Helt otroligt att göra Àgarbyte
Helt otroligt att göra Àgarbyte ? Ringa till kundtjÀnst och få ett bemötande som Àr under all kritik? Varför har de kundtjÀnst via tel ? De kan ju inte hjÀlpa med något utan hÀnvisar sina blanketter på nÀtet! Gör om och Àndå får samma idiot förklaring att något Àr fel? Vem som skickat detta har bara ett namn ? Trodde alla i Sverige har både för och efternamn? FortsÀttning följer!!!????








