SexToysShop.com レビュー 

65
•
TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Shopping at sextoysshop.com is an easy to use, online experience with a great range of products and tasteful tutorials on the product use and care. Sextoysshop toys have brought the excitement back an... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

My wife and I are avid toy collectors, we have bought from alotalotalotdifferent stores over the years. The site layout is great along with the selection. Shipping was very fast and discreet, altho... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

They sell the best for filling toys out there each and every toy has made me scream with pleasure the are amazing! I've bought from sextoysshop for years, and they're one of the best companies I've... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I love Sextoysshop! I love the discretion of the packages and the way it appears on my bank statements. I love the way there are straightforward and not vulgar videos, photos, and descriptions of the... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. セックス トイ店
  2. ・
  3. アダルトショップ

さまざまな外部ソースから提供された情報

Get the pleasure you want!


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

65件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.9

すべてのレビュー

(65)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Amazing

They sell the best for filling toys out there each and every toy has made me scream with pleasure the are amazing!

I've bought from sextoysshop for years, and they're one of the best companies I've dealt with regarding customer service. Plus the good are great, reasonably priced and always picked and delivered promptly :)

2017年3月31日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you, FLO!

We're happy when you're happy and hope to make you feel even better in future!

Have a nice day!

Best regards,
Julia Howell

5つ星のうち1の評価

Horrible I placed two orders one was sent back from wrong address nobody responded to me yet I made another order I pay $22 to rush it this was last week I still do not have a tracking number Or anyt

Terrible ordered two things one thing went to the wrong address it was sent back no one called or anything no email nothing right after made another Pay $22 and some change extra for faster delivery it's been four days now still I have no tracking number has not been sent out yet don't even know if they receive the order but I do know that they receive the money what I was trying to do right now was find a customer service number for them this is horrible if you want to contact me let me give you my order number Here's one invoice number 1075948. And his the other
number ST100007947

2017年3月28日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

UPDATE from 4/4/2017

Hello Salina,

We still haven't got any reply from you to any of our e-mails and you never pick up your phone.
Unfortunately, we don't know the reason why.

Anyway, we hope you'll see our reply here.

Your second order was delivered in time. For privacy reasons, we won't display the tracking number here. As for the first order, it is still returning back to us.
We hope you enjoyed the items you ordered from us.

Best regards,
Julia Howell
_______________________________________________________________________________________________________

Hello Salina.

Thank you for your review.

We are truly sorry that you have never received any of our e-mails or order confirmations.

We always reply to our customers. It could be not immediately after we receive their e-mails because we have lots of customers and e-mails to process each day.

We are almost sure that our e-mails got to your SPAm folder, since such things also happen. The e-mails we sent you have never returned back to us which means that they've reached you.

As for the tracking number, this is a discreet and confidential information, so we don't have right to publish it here.

We have sent you several e-mails to the e-mail address you have indicated in your order and also called you but were unable to reach you since you never picked up the phone.

We are waiting for your first order to return back to us because you have forgotten to indicate your apartment number in your order details. As soon as it does, we'll let you know and reship it to the correct address.

As for the second order, it was shipped and you should receive it today, March 29. Exactly after 3 business days you paid us for.

Thank you for your patience and understanding.
Hope this helps.

Best regards,
Julia Howell

5つ星のうち5の評価

First order, lifetime customer.

My wife and I are avid toy collectors, we have bought from alotalotalotdifferent stores over the years. The site layout is great along with the selection. Shipping was very fast and discreet, although I prefer boxes over white mailing bags....but not a deal breaker, maybe could be an option for valued return customers? (Hint hint) thanks for a great first experience.

2017年3月22日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Hello Ashley,

Thank you for your kind words about our store and service.
We're happy when our customers are happy and satisfied with their purchase and will do our best to make your future shopping even more enjoyable!
As for the packaging, thank you for the suggestion - we'll forward it to our shipping department and see what they can do about it.

Have a great day!

Best regards,
Julia Howell

5つ星のうち5の評価

Ding Dong!

Open package, remove item and have some fun.

2017年3月18日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Hello Sheldon,

Thank you for your review.

We're glad you liked and enjoyed your purchase.

You're always welcome back at our store!

Have a nice day!

Best regards,
Julia Howell

5つ星のうち5の評価

Perfection

Great products, fast delivery and an awesome reward system!

2017年2月24日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Hello Mitchell!

Thank you for your words. You are always welcome back!

Best regards,
Julia Howell

5つ星のうち1の評価

james eccles 3 The Greenwoods, Stourbridge DY8 3SQ

rubbish service dildo wasnt big enough for me lol

2017年2月17日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Hello James,

Thank you for your review.

