Stitched レビュー 

384
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Stitched offer a completely bespoke personalised service. You get a preliminary visit or visits when samples are considered and measurements taken, none of the usual agonising over an anonymous web pa... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have been a customer of Stitched for several years and have invested in a number of their beautiful silk curtains. On several occasions I wanted bespoke designs made to my own specification, and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Two years after a purchase of blinds for our house, we are still receiving helpful, quick and excellent service from the Stitched team - thank you - brilliant product & service!

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Fantastic service from start to finish. The team were incredibly supportive and helped us navigate the uncertainty of buying curtains for the first time. Having them measure everything properly gave... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. カーテン製造販売業
  2. インテリア デザイナー
  3. インテリア デザイン店
  4. ウィンドウ トリートメント店
  5. カーテン ショップ
  6. カーテン販売店

当該企業による記述

High quality curtains + blinds, made to measure with care. Eco-friendly fabrics hand-stitched in the UK. If you have a question, concern or something doesn’t feel quite right, please email us at hello@stitched.co.uk. We’re real people at the other end, and we’ll always do our best to sort things quickly and thoughtfully. Your home matters to you. Your experience matters to us.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

384件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(384)

過去12か月のレビュー数: 19件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Dear Elinor (CEO)

Dear Elinor (CEO)

I am still waiting with great patients for my full refund aprox £1200

It is very clear from the other reviews that Stitched is going through some difficulties.

I have tried to reach out and talk to a person several times.
I would really appreciate a simple response and an honest timeline, stating when I will see a resolution.

I think it is really unprofessional that I have to correspond through trust pilot.
Nobody is answering the phone or responding to my direct emails.

Shopper do not spend your money with this company.
I ordered my curtains in December 22
I was still waiting for there delivery in March 23 I requested a refund at the beginning of April 23 I am still waiting for my money £1200 at this stage I am more then concerned that I will not get my money back.

2023年5月10日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Carmen,

Thanks for your review, so sorry to read about your poor experience. I have been in touch with the team who advised they have cancelled your order as requested and your refund will be complete shortly.

Thanks,
Elinor (CEO)

5つ星のうち3の評価

Long delays, no curtains after 5 months

I ordered some curtains at the beginning of December 2022. I’m still waiting for them.

I was told that my delay initially was due to one of their ‘work rooms’ being busy. I was then told my order had been sent to another ‘work room’ to deal with as a priority. Then a further delay was caused by some supply issues for various fixings. I’m not sure what the delay is now, save that I was told my order was despatched on Friday but UPS have not even received my parcel yet.

I’ve been given a small discount by way of an apology (which I then had to chase to receive) but since I’ve spent c. £1,500 on some straightforward curtains that I wanted for winter 5 months ago, it doesn’t go far. And I still have no curtains.

Really disappointed, especially because I have a house that needs new curtains in most of the rooms and I’ll have to look elsewhere for them now.

Customer service do respond by email pretty promptly and are friendly and polite, but their emails have done nothing to speed up my order and are always vague.

I really hope they’re nice curtains when they finally do arrive.

UPDATE: I’ve upgraded my review from 1 star to 3 stars because my curtains have finally arrived and they are very well made and lovely fabric. But 5 months is such a long time to wait for them, it’s just not worth it. I think Stitched need more ‘work rooms’ to deal with the quantity of orders.

2023年5月9日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Rebecca,

Great to hear your curtains have arrived and you are pleased with them, I am very sorry about the delays but glad you are happy with the final product.

Thanks,
Elinor, CEO

5つ星のうち1の評価

Avoid this company

Avoid this company! I ordered a simple roman blind for daughter’s bedroom at the end of January and it still hasn’t arrived! I have emailed and called but still no sign of the blind. First was a problem with the fabric at the mill they said, then said mid March. I wish I had never ordered with this company and will never use again.

2023年5月9日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Jen,

I'm really sorry to hear about your experience. I have spoken to our team who have advised they have been in touch with you today regarding your order which is due for delivery this week.

Thank you very much for your patience.

Elinor, CEO

5つ星のうち1の評価

Unacceptable delays, no customer contact, shambolic company.

Stitched Team,
I am still waiting for my blinds to arrive, despite inquiring repeatedly over the last 5 months as to their location following the promised 6 week order time. I only received a response after my last Trust Pilot Review 3 weeks ago, where your CEO stated my blinds have now been delivered. They have not. Unbelievably an incorrect or incomplete address was given and I cannot get a response from anyone about their location. I would now like a full refund as I have completely lost confidence in your company and want nothing further to do with Stitched. From the reviews below my experience has been exactly the same as the majority of other customers below - for any potential customers considering using Stitched, I urge you to avoid this company.

2023年5月8日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Holly,

Thanks for your review, I am really sorry to hear about your experience. Our team has been in touch with you regarding your delivery and you should get updated tracking shortly.

If you would like to discuss this further, please feel free to email me at elly@stitched.co.uk.

