レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Happy with the experience so far. Managed to go in person for a demo in ZÃŒrich and was impressed so I've now ordered the gym monster 3 when it will be released. I had trouble applying the 20euro de... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Customer service rep Lauren proved to be curt, dismissive and rude to me. When I asked for more frequent status reports of my 4000 euro order, she proved to be incommunicado. Deadlines were not respec... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ich bin sehr zufrieden mit dem Speediance Gym Monster 2. Das GerÀt ist Àußerst stabil und hochwertig verarbeitet. Besonders beeindruckt hat mich die große Auswahl an Übungen mit sehr guten und v... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I received an email offer so reached out on the WhatsApp support to place my order. I was transferred to Roberto who has been excellent. He helped me redo invoices multiple times when I was having tro... もっず芋る

䌁業情報

  1. フィットネス甚品卞業者

圓該䌁業による蚘述

Speediance Europe is an independent entity and is not affiliated with speediance.com or eu.speediance.com. Those websites service the USA and German market exclusively — they are not connected to us in any way. When you order directly from us, you receive in-home servicing and dedicated support from within Europe. All official orders from Speediance Europe are placed through one of the following domains: speediance.eu speediance.nl speediance.fr speediance.at speediance.ch speediance.be We cannot take responsibility for orders placed through other websites. If your order was not placed via one of our official domains, it was handled by a separate company. At Speediance Europe, we’re committed to delivering the highest level of service. If there’s anything we can do to support you, please get in touch at hello@speediance.eu or call us on +31 970 1020 6665 — our local team is here to help.


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

81件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 57に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.2

すべおのレビュヌ

(81)

過去12か月のレビュヌ数: 60ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Great addition for Home gym

I love this machine! It keeps motivating me with a lot of different exercises. I use it almost every day and find it a very useful device for my home
Gym. The AI programs are nice to have an automated programs that keeps improving the exercise. The GM2 itself has a great build quality. The software is smooth and fast

2025幎9月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Großartiges TrainingsgerÀt!

Ich liebe mein Gym Monster 2. Ja, sie ist teuer und der Kauf sollte gut ÃŒberlegt sein. Jahrelang ins Gym gehen ist auch teuer und wer nicht ins Gym gehen will oder kann, ist das die perfekte Alternative. Gym Monster ist nicht nur ein Kabelzugmaschine sondern auch ein Personal Trainer. Gratis zum Gym Monster gibt auch ÃŒber 90 mehrwöchige Trainingskurse, ÃŒber 400 Workouts und ÃŒber 800 eingespeicherte Bewegung, die man selber ein Workout erstellen kann. Ich habe auch das RudergerÀt und finde sie toll. Gym Monster ist zÃŒgig geliefert und ich habe sie ÃŒber Klarna bezahlt. Das Gym Monster ist modular aufgebaut. Das heißt, wenn wirklich ein Teil kaputt, wird dir ein neuer geliefert und du baust sie einfach ein. Über die Facebook Gruppe ist der Support kompetent und bearbeitet dein Anliegen zÃŒgig. Es gibt laufend Update und Verbesserungen, wo auch die WÃŒnsche der Kunden beachtet werden. In September hat es auch eine Challenge gegeben und mit Kooperation von Hydrox sind mehrere Workouts rausgekommen. Die Workout beinhaltete nicht nur Übungen mit Gym Monster sondern auch EigenÃŒbungen, Drehnen, Cardin und HIT.

2025幎9月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Perfect? No, but an Awesome Machine and great customer support

The Speediance Gym Monster 2 is truly a great machine! One of the biggest factors to consider when buying a home gym is space, and the speediance gym monster 2 takes barely any space. There is basically no set-up time and the fact that you can do most of the exercises you would do on a traditional machine makes this machine simply outstanding.
The pre-setup work outs are helpful to me, and all in all, it makes me work out on a daily basis and definitely see results already!

Is this machine perfect? No, there are still some programming improvements to make; the addition of your own music or spotify for example, or different settings when working out with a partner, or being able to connect Garmin/Samsung with the machine.
Additionally my cables wore down already after 3 months already, and that brings me to customer support.
Customer support, has been great! They have a speediance community on facebook which is helpful as well. And I received replacement cables at no costs within a couple of days, as well as cable adapters that should prevent the next cables from wearing down so quickly.

