaije レビュヌ 

34
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Amazing clothes store true to size service is the best material soft and flowing make me feel very special. I have to add Sage and Paije restored faith in buying online again after being scammed. Tha... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Buyer beware!!!! This company sells poorly made clothing, and then will not refund money when items are returned. They just keep your money and only offer store credit for more poor quality clothing.... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT PURCHASE FROM THIS STORE. The prices are outrageous for what you buy. The pictures are not the actual dresses. The sizing is way off. And the company uses itchy stitching on all of their tags i... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Love my dress, true to size, size 10 (M) - Real Time Mini Dress - Orange Multi, bought for my daughters 21st - I wish I could upload a photo do you can see. Really lovely, fabric, look & colours the s... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

Soft silhouettes. Bold sparkle. ✹ Made for the modern muse. 🀎 From Sydney, with love. 🇊🇺 Worldwide shipping. 🌍🛍


連絡先

3.5

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

34件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 81に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.5

すべおのレビュヌ

(34)

過去12か月のレビュヌ数: 34ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

No full refunds, store credit only

The clothes themselves were decent quality, but the returns process was extremely disappointing. Be very careful when ordering, as they only offer store credit and do not provide cash refunds for returns.

I spent a significant amount of money shopping on the site, but unfortunately most of the items didn’t fit me. Despite this, I was unable to get a refund and was left with store credit instead. I think this is something customers should be made very aware of before spending a substantial amount with the company.

2026幎9月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Buyer beware!!!

Buyer beware!!!! This company sells poorly made clothing, and then will not refund money when items are returned. They just keep your money and only offer store credit for more poor quality clothing.
Add on- your response is ludicrous. How can you just keep people’s money in good conscience? Absolutely disgraceful. You sell poor quality clothing- why would I want a store credit? That is my money you are holding. You are thieves !

2026幎9月9日
自発的なレビュヌ
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience.

The concern you raised related to the jacket. After receiving and inspecting the returned item, our quality assurance team found that the buttons were securely attached and that the amount of movement in the stitching is an intentional part of the garment’s construction to make the buttons easier to fasten. We did not identify a manufacturing fault with the item.

As our inspection did not confirm a product fault, your return was processed in accordance with our published returns policy, which provides store credit for eligible returns. If a genuine manufacturing defect is identified, we assess those cases separately in line with applicable consumer law.

We appreciate your feedback and remain happy to answer any further questions regarding our assessment.

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy from this company

Do not buy from this company. They don't refund you. They don't state it clearly on their website and are very hard to deal with. Luckily I paid through klarna and they were able to offer me the refund

2026幎6月20日
自発的なレビュヌ
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

Our returns policy, including that eligible returns are issued as store credit, is outlined on our website before purchase, within our Returns Policy page, and during the returns process. We understand that return policies can be disappointing, but we strive to present them as clearly as possible.

We’re also sorry to hear you found the process difficult. Customer feedback is important to us, and we continually review our communication to ensure we provide the best possible service.

We appreciate you sharing your experience and wish you all the best moving forward.

5぀星のうち5の評䟡

Tops arrived absolutely amazing

Tops arrived absolutely amazing. A bit too pricy but quality, style and comfort absolutely amazing. I'll definitely be ordering more ❀

2026幎7月17日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review!

We’re thrilled to hear that you love your tops and that you’re happy with the quality, style, and comfort. Your kind words mean so much to our team.

We truly appreciate your feedback regarding the pricing and are delighted to know you feel the quality makes it worthwhile.

Thank you again for your support. We can’t wait to have you shop with us again soon!

5぀星のうち1の評䟡

Very disappointing experience – avoid

I really wish I had read more reviews before ordering. I purchased three dresses and they were not cheap, but when they arrived I was extremely disappointed with the quality. The material feels very cheap and the dresses look nowhere near the quality I expected for the price.
One of the dresses was advertised as a lovely light lemon colour but what arrived is much darker and more of a mustard colour, so it doesn't look like the colour shown online.
I have now emailed the company four times asking to return all three dresses and have received no response at all. I have since discovered that their returns policy is store credit only. I don't want a credit note to spend more money with a company when I'm unhappy with the quality of the products I have already received — I simply want to return them and get my money back.
The website being a .co.uk address with prices displayed in £ also gave me the impression I was purchasing from a UK retailer, only to discover afterwards that the company is based in Australia.
Poor quality, disappointing products and, most frustratingly, no response to repeated emails. I would definitely not order again.

2026幎8月20日
自発的なレビュヌ
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We’d like to clarify a few points for future readers. Our product photos are taken to represent each item as accurately as possible; however, colours may appear differently depending on individual screen settings and lighting conditions.

Our Returns Policy is clearly displayed on our website before purchase and states that eligible returns are issued as store credit only. We understand this policy may not suit everyone, which is why we encourage customers to review it before placing an order.

We’re also sorry to hear you believe your emails were unanswered. We strive to respond to all customer enquiries as quickly as possible, and we’d be happy to review your correspondence if you contact us with your order details.

We appreciate your feedback and will continue working to improve both our products and our customer experience.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT PURCHASE FROM THIS STORE

DO NOT PURCHASE FROM THIS STORE. The prices are outrageous for what you buy. The pictures are not the actual dresses. The sizing is way off. And the company uses itchy stitching on all of their tags including the mesh products which tear the mesh after one use. You cannot return items, you will only receive store credit for the same, awful products. Save yourself the money and do not purchase from these scam artists.

