Shift レビュー 

112
•
TrustScore 5段階評価の3

3.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I'd been seeking new opportunities outside of my current field for some time with no real success. So, when my partner mentioned Shift as something to try, I figured "why not?". I have somewhat of a v... もっと見る

5つ星のうち1の評価

1⭐ Worst experience. I was charged ₹7,281.86 during signup and cancelled everything within 30 minutes after noticing the multiple charges. Despite not using the subscriptions, every refund request was... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Shift honestly feels like a career coach in my pocket. I’m not even someone who usually leaves reviews, but this actually helped me land a job interview in under two weeks! What I love is that everyt... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I found the website only moderately useful as I already had a pretty robust CV and I personally didn't learn much from the exercises. (Others' experiences may vary.) So only 3 stars for the website. H... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 職業指導サービス
  2. ・
  3. キャリア コーチ

当該企業による記述

Get professional support & land your dream job effortlessly with Shift! We’re here to make your job search journey easier and more effective. With our powerful tools and expert guidance, you'll stand out, land interviews, and reach the career you’ve always wanted.


連絡先

3.2

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

112件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.2

すべてのレビュー

(112)

過去12か月のレビュー数: 101件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Terrible scam

Terrible scam - I made the mistake of signing up and emailed within 10 minutes to cancel. No reply then they’ve taken £41. Disaster. Avoid this scam. Shift have replied but with the same email address I had been using to ask them to cancel from the beginning. Avoid.

2026年6月16日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Hi Natalie,

We're sorry to hear about your experience. We'd like to look into what happened and clarify the status of your request.

Please contact us at contact@shift.careers with the email address you used for your purchase, and our team will review your case and respond as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention.
Regards,
The SHIFT team

5つ星のうち1の評価

Subscription scam

Hi,

I’ve had subscription for 7 day trial for $9.99 on 8th June and same day I cancelled it but still they charge another $39.99 on 14th June and when I asked them for refund and contact them still no reply. This is just a scam to grab the money without your consent and nothing else please guys avoid them and just block them whenever you see this app advertising on instagram or any social media. This is behavioural fraud with unauthorized transaction.

2026年6月14日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Hi there,

We're sorry to hear about your experience. We take billing concerns very seriously and would like the opportunity to investigate what happened.

Please contact us at contact@shift.careers with the email address associated with your subscription so we can review your account, verify the cancellation and billing history, and assist you as quickly as possible.

We appreciate your feedback and look forward to resolving this with you.
Regards,
The SHIFT team

5つ星のうち1の評価

Signed up for the 4 week trial for…

Signed up for the 4 week trial for £19.99 and then later learnt after putting in all details another £32.99 gets deducted which was unauthorized. No warnings whatsoever. I immediately cancelled the subscription and will be contacting my bank soon for a reversal on both the transactions.

2026年6月13日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Hi Prannoy,

We're sorry to hear about your experience. We understand how concerning unexpected charges can be.

Please contact us at contact@shift.careers with the email address associated with your purchase so we can review your account and billing history. We'll be happy to clarify the charges and assist you in resolving the issue as quickly as possible.

Thank you for your feedback.
Regards,
Shift Team

5つ星のうち1の評価

Another scam

Another scam, I bought the trial for 4 weeks only. After the trial they charge your card for subscription without any reminders. There unsubscribe button was not working. Immediately I contacted them and asked for refund. They refuse to refund.

Update; I have sent an email with details.
2nd update: no response from them tommy email even after week.

2026年5月13日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear K Khan,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We would appreciate the opportunity to review your case and investigate what happened. Please contact us contact@shift.careers with the email address associated with your account, and our team will personally look into the matter and provide assistance.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち5の評価

Excellent Experience

Ally helped me understand why my resume was rejected. She also suggested a few changes. Moreover, my LinkedIn needed a makeover. Above all, she explained why certain job descriptions are not a great match for me.

2026年6月11日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Preethi,

We’re glad to hear that Ally was able to help you better understand your resume performance and provide clear, practical suggestions for improvement.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

Worst experience—highly suspicious and…

Worst experience—highly suspicious and completely unresponsive.
I have had a terrible experience with shiff.careers. They send an overwhelming number of automated emails, yet completely ignore direct replies and support inquiries. Worse, I have lost a significant amount of money with zero resolution. Avoid this platform; it feels like a total scam.

2026年6月11日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Kalpesh,

Thank you for sharing your feedback. We're very sorry to hear about your experience and that you feel you have not received the support or resolution you expected.

Our team will prioritise reviewing your case and getting back to you as soon as possible.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

Shift Careers . They are horrible

They are horrible . Their service is pathetic . They will try to fool you in ordering their subscription . Please be very very careful before deciding to swipe your card and pay them . Refund is a mission possible . Simple advice . Please avoid them

2026年6月1日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear S R,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience has left you feeling this way.