So with a awesome machine and great customer support; 5/5!

2025幎9月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

GREAT machine and service

The machine itself is great and the best investment one could make. To have 99% of a gym in such a tiny place is worth the money. We have it for a few moments and are really happy. All the communication We had with customer Service was great and fast. Overall a great experience and a happy customet

2025幎9月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Asistencia al cliente INEXISTENTE

Asistencia al cliente: INEXISTENTE
Si bien la maquina de ejercicios es muy completa, desgraciadamente no hay personal de asistencia a quien dirigirse. En mi caso, uno de mis conectores está bloqueado con un accesiorio y no puedo retirarlo. El 1 de agosto escribí un email para comunicarlo y obtuve la respuesta que en un par de dias recibiria un repuesto. El dia 25 de agosto al no haber recibido nada decidí exponer mi caso en Facebook, concretamente en OFFICIAL SPEEDIANCE COMMUNITY, alli una administradora del grupo, me comunicó que transmitirian mi problema a un DM. Hoy a dia 29 de agosto. Sigo sin obtener comunicacion con nadie.
El reemplazo del cable llegó el 10 de septiembre a un punto de recogida en otro pueblo diferente al mio teniendo un punto de recogida enfrente mi domicilio.
Sigo esperando el reemplazo del accesorio bloqueado por el conector y alguna persona de atencion al cliente que se preocupe por el seguimiento de mi situacion.

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Cher José, merci pour votre retour. Nous sommes désolés pour la frustration occasionnée. Veuillez noter que le groupe Facebook auquel vous avez écrit est destiné aux clients américains et n’est pas relié au support européen. En Europe, l’assistance est toujours assurée par les canaux officiels du distributeur auprÚs duquel la machine a été achetée.

Votre piÚce de rechange a déjà été confirmée par email et expédiée trois jours avant votre avis. Elle est actuellement en cours d’acheminement. Nous regrettons sincÚrement le désagrément et le retard, et nous vous remercions pour votre patience.

—L’équipe Speediance

---

Dear José, thank you for your feedback. We’re very sorry for the frustration caused. Please note that the Facebook group you joined is for U.S. customers and not linked to European support. For Europe, assistance is always handled through the support channels of the distributor where the machine was purchased.

Your replacement part was already processed and confirmed by email, and it was dispatched three days before your review. It is currently in transit to you. We truly regret the inconvenience and delays, and we appreciate your patience.

—The Speediance Team

5぀星のうち5の評䟡

Achat qui correspond parfaitement à nos


Achat qui correspond parfaitement à nos attentes.

2025幎8月4日
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Merci beaucoup pour votre retour ! Nous sommes ravis d’apprendre que votre achat Speediance correspond parfaitement à vos attentes. Notre objectif est justement de rendre l’entraînement à domicile aussi complet, pratique et motivant que possible.

Nous vous souhaitons de belles séances et restons à vos cÎtés pour la suite de votre parcours fitness.

5぀星のうち5の評䟡

The machines are extraordinary

The machines are extraordinary ; especially if you are looking for a full gym + cardio with 2 fully integrated machines : the gym monster2 and the velonix

2025幎8月1日
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Thank you for sharing such fantastic feedback. We’re delighted to hear you’re enjoying both the Gym Monster 2 and the VeloNix. Together, they’re designed to deliver the complete experience strength and cardio without compromise, all from home. It’s great to know the machines are living up to your expectations.

We look forward to continuing to support your training journey with Speediance.

5぀星のうち5の評䟡

easier and safer workout

The overall user experience and versatility of the machine is excellent. The available workouts and programs range from beginner to advanced.

i bought the machine because of the convenience and accessibility. I have a baby crawling around the house now and my old dumbbells were too much of a risk. Now i workout, fold the machine and store it in a corner. My wife also likes it better this way

One small point of critique, the overall experience of wellness+ needs to be a bit more streamlined and some bugs to be fixed.

2025幎8月2日
自発的なレビュヌ
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Thanks so much for the thoughtful review, JCF. We’re glad the Gym Monster has made training safer and more accessible for you—and that your wife approves too! Your feedback on Wellness+ is noted, and we’re actively refining that experience with ongoing updates. Great to hear you're both enjoying the machine!

