Solent Beds & Furniture レビュー 

379
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We had a structural failure of the springs in our 2 year old mattress, and Gemma in the customer service team has been amazing, really helping us out with third party communications and providin... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We have shopped with Solent beds on a number of occasions and have always been impressed. Today, Sam our salesman even carried a small unit to us so we didn't need to get up again, very appreciated.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Ordered single bed, delivery expected within a week. Eventually took 4 weeks. Three phone calls to give updates were promised, but none materialised. When arranging final payment a receipt was requ... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

They managed to accommodate my situation - It was stored for about 2 months, as I was expecting to move. The move never happened sadly. Delivered today, not the easist access into the Lounge, but th... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 家具店
  2. ・
  3. ソファー専門店
  4. ベッド専門店
  5. マットレス専門店
  6. 家具の付属品
  7. 寝室家具店

さまざまな外部ソースから提供された情報

The Isle of Wight's leading furniture store. Showrooms in Lake and Newport.

Free Same Day Delivery!

Spend over £100 for Free Delivery.

Free standard delivery on all orders over £100. Free same day delivery to Isle of Wight addresses on stock item orders over £100.

連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

379件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(379)

過去12か月のレビュー数: 7件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Disappointed

I've just been to your Lake store and whilst the service was good I could not access the upstairs as their is no lift and I am disabled. I was told to go to Newport which is all on one level but has no parking so that's not much good. Also they do not do a disposal service, all I was given was a telephone number for someone who would take my old furniture away which is not very helpful as it would cost quite a bit on top of the price of the furniture I would like to buy. All in all quite a disappointing service

2024年4月4日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Mrs Clutterbuck,

Thank you for your review.

We are very sorry to hear you are disappointed with your visit to our Lake Store yesterday. Our apologies for the lack of lift, unfortunately older buildings are harder to make disability friendly, however we are working on this. Due to us not having a lift in store we are happy to bring items from the upper level downstairs for customers to view if arranged in advance. We are very sorry you were left disappointed.

Regarding our Newport Store, there is unfortunately no public parking, however if you would like to visit in the future please call in advance and we will be able to arrange something regarding our staff parking.

We don’t offer an inhouse disposal service for two reasons, the first being due to hygiene reasons we do not want to have both old and new in the same van, therefore we have chosen not to seek the license required. However, we recommend and provide the details of a local business who are very reasonably priced.

If you would like to visit any of our stores, please give us a call to arrange suitable provisions for the store you would like to visit. Our telephone number is 01983 401070, or if you would prefer to email us please email sales@solentbeds.co.uk

Kind regards,

Solent Beds & Furniture

5つ星のうち4の評価

Furniture is well built and sturdy

Furniture is well built and sturdy. If the style suits you then it is a good purchase.

2024年2月3日
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good afternoon Mr Foster,

Thank you for your lovely review!

We are so glad you are happy with your furniture.
We look forward to welcoming you to store again soon.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Good quality furniture and accessories

The staff are so helpful and friendly without being at all pushy. Customer Service have been brilliant when I needed to return an item and kept me informed all through the process, making sure I didn't lose out.

2024年3月26日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good afternoon Mrs Kennett,

Thank you for your amazing review!
We are so pleased you are so happy with your experience with us, and that we have been able to assist you through the returns process. Please be assured we have passed your lovely comments on to the team.
We look forward to welcoming you to store again soon!

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Excellent Customer Service

This was our first experience with Solent Beds and Furniture. All the staff are very pleasant and we spoke to Paul who went the extra mile to find exactly what we wanted. We ordered 4 pieces of furniture which arrived well within the estimated time. One important piece of furniture which we were waiting for, after speaking to Paul on the phone he managed to chase it up and we had it in days not weeks! This will certainly be our first port of call for any more of our furniture needs.

2024年3月25日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good afternoon,

Thank you for your wonderful review!
We are so glad you are so happy with your experience with us. Please rest assured we have passed your lovely comments on to Paul and the team.
We look forward to welcoming you to store again soon.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

We bought 2 new sofas from Solent…

We bought 2 new sofas from Solent Furniture, it wasn’t until a week after the delivery we noticed a small hole in the fabric of one of the cushions.
We phoned to explain what we had found, and from there on the service was absolutely fantastic, nothing was too much trouble. We had numerous calls to keep us up to date with the progress and when it was due to arrive, when the guy came it didn’t take long for him to fit the replacement. Followed by another call after that to check we were happy with the replacement.
One of the best customer services I have come across.

