レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a suitcase online, which has gone missing during transit via UPS. After an initial response from customer services, no further contact when requesting a refund. Just called their customer se... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

As a pilot I am travelling A LOT and my hardshell Samsonite spinner is my loyal companion. In and out planes, taxis and other daily stresstests, I had no fails for the past few years. Resently the... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Absolut perfekter Service ! Hatte Das Problem, dass sich die Griffstange nicht mehr herausziehen lies. Also nach Ersatzteilen gegoogelt und den Samsonite-Service gefunden. Ersatzteil bestellt (ich hÀt... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

After 15 years of extensive use one of the hinges were near to brake, just when I returned from Asia. Not to think it fails during the trip. At home I found easily the requested spares in the Samsonit... もっず芋る

䌁業情報

  1. 旅行・䌑暇

圓該䌁業による蚘述

We want our products to make a positive difference in the life of every traveller. Throughout our 110-year lifespan, we have been resolutely focused on innovation, design, and have been an industry leader in the use of new materials. We are pioneering new solutions for the decades to come helping travellers’ journey further, with ever lighter, stronger and more sustainable products. We will ensure that our commitment to sustainability combines with our continuing thirst for innovation to create the kind of future we want to see. Building on our heritage of innovation, quality and durability, we mark our 110th anniversary with the launch of 'Our Responsible Journey', a global strategy and commitment to lead the industry in sustainability.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

606件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 60に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Repairs and Spares

Have had 2 Samsonite Spinners for some years. Last holiday one arrived at baggage reclaim with only 3 wheels. Didn’t report, didn’t claim (doh) Samsonite Repairs & Spares led me gently to the correct wheel, arrived in a few days, and I successfully replaced it. Overall saving of over £100 against a new case. Happy bunny.

2025幎10月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Needed Spare parts S-Cure

We have two Samsonite Spinner S-Cure suitcases that are almost five years old. After returning from vacation, two of the wheels were broken. After some online research, we found the Samsonite website and ordered a new set. We received the new wheels free of charge within a week—what excellent service. Our new suitcases will definitely be Samsonite again. Really great!

2025幎10月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Support matcht Kofferpreis definitiv nicht

Bereits die Seite der Ersatzteilbestellung ist total verwirrend/unÌbersichtlich und nur auf Englisch verfÌgbar. Lieferung des Ersatzteiles dauerte Ìber eine Woche und es gab nicht einmal eine Anleitung dazu. Die angepriesenen ErklÀrvideos sind nicht fÌr alle Modelle verfÌgbar. Umbau nur mit viel Gewalt möglich auch Ìber den Support gab es keine Anleitung. Definitiv der Schlechteste Support den ich jemals hatte bei einem so teuren Produkt.

2025幎10月3日
自発的なレビュヌ
Samsonite ロゎ

Samsonite からの回答

Dear Heidenreich,

vielen Dank fÌr Ihr Feedback zu Ihren Erfahrungen mit unserem Produkt und dem erhaltenen Support. Wir entschuldigen uns aufrichtig fÌr die entstandenen Unannehmlichkeiten und bedauern, dass unser Produkt Ihre Erwartungen nicht erfÌllt hat. Ihre Anliegen sind uns wichtig, und wir streben stets nach höchsten QualitÀtsstandards. Bitte kontaktieren Sie unser Kundenservice-Team in Deutschland unter info.germany@samsonite.com. Dort kann man Ihnen am besten bei Ihrer Beschwerde helfen und eine schnelle Lösung gewÀhrleisten.

Vielen Dank fÌr Ihr VerstÀndnis.

Mit freundlichen GrÌßen,
Samsonite Group

5぀星のうち1の評䟡

Absolute debacle - AVOID!!!