5぀星のうち4の評䟡

Very good machine

There is room for improvements, but that is something they can fix with updates.
The machine is very good and in use 5 times a week. Costumer service is awsome! the was a small problem, they shipped parts and the machine was up and running within days.

2025幎8月2日
自発的なレビュヌ
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Thanks, Daniel! It’s fantastic to hear the Gym Monster is part of your weekly routine. We truly appreciate your patience with the minor issue, and we’re glad our support team got it resolved quickly. Your note on improvements is well taken—we’re committed to constant innovation through software updates. Thanks for being part of the journey!

5぀星のうち5の評䟡

Great Experience with Speediance So Far!

I've been using my Speediance for a while now—at least three times a week—and I'm really happy with it. The machine works smoothly, and I haven't had any real problems so far. One of my favorite features is the rowing mode; it's surprisingly good and feels great during workouts.

I haven’t tried the AI features yet and don't have a subscription, but I’m still able to use everything I need. It doesn’t block any core functionality, which I really appreciate. Overall, it's been a solid investment for my home workouts.

2025幎8月2日
自発的なレビュヌ
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Sasa, thank you for the detailed feedback. We're especially happy to hear you're getting such consistent use out of the machine and loving rowing mode—it’s a hidden gem for many! It’s also great that you’re enjoying the full core features without a subscription. We're glad the investment is paying off for your training.

5぀星のうち5の評䟡

Ik was sceptisch over de levering


Ik was sceptisch over de levering gezien de andere reviews. Chat contact gehad met de Nederlandse vertegenwoordiger en die beloofde binnen 2 weken te leveren. En dat is ook gebeurd. Prima service geen klachten.

Speediance zelf is een goed product, doet wat ik verwacht.

Alleen de Apple Music werkt niet, dat moet wel gefixt worden.

2025幎8月2日
自発的なレビュヌ
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Bedankt voor je vertrouwen, Niek! We begrijpen dat je aanvankelijk sceptisch was, dus het doet ons goed te horen dat de levering volgens afspraak verliep en dat de service naar wens was. Fijn ook dat de Speediance aan je verwachtingen voldoet. We hebben je opmerking over Apple Music doorgegeven aan ons technische team – we werken aan een oplossing. Nogmaals bedankt voor je feedback en je vertrouwen in ons product.

5぀星のうち5の評䟡

From a rocky start to a very satisfied customer — well done!

I ordered and paid the full price for the product on 14.07.2025. Three days later I received an update that the order had been shipped, along with a DHL tracking number. However, six days later the tracking number still shows no such package in DHL’s system. I contacted customer support, and they promised to call me back with an update two days ago, but I haven’t heard anything since.

I don’t think this is an acceptable way to treat a customer who has paid such a large amount for fitness equipment. Still waiting for an update before i file a complaint and ask for a chargeback from the card company.

Update: A few days after my initial review, the package finally arrived — even though the DHL tracking number kept showing “no such package” until the very end.

The Speediance Gym Monster 2 itself is truly impressive. The build quality, the features, and the overall experience completely erased my negative feelings from the shipping delay. Everything works flawlessly and it has already become a key part of my daily workouts.

I also want to highlight the excellent customer service after the issue. The company generously offered to compensate me for the trouble by refunding the delivery cost. This gesture, combined with the quality of the equipment, shows they genuinely care about their customers.

From a rocky start to a very satisfied customer — well done!

2025幎7月14日
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Thank you for taking the time to share your experience, and we sincerely apologise for the frustration caused by the delay and lack of timely updates.

After you placed your order on 14.07.2025, our team promptly processed and shipped it, and we shared a tracking number from our logistics partner. Unfortunately, that tracking number turned out to be incorrect — a mistake made by our warehouse partner. We understand this led to confusion and concern when DHL couldn’t locate your parcel.

While we did respond to your initial inquiry quickly, there was a delay in our follow-up communication due to a temporary backlog on our side. That’s something we take seriously, and we’re actively working to improve our internal processes to avoid this happening again.