We would appreciate the opportunity to review your case in detail and address your concerns directly. Please contact us at contact@shift.careers.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち5の評価

Excellent Career Coaching and Personal Branding Support

I had a very positive experience working with Lina from Shift. At a time when I was finding it difficult to generate interest from potential employers, Lina provided valuable guidance on improving my CV and LinkedIn profile. Her attention to detail and thoughtful approach helped me better present my professional experience and achievements.
Following the changes, I noticed an increase in recruiter engagement and interview opportunities, which ultimately contributed to my successful job search.
Throughout the process, Lina was professional, responsive, and genuinely committed to supporting my career goals. I would recommend Lina and the team at Shift to professionals looking for career coaching, CV enhancement, and personal branding support.

2026年4月4日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Sanjeev,

We’re delighted to hear about your positive experience working with Lina. It’s especially great to know that her guidance on your CV and LinkedIn profile helped you better present your experience and ultimately contributed to increased recruiter engagement and interview opportunities.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち5の評価

Ally is an excellent listener and an…

Ally is an excellent listener and an incredible expert in how she creates a career plan. I am glad that I was working with her.

2026年5月20日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Ralph, thank you for taking the time to share your feedback.
We’ll be sure to pass your kind words along to Ally - she’ll really appreciate hearing this.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

No communication while the subscription…

No communication while the subscription is active. Suddenly out of the blue they will charge you of the fees. Did not find any of the materials useful. Not at all recommended.

2026年6月3日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Vashundhara,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience felt unclear and did not meet your expectations.

We aim to provide transparent communication regarding subscription activity and billing, as well as structured guidance throughout the program. However, we understand that this was not your experience, and we take your concerns seriously.

We would appreciate the opportunity to look into this further and better understand what happened in your case. Please contact us at contact@shift.careers with the email address linked to your account, and our team will review your situation and assist you accordingly.

Thank you again for your feedback.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち5の評価

Olivia was so patient with me

Olivia was so patient with me. I had a lot of questions, some of them probably basic, and she never made me feel like any of them were a waste of time. Took her time with each one and gave me real answers. Thank you!

2026年5月20日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Eleanor,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're very glad to hear that Olivia was able to support you patiently and answer all of your questions thoroughly. Creating a space where every question can be asked without hesitation is an important part of the experience we aim to provide, and it's great to know this came through in your interaction.

We’ll make sure to pass your kind words along to Olivia—she’ll really appreciate hearing this.

Thank you again for your feedback and for being part of Shift Careers.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

No communication while the subscription…

No communication while the subscription is active. Suddenly out of the blue they will charge you of the fees. Did not find any of the materials useful. Not at all recommended.

2026年6月3日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Yuvraj,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience felt unclear and did not meet your expectations.

We aim to provide transparent communication regarding subscription activity and billing, as well as structured guidance throughout the program. However, we understand that this was not your experience, and we take your concerns seriously.

We would appreciate the opportunity to look into this further and better understand what happened in your case. Please contact us at contact@shift.careers with the email address linked to your account, and our team will review your situation and assist you accordingly.

Thank you again for your feedback.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

Complete waste of time and money

Complete waste of time and money! SCAM! Cancelled within 15 minutes and asked for a refund. Of course they're slow with responding!

UPDATE...Response from shift received 11 hours later:

Hi there,

Thank you for reaching out.

Your subscription has been successfully cancelled. As much as we’d like to accommodate, according to our refund policy we’re unable to issue a refund in this case. That said, you still have access for the remaining period - and we’d love for you to make the most of it!

During this time, you can still chat with our career coaches to get personalized guidance, tips, or answers to any questions you have about your job search. Our team is here if you’d like any help or guidance before your access ends.

We are sorry to see you go and we hope the platform was helpful during your time with us. If you ever decide to come back, you are always welcome to rejoin.

If there is anything else we can help you with in the meantime, feel free to reach out.

Thank you for trying out Shift Careers!

Warm regards,
Shift Careers Team

AGAIN, THIS SITE IS A SCAM!

2026年6月16日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear J R,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We would appreciate the opportunity to review your case and better understand the issues you've encountered. Please contact us directly at contact@shift.careers with the email address associated with your account, and our team will personally investigate the matter and work toward a resolution.

Thank you for bringing your concerns to our attention.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

No refund - No help - Just Ghosting - SCAM

After I paid, I wasn't even able to log in so I could use the service. I sent an email for help, they sent me the simple steps to follow that everybody knows, and of course, I had done all the troubleshooting, but the result was negative.
I asked them to refund the money but they are not answering just ghosting.
The customer service person's name is Faye. I feel they are scammer.
They advertise that you can start with $20 but its not the case. They are just abluff master. There are many hidden fees. Every step you go in application, they ask for extra money.
Stay away with the cheater.

I WANT MY MONEY BACK!