Absolute debacle - do not buy!
Ordered and paid upfront for case for trip abroad. Delivery by UPS did not, and still hasn't been delivered. Delivery on FIVE consecutive dates never materialised, no explanation, no apologies, no investigation by customer services. Had to go away on holiday without the case i'd ordered for the trip. Delivery PROMISED AGAIN FOR today (29th September) also failed to arrive and re-scheduled for 30th. Told by Samsonite they will refund "ONLY WHEN THEY GET THE CASE BACK"! Insult to injury! Scam company. Will be going legal now as enough is enough. Avoid.

2025幎9月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Replacement wheel free service.

I was returning from a recent holiday and noticed when my S'Cure case arrived there was a wheel missing (obvious baggage handling issue), however with the birth of 4 wheel spinners the wheels are vulnerable and difficult to protect. I was not too bothered because have dealt with Samsonite spare parts previously, so visited the site, completed the required details from warranty tag inside case and ordered replacement wheel and support expecting to pay but found to be a free service. Replacement arrived 3 working days later with new screws and tools to implement 5 minute repair. Thank you Samsonite for excellent service.

2025幎9月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Have a +10 year old Spinner suitcase

Have a +10 year old Spinner suitcase. Love it and have traveled the world with it. But the plastic hinges was done. Ordered 2 new on their website and 5 days later I can now repair my beloved suitcase. Free shipping! That what I call service and I love that I can prolong the lifespan of my suitcase. Thank you Samsonite *****

2025幎9月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

We bought 2 Samsonite uplite spinners


We bought 2 Samsonite uplite spinners each just under 200 pounds. One had loose stitching and the samsonite tag came off leaving a 3 inch gap. We contacted repair centre who said this is repairable and under warranty and the case was sent on. After 2 months and us chasing the repair centre they said it is not repairable. We are extremely unhappy about this. I believe they don’t have the samsonite tag which we are not bothered about we just wanted the 3 inch tear to be stitched. Really not a lot to ask for. As this could not be done by hand.

2025幎7月20日
自発的なレビュヌ
Samsonite ロゎ

Samsonite からの回答

Hi Margaret,

Thank you for providing feedback via your recent review, with using two of our spinners. We sincerely apologise for any inconvenience and regret that it did not meet your expectations. Your concerns are important to us, and we remain committed to maintaining the highest quality standards.

I have checked the status of your case and can see that it is currently being handled by our customer service team. For any other concerns or queries, please email info.uk@samsonite.com so we can help rectify the situation promptly.

Warm regards,

Samsonite Group

5぀星のうち1の評䟡

Bad product, zero customer service

As a long standing happy customer of Samsonite I can not believe how the product quality has plummeted recently. Their customer service is truly obstructive , with no desire to resolve any problems. I’ve thrown my latest purchase away because I’ve better ways of using my time than chasing them up. Don’t buy anything from Samsonite that has a zip. ( as proof of their abysmal customer service, they will probably answer this with a standard note asking me to email them !)

2025幎7月31日
自発的なレビュヌ
Samsonite ロゎ

Samsonite からの回答

Dear Michael,

Thank you for your recent feedback, and we sincerely apologise for your experience with our product. Your concerns are important to us, and we would like to gather more information to escalate this issue effectively.

You will soon receive a Trustpilot notification to provide further details. Alternatively, feel free to reach out directly to our customer service team at info.uk@samsonite.com for immediate assistance.

Thank you for your understanding.

Best regards,

Samsonite Group

5぀星のうち2の評䟡

Carry on handle easily broken

I bought a carry on, and within a year of having it, the telescoping handle broke. I contacted customer service, they replied a week later asking for the model and pictures - I answered their questions and haven't heard back in over two weeks despite me emailing them multiple times. Seems like the quality has gone down - cheaper thermoplastics is what caused the handle to break off.

2025幎8月29日
自発的なレビュヌ
Samsonite ロゎ

Samsonite からの回答

Dear Jon,

Thank you for sharing your feedback regarding your recent experience using one of our cases. We are truly sorry that it did not meet your expectations. To assist you better, we will send a Trustpilot notification shortly requesting for further details to help us identify your case.