2024年3月12日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Mr Buckler,

Thank you for your wonderful review. We are very sorry for the issue with your sofa cushion. We are happy to hear you are happy with the service you have received from the team.

Thank you for your lovely comments, please be assured I have passed them on to the team.

We look forward to welcoming you back to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち4の評価

I ordered a Carisbrooke triple wardrobe

I ordered a Carisbrooke triple wardrobe. Effectively, there are two wardrobes that are bolted together. On the smaller wardrobe, there was a fault with a slight overhang at the top, meaning the two would not butt together. Solent requested a replacement on two occasions, each time the same, a overhang. On the third occasion, the wardrobe was good with no overhang. It took a few months, but it was for a spare room, so it was not a big deal for me. I was given £50 for the inconvenience. Solent were not at fault, and Jamie and his team worked tirelessly to get it right.
The guys who delivered and put the two wardrobes together were excellent.

2024年3月5日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good afternoon Mr Legg,

Thank you for your lovely review, we are very sorry for the issues with the wardrobe you ordered with us and the delay in completing your order due to this. We appreciate your patience whilst we resolved this for you.

Thank you for your lovely comments about Jamie and the team, be assured I have passed these on.

Kind regards,

Solent Beds & Furniture

5つ星のうち2の評価

Told in stock,when ordered

Told in stock,when ordered. Then 4 to 6 weeks, then a further 2weeks. Actually delivered in 9th week after order.

2023年12月17日
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good afternoon Mr Cleave,

Thank you for your review.
We are very sorry to hear about the delays to your order. Our lead times are estimated, and unfortunately occasionally delays out of our control do occur such as in this instance.
If you would like to get in touch with us to discuss this further, please feel free to do so.

Telephone: 01983 401070
Email: customerservice@solentbeds.co.uk

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Very helpful

Very helpful, followed through our problem to it's current conclusion. Great customer service, especially by Jamie, in fact the whole team are considerate.

2024年2月16日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Mrs Dickinson,

Thank you for your wonderful review! We are so glad to hear you are so happy with your experience with us. We have passed your wonderful comments on to Jamie and the team.

Kind regards,

Solent Beds & Furniture

5つ星のうち1の評価

BUYERS BEWARE

Having bought a leather sofa from the clearance store, we were very pleased until it was delivered, the delivery men had scratched the leather on one side, SBF did exchange after a week with another sofa , however after sitting on this ,realised there was a problem as you got tilted towards the centre on both end seats. Solent beds put it down to being ex display and we should have picked up on the fault. Despite having looked into it on the ombudsman site and realising we had comeback, Solent beds refused to swap it back for the original one and because they are not registered with the ombudsman any further action would have been at more expense to me. Over the years I have been a loyal customer to this Island firm , but never again, its the mainland for me.

2024年2月7日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Ms Neal,

Thank you for your review. We are sorry to hear you are unhappy with your experience with us.
As you mentioned in your review there was unfortunately some damage to the original sofa which you purchased. Following this we exchanged this for an Ex-display 3 seater sofa which you looked over and confirmed you were happy with before purchase. As we have explained there was no manufacturer guarantee remaining due to being ex-display, however we are happy to honour a 1 year in-store guarantee if any faults are found. Due to this, one of our senior sales team did come out to you and inspect the sofa for faults. Following the inspection there were no manufacturing faults found. It was explained that the sofa is experiencing settlement within tolerance and this will level out over time.
We have discussed an alternative option with you as you are unhappy with the current decision, which at this time you have rejected. However if you would like to explore this option further, please don’t hesitate to get back in contact with us either by telephone or email.

Telephone: 01983 401070
Email: customerservice@solentbeds.co.uk

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Solent beds Riverway ☆☆☆☆☆

We bought a double bed/mattress from the Riverway store. Sam was absolutely brilliant in helping us find exactly what we were after. And couldn't have been more helpful after we had a slight issue with the delivery, sorting the problem out straight away.
The delivery drivers were spot on and couldn't have been more helpful also.

Overall a great experience from Solent beds at Riverway and a big thank you to Sam!

2023年12月29日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good afternoon Mr Davey,

Thank you for your fantastic review! We are so glad to hear you are so happy with your experience with us. We have passed your wonderful comments on to Sam and the delivery team.

We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Easy Online Ordering, Quick Delivery, Very Happy

Very easy to order online. Ordered two Divan bed bases and was initially given a 4-6 week delivery time. This was updated via email to 1 week. I called to check on my order and was able to book the delivery for the following Monday. The two delivery guys were professional and friendly, and put the bed bases exactly were I needed them. I would definitely recommend Solent Beds, and will happily use them again.