2026幎8月21日
自発的なレビュヌ
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We take all customer feedback seriously and carefully reviewed the concerns you raised. Based on the information and photographs provided, we were unable to identify a manufacturing fault with the items. The label attachment method and stitching are part of our standard manufacturing process, and we did not find evidence that the garments were damaged as a result.

Our sizing guides and product descriptions are provided to help customers choose the most suitable size, although fit and personal preferences can vary between individuals and styles.

Our store credit only returns policy is clearly outlined on our website prior to purchase so customers can make an informed decision before ordering.

While we’re sorry we couldn’t provide the outcome you were hoping for, we appreciate your feedback and will continue working to improve our products and customer experience.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT order from Sage and Paije!!!!

I will never order from this store ever again. Ordered a dress, it came and was not true to size. The fabric was also cheap and flimsy. I arranged a refund and come to find out they do not offer refunds only in store credit as a refund. How hair is that, whst kind store policy puts consumers in such a position.
I've told everyone i know never to order from them, pictures on their website are deceiving.
DO NOT order from Sage and Paige.

2026幎8月18日
自発的なレビュヌ
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

Our returns policy is store credit only, and this is clearly outlined on our website before purchase and throughout our returns process. We understand this policy may not suit every customer, but we aim to be as transparent as possible so customers can make an informed decision before placing an order.

We’re also sorry that you were disappointed with the fit and fabric. As fit and personal preferences can vary, we appreciate all customer feedback and will continue to share it with our team as we work to improve our products and services.

We wish you all the best.

5぀星のうち5の評䟡

Love my dress

Love my dress, true to size, size 10 (M) - Real Time Mini Dress - Orange Multi, bought for my daughters 21st - I wish I could upload a photo do you can see. Really lovely, fabric, look & colours the same as the picture. FYI - I was 54, didn’t feel too young on me.

2025幎9月15日
自発的なレビュヌ
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review!

We’re thrilled to hear that you loved your Real Time Mini Dress - Orange Multi and that it fit perfectly. It means so much to us to know you felt confident wearing it for such a special occasion—your daughter’s 21st birthday! We also love hearing that the colours and fabric met your expectations.

Thank you for sharing your experience, and we hope to see you shopping with us again soon!

5぀星のうち1の評䟡

Spent £300+ to have store credit refund


Spent £300+ to have store credit refund only. Cheap shein dresses for expensive prices. AVOID.

2026幎8月12日
自発的なレビュヌ
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand that our store credit only returns policy may not suit every customer. This policy is clearly outlined on our website and is presented before purchase and throughout our returns process.

We appreciate all customer feedback and are always looking for ways to improve our products and services. Thank you for giving us the opportunity to serve you, and we wish you all the best.

5぀星のうち5の評䟡

Amazing clothes store true to size


Amazing clothes store true to size service is the best material soft and flowing make me feel very special.
I have to add Sage and Paije restored faith in buying online again after being scammed. Thank you for the experience I get to wear my amazing dress this weekend.

2026幎7月27日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you love our clothing, found the sizing true to size, and enjoyed the soft, flowing fabric. It means so much to know our pieces made you feel special. We truly appreciate your kind words and your support, and we look forward to welcoming you back again soon!

5぀星のうち4の評䟡

Fast shipping great communication great


Fast shipping great communication great products

2026幎7月27日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you were happy with our fast shipping, great communication, and the quality of our products. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

5぀星のうち5の評䟡

Beatiful dress

Beatiful dress, exactly as stated, true to size and stunning on. Very happy customer 🀩

2026幎7月27日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you love your dress and that it was exactly as described. It’s fantastic to know the fit was true to size and that you felt amazing wearing it. We truly appreciate your support and hope to see you again soon!

5぀星のうち5の評䟡

Love both dresses they fit amazingly

Love both dresses they fit amazingly. Fast shipping. Quality product and size chart on point

2026幎7月29日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you love both dresses and that they fit you so well. It’s also great to know our size chart helped you choose the right fit and that your order arrived quickly. We truly appreciate your support and hope you enjoy wearing your new dresses!

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely love this dress

Absolutely love this dress, it’s gorgeous, fabric is soft, fits perfectly. Delivery was quick too.

2026幎7月28日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you love your dress and that it fits you perfectly. It’s also great to know you were happy with the soft fabric and our quick delivery. We truly appreciate your support and hope you enjoy wearing it!

5぀星のうち5の評䟡

Dress and top is gorgeous

Dress and top is gorgeous, great quality. Shipping was super fast, I live rurally and it arrived within the week!!

2026幎7月27日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you love your dress and top and that you’re happy with the quality. It’s also fantastic to know your order arrived so quickly, even to a rural area. We truly appreciate your support and hope you enjoy wearing your new pieces!

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful product

Beautiful product, fast shipping.

2026幎7月27日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear that you love your purchase and that it arrived quickly. We truly appreciate your support and hope to see you again soon!

5぀星のうち5の評䟡

Very quick delivery

2026幎7月27日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you for your review! We’re so pleased to hear your order arrived quickly. We truly appreciate your support and hope you enjoy your purchase.

5぀星のうち5の評䟡

Quick delivery and great product


Quick delivery and great product quality. Highly recommend

2026幎7月27日
Sageandpaije ロゎ

Sageandpaije からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you were happy with both the quality of your purchase and our fast delivery. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your support. We look forward to serving you again soon!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報