Skin Rocks レビュー 

1,203
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Gave me Perioral Dermatitis. No response from customer service. Awful! The scent is so strong, it burns yet is supposed to be gentle. And i spent £188 on these three products that i will never use ag... もっと見る

5つ星のうち5の評価

A Game-Changer for Glowing Skin ✨ The Gentle Acid has officially earned its place as a must-have in my skincare routine. Don’t be fooled by the name; while it’s incredibly kind to the skin (no ting... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Customer service is phenomenal - prompt replies & very helpful. I have only tried one product from Skin Rocks but it has become a staple in my routine & I have already got my refills stocked. I will d... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

In addition to my previous review of the exceptional staff that assisted me with my initial order, the product itself…sublime. I have been battling with an area at the base of my nose (redness, itchin... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 美容製品提供業者
  2. ・
  3. 美容用品店

当該企業による記述

We Make Skincare Make Sense — Simplifying Skincare with Products that Deliver Long-Term Benefits Over Quick Fixes. Skincare For All Skin Types. Skincare Products That Work. Help Your Skin Look Your Best!


連絡先

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

1203件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(1,203)

過去12か月のレビュー数: 14件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Both the moisturizer and the support…

Both the moisturizer and the support oil have surpassed my expectations, and they were hi to begin with because this is Carline Hirons brand. I am in absolute love with both products. Shipping was a bit long, two weeks, but not terrible. Brilliant job Team Skin Rocks!!

2023年4月12日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hello Robin, thank you for your 5 star review! Your shipping timeframe is extremely out of the ordinary and due to a brief issue with our data feed, our normal delivery turnaround is just a few days - I am sorry that you experienced this in your first purchase with us. It's wonderful to hear that Skin Rocks products have surpassed your expectations 💙💚 Lucy, Skin Rocks Team.

5つ星のうち5の評価

In addition to my previous review of…

In addition to my previous review of the exceptional staff that assisted me with my initial order, the product itself…sublime. I have been battling with an area at the base of my nose (redness, itching, peeling, angry & ugly beyond belief). Nothing I tried made any headway. Enter “support oil.” Within a week/2 times per day…RELIEF. I will be purchasing this product again as well as other items.

2023年4月10日
自発的なレビュー
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hi Colleen, this is incredible! Thank you so much for your fantastic review of The Support Oil and we're so glad that it is helping your skin.
Jodie - Team SR

5つ星のうち4の評価

Website is very easy to navigate

Website is very easy to navigate, and the product arrived in good shape. The only issue I encountered was that it took 14 days to arrive, but then again it had to get “across the pond.”

2023年4月12日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hello Angela, I am thrilled that your experience of shopping with Skin Rocks was positive! Our shipping is much faster than 14 days usually, the Easter Bank Holiday weekend slowed us down slightly. I hope that you enjoy your Support Oil, let us know how you get on with this product, we would love to hear your review! Lucy, Skin Rocks Team.

5つ星のうち4の評価

Happy Customer

The app was easy to navigate, and my product arrived swiftly.

2023年4月12日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Thank you for your great feedback Christy, we hope you love your moisturiser! Lucy, Skin Rocks Team.

5つ星のうち3の評価

Why can’t I pay in Pounds? I’m Australian not American.

I like the product so far, yet objected to the fact I was charged in US dollars when shipping to Australia. The US vs Australian exchange rate is one of the worst for us so I’d like to know why I couldn’t pay in pounds. It just seems like a way for your organisation to make more money.

2023年4月11日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hello Danielle, thank you for your feedback, we understand your frustration that you are no longer able to pay in GBP and are directed to pay in US dollars. We are hoping to introduce Australian Dollars in the future along with many other currencies to allow our wonderful customers to pay in their local currency. Lucy, Skin Rocks Team.

5つ星のうち5の評価

This is the 2nd time I’ve made a…

This is the 2nd time I’ve made a SkinRocks purchase and I am blown away by the promptness and genuine care with each delivery.

2023年4月12日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hey Katie, thank you so much for your continued custom! We're so glad to have welcomed you back, thank you for taking the time to let us know your thoughts.
Jodie - Team SR

5つ星のうち1の評価

Delivery time

Delivery time - took 3 weeks to arrive. Was not shipped until 2 weeks after order was placed. Delayed response to my query as to why. No apology. Not happy. After such great initial service this is disappointing and has me wondering whether to order via SpaceNK who do a great job every time on International delivery and comms.

2023年4月11日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hello Susannah, I am disappointed to read your feedback and can only agree with the service you have been provided here. We identified an issue with our data feed which had delayed your order information being shared with our warehouse, which is why your order was delayed. I am so very sorry that you was not informed of this issue and that you did not receive an apology for this delay. Please know, this is absolutely not the usual standard of service we provide and hope that we can turn this experience around for you should you trust us with your future orders 💙 Team Skin Rocks.

5つ星のうち3の評価

The website is really helpful which was…

The website is really helpful which was great. However, the delivery time on my order was poor. I waited 11 days on it being sent to me.

2023年4月10日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hello Lynn, I am sorry to hear of the delay in your order delivery, please reach out to our Customer Expert Team if you are ever in any doubt about an order placed with Skin Rocks, we will be happy to follow this up for you and get things moving again. I am delighted that you now have your Retinoid 1 and that you found Skin Rocks website helpful. Thank you for taking the time to leave us your feedback. Lucy, Skin Rocks Team.

5つ星のうち4の評価

Great Product

I saw the product launch on Instagram and was convinced enough to buy the serum, retinol and moisturiser. I haven’t used the products long enough to see results but they are lovely products to use and do not cause my skin to react. Even sensitive skin brands can irritate my skin, but was pleasantly shocked that none of these new products irritated my skin. The only thing that has made me give 4 stars is the packaging. The jar/pumps are quite heavy and bulky for the quantity inside. I would personally prefer the packaging size reduced for environmental reasons.

2023年3月7日
自発的なレビュー
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Thank you for your honest feedback Alison. We are delighted that your usually sensitive skin has not experienced any irritation using Skin Rocks product range. Thank you for your purchase of the Skin Rocks product range 💚 Lucy, Skin Rocks Team.

5つ星のうち5の評価

Love it! Skin Rocks actually rocks

Prompt shipment and beautifully packaged. Love the purple and the ability to reuse the lovely bottle by purchasing refills in future. I couldn’t wait to finish my previous retinoid to try Skin Rocks. Product itself is lovely (consistency, feel on skin) and looking forward to reaping the benefits of using it.

2023年4月5日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hello Carolyn, thank you so much for your review! We are delighted that you enjoy the refills, we can't wait to hear more about your results.
Jodie - Team SR

5つ星のうち5の評価

I saw this on good morning trinny and…

I saw this on good morning trinny and Caroline.
I am just competing the first week so early days as yet

2023年4月6日
Skin Rocks ロゴ

Skin Rocks からの回答

Hello!
Please do let us know your thoughts after your skin has completed a full skin cycle (4 weeks) we cannot wait to hear!
Jodie - Team SR

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報