We’re glad to hear that the product has now arrived and met your expectations in terms of quality. To make up for the inconvenience, we’ve offered you a choice of compensation — either a full refund of your shipping cost or a free accessory from our range.

We truly appreciate your willingness to update your review, and we’re committed to learning from this situation to provide a smoother experience for all our customers going forward.

Warm regards,
The Speediance Team

5぀星のうち1の評䟡

Finger weg

Finger weg. Keine Ware erhalten und VerkÀufer reagiert auf Kontaktversuche nicht.

2024幎12月19日
自発的なレビュヌ
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Hallo,
es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie keine Ware erhalten haben und keine Antwort vom VerkÀufer bekommen konnten.
Bitte beachten Sie, dass Ihre Bestellung offenbar Ìber die Website eu.speediance.com erfolgt ist. Diese wird direkt aus China betreut und steht nicht in Verbindung mit unserem Unternehmen. Wir sind ein eigenstÀndiger Anbieter unter speediance.eu und betreuen den europÀischen Markt lokal aus Europa. Wir empfehlen, sich direkt an den Kundenservice von eu.speediance.com zu wenden, um Ihr Anliegen zu klÀren.

English version:
‹We’re very sorry to hear that you haven’t received your order and have had no response from the seller.

Please note that your order appears to have been placed via eu.speediance.com, which is operated and supported from China. They are a separate entity and not affiliated with us.

Our website is speediance.eu, and we are an independent company that handles the European market locally from within Europe.

We recommend reaching out directly to the support team at eu.speediance.com to resolve your issue.

Best regards,‹The Speediance.eu Team

5぀星のうち5の評䟡

Bin postiv begeistert

Bin postiv begeistert. Der Versand war super schnell. Alles kam gut verpackt an. Das GerÀt ist der Hammer. Ich hÀtte nie damit gerechnet. Es gibt so tolle Programme , und super viel zu Zubehör. Bin sehr zufrieden. Super QualitÀt

2024幎8月12日
自発的なレビュヌ
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Vielen Dank fÃŒr dein tolles Feedback, Prima! Es freut uns riesig zu hören, dass der Versand schnell und reibungslos verlief – und dass dich das GerÀt so positiv ÃŒberrascht hat. Unsere Programme und das umfangreiche Zubehör sind dafÃŒr gemacht, dein Training auf ein neues Level zu bringen. Schön, dass du die QualitÀt und Vielseitigkeit so schÀtzt. Willkommen in der Speediance-Community!

5぀星のうち1の評䟡

Sehr dubioses Vorgehen

Wollte mir mal anschauen wie viel das Produkt kostet und habe es in meinen Einkaufswagen gelegt. Um den Versand zu berechnen (der ÃŒbrigends bei fast 500€ lag) Habe ich das Versandformular ausgefÃŒllt, ohne jedoch irgendwelche AGB zu akzeptieren. Nun, zwei Tage danach, ruft mir Speediance auf meiner Nummer an, die ich in dem Versandformular hinterlegen musste um den Gesamtpreis angezeigt zu bekommen, um mich zum Kauf zu motivieren. Sehr Dubioses vorgehen und definitiv nicht nach europÀischem Datenschutz!

2024幎8月3日
自発的なレビュヌ
Speediance Europe ロゎ

Speediance Europe からの回答

Hallo,
vielen Dank fÃŒr Ihr Feedback.
Bitte beachten Sie, dass beim AusfÃŒllen des Versandformulars eine Checkbox aktiviert wurde, mit der Sie zugestimmt haben, bei Fragen oder zur UnterstÃŒtzung kontaktiert zu werden. Unser Team möchte lediglich helfen und steht fÃŒr Beratung zur VerfÃŒgung – wir drÀngen niemanden zu einem Kauf.
Es tut uns leid, wenn unser Versuch, Ihnen einen guten Kundenservice zu bieten, als aufdringlich empfunden wurde. Das war keinesfalls unsere Absicht.

English version:
‹Thank you for your feedback.
When you filled out the shipping form, a checkbox was selected confirming that you’d like to be contacted for assistance. Our team only reaches out to offer help and answer any questions — we never push or pressure anyone to purchase.
We’re sorry if our effort to offer great customer service came across the wrong way — that was never our intention.

Best regards,‹The speediance.eu Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報