2023年12月18日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Mr Griffin,

Thank you for your wonderful review! We are glad you are so happy with your experience with us. We have passed your brilliant comments on to our delivery team.

We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

We bought an expensive 3 piece suite

We bought an expensive 3 piece suite . An issue developed with the fabric after a few weeks and we contacted Solent Beds. They were receptive and apologetic . In particular Jamie chased our cause with the manufacturer and through his dedication and professionalism the suite was replaced. We chose a new fabric and within a few weeks our replacement was delivered at no cost . I would heartily recommend Solent Beds - we have bought many times beforehand too and both their products and after sales care is exceptional .
Wholly satisfied and wholly recommended . ….

2023年11月8日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good afternoon Mr Clarke,

Thank you for your fantastic review! We are glad you are so happy with your experience with us. We have passed your wonderful comments on to Jamie and the team.

We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,

Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Would recommend.

Great service. Responded swiftly to emails and returned messages. Good delivery and delivered in time slot as advised. Item was as shown in photos. Would recommend to others. Really pleased and would definitely buy from here again.

2023年8月29日
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Hazel,

Thank you for your wonderful review! We are glad you are so pleased with your experience and are very happy to hear you would recommend us.

We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,

Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Great service. …

The problem with our new sofa was resolved without too much fuss. New sofa delivered today. Delivery men were very polite and Jamie, from customer service, was most helpful. This is the Second item from Solent beds and we find them excellent.

2023年10月25日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Mr Campbell,

Thank you for your wonderful review. We are glad we were able to resolve the issue promptly for you and have passed your compliments on to the team.

We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

We bought a suite that was a GPlan

We bought a suite that was a GPlan, we had a problem with one of the chairs.
And Solent beds handled it perfectly, and totally professional, you can always tell how good a company is, when you have a problem, and from the time of purchase, until the replacement chair arrived, they was great, and would recommend, we have bought quite a few items from them, and every experience has been a good one from Solent Beds.

2023年10月24日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Steve,

Thank you for your fantastic review. We are glad we were able to resolve the issue promptly for you, and that you are happy with your experience.

We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

We bought a double sofa bed and are…

We bought a double sofa bed and are very pleased with it. We can’t say enough how good the customer service is at Solent Furniture. The delivery was on time and very helpful.

2023年9月8日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good morning Brenda,

Thank you for your wonderful review. We are glad you have enjoyed your experience with us, we have passed your compliments on to the team.

We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Great customer service. We had an issue with one of the ottoman beds we purchased. It was only noticed a couple of months later. The team dealt with it exceptionally professionally and resolved it without any issues.

2023年10月12日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Good afternoon Meadowkeep IOW,

Thank you for your wonderful review. We are glad we were able to resolve the issue promptly for you, and that you are happy with your experience.

We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち1の評価

Received terrible customer service…

Received terrible customer service after buying a recliner chair. The seat cushion had a visible crease in it which I did complain to the store about but was told that it would smooth out (but hasn’t) and both arm rests also developed creasing after a couple of days too. Solent beds arranged for a technician from the manufacturer to come and inspect it but I was told that it was normal for that type of fabric and because the chair was fibre filled and Solent Beds refuse to do anything about it. I paid £699 for the chair which is a lot of money for a pensioner and I would not have purchased it had I been made aware of the likelihood of the defects that would occur with this type of fabric as after only 6 weeks it now looks like it is 10 years old!!
I will now be contacting trading standards and I will go elsewhere in future

2023年10月4日
自発的なレビュー
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Dear Ms Kane

Thank you for your review. We are sorry to hear you are unhappy with your experience with us.

As we have explained previously, we have followed the reporting process with the manufacturer, unfortunately no fault with the furniture has been found as well as the chair being to specification as viewed & tried on our shop floor.

We have discussed the next steps & your options as you are unhappy with the current decision, which at this time you have rejected. However, if you would like to explore this option further, please don’t hesitate to get back in contact with us either by telephone or email.

Telephone: 01983 401070

Email: customerservice@solentbeds.co.uk


Kind regards,

Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

Delivery men extremely helpful

Delivery men extremely helpful, prompt delivery.

2023年7月23日
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Thank you for your wonderful review. We have passed your comments on to the team.
We look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

5つ星のうち5の評価

More than beds…

A good local company with excellent customer service

2023年7月19日
Solent Beds & Furniture ロゴ

Solent Beds & Furniture からの回答

Thank you for your brilliant review.
We are glad you have had such a wonderful experience and look forward to welcoming you to store again.

Kind regards,
Solent Beds & Furniture

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報