2026年6月15日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Alex,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand your frustration and recognize the importance of clear communication regarding both our services and refund policy. We aim to be transparent about program requirements and support options, and we take concerns such as yours seriously.

We would appreciate the opportunity to review your case and better understand the issues you've encountered. Please contact us directly at contact@shift.careers with the email address associated with your account, and our team will personally investigate the matter and work toward a resolution.

Thank you for bringing your concerns to our attention.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

No help available

No help available. No disclosure that they are addicted to LinkedIn (Which is fraud city). Too many barriers to qualify for a refund: complete 30% of program over 7 consecutive days within 10 days of purchase.

AVOID!!

2026年5月29日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand your frustration and recognize the importance of clear communication regarding both our services and refund policy. We aim to be transparent about program requirements and support options, and we take concerns such as yours seriously.

We would appreciate the opportunity to review your case and better understand the issues you've encountered. Please contact us directly at contact@shift.careers with the email address associated with your account, and our team will personally investigate the matter and work toward a resolution.

Thank you for bringing your concerns to our attention.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

Don't trust their advertisements

Don't trust their advertisements. They claim they will help you with tailoring your resume and preparing for interviews to get shortlisted in a month, but it is just a lie.

Once you pay, they just give you some generic information, boring theoretical lessons, and psychological questions about your desires. This is what every applicant already knows! There is no real or direct help for job seekers who are in a rush.

Even their sample CV is completely outdated (last update is 2014!). They put education at the top and experience at the bottom, which no professional recruiter accepts today. Their marketing claims are so far from reality. They just talk and waste your time. Highly do not recommend.

2026年5月22日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Sue,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We strive to provide a combination of educational resources, practical job search guidance, and personalized support, but we understand that different job seekers have different needs and timelines. We take concerns about our content, coaching, and marketing communications seriously, and we appreciate you bringing these points to our attention.

We would like the opportunity to review your experience in detail and investigate the concerns you've raised. Please contact us directly at contact@shift.careers with the email address associated with your account, and our team will personally look into the matter and work toward a fair resolution.

Thank you again for your feedback. Input from our customers helps us continue improving our services and support.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

Total Bait-and-Switch

Total Bait-and-Switch - Do Not Recommend:

I signed up for Shift Careers expecting active, day-to-day partnership and live interview exercises with a career counselor. Instead, I was met with dead text modules and automated "homework" assignments.

To make matters worse, after paying out-of-pocket, the next available slot for a live 30-minute coaching session was three weeks out.
For a time-sensitive tech job search, waiting weeks for a single phone call is completely unacceptable.
The platform is designed around automated gatekeeping rather than high-level, tech-focused guidance. I have canceled my subscription and demanded a full refund.

Do not waste your money here if you need real, timely career support.

2026年5月28日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Dear Thomas,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that the service did not meet your expectations.

We understand that when you're actively searching for a job, especially in a fast-moving field like tech, timely support is critical. While our program combines self-paced learning materials with personalized coaching, we recognize that the availability of coaching sessions can significantly impact the overall experience.

We take your feedback seriously and would like the opportunity to review your case and address your concerns directly. Please contact us at contact@shift.careers with the email address associated with your account, and our team will personally investigate the situation and work toward a resolution.

Thank you again for your feedback. It helps us continue improving the experience we provide to our customers.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

Simply fraud

Simply fraud. Please my message before you choose this site for career. I dnt get any calls or msgs from recuters even the customer support people's also response us very late. I took a membership for 1 week trail it just cost of $9 +$34 for month but noting i find good from them . GOD WILL TAKE SEVIOUR Action on them definitely..

2026年5月27日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Hi Deem,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience left you feeling this way.

We take concerns like this seriously and would appreciate the opportunity to understand what happened and investigate your case properly. Please contact us directly at contact@shift.careers with the email address associated with your account and any relevant details, and our team will personally review the situation and work toward a resolution.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち1の評価

total SCAM!!

total SCAM!!! PLEASE BE AWARE

2026年5月27日
自発的なレビュー
Shift ロゴ

Shift からの回答

Hi there,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience left you feeling this way.

We take concerns like this seriously and would appreciate the opportunity to understand what happened and investigate your case properly. Please contact us directly at contact@shift.careers with the email address associated with your account and any relevant details, and our team will personally review the situation and work toward a resolution.

Warm regards,
Shift Careers Team

5つ星のうち5の評価

I was really anxious going in

I was really anxious going in. I haven't job hunted in over six years and everything feels different now. My coach was patient and didn't make me feel silly for not knowing things. Feeling a lot less overwhelmed.

2026年5月22日
Shift ロゴ

Shift からの回答

This really means a lot to us, thank you for sharing. Returning to the job market after years away takes real courage, and it's exactly the kind of moment we built Shift Careers for. We're so pleased your coach was able to create a safe, judgment-free space for you.
Warm regards,
Shift Careers Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報