You may also email our customer service team directly at info.uk@samsonite.com with your feedback.

We appreciate your understanding and look forward to resolving this matter.

Warm regards,
Samsonite Group

5぀星のうち1の評䟡

Awful customer service

Awful customer service. I've been trying to contact them for several days. Emails, whats up, calls. Never replied. DO NOT believe in 10 year warranty. They won't even reply. I will never ever buy again!!! You have to be ashamed!!! Avoid Samsonite UK!!!

2025幎8月27日
自発的なレビュヌ
Samsonite ロゎ

Samsonite からの回答

Dear Tomas,

We appreciate you taking the time to share your thoughts through a 1-star review. We regret that your experience did not meet our standards. To address this matter promptly, please check for an upcoming Trustpilot notification where you can provide additional details to help us expediate your case.

Alternatively, you may contact our customer service team at info.uk@samsonite.com for direct support.

Thank you for your patience.

Sincerely,
Samsonite Group

5぀星のうち1の評䟡

My four branded suitcases never arrived and it’s been two nearly two months

I submitted a review about my 4 branded suitcases which I still haven’t received as at today 27 August 2025. I have followed up by email, calls and reviews and so far no body in the customer service team has provided any useful feedback. Spending nearly a £1,000 on these suitcases appears to have been a bad gamble since Samsonite and UPS appear to be very bad at delivering on online orders. I placed the order and selected a UPS partner location for the delivery. They latter sent an email that the partner location has refused to accept the suitcases because they don’t have sufficient space. That for now appears to be the end of the delivery as all attempts to get them to deliver to my residential address has failed. Is that how easy it is to lose a £1000 order with Samsonite and UPS?

2025幎7月14日
自発的なレビュヌ
Samsonite ロゎ

Samsonite からの回答

Dear Philip,

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincere apologies for the inconvenience you've experienced. We understand how frustrating delays can be, and this certainly doesn’t reflect the standard of service we aim to provide.

To assist you better, we will send a Trustpilot notification shortly for further details. You may also email our customer service team at info.uk@samsonite.com for direct support.

We appreciate your understanding and look forward to resolving this matter.

Warm regards,
Samsonite Group

5぀星のうち5の評䟡

I bought my Samsonite suitcase two


I bought my Samsonite suitcase two years ago, I used it the first time this month and it only lasted the one trip. One of the wheels fell off and the frame got busted. Unfortunately I didn’t keep the receipt.
I would like to add to this, I found my receipt on my email, I decided to register the product as I wanted to get it fixed. I ordered new brackets and wheels, I thought I would have to pay for this, but it was free of charge, I managed to straighten the frame and the wheels arrived today. The case is still slightly damaged, but I thought I would come on here and change my review as the customer service I got from Samsonite was excellent.

2025幎8月24日
自発的なレビュヌ
Samsonite ロゎ

Samsonite からの回答

Dear Keith,

Thank you so much for updating your review. We're delighted to hear that you're happy with the service you received for your repair. Your satisfaction means a lot to us, and we truly appreciate your kind words.

We look forward to welcoming you back again in the future!

Best regards,
Samsonite Group

5぀星のうち3の評䟡

Delivery by UPS doesn’t work

FINAL UPDATE 22 Aug 2025:

Finally had a delivery! It’s become clear that Samsonite uses UPS for deliveries, and UPS subcontracts them out to local companies. Turns out these local companies, as happened in this case, are often cowboy outfits.

Today’s delivery was done by a proper UPS driver, not a subcontracted local cowboy. No delivery driver in grey car this time, as happened yesterday. Today it was a UPS van.

So I’ve upped the star rating to 3, but only because there’s a level of indirection here, and the delivery finally happened. Though Samsonite aren’t entirely without fault, as a) they use UPS for their deliveries and b) Samsonite’s support staff don’t seem to be able to do much, other than explain what my options are. But I, as the customer, should never be exposed to these sorts of problems. I just want a smooth, stress-free transaction and delivery. And that was not the case this time.

