Sofiaslittleloves レビュヌ 

17
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら


連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

17件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.7

すべおのレビュヌ

(17)

過去12か月のレビュヌ数: 17ä»¶

レビュヌを曞く

レビュヌの確認を行いたす

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Please be careful when buying from here


Please be careful when buying from here clothes are expensive & not great quality. You can get better priced items and same items on Shein.

2026幎10月8日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Hi Sophie,

We’re really sorry to hear that you’re unhappy with your item. We haven’t received an email from you regarding this, but we’d be more than happy to arrange a prepaid return label and issue a full refund if you’d like to return it.

Just to clarify, we absolutely don’t work with Shein in any way. We work directly with our own suppliers to have items manufactured for us, specifying the quality and standards we expect.

However, as with many small businesses, some of the items we sell can also be found on other marketplaces. We’re in the process of creating more exclusive pieces for our brand, but this takes time and considerable investment.

We completely understand your concerns about pricing, and whilst we’d love to match those prices, large marketplaces like Shein operate on extremely low margins. As a small family-run business, we have many additional costs to consider, and we genuinely try to keep our prices as affordable as possible.

Unfortunately, we’ve been let down by a few suppliers, with the quality of some items not matching what we originally agreed upon or the standards we clearly specified to them. This is something we’re working hard to address, as we never want our customers to feel disappointed.

Please pop us an email so we can arrange a return for you.

Kind regards,
Sofia’s Little Loves

5぀星のうち1の評䟡

Thank you for your swift response and solution Totally disappointed with my purchases

Totally disappointed with my purchases. The dungarees i ordered were advertised as denim but they are definitely NOT, but a cheap thin fabric. Also the floral fleece jacket looks a lovely box shape in the advertised picture but its nothing of the sort, its a very thin cheap looking bomber style. Both items are of very poor quality and I can't see my great niece ever wearing them. I just want to pre warn other customers to steer clear from these items. I feel totally ripped off and please don't reply with your apologies for being unhappy with my purchases. You know the quality of the products I've received is unacceptable.

7/10/2026
Thank you for your quick response and solution to these issues. I genuinely hope you get to the bottom of the issues with your suppliers as I'm sure if this was to continue you would lose so much custom. I appreciate your understanding on what I received and will definitely return the items so you can inspect them for yourself.

2026幎10月7日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Hi there,

I was really sorry to read your review this morning, as well as your messages. I know we’ve now discussed everything privately, but as this is a public forum I just wanted to respond here too and explain what has happened.

As we discussed, we recently trusted a new supplier to dispatch some items on our behalf as our little business has grown. We absolutely take responsibility for that decision, but from everything you’ve described and shown us, the items you received are not the same quality as the samples we were sent and approved. We’re incredibly disappointed and frustrated that this has happened.

Your full refund has already been arranged, along with a prepaid return, and once the items are back with us we’ll be inspecting and photographing them properly as part of addressing this with the supplier.

This certainly isn’t the quality we want associated with our business. We work hard to make our pieces as lovely and affordable as possible, and the last thing we ever want is for a customer to feel let down. We’ve put too much trust in this supplier and it’s something we will absolutely learn from going forward.

I’m genuinely very sorry that your experience with us has been this disappointing.

Kind regards,
Ellie

5぀星のうち5の評䟡

This was my second order with this


This was my second order with this brand. I must say that they have such a lovely collection! I don't really leave reviews until I actually tested something for more then few weeks and I can definitely say with confidante that I am 100% satisfied with my purchase 😊

2026幎9月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fabulous clothes

I ordered some gorgeous outfits from Sofia Little Loves for my twin grandchildren and I’m so happy with them. The ordering process was really easy and straightforward. I had a question before ordering, so I messaged them through Facebook Messenger as I follow them on Facebook, and I received such a quick and helpful response.

The quality is absolutely lovely and the outfits are beautifully made. They look gorgeous on and I was really impressed with my whole experience. I’ll definitely be ordering from Sofia Little Loves again. ❀

2026幎9月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Order not arrived

Placed Order #3060 on 4/9/26 and still have not received this?? Also no tracking information either, not happy with this as money taken and no goods recieved! Is this a scam company!!

2026幎9月15日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Hi Lisa,

I’m very sorry your order has taken so much longer than expected. We’ve been waiting for new stock to arrive, which is why your order has not yet been dispatched and there is no tracking information.

