SellYourSkins.com レビュヌ 

327
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Worst expierence ever, support is unresponsive for hours. Have not recived my payout lying about push to card payouts when they do not even work saying its a problem with my bank when its not etc. D... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

At first glance, i was kinda sceptical because there's the 7 day hold, so i decided to sell some cheap skins just to see if they would scam me or not, surprisingly, after 7 days i woke up with my mon... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Recomiendo totalmente SellYourSkins. El proceso de venta de mis skins fue sumamente sencillo y la solución que ofrecen para deshacerte del inventario repetido es excelente. El tiempo de respuesta del... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Jedyna strona która naprawdę wypłaca. Wszystko zajmuję dosłownie 5 minut. Wypłacam na revoult za kaÅŒdym razem i pieniądze mam po chwili. Ceny są naprawdę uczciwe. JeÅŒeli chodzi o administracje są to n... もっず芋る

䌁業情報

  1. オンラむン垂堎
  2. ・
  3. ゲヌム専門店
  4. 支払いサヌビス

圓該䌁業による蚘述

Need some cash? Sell your CS:GO skins now for real money! Easy transaction in seconds. Best prices of all sites. Instant payments to 180+ countries. Learn more!


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

327件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.5

すべおのレビュヌ

(327)

過去12か月のレビュヌ数: 104ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

they don®t send you money that they


they donÂŽt send you money that they should!
I should got around 220€ as they say and i got only 217€

2025幎11月11日
SellYourSkins.com ロゎ

SellYourSkins.com からの回答

Hello Filip,

We’re sorry to hear about your experience.

Our team has checked on your transaction closely, and the difference you mentioned (about €3) comes from payment provider fees, which are clearly displayed during the payout method selection on our site.

Please note, that these are standard processing charges applied by external payment services (in your case - Revolut), and we do not profit from them in any way!

We’d really appreciate if you reached out to our team via the on-site chat - we’ll gladly discuss solutions to make you satisfied with our service.

Thank you for your understanding and trust
Your SellYourSkins Team

5぀星のうち1の評䟡

They reversed a trade

They reversed a trade for a low price pair of gloves, very unproffesionnal

2025幎10月4日
自発的なレビュヌ
SellYourSkins.com ロゎ

SellYourSkins.com からの回答

Hello John,

We’re sorry to hear about your experience.

We want to assure you that trades on our site are only processed via official SellYourSkins bot account, therefore you are not in risk of having casual, everyday trades reversed - such as on usual P2P marketplaces - where users will often reverse to take financial advantage.

Please note that the only trade reversals that ever occured on our bots were on the day of October 24. These were not related to market prices or financial decisions, but rather to a severe technical malfunction that occurred right after the CS2 Knife Trade-up update.

Trading was fully disabled by 2:00 AM CEST to protect users, but a server-side issue caused a small number of trades to still go through incorrectly.

These were later reversed in line with our service policies - not out of bad will, but to maintain fairness and platform integrity for all users. Your items were safely returned to your Steam account, right after this flaw was discovered.

We truly appreciate your understanding in this matter, and apologize for all the inconvenience caused 😔

Your SellYourSkins Team

5぀星のうち1の評䟡

Negative

The site isn't worth your attention.

2025幎10月23日
自発的なレビュヌ
SellYourSkins.com ロゎ

SellYourSkins.com からの回答

Hello Anton,

We’re sorry to hear that your experience with SellYourSkins didn’t meet your expectations. We always aim to provide a transparent and fair trading environment, and we’d appreciate the opportunity to understand what went wrong in your case.

Feel free to contact us via live chat or email so we can review your situation directly and make it right.

Your SellYourSkins Team

5぀星のうち1の評䟡

I sell my knife and next day

I sell my knife and next day, site refund the trade.