Thanks,
Elinor (CEO)

5つ星のうち5の評価

Lovely blinds in quality fabrics.

Lovely blinds in quality fabrics.
Ordered some Roman blinds, fabric samples were great as well as their video call option to help with colours and measuring.
Order delayed slightly but blinds are such great quality and exactly what I was after, so worth the wait for the investment.

2023年3月20日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Linda - thanks so much for your feedback! The Stitched Team

5つ星のうち5の評価

Worth the wait

Love my Stitched curtains. They took longer than expected to arrive due to my fabric choice being out of stock, but I was kept up to date with that. I would say they were worth the wait, they look and feel great.

2023年1月28日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Will - thanks so much for your feedback! The Stitched Team

5つ星のうち5の評価

First time buying curtains online and stitched made it easy

What a fabulous customer service team. They came to my home and did a full measuring with no fee and no obligation. Gave some great advice on fabrics and colours then delivered two fabulously made pairs of curtains. First time buying made to measure curtains online and stitched held my hand nicely through the process in a completely non pushy way.

2023年4月18日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Therese - thanks so much for your feedback! The Stitched Team

5つ星のうち5の評価

Bay window curtains

Ordered some curtains for our bay window. It was our first time hanging curtains and we honestly had no idea where to start, but the Stitched team were really great and helped us to complete our measurements perfectly. They took longer than we'd hoped to arrive but now they're up we couldn't be happier, fabric is really great quality and they look amazing. Cheers guys.

2023年4月26日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Kat - thanks so much for your feedback! The Stitched Team

5つ星のうち4の評価

amazing quality, once again

Just had delivery of our first set of curtains, after ordering blinds a couple of years ago. The quality of the fabric is amazing and the curtains look beautiful in our new home. We brought the old blind with us as we love it so much. Lead time for delivery was a bit slower this time round but worth the wait for the quality of the fabric and make of the curtains.

2023年5月3日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Emily - thanks so much for your feedback! The Stitched Team

5つ星のうち1の評価

4 months delivery, poor quality, terrible customer service

I had an awful experience with Stitched. So disappointing. I ordered in Nov'22, the email said 6 weeks delivery time. In January I chased and asked for an update.. and then again a few weeks later.. I got a response saying 'they're being delivered soon' but I received no emails/confirmation or anything on dates. I chased again in March and I got a response saying they had been delivered. They had delivered them to a complete incorrect address. After more back-and-forth, they managed to get new blinds delivered in 72 hours. Quality is disappointing. All the strings were the wrong length and pull apart constantly.

Complete waste of time & money.

2023年4月30日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Ruth,

Thanks for your review, I am really sorry to hear about your experience particularly that you have issues with the quality of your blinds as this is not feedback we hear often.

I have been in touch with the team who advised they sent out replacement chains, they were unaware of any additional issue? If you are yet to receive them, please email hello@stitched.co.uk and they will resolve this for you.

If you would like to discuss this further, please feel free to email me at elly@stitched.co.uk

Thanks,
Elinor (CEO)

5つ星のうち1の評価

Do not order

After having someone visit to measure curtains, we got lots of follow up emails to place an order. We finally did at the end of November 2022. At the end of the estimated delivery time, we were contacted to say there would be a delay.
We needed the curtains for a particular date and after saying this then communication became very delayed with stitched. Finally they have arrived, 5 months after ordering however without the ordered curtain pole so pretty useless. I am not very hopeful for this arriving anytime soon based on my experience. We did ask for a refund during the delay, but they took so long to reply that it wasn’t worth it. I wish we had of gone for the refund.
Seems they are very keen to market orders but can’t fulfil them. Would not recommend or reorder.

Update - I was updated to say the pole had been reordered and would arrive the following week. Over a week later, this has not arrived and I have not had a reply to my latest email.

Second update - the third attempt at delivering the pole worked. The experience of delivery is very different to the swatch samples. The samples come in a very nice booklet with lots of information and graphics. With both the curtains and poles there was no information or booklet/paper with either delivery. I would expect a how to guide or a card to thank me for the order and to point me to the website with how to install them. However I went to the website and the process was fairly simple if you have the correct drill.

It’s hard to say I am happy with the curtains after waiting six months and the experience in between. It’s soured my reaction to them. The only issue post delivery is we had the at home measuring appointment and wanted the curtains just touching the floor however they are slightly pooling now they are up which isn’t a style I like (moving the curtain pole any higher isn’t possible and wouldn’t help the situation).

Overall, I wish I got a traditional curtain maker to make and install the curtains. I don’t think it would have been much more expensive and I think I would be in a happier place now with the curtains. What I am happy about is no longer having to email stitched about issues.

2022年11月23日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Victoria,

Thank you for your review and sorry to hear about your experience. We apologise for the delay with your order, I am pleased to hear your curtains have arrived, my colleague Jo has been in touch regarding your pole as it seems it has got lost in transit. We have ordered a replacement which should be with you very soon.