We replied to your message at around 11:30 last night to explain the delay and offer a full refund if you no longer wanted to wait. We’ve also tried to send updates before then, and I’m sorry those emails didn’t reach you. I understand your frustration, but I was upset to see the suggestion that we might be a scam company so soon after we’d spoken and explained everything yesterday.

We’re a small family-run business, and we’ve unfortunately had more stock issues than we expected. We manage everything ourselves around our little girl Sofia, and we are trying our best to put proper systems in place as the business grows. That’s our responsibility, and I’m sorry we’ve let you down. I’ve seen that you’ve now asked for a refund, and we’ll process it straight away, as promised in our message.

Best wishes,
Ellie

Sofia’s Little Loves

5぀星のうち1の評䟡

Just wondering where my order is

Just wondering where my order is. I haven’t heard anything about delivery for two weeks.i apologise as I didn’t see update sent.

2026幎9月1日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Hi Susan,

I’m very sorry that your order has been delayed. We understand how frustrating it is to wait longer than expected, and we apologise for the inconvenience.

We would have been happy to provide another update if you had contacted us. As a small family-run business, reviews have a significant impact on us, so we would have appreciated the opportunity to address your concerns directly.

The last email we received from you was on 31st August, when you said you understood the delay and were happy to wait. We also sent an update a few days ago apologising for a further unexpected delay from our manufacturer, and said we would refund the delivery fee you paid if you were happy to wait a while longer. Apologies if this email ended up in spam. We now expect the stock to arrive within the next couple of days and plan to dispatch your order as soon as it reaches us.

We’re sorry again for the wait. Unfortunately, we don’t have a large team of people helping us, we manage everything as a family around our little girl Sofia (who we named the business after). We have grown a lot quicker than expected and are trying our best to work through any teething issues and put proper systems in place.

As we said before, if you would prefer not to wait any longer, please get in touch and we will issue a full refund straight away.

Kind regards,
Ellie

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful clothes and fast delivery.

The clothes are so cute and are really reasonably priced and affordable. The delivery was fast and I'm so happy with my order. I have been recommending this company to friends and can't wait to purchase more items 💕

2026幎6月20日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Thank you Lilly, we appreciate the support and are pleased to hear you’re happy with everything you ordered 🀍

5぀星のうち5の評䟡

Outstanding quality and service

Outstanding quality and customer service!
Have ordered numerous times since they launched and never been disappointed.

2026幎6月19日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Thanks Sergiu, we’re pleased to hear you’re happy with the outfits you ordered 😊

5぀星のうち5の評䟡

would definitely recommend! really cute clothes and lovely sellers!

just bought a really cute dungarees set from here as a gift for a friend and her baby, it is amazing! it got delivered so quickly and the sellers are so lovely! would definitely recommend😁

2026幎6月23日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Hi Tia, thanks very much for visiting our little boutique 🀍

5぀星のうち5の評䟡

Brilliant Service

Brilliant Service! Bought for my little niece and she's loving the outfits! No issues at all, order was delivered perfectly.

2026幎6月18日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Thanks Kamil, pleased to hear your niece loves our outfits 😊

5぀星のうち1の評䟡

Very very poor quality

Absolutely rubbish quality. Wouldn’t even put them on my grandson. Feel totally ripped off

Thanks for your reply. Sorry you didn’t like my review; I didn’t like the rubbish I paid you for and don’t want any to
Make the same
Mistake

2026幎5月21日
自発的なレビュヌ
Sofiaslittleloves ロゎ

Sofiaslittleloves からの回答

Hi Linda,

We’re sorry to read your review and are surprised to hear you were unhappy with the quality of your order.

If the items were never even worn, we’re unsure why you didn’t contact us over the past month to arrange a return. We would have happily accepted the items back and issued you a full refund.

Instead, the first we heard of any issue was through this review. We also didn’t set up a Trustpilot page ourselves, so by choosing to leave this review, a page for our business was effectively created without our knowledge, rather than simply contacting us directly.

We are a relatively new family-run business and genuinely aim to provide both good quality products and good customer service. We really can’t emphasise enough that, had you contacted us directly, we would have done everything we could to resolve the situation for you.

Regards,
Ellie - Sofia’s Little Loves

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報