Starscopemonocular レビュヌ 

400
•
TrustScore 5段階評䟡の1

1.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I'd give 1/2 star if I could. Yes, they will send you a scope. However. 1. scope gives poor resolution, not even worth using. 2. contacting the return departments leads to "something went wro... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Jag bestÀllde och betalade för en kikare med fÀste till en smartphone 220615 och fick den levererad 220812. Det har varit problem hela vÀgen jag har haft 10 mail konversationer med deras support om at... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

You are lucky. I ordered mine a couple of months ago and still haven't received them I did however receive 2 x cheap and nasty fly killer things worth about $4 each. Absolute crap. I have written s... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I have had the same promises and delays as below. Paid for 2 scopes 3 weeks before Xmas and still waiting for delivery on 22nd January. Told sent out on 18th January by yet another of dozens of robot... もっず芋る

䌁業が回答したした


連絡先

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1

400件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.2

すべおのレビュヌ

(400)

過去12か月のレビュヌ数: 1ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Poor product, poor service

Poor product. Photos with the starscope attachment are actually worse than photos taken directly with the smartphone. No customer response other than automated generic emails, and no response to request for return/refund. Order / Starscope email ref “Return order 2219218680 [27X5W6-VE0W7]”

Please watch YouTube review 67350MLGXXQ (or similar reviews) before you buy.

2022幎7月21日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Keith! Thank you for posting a review. We are sorry to hear that you wanted to return your order(s). Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY!

DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY!! THEY ARE SCAMMERS X 2000! THEY TAKE PAYMENT AND NEVER DELIVER. THEY DO NOT CALL BACK, AND SEND SAME RESPONSE WHEN TRYING TO CONTACT THEIR “SO CALLED” CUSTOMER SERVICE.

2022幎7月13日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Rob! Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

More of the same scam....

Well, wish I would have checked out this company beforehand. I have had the same dismal experiences with this company everyone else has. No shipment, ridiculous "customer service" answers to my repeated emails (when they bother to respond), an ongoing fight through PayPal to get my money back, etc. etc. etc. It is embarrassing to realize that I was totally scammed like this.
Is there nothing we can do to put them out of business?

2022幎7月10日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Susan! Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

Hasn’t shipped after 3 weeks of having


Hasn’t shipped after 3 weeks of having ordered it. Customer service phone only allows you to leave a message. They don’t return the call. Emails are responded to by bots. Do not waste your money.

After reading this reply, they offered me a website that I had already been to to ask for help. They gave me the opportunity to repeat the steps I took above, having no hope of getting any help.

2022幎7月10日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Kevin! We are sorry to learn you had such a doubtful experience with those negative reviews about our products. Our company values customer satisfaction as a top priority. Please feel free to reach out to our customer support team via https://support.starscopemonocular.com/hc/en-us.

5぀星のうち1の評䟡

Not a real business.

There is no customer service. There is no response to emails or anyone answering a phone. Starscope company just seems to be a scam. I ordered it. The product is not good. I have called and emailed for a return copious times,no response. They received 70$ from me and I received a bad product and no response from any Starscope “business”. No return address,nothing. No one is really there.

2022幎7月1日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Anna! Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

This product deserves a MINUS FIVE STAR


This product deserves a MINUS FIVE STAR RATING. Surely giving it a one star is suggesting there is some element of good in a product.
As the vast majority of your reviewers have clearly stated this product very poor and the company is a scam. In fact the product is completely JUNK. The clamping of the lens to the mounting bracket is less than third rate.
When clicking to order you then find you have to pay extra for the camera mount then you find out there is a delivery charge. From the time you believe you are paying £39.99 for the whole advertised product you then find you have to add another £19.99 for the bracket then it adds a further £9.95 for delivery in total you find your purchase has cost you £69.93. Once you click your initial order of the starscope there is no way to get out, you feel you have to have the bracket which you believed was part of the product you were going to buy in the first place and then a big delivery cost is added. The two-day delivery was SIX weeks.
I requested a return system notification and a full refund but have heard nothing back.
STRONGLY ADVISE ANYONE THINKING OF BUYING THIS PRODUCT TO KEEP THEIR MONEY IN THEIR POCKET.

