Spa and Equipment レビュー 

149
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The company did an outstanding job to meet and exceed my expectations. They first started out by calling me and confirming that I made this order and that it was not some type of fraud. Then they fo... もっと見る

5つ星のうち5の評価

If I could give 100 stars, I would..Jeanette Vargas was the representative that took care of me. She is a true professional what she does now only at supplying the knee that I had but they care that s... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered an 11 function facial machine. Confirmed order on a Saturday and received the machine on following Tuesday. I am located in Missouri and, best that I can tell, shipment originated in Souther... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I purchased so many spa equipments from this company. Their quality of the products are always great, the prices are very reasonable and cheaper than any where else and their customer service team is... もっと見る

企業情報


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

149件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(149)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent service, twice in a row.

Twice I have ordered a table from Spa and Equipment and both times I received excellent service. They are very conscientious about communicating exactly when the product is being shipped and where it is enroute to finally arriving in my office, which only took about 4 days. And I'm very happy with the tables. Thank you!

2014年11月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Why won't you answer your phone? I have yet to receive my order.....

Please contact me ASAP about my order status.

Thank you

2014年10月16日
自発的なレビュー
Spa and Equipment ロゴ

Spa and Equipment からの回答

Unfortunately international callers can not reach us by dialing the 800 numbers. Contacted client and provided her with all the numbers for customer service. Upon contacting client that it became apparent that she was contacting us by the 800 number. These 800 numbers are operational only when dialed from inside the US. Item is currently in route to client and client has been informed about the tracking number of her package.

5つ星のうち3の評価

I cannot track my order

I ordered my machine over a week ago. I received an email receipt but there is no way to track my shipment. I am not sure if it has even been shipped out. The customer service rep was very helpful and nice. But I don't have my machine!!!!!!

2014年10月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Unexpected Delivery of a bulky item

When placing the order I was assured the shipping company would have got in touch to give me a delivery window.
Instead, Spaandequipment didn't send me any email with any tracking number, nor the shipping company got in touch at any moment.
Final result, I got a phone call like: your 200 lbs item is here RIGHT NOW on the sidewalk: come and move it.
Awful after sale follow up (so far).

2014年9月29日
自発的なレビュー
Spa and Equipment ロゴ

Spa and Equipment からの回答

Dear Alessandro Pagani,sorry for the inconvenience, the tracking number is emailed automatically after any shipment, did you check your spam box. Its a very long number that is why we email and not call costumers for tracking number.
we have notified shipping company regarding this and we are working with them so this issue will never happen again, but as you know shipping company is third party that we work with and they all have issues since they have too many workers and drivers and it does not matter if they are big or small we tried them all and all i can say is i am very sorry.
we always ask for prior notifications for all they pallet size shipments and i can send you all the documents to prove you that we do or i will post it here so people can see it as well, once again i am very sorry for the drivers mistake, and please let me know if you need documents regarding this shipment, our phone number 1.800.418.0830

5つ星のうち1の評価

it's been 12 days since I placed my order and it STILL hasn't shipped!!!!

when I got a tracking number I figured the package would go out quickly after. I figured wrong! it's been 12 days since they sent me a tracking number and when I track the package all it says is that a label was created. so I am still waiting to see if they are going to send my product!!!

2014年9月22日
自発的なレビュー
Spa and Equipment ロゴ

Spa and Equipment からの回答

Dear Mrs. MIRANDA HILL sorry for the inconvenience, you have placed the order not even 5 business days before posting this review and some items take more time for shipping because it is drop shipped from manufacturer following is your tracking number 617672414830 and it shows the item has been delivered, please let us know if we can help you more by calling us at 1.800.418.0830.

5つ星のうち1の評価

Would like to hear from them, email or something.

I have not received any emails or correspondence. I do not have tracking number or actual verification except the invoice printed from web site. It is a little scary not having any other verification. I always have from other companies. I cannot honestly rate them since I have no contact.

2014年9月15日
自発的なレビュー
Spa and Equipment ロゴ

Spa and Equipment からの回答

We apologize for any inconvenience. Our information is clearly on the invoice you have received also on the link that you placed the review, Its not fair to give us 1 star review because you have not seen our phone number. we have contacted you and emailed your tracking info.
please let us know if you have any more question 1.800.418.0830

5つ星のうち5の評価

so far so good

received combination mag light/steamer. upon opening package, there was visible signs of rust on several of the pieces. I immediately contacted customer service. I was instructed to take a picture and email it for their review. I followed up a few hours later and was told FedEx would pick up the defective equipment and a replacement would be on its way.

2014年9月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Service!

I am VERY pleased with the service I received. The people I spoke to were helpful. AND when I needed to leave a message, my questions were resolved within 24 hours. Al-in-all VERY impressed. When I called to find out measurements for the item I wanted, the CS rep actually went to the trouble to get the specific measurements I was looking for (not listed on the box) and she called me back in about an hour. I was made to feel that I was their most important customer.

2014年9月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Nice Esthetic Chair but came with no instructions

I was so excited about this chair. This was quite an investment being on the pricer side but I was ready to sacrifice if it would help my neck/pain in the long
run. It's very comfortable. When I took it out of the box I was however disappointed that there was no instructions what so ever in the box. If I'm paying always $300 for a stool I would like a warranty card and instructions to make sure I didn't miss anything.

2014年9月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Very disappointed

I'm very disappointed to hear that after receiving one of the items I ordered and found that it wasn't what I expected and needed to send back, I am being charged a 15% and pay for the return shipping. Had I known before the order was placed and since I am not able to see the item live, I wouldn't have ordered it. So, therefore, I won't be ordering from your company for the simple fear if it isn't right, I'm charged!

2014年8月15日
自発的なレビュー
Spa and Equipment ロゴ

Spa and Equipment からの回答

We are sorry to hear that you had some problems with returning an item. We try very hard to make sure the return policy statements are clearly visible, and not only these statements are not in small fonts but in contrast, they are capitalized and some in bold prints too.
You can see that in our terms and conditions
http://www.spaandequipment.com/Terms-Privacy-statement-sp-1184.html
On the other hand, all of our staff will go above and beyond to get you all information needed to make an informed purchase as far as taking pictures, measuring it and even taking a video from a unit. We do all these and more to avoid getting the “This is not what I was expecting” line. Please understand that once an item is returned it’s thoroughly examined and tested for quality before being restocked. This is a basic function of any professional company that adds dollar to the price of items sold. On the other hand we try to avoid extra cost on items so that we can pass the savings to our clients. I highly encourage you to utilize the knowledge and assistance of our staff so that what you purchase is exactly what you were looking for. For more Info call us at 1.800.418.0830
Best regards,
Andrew Hart

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報