We are very sorry to hear that the item you bought from us was not good for you.

Please note that we go to great lengths to describe the color, texture, shape, material, length and width of items so customers can make a more informed decision.

Unfortunately, we cannot make such a decision for you as you know what's better for you.

Anyway, if you have questions before placing an order, we are always glad to help. If the item you received from us was damaged during transit or defective, we will also issue refund or reship as that is our fault.
In your case, however, it was totally your decision and we are sorry it didn't work for you.

Anyway, we hope that next time you will pick a product that you like and will do our best to help you do that.

Thank you for your understanding.

Have a nice day!

Best regards,
Julia Howell

5つ星のうち5の評価

Got exactly what I wanted

No long waits great product and even better prices

2017年2月8日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Hello Joshua,

We're happy to learn that you're satisfied both with our service and products.
You are always welcome back at our store!

Have a nice day!
Julia

5つ星のうち5の評価

Awesome store

Great site,delivery on time well packaged,wide range of selection,low price.

2017年1月28日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Hello,

Thank you for your words. It's nice to hear that!
You're always welcome at sextoysshop.com again!

Have a great day!
Julia Howell

5つ星のうち5の評価

Epic Site

A very reliable and great site with a big variety of stuff to choose from. Shipping arrives just in time and the products are great. Plus the rewards system guarantees low prices for long term customers. LUV IT!

2016年12月14日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you so much for your words, Paul! It's a always a pleasure dealing with you and we'd like to wish you Happy Holidays!

Best regards,
Julia

5つ星のうち5の評価

Exelent as always

Not to much to comment really, arrived in good time, packaged well, quality products all round first class service from a long time loyal purchaser.

2016年12月8日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you, Lazaro! Hope to hear from you soon.

Have a nice day!
Julia

5つ星のうち5の評価

Discreet shipping and fast delivery

I love Sextoysshop! I love the discretion of the packages and the way it appears on my bank statements. I love the way there are straightforward and not vulgar videos, photos, and descriptions of the products. The return policy helps me be confident in my purchases, and although I haven't returned anything yet, the included return label makes it so it would be no hassle for me to do so, if I so chose! I always recommend this company!

2016年11月29日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you for your kind words, Carol!

We do our best to make our customers satisfied with their orders and are going to keep it that way.

Best regards,
Julia

5つ星のうち2の評価

Packaging FAIL

No discretion in packaging. Bare bones. A plastic bag. I believe I can speak for everyone when I say we wouldn't mind springing for discretion, including a box. Otherwise, great product, great price, fast delivery. Order #ST100006075

2016年11月25日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you for providing an order number.

Thank you for your review, we appreciate it.

We are sorry to learn, though, that you have received your order in a plain plastic bag. It must have been some kind of mistake made by our shipping department. Please note that we always do our best to pack such merchandise as discreetly as possible. We usually ship our order in plain cardboard boxes. Nowhere on the packaging is indicated its content.

We understand that the majority of our customers feel very sensitive about this and that is why our main priority is to protect them as much as we can.

Could you please provide your order #, so that we could investigate this issue from our end?

Thank you for your understanding.

We're sorry for the inconveniences caused to you.

Best regards,
Julia

5つ星のうち5の評価

Great!

Great service, thanks!

2016年10月30日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

You're always welcome, Lory!

Best regards,
Julia

5つ星のうち5の評価

Love It!

The shipping was quick and easy. Everything was very discreet and professional. I'll be buying more!

2016年10月29日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you, Kayla. Happy to hear you enjoyed our service. Hope to always keep it that way.

Best regards,
Julia

5つ星のうち5の評価

Just what we needed

Great service and variety of articles. We (me and boyfriend) found just what we needed and wanted. Thanks!!

2016年7月14日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you for the kind words, Danny. I hope you'll always find whatever you need at our store, and we will also make sure to help you with any questions you may have.

Have a nice day!

Best regards,
Julia Howell

5つ星のうち5の評価

Excellent Products and Superior Customer Service

I've used Sextoysshop products for several years now and have found their vibrators to be top of the line in quality. Any issues I have had have been addressed quickly and satisfactorily by the company. Highly recommend this company and its products.

2016年7月6日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you, Emerson! You're always welcome at our store!

Best regards,
Julia Howell

5つ星のうち5の評価

Discreet!

This has been the best online toy shop I've used by far. They are discreet and hassle free.

2016年2月16日
自発的なレビュー
SexToysShop.com ロゴ

SexToysShop.com からの回答

Thank you for your kind words, Ashley! We'll be happy to see you again.

Best regards,Julia Howell

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報