2022幎6月17日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Keith! Thank you for posting a review. We are sorry to hear that you wanted to return your order(s). Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

Useless and not as advertised

This arrived after a lengthy wait. Despite the adverts, and detai;ls on the box, it does not have a 10x zoom. I have made about 20 complaints to the company and just get automated responses or assurances that my issue will be addressed, and so on. PayPal will not enter a dispute and advises me to contact the vendor.....! Meanwhile some other suckers are presumably believing the adverts and making purchases. Amazing that Ebay and Amazon are perpetuating this fraud by carrying the adverts.

2022幎6月15日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Jon! We are sorry to learn you had such a doubtful experience with those negative reviews about our products. Our company values customer satisfaction as a top priority. Please feel free to reach out to our customer support team via https://support.starscopemonocular.com/hc/en-us.

5぀星のうち1の評䟡

Don't buy anything from them

This is a criminal company. They tell you orders be sent out in two days. Never happened. Customer service phone number is always busy. I cancelled this order and after two days of cancellation I got an email the order is shipped or will be soon. I replied with email again and still no proper response. This is a rip off company and now I have to go and sue them over wire fraud. Stay away from them. Pure evil. Add on. Now the company contacted me to have me pay for return label. Unacceptable since the order was cancelled longe before the shipped it. Jus a evil company who cares about stealing your money and nothing else.

2022幎6月12日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Curtis! Thank you for posting a review. We are sorry to hear that you wanted your order canceled. Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

Have had problems with this and the


Have had problems with this and the company I bought it from, from the start, doesn’t do what it says, the enhanced magnifier has never worked, absolute con, do not buy this useless monocular. Thank you for your reply, however after contacting three times and having negative satisfaction, my rating of your product would still be the same, you had no intention of rectifying the problem.

2022幎6月6日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Peter! We are sorry to learn you had such a doubtful experience with those negative reviews about our products. Our company values customer satisfaction as a top priority. Please feel free to reach out to our customer support team via https://support.starscopemonocular.com/hc/en-us.

5぀星のうち1の評䟡

Beware Star Scope website!

I found the Star Scope order page to be a complete bait and switch. Then, shipping was not added on until after
the order was completed and it was too late to back out. I have canceled my order because the experience was so shady. Now, they refuse to credit my credit card back! GRRR!

2022幎5月27日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi BA! Thank you for posting a review. We are sorry to hear that you wanted your order canceled. Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

Starscope Monocular is a complete


Starscope Monocular is a complete scam!!! Ordered monocular and camera mounts and never received order number or the order. Took my bank couple months to get me refund. Starscope should be put out of business for fraud

2022幎5月24日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Kevin! Thank you for your review. I’m sorry to hear you had not received your order yet. Your feedback means a lot to us, so we would like to make sure that your concern is properly addressed. Please feel free to reply to us. We look forward to be working with you for a resolution.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT TOUCH this company the customer


DO NOT TOUCH this company the customer service is dreadful, I have never come across a company like it.. They take your order and payment the cannot provide a shipping date, it was one excuse after another. I still do not have a date and have now cancelled the order as it was for a birthday present but now it is to late. I have since bought a similar product from Amazon which is not only cheaper but better magnification and delivered in 2 days!!!!!

2022幎5月16日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Mr. Chris! Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

Starscope Monocular

Starscope Monocular - very disappointed with customer service and this product as it did not work as advertised. Purchased on 15 Dec 2021 as a Christmas gift, it arrived mid January and thankfully came with extended warranty. The monocular and mount did not work as advertised with iPhone 12. When trying to return the products I was offered 30% off the purchase price which I declined. I opted to return the items as they were not fit for purpose. I received an email on March 17 giving me return address details. I provided tracking and proof of delivery on 30th March and now I have no product, no refund and no reply from Starscope. Do yourself a favour and do not purchase this product, it does not work as advertised and you will only be disappointed with the lack of customer service.

2022幎4月26日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Cathy! Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. Kindly provide us your order number to locate your account. We are looking forward to your response.

5぀星のうち1の評䟡

What a useless piece of rubbish

What a useless piece of rubbish. If you believe the hype about it's massive magnification, let me tell you, it is crap! This company ripped me off, big time...don't let it be you.
The product materials are cheap and nasty, the magnification the sales hype professes, are just that, hyperbole!
AVOID AVOID AVOID
If you buy this sh#t product after reading this then you only have yourself to blame...they offered me a discount on the purchase price. Clearly knowing they are selling sh#t.
I refused...I am out of pocket a lot of money...but F#ck you starscope! You are fraudulent company and a disgrace!

