Smilejustlove レビュー 

38
•
TrustScore 5段階評価の3

2.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Hi, it is Sophia again. Thank you for your reply! Not sure why I can't reply to your reply so I have to edit the previous review. You are a liar and whoever replies to my review represents yo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Quick delivery and easy returns . Quality and finish on items excellent , clothes right on trend .

5つ星のうち1の評価

I received my replacement delivered today, 2 out of 5. Issues last time was delivery not complete, size too small and no reply despite several emails. Now the shop sending me replacement with... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I recently had the pleasure of shopping at Smilejustlove, and it exceeded my expectations in every way! Firstly, what you see is exactly what you get - no surprises or disappointments. The quality o... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店
  2. ・
  3. 婦人服店

当該企業による記述

Founded by a group of young people who love women's fashion trends, Smile Just Love is a designer brand that focuses on French classical style women's clothing. At Smilejustlove.com we love every passion and interest on Earth because it is a reference to your UNIQUENESS. And to create a perfect consumption experience for you is our core vision: To help you Express Yourself. To support you at Smile Just Love.


連絡先

2.8

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

38件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.8

すべてのレビュー

(38)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

I cannot believe how soft it is

I cannot believe how soft it is! This is just as I expected it to fit and feel. It is medium weight - not flimsy but not a heavy - definitely more like a sweater. Love the color which is what shows in the picture (camel). I only gave it 4 stars for over-all rating because I not washed it yet. I hope it holds up.

2023年9月17日
5つ星のうち1の評価

Poor quality

2023年8月16日
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello Sumitra
Thank you for your message and that's a pity that our products did not meet your expectations,we will continue to improve our designs,and we hope you can make a suggestion for the improvement of our products.
We are sooo sorry that this shopping experience made you dissatisfied.And if you have any questions, please feel free to contact us via support@smilejustlove.com at anytime.
We will try our best to help you solve your problem soon.
Thank you again for your patience and understandings!
Wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

I placed my order on 16 August 2023 and…

I placed my order on 16 August 2023 and have not received it yet.
It was a lot of money and I am getting worried

2023年8月15日
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello,Karin
Thank you for your message and the package was sent to you on 16th,August and you can check more via the link
https://t.17track.net/en#nums=SF6042541100076
And now the package is arrived at ZA,South Africa,ZA, Shipment in transit. So please wait for more time to get the package.
And if you have any questions, please feel free to contact us via support@smilejustlove.com at anytime.
Thank you again for your patience and understandings!
Wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

Unwearable

The product did not match the photo on your website and was made from inferior materials.
Worst than that - one of the sleeves was sewn on back to front so it isn't even wearable...I won't be wasting my money on anything from this business again.

2023年6月13日
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello,Bec
Thank you for your email and we are so sorry that this shopping has brought you a not perfect experience.
And we had contacted you via emails and please check your email box.
Please do not be worried and we will help you solve the problem.
Thank you again for your patience and understandings!
And if you have any questions, please feel free to contact us at anytime.

5つ星のうち1の評価

Item received was not what was shown in…

Item received was not what was shown in ads. Fabric was different and made very inexpensively. No way to return the top for a refund without paying postage to ship to China. Promised a refund which never materialized. I finally had to resort to a credit card dispute with my bank.

2023年6月14日
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello,Stefani
Thank you for your email and we are so sorry that this shopping has brought you a not perfect experience.
And we had contacted you via emails and then we refunded to you but failed.At last,we had contacted the bank to make the refund to you.
And our products are all made by our own factory and before delivery, each product undergoes strict quality inspection to ensure that every user receives perfect and cute clothing.
Thank you for your feedback and we are constantly optimizing our product design, accepting customer feedback and suggestions, and making efforts to provide the perfect shopping experience for our customers.
Thank you again for your patience and understandings!
And if you have any questions, please feel free to contact us at anytime.
Wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

Buyer Beware

The construction and quality of the two tops I received were so bad that I reported this company to Facebook. Frankly it’s pretty close to fraudulent

2023年6月14日
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello,Holly
Thank you for your email and we are so sorry that this shopping has brought you a not perfect experience.
And we had refunded to you and please check your account soon.
Thank you for your feedback and we are constantly optimizing our product design, accepting customer feedback and suggestions, and making efforts to provide the perfect shopping experience for our customers.
Thank you again for your patience and understandings!
And if you have any questions, please feel free to contact us at anytime.
Wish you all the best.

