Poor quality ..customer service bad ...my daughter purchased me earings a month ago ,one of them have fell out twice..I took them backbto store apparently its quite normal and was told to... ãã£ãšèŠã
ã¬ãã¥ãŒã¯ã¬ãã¥ã¢ãŒã®å人çãªæèŠã§ãããããç¹å®ã®èšèŒå å®¹ãæ€èšŒããããšã¯ãããŸããããã ããããžãã¹äžã®ååŒãè¡ãããããšã確èªã§ããå Žåãã¬ãã¥ãŒã«ãç¢ºèªæžã¿ãã®ã©ãã«ãä»ããå ŽåããããŸãã詳现ã¯ãã¡ã
ãã©ããããŒã ã®å¥å šæ§ãç¶æãããããåœç€Ÿã®ãã©ãããã©ãŒã äžã®ãã¹ãŠã®ã¬ãã¥ãŒã¯ãç¢ºèªæžã¿ãåŠãã«ãããããã幎äžç¡äŒã§çšŒåããèªåãœãããŠã§ã¢ã«ãã£ãŠå¯©æ»ãããŠããŸãããã®ãã¯ãããžãŒã¯ãæ¬åœã®çµéšã«åºã¥ããŠããªãã¬ãã¥ãŒãªã©ãã¬ã€ãã©ã€ã³ã«éåããã³ã³ãã³ããç¹å®ããåé€ããããèšèšãããŠããŸãããã ãããã¹ãŠãæ€ç¥ã§ããããã§ã¯ãããŸããã®ã§ããæ°ã¥ãã®ç¹ãããããŸããããã©ãããç¥ãããã ããã詳现ã¯ãã¡ã
ã¬ãã¥ã¢ãŒã®ã³ã¡ã³ããèŠãŠã¿ãŸããã
Non Existant Customer Service I had bought several items from Samuel's Jewelers both in store and online. Until my most recent purchase I was very happy. I ordered two pearl necklaces online, o... ãã£ãšèŠã
The parent company of Samuel Jewelers- Gitanjali Gems Ltd. is a fraudulent india company. The promoters of the company have been involved in one of the biggest frauds in the Indian Banking Sector (... ãã£ãšèŠã
I just love both sets of earrings: the topaz with its many colors that will go with anything and everything. . .from casual to dress, and the smoky quartz with its own allure. Would recommend these an... ãã£ãšèŠã
äŒæ¥æ å ±
ããŸããŸãªå€éšãœãŒã¹ããæäŸãããæ å ±
Our 120-year diamond tradition began in San Francisco, where Albert Samuels first opened his doors in 1891. Today, we are committed to preserving the principles of quality, value and customer service excellence established by our founder over 120 years ago.
é£çµ¡å
æè¿ã®ã¬ãã¥ãŒäŸé Œã®èšé²ã¯ãããŸãã
ãã®äŒæ¥ã¯æè¿ã顧客ã«ã¬ãã¥ãŒãäŸé ŒããŠããªããããã¬ãã¥ãŒãå šäœã®æèŠãåæ ããŠããªãå¯èœæ§ããããŸãã
ãã®äŒæ¥ã®Trustpilot å©ç𿹿³
ã¬ãã¥ãŒãè©äŸ¡ã®ååŸæ¹æ³ãã¹ã³ã¢ãªã³ã°ãã¢ãã¬ãŒã·ã§ã³ã®ããã»ã¹ã«ã€ããŠç¢ºèªããã
ãã®äŒæ¥ãé²èЧãã人ã¯ã以äžã®äŒæ¥ãé²èЧããŠããŸãã

Samuels Jewelers ããã®åç
I bought a watch and a piece broke off âŠ
I bought a watch and a piece broke off the band the first time I put it on.

Samuels Jewelers ããã®åç
Excellent product
Excellent product. Fast Shipping. Seamless transaction.

Samuels Jewelers ããã®åç
Great job thanks for the help
Great job thanks for the help. Your prices are outrageous. But customer service was good.

Samuels Jewelers ããã®åç
I love all the stuff I have purchased âŠ
I love all the stuff I have purchased from samuels I'm just sad that my ring I ordered that when I opened it, it was a missing a stone

Samuels Jewelers ããã®åç
Loved the items but took a while to get âŠ
Loved the items but took a while to get sent out.

Samuels Jewelers ããã®åç
I ordered on Thursday early morning.
I ordered on Thursday early morning.
Invoice says arrives in 4-7 business days.
They didn't ship the ring until Wednesday the next week. They said they would call when it arrived.
It took two days to arrive. Arrived Friday afternoon. No one called me. I had to call them.
Good thing nothing wrong with the ring but I wanted it earlier in case I needed to return it

Samuels Jewelers ããã®åç
Excellent communication order and âŠ
Excellent communication order and product

Samuels Jewelers ããã®åç
Fiance and I put a deposit down on our âŠ
Fiance and I put a deposit down on our wedding bands a couple months ago..went the following month to make a payment and the store is gone! Took days before we could get a hold of someone who then told us to call a different store and weve been playing phone tag with people this entire time. Getting excuse after excuse. We just want our deposit back so we can go somewhere else and get our rings before our wedding in 2 months!
In reply to your response: we have contacted customer service.. SEVERAL different times. Nothing has been done. When we finally did get a hold of someone we were told to expect our refund in a 2-3 weeks. Well its been 3 weeks now. And when we called about it today we are told none of the refunds have even been entered in yet because you all dont know how your going about refunding anything yet. Seriously?!