2022幎4月11日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Lawrence! We are sorry for any inconvenience. Our company values customer satisfaction as a top priority. Please feel free to reach out to our customer support team via https://support.starscopemonocular.com/hc/en-us. We're not perfect and sometimes we may have issues. We'll own up to it and we'll do our best to make things right if you give us another chance.

5぀星のうち2の評䟡

Only on confirmation email found £9,95


Only on confirmation email found £9,95 postage charge.not mentioned on payment page.Properly wouldn't have purchased if known

2022幎4月11日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Thomas! Thank you for posting a review. Our company values customer satisfaction as a top priority. Please feel free to reach out to our customer support team via https://support.starscopemonocular.com/hc/en-us. We're not perfect and sometimes we may have issues. We'll own up to it and we'll do our best to make things right if you give us another chance.

5぀星のうち1の評䟡

THIS IS A TOTAL SCAM..

THIS IS A TOTAL SCAM... ORDERED 2 MONOCULARS, LIKE OTHER CUSTOMERS, NOT AT ALL WHAT THEY PORTRAYED, RETURNED PRIORITY MAIL DEC 5, 2021 THEY CLAIM THEY DID NOT RECIEVE AND I GOT A $17 CREDIT... WHAT A JOKE!!!!!

2022幎4月6日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Montana! . We would like the opportunity to investigate your feedback further. For me to properly assist you, kindly provide me your order number so we can work things out. Looking forward to your response. Stay safe!

5぀星のうち1の評䟡

Starscope’s Customer Service Failure

Seeing other reviews, it’s clear to me that I should have looked at them before ordering.
I ordered one Starscope monocular in early December, 2021, hoping for a delivery for Christmas - it was a fail. Then I ordered two Starscope Monoculars from Amazon. Good to their word, Amazon delivered on time. I had an opportunity to evaluate the device and found it to be substandard. I sent them back to Amazon and received a refund promptly.
The order from Starscope arrived in January. I didn’t want it and I began an arduous process to get my money back. Multiple emails, a PayPal complaint hasn’t achieved anything. You pay to return the device, nice. I have a USPS receipt that they received it. Website states it may take up to 45 days to process returns/refunds. I’m at 30 days today. I don’t expect to get any satisfaction for my efforts. It has been a very good lesson.

2022幎3月30日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Mr. Williams! We are sorry to learn you had such a doubtful experience with those negative reviews about our products. Our company values customer satisfaction as a top priority. Please feel free to reach out to our customer support team via https://support.starscopemonocular.com/hc/en-us.

5぀星のうち1の評䟡

this company should be blackballed

this company should be blackballed. Definitely not consumer friendly. I ordered 3 korelscales in Dec 2021. Received one. Same experience as other customers. Promises, promises, promises. Finally got my cc company involved. instead of the refund i was promised, they CHARGED my accoun an ADDITIONAL $117. STAY AWAY FROM THIS COMPANY!!!!!!!

2022幎3月29日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Gloria! We are sorry to hear that your experience didn’t match your expectations. Feel free to reach out to our customer support team via https://support.starscopemonocular.com/hc/en-us. with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We're not perfect and sometimes we may have issues. We'll own up to it and we'll do our best to make things right if you give us another chance.

5぀星のうち1の評䟡

I ordered 5 dtarscope monoculars on


I ordered 5 dtarscope monoculars on Dec. 5, 2021. I have no received these items yet. I paid almost &200. I have contacted them at 5 times with the same response. Mail delivery is slow, that they have been sent to date (march 19, 2022 I have not received my order or a refund. I would NOT ever order another product from this company. I have got nothing but the run around.

2022幎3月20日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Susan! Thank you for your review. I’m sorry to hear you had not received your order yet. Your feedback means a lot to us, so we would like to make sure that your concern is properly addressed. We have contacted you via email, please feel free to reply to us. We look forward to be working with you for a resolution.

5぀星のうち1の評䟡

This is a scam...it is not 10x42 as per


This is a scam...it is not 10x42 as per the advirtised picture. It is a basic single lens monicular. Cheaper to go out and buy yourself a pair of binoculars. This is a cheap product made in China. You have be warned.

2022幎3月18日
自発的なレビュヌ
Starscopemonocular ロゎ

Starscopemonocular からの回答

Hi Barry! Thank you for posting a review. Please feel free to reach out to our customer support team via https://support.starscopemonocular.com/hc/en-us. We're not perfect and sometimes we may have issues. We'll own up to it and we'll do our best to make things right if you give us another chance.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報