5つ星のうち3の評価

Accommodating but you wont get a refund easily.

Didnt get half my order and when i went to email the customer service the email is undeliverable. No way for me to get a refund on the undelivered item or the item i want to return due to quality issue.

Update:

The customer service team responded back from a different alias and offered me another item in replacement of the refund. They are trying to accommodate me which I appreciate but getting a refund is hard so make sure u know what ure ordering.

2023年5月15日
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello Sumaira
Thank you for your email and we are so sorry that this shopping has brought you a not perfect experience.
And after checking,your package was sent to you on 16/05,and the package was missed by the express delivery and if you can wait for more time,we will resend the shirt to you soon.
Of course,if you do not wait for more time,we will refund to you soon.
Thank you for your feedback and we will strengthen the management of this part.
Sorry again for the shopping unpleasure and if you have any questions, please feel free to contact us at anytime.
Thank you again for your patience and understandings!
Wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

CAN'T REACH CUSTOMER SERVICE FOR RETURN

I received my order yesterday, however the sizes are wrong and I need to return them. The email address they provide on their website and in my order does not work! I keep getting bounced email messages. Also, the chat system doesn't respond, it just directs me to the incorrect service email address. I NEED TO RETURN THE ITEMS! Please get back to me!!

2023年6月8日
自発的なレビュー
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello,dear
Thank you for your message and we are so sorry that this shopping has brought you a not perfect experience.
And could you tell us your order number so that we can help you soon.
Also you can contact us via the email support@smilejustlove.com
Thank you very much for choosing us and we indeed need your support and understandings!!
And if you have any questions, please feel free to contact us at anytime.
Wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

Oversize/different colour

The jumper I purchased was sized very large. My XS was extremely baggy and oversized. The colour was also quite different from the photos and it was several weeks before my order was dispatched.

2023年4月11日
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello, Lotte
Thank you for your message and we are sorry that this shopping has brought you a not perfect experience.
And after checking,the items that you ordered is S not XS,and the package was missed by delivery company and we had resent the package to you on 12nd,April and it was arrived at you on 24th,April.
And thank you for your feedback and we will strengthen the management of this part.
And we had contacted you via emails to help you solve the problems,please check your email box soon.
Thank you again for your patience and understandings!
And if you have any questions, please feel free to contact us via service@smilejustlove.com at anytime.
Wish you all the best!

Wish you all the best!

5つ星のうち1の評価

DONT BUY FROM THIS WEBSITE

DONT BUY FROM THIS WEBSITE, they use clothes from other websites and sell it at 2 times the price. They will also ship out the item one by one and you wont be receiving the items until another 3 months. I reached out for a refund for a dress i didnt receive 5 months after the purchase, they agreed to refund me and advised me to wait 3-5 days. Waited that time period, messaged them via messenger to say I didnt get any payments and was left on read. Now that i opened a claim on paypal, they are refusing to give me a refund

2022年10月30日
自発的なレビュー
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello,Tia
We sorry to bring you a not perfect shopping experience.
After careful verification and inquiry, we had tried to refund to you on March 20th and March 30th, but you initiated a dispute, and we cannot refund you quickly.
Afterwards, we contacted the payment platform and processed a refund for you on April 4th. Please check your account carefully. Therefore, there is no scam at all in our online store, and everything is reasonable and legal. Please stop slandering us! We have been loved and supported by many customers, we don't hope that your words mislead others.
Thank you for your love and support.
And if you any questions,please contact us via service@smilejustlove.com any time.
Wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

Don’t trust

Don’t trust, lie and didn’t work honestly,

2023年2月8日
Smilejustlove ロゴ

Smilejustlove からの回答

Hello,Fathmeh
We sorry to bring you a not perfect shopping experience.
After careful verification and inquiry, we had refunded to you on 21st,February,please check your account carefully. Therefore, there is no scam at all in our online store, and everything is reasonable and legal. Please stop slandering us! We have been loved and supported by many customers, we don't hope that your words mislead others.
Thank you for your love and support.
And if you any questions,please contact us via service@smilejustlove.com any time.
Wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

At all

At all, the quality, model, and photos on the site are different from the posted ones, they are totally lying and all the material is of low quality and lies, it is completely different.

2023年2月18日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報