UPDATE 21 Aug 2025:

It gets worse. I’ve just witnessed the delivery driver ring the bell and quickly get back in his car and drive off within the space of a few seconds! He had rung the bell, but I was waiting and jumped to answer the door within no more than 2 seconds. Guessing he wouldn’t come in, I literally ran down the single flight of steps to the main communal entrance of the block. He hadn’t even bothered to walk in. By the time I opened the door he was driving off in his car. Sorry, Samsonite, but this is not how you do online sales.

Frustration, having to take time out to deal with this, the feeling of being treated like I’m the dishonest one when the delivery driver claims I’m not home. No, Samsonite, you’re going to have to do much better than this to convince me to ever buy from you again.

ORIGINAL REVIEW 20 Aug 2025:

Sadly, although I’ve been a regular Samsonite customer over the years, I don’t think I will order from them again.

They use UPS for their deliveries. UPS consistently create stressful, tiring and frustrating experiences with delivery drivers lying about attempting to make a delivery.

This, by extension, makes ordering from Samsonite the same terrible experience.

My girlfriend and I both ordered backpacks. Our orders were made separately and to our separate addresses, in different London boroughs. Incredibly, both deliveries failed with the drivers lying about their attempted deliveries. In her case, they tried to say they attempted delivery a second time, whereas in mine they said they attempted, but immediately afterwards stated they had taken it to some collection point that would have taken me 1 hour round trip to collect from (I’ve had to do it before, so I know). Clearly the driver just decided to deliver directly to the collection point.

This might not sound like much, but if you’re really busy with work, it is incredibly stressful.

2025幎8月20日
自発的なレビュヌ
Samsonite ロゎ

Samsonite からの回答

Dear David,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry for the inconvenience you've experienced and understand how frustrating delivery delays can be. This is not the level of service we strive to provide, and we sincerely apologise.

We’ll pass your comments on to our courier partner, UPS. If you’d like to raise your concern directly with them, you can find their contact options here: https://www.ups.com/gb/en/support/contact-us.

Of course, if there's anything else we can help with or if you have further feedback, please don’t hesitate to reach out to our customer service team at info.uk@samsonite.com.

Thank you again for bringing this to our attention.

Kind regards,
Samsonite Group

5぀星のうち1の評䟡

Beware Samsonite warranty isn’t worth the paper it’s written on!

This is an update regarding my Samsonite cases costing £700 used once, the wheel buckled causing a crack in the shell and now they can’t be used.
After the first case failed it was sent to fixmybag and that was deemed negligence on my part, that case was useless.
I used the other case for another trip and exactly the same thing happened in exactly the same place. At this stage I contacted Samsonite again as it appeared there was a manufacturing problem.
Both cases were sent back to fixmybag but of course, Samsonite insist it was my fault either during use or caused by a major impact that could have been the fault of the airline.
Both cases were checked when taken off the airport carousel and they were intact, we always check.

The moral of the story is don’t buy expensive Samsonite cases as the warranty is useless along with their cases and customer service.

2025幎8月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

GREAT VALUE AND EXCELLENT OPTIONS FOR REPAIRS

We own several Samsonite light shell suitcases and they are fantastic and great value for money. Very light and yet robust. We really appreciate that they can be repaired and have a ten year warranty. Samsonite repair service via Support and Go is excellent. After 8 years one handle was broken on a cabin spinner and they sent us a replacement within a week. The same case now has a jammed wheel which we are getting replaced. They send the part and assembly instructions are on the Support and Go website and pretty simple. SAVING THE ENVIRONMENT AND MONEY. Very happy customers.

2025幎8月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

My case was heading for landfill before


My case was heading for landfill before the local Samsonite shop told me about the parts service. Ordered replacement wheels (no cost!) that arrived in 2 days and easily fitted them myself at home. Now the case is good as new. Great service. Shows that it pays to invest in a quality product.

2025幎8月14日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報