Please feel free to email me directly at elly@stitched.co.uk if you wish to discuss this further.

Thanks, Elinor (CEO)

5つ星のうち1の評価

Mid-order and suddenly no more updates, no one answering the phone

Everything started off well with Stitched, orders arrived, a bit late but all ok last year. But this year after ordering matching ones, some "got lost" in the post and the others turned up with the wrong lining. They had promised to have them fixed but the day UPS were meant to show up, I waited and waited .. No one answers the phone now and my impression is that this company must be about to fold as there is something seriously unprofessional going on with the customer care now. Such a shame from such a promising start.
24/5/23 I have just received a notification that Stitched have replied below saying that they have been in touch with me and have resolved everything but they have NOT and I am STILL waiting to hear from them so do not believe any of their replies to reviews!!

2023年2月1日
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Carlotta,

Sorry to hear about your experience. I understand your order is being shipped back to you and can see our CS team have been in touch about this after resolving your issues.

Thanks for your patience.
Elinor

5つ星のうち1の評価

Something’s wrong

Something’s wrong. A couple of years ago we ordered blinds and they were brilliant. This year I ordered in Jan 23 with no contact or updates. I’ve emailed, phoned and web-chatted and the response to each is “we need to check with our work room and come back to you” but they never come back. We’re now a hundreds of pounds down and, in the absence of any communication, I can only assume they’re going under. Unreliable and unhelpful.

2023年4月26日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Pixie,

Thanks for your review and I am sorry for the delays you received. As our team explained, we had an issue with a mill earlier in the year which caused an unusual delay with some of our orders.

We have cancelled your order as requested and your refund will be with you shortly.

If you would like to discuss this further, please email me at elly@stitched.co.uk

Thanks,
Elinor (CEO)

5つ星のうち5の評価

Recent purchase

The team were great, really helpful with all my queries and I absolutely love my curtains.

2023年2月1日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Kelsey - thanks so much for your feedback! The Stitched Team

5つ星のうち1の評価

Delay and stopped contact

Ordered and paid for blinds and curtains in early December that still haven’t arrived. Poor communication about delays, with my 4 most recent requests for an update not responded to. This is a shame as an earlier order from stitched was timely and lovely curtains.

2023年4月21日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Hannah,

Sorry to hear about your poor experience, as you know from your first order these delays are unusual. I can see the team have been in touch with you regarding your order and expected delivery date. Your curtains and blinds should be with you soon.

If you would like to discuss this further, please email me on elly@stitched.co.uk

Many thanks,
Elinor (CEO)

5つ星のうち3の評価

Poor slow communication but curtains look good

So I ordered curtains in December customer service very slow to respond.
Was promised curtains would be despatched 3rd April at latest hopefully sooner.
By 10th April no word .
Again customer service took days to reply with a promise to "update me next week " no explanation given for lack of delivery.
Curtains finally arrived they look really good haven't hung them yet as no rush now weather warmer

2023年4月14日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Rachel,

Sorry to hear about the delays with your order but pleased to hear your curtains have arrived and look great.

Thanks,
Elinor (CEO)

5つ星のうち5の評価

Great range of natural fabrics, superbly made

Great range of natural fabrics and superbly made Roman blinds. I had been searching for a long time to find some natural material that didn’t cost the earth and get it made into blinds for my new kitchen, and was absolutely delighted with the ones made for me by Stitched. Would thoroughly recommend them.

2022年11月30日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Julie - thanks so much for your feedback! The Stitched Team

5つ星のうち3の評価

Supply chain poor, product great.

Due to supplier issues the order took much longer (months) to arrive than originally quoted. Bother the materials and courier hindered the process. Communication was a little slow regarding these issues. Apologies received but no discount etc offered which was disappointing given I was quoted 6 weeks maximum and it took 4 months. The curtains when they arrived were great: good material and well made.

2023年1月31日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Roisin,

Sorry to hear about the delays with your order, but pleased to hear your curtains have arrived and you are happy with them.

Thanks,
Elinor

5つ星のうち5の評価

Great bedroom curtains!

I used Stitched for some bedroom curtains, all the sample fabrics were lovely. The team were great and helped me measure up over a video call. The curtains have finished off the room perfectly!

2023年3月8日
自発的なレビュー
Stitched ロゴ

Stitched からの回答

Hi Nelle - thanks so much for your feedback! The Stitched Team

5つ星のうち1の評価

No sign of curtains and no clear communication

We ordered our curtains in December 2022 and 3 months later still have no delivery date. We don't want to cancel as the design and fabric looks perfect for our room. But as other reviewers have said that's makes no difference if the product never arrives.
Repeated queries are met with vague answers and not even a rough indication of how much longer we have to wait. We may give it a little longer, but will reluctantly soon have to give up altogether. Best avoided.

2023年3月31日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報