Spree TV レビュー 

50
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I paid for an item on the 18th of November that was supposed to be with me within 4days.On the 9th of November I sent in a poor review as I couldn’t find out anything about my purchase.Within hours I... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very happy with the purchase of the Bullseye Pro Cordless Tyre Inflator from Spree TV. It arrived next day as promised and does exactly what it’s supposed to do as in the tv advertisement. I’d quite h... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Smooth transaction from start to finish, thank you. Good communication, house number had been omitted from delivery address , but driver phoned to ask it, and delivery went to plan. Have used hose,... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Disappointing you go to all the trouble of ordering then few days later email sent which says order cancelled insufficient stock and money to be refunded. Would have thought they should know if suffi... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

50件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 83%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(50)

過去12か月のレビュー数: 23件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service.paid for next…

Terrible customer service.paid for next day delivery and got it 6 days later

2025年8月28日
自発的なレビュー
Spree TV ロゴ

Spree TV からの回答

Dear Karen,

Thank you for your message and apologies for the inconvenience caused.

Could you please confirm your order number? (We have also requested further information via Trustpilot so you could also reply there, thank you).

We would then issue a full refund for your delivery so it will be free.

Again, we're sorry for the trouble and are looking forward to rectifying your situation immediately.

Kind regards,
Spree TV Team

5つ星のうち5の評価

Smooth transaction from start to…

Smooth transaction from start to finish, thank you.
Good communication, house number had been omitted from delivery address , but driver phoned to ask it, and delivery went to plan.
Have used hose, no problem.

2025年8月20日
自発的なレビュー
Spree TV ロゴ

Spree TV からの回答

Thank you for the feedback! We're delighted your order was delivered with no issue.

5つ星のうち5の評価

I have not received my item

I have not received my item, so unfortunately my experience is not good. I don’t think it’s your fault, It’s the courier Evri they have said twice there is a delay with delivery, but this has happened to me before with Evri and what they really mean is the item has gone missing so I will not get it. I have sent your company an email no response as yet. Will update my experience once I have this issue resolved. order number is SPREE10567 thanks. Update on my experience, I was emailed by the company who had refunded my delivery and sent out another item, my original did turn up as well. I contacted the company to tell them this information and they have told me to keep it as goodwill. I thought this was a loverly gesture and a very good customer service. So I have updated review to 5 stars.

2025年8月18日
自発的なレビュー
Spree TV ロゴ

Spree TV からの回答

Dear Annette,

We are sorry that you've had this experience and we will help you solve this as soon as possible.

Could you please confirm your order number and/or the email address you have used to contact us?

We would sort this by either sending a replacement item or issuing a refund, but we would need more information.

Thank you and we are looking forward to hearing from you.

Kind regards,
Spree TV Team

5つ星のうち5の評価

This works well

I saw it I bought it it was delivered and it works .

2025年7月28日
Spree TV ロゴ

Spree TV からの回答

That's great to hear, thank you very much for your feedback!

5つ星のうち5の評価

Very happy with the purchase from Spree…

Very happy with the purchase of the Bullseye Pro Cordless Tyre Inflator from Spree TV. It arrived next day as promised and does exactly what it’s supposed to do as in the tv advertisement. I’d quite happily order again from Spree TV if there was something that I needed.

2025年8月3日
自発的なレビュー
Spree TV ロゴ

Spree TV からの回答

Thank you so much for the feedback Darren! Delighted.

5つ星のうち4の評価

Give Credit Where It's Due

As yet, I have not used my Bullseye Pro Cordless Trye Inflater and will give feedback once used. Spree TV's on-line ordering process was fairly straightforward. However, I did have to contact them regarding a courier delivery query, which was dealt with capably by their Customer Service operative and thought this deserved a mention.

2025年7月28日
Spree TV ロゴ

Spree TV からの回答

Thank you so much for the feedback! We're very pleased that we could help resolve your query, and hope that you love your new Bullseye Pro!

5つ星のうち1の評価

Disappointing you go to all the trouble…

Disappointing you go to all the trouble of ordering then few days later email sent which says order cancelled insufficient stock and money to be refunded. Would have thought they should know if sufficient stock or not and also refunded money at same time. Will not be using spree TV again.

2025年7月9日
自発的なレビュー
Spree TV ロゴ

Spree TV からの回答

Good morning Karen. Please accept our apologies for not being able to fulfil your order at this time. The "insufficient stock" message is automated from Shopify when an order is cancelled. You should have received a separate email from us explaining that unfortunately the stock received from our supplier was damaged. In that email you will see that we have offered you a 25% discount on any other product on our site. If you have not received this email, please contact our customer service team at customercare@spreetv. Thank you for your understanding.

5つ星のうち1の評価

Be careful I bought there Kendox Life…

Be careful I bought there Kendox Life Tracker Smart Fitness Watch could not understand instructions can't read German.so sent it back and still not recieved my refund.

2025年5月30日
自発的なレビュー
Spree TV ロゴ

Spree TV からの回答

Dear Tracey, we are trying to contact you for more information and contact details. Please respond to the requests for more info so that we can help resolve the delay for you. Alternatively, please call our Customer Service team on 0333 041 1130. Thank you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報