2025幎10月23日
自発的なレビュヌ
SellYourSkins.com ロゎ

SellYourSkins.com からの回答

Hello Rodrigo,

We’re sorry to hear about your experience. Please note that the trade reversals were not related to market prices or financial decisions, but rather to a severe technical malfunction that occurred right after the CS2 Knife Trade-up update.

Trading was fully disabled by 2:00 AM CEST to protect users, but a server-side issue caused a small number of trades to still go through incorrectly. These were later reversed in line with our service policies - not out of bad will, but to maintain fairness and platform integrity for all users.

Your items were safely returned to your Steam account, right after this flaw was discovered.

We truly appreciate your understanding in this matter, and apologize for all the inconvenience caused 😔

Your SellYourSkins Team

5぀星のうち1の評䟡

They Canceled My Trade After Market Crash

I sold a knife and gloves on the website (and was waiting for the 7-day trade protection period to end so I could receive the money), but when the market crashed after an update and prices dropped significantly, they canceled the deal and the trade offer because it wasn’t favorable for them. Now I’m left with items that have lost a lot of value, and since they canceled the pending trade, I’ve also received a 7-day trade ban on them.

2025幎10月23日
自発的なレビュヌ
SellYourSkins.com ロゎ

SellYourSkins.com からの回答

Hello Aleksandrs,

We’re sorry to hear about your experience. Please note that the trade reversals were not related to market prices or financial decisions, but rather to a severe technical malfunction that occurred right after the CS2 Knife Trade-up update.

Trading was fully disabled by 2:00 AM CEST to protect users, but a server-side issue caused a small number of trades to still go through incorrectly. These were later reversed in line with our service policies - not out of bad will, but to maintain fairness and platform integrity for all users.

Your items were safely returned to your Steam account, and the 7-day trade lock is part of Steam’s Trade Protection, not controlled by us.

We truly appreciate your understanding in this matter, and apologize for all the inconvenience caused 😔

Your SellYourSkins Team

5぀星のうち1の評䟡

SCAM

If i could do 0 stars that’d be better. I sold my knife on this website. It’s been more than 8 days and they told me the transaction was complete but my venmo is still empty! Do NOT trust this website

2025幎10月20日
自発的なレビュヌ
SellYourSkins.com ロゎ

SellYourSkins.com からの回答

Hello Caden Duran,

It is a pity that you did not contact our support prior to leaving this review, as we'd love to help you out.

At the time of writing your review, the CS2 Trade Protection has not ended yet - this finishes on 9 AM CEST (European) time, or 3 AM of your Florida timezone.

Once the trade protection period finished, your payout was sent out automatically, according to what we promise - and delivered successfully to your Venmo/PayPal wallet.

We would love to hear on how we could make this better for you. Please reach out to us via on-site chat or e-mail.

Your SellYourSkins Team

5぀星のうち5の評䟡

Easy and trust worthy

It was easy and fast they keep the funds for 7 days till steam allows the items to be tradable after that, they send your funds into Ur bank account, I gave the first time wrong sort code and they contacted me to give them the correct one so they can send the money, other companies wouldn't have that that. I recommend 👍👍

2025幎10月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

took a long time to transfer money

took a long time to transfer money

2025幎10月1日
SellYourSkins.com ロゎ

SellYourSkins.com からの回答

Hello David,

We are sorry to hear about your dissatisfaction with our services.

I have verified details regarding your sale on our site. According to our banking logs, your bank transfer was sent right after Trade Protection period ended (Wednesday, 1 October at 09:25 CEST time).

This transfer was successfully received by your bank in Czech Republic on Wednesday, 1 October at 14:08. This is standard delivery time (in the first incoming transfers session of your bank) - and nothing was delayed here.

Please note, that Czech banks do not support Instant SEPA bank transfers, therefore it is natural for transfer to take up to a few hours on working days. I can assure you that this has nothing to do with the functioning of our service.

We would be thankful for your understanding in this matter.
Thank you for using our services, we will still keep on improving 🌟

Your SellYourSkins Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報