Samuels Jewelers ããã®åç
They are trying to steal my money right âŠ
They are trying to steal my money right away. I bought a ring for over $1000.00 and it took them four weeks to make into my size. I have this ring for only a week and decided to return it, but they don't want to take it because it is been a "month" since I purchased it. I was so disappointed with that, and they don't want to listen to me at all. I spoke with manager, manager spoke to another manager and finally they decided to pay me back. I got to wait for my check for almost a month and they even misspelled my first and last name so I would not be able to cash it. Now, they are sending me advertisement on my phone weekly and I can't stop that too. CRAZY!
Worse customer service ever
Worse customer service ever! They can never help and issue courtesy credits! Also have been bounce around for a web order that I not too long gotten that diamond fell out and my daughter gold tone earrings was no good they turnt within week of wearing them! Also went to Samuels store in the mall had a order returned and they didn't want to return it!! Called customer service and they spoke with the mail, then mall decide to return order!! Order already returned and now they can't find my order that has been returned a week ago.. rep advise after weekend, by Monday he will contact me back to see where return is??? Also they had me on a 12 month plan that if account is not paid off within 12 months, they charge you full interest!! Mall didn't advise me with non of this info.. I had got hit with $208 of interest just a few days ago and was shock to see it on my bill, had to call customer service and the two young ladys I spoken with was no help!! they made me panic more due to they didn't know what the heck they were talking about, it took a skill manager to take the call and advise me what was going on with my account, then I felt a little relieved, but not with the interest hit. Not good! Not good!!

Samuels Jewelers ããã®åç
The ordering online was easy
The ordering online was easy, however the product did not look like it did online as in person so I'm trying to return it. I have left several message for customer service and no one has called me back yet. The customer for online is horrible . I will never order online again. Thank you.

Samuels Jewelers ããã®åç
GOOD LUCK EXCHANGING OR RETURNING ANYTHING!
I purchased an item online in February and have been trying to return/exchange it since March 2017. It is now July and after calling throughout the month of April having to leave messages in a general voicemail box that were never returned except once, then the agent, Shaundra, said she would send me a return label. I never received it. By mid-May, I was calling again and again. The agent finally emailed me and apologized saying she doesn't believe FedEx ever responded to her request for a return label. From May to June, I have exchanged dozens and dozens of emails with the same agent, Shaundra. Not only did I promptly return my item as soon as I received the label at the end of May. When I emailed her to inquire about the status of my refund she responded by apologizing and stating she had the same product mailed back out to me in error. I am now in July, one week from a wedding where this gift was supposed to be given and not only does the cost keep rising and changing on the "other item" I simply want to buy instead but the agent keeps dodging my inquiries to provide me with some type of discount for my four (4) month battle to exchange a simple set of earrings. I will never purchase at Samuels online again. Far be it for the item to be incorrect, broken, or need resizing. It will literally throw their customer service skills into a frenzy.

Samuels Jewelers ããã®åç
I'm trying to exchange the rings for âŠ
I'm trying to exchange the rings for the right size and I cannot get anyone to help. I have called and left several messages and I have not received a call back. Very disatisfied and disappointed
Excellent service!
Excellent service! Absolutely love my new ring.

Samuels Jewelers ããã®åç
Great prices
Excellent quality...love the crosses I âŠ
Excellent quality...love the crosses I ordered!
I won't talk about jewelry because I âŠ
I won't talk about jewelry because I don't know about jewelry. The items received look a lot what l saw in the catalog. However... it's in the details where this experience could have been a much better experience. The packaging and boxing of the jewelry was cheap, and it made me question the authenticity of the jewelry. Presentation is everything. Presentation shows care for the profession, the product, and commitment to customer satisfaction. It could have been much better.
Items received don't look like pictures âŠ
Items received don't look like pictures on website. The colors are way off. Communication is pretty much non-exsitent. Shipping take a more like 3 weeks instead of 5-7 days for standard shipping.
Trustpilot ãšã¯ã¹ããªãšã³ã¹
Trsutpilot ã®ã¬ãã¥ãŒã¯èª°ã§ãæžãããšãã§ããŸããã¬ãã¥ãŒãæžãã人ã«ã¯èªåã®æžããã¬ãã¥ãŒããã€ã§ãç·šéãããåé€ãããããæš©éãããããããã®ã¬ãã¥ãŒã¯ã¢ã«ãŠã³ããã¢ã¯ãã£ãã§ããéã衚瀺ãããŸãã
ãã©ãããã©ãŒã ä¿è·ã®ãããå°éããŒã ãšé«åºŠãªãã¯ãããžãŒãé§äœ¿ããŠããŸããåœã¬ãã¥ãŒãšã®éãã«ã€ããŠã®è©³çްã¯ãã¡ãããäžèªãã ããã
Trustpilot ã«ãããã¬ãã¥ãŒ ããã»ã¹ã®è©³çްã«ã€ããŠã¯ãã¡ããã芧ãã ããã
ããã¬ãã¥ãŒãæžãããã®8ã€ã®ãã³ããã芧ãã ããã
確èªãè¡ãããšã§ãTrustpilot ã«æçš¿ãããã¬ãã¥ãŒã [LINK-BEGIN-PEOPLE]å®åšã®äººç©[LINK-END-PEOPLE] ã«ãã£ãŠæžããããã®ã§ããããšã®ä¿èšŒã«ã€ãªãããŸãã
ã¬ãã¥ãŒã«å¯ŸããŠã€ã³ã»ã³ãã£ããæäŸããããéžæçã«ã¬ãã¥ãŒãäŸé Œãããããããšã¯ãTrustScore ã«ãã€ã¢ã¹ãçãå¯èœæ§ããããŸãããã㯠åœç€Ÿã®ã¬ã€ãã©ã€ã³ã«åããŸãã







