レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

My listing was taken down without my knowledge. When I tried to relist it, it was not permitting it. I contacted customer services and they said it’s a high risk event and only some accounts are allow... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Jeg kjøpte billetter via StubHub til Coldplay i Gøteborg juli 2023. Ved ankomst viste det seg att billettene ikke var gyldige. Sannsynligvis solgt flere ganger av opprinnelig kjøper. StubHub fikk ikke... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Bought tickets to see arsenal match, when we got to the stadium someone had already used the tickets an hour ago. Very distressing and annoying and stubhub will invistigate and just returned our money... もっと見る

5つ星のうち1の評価

StubHub International is an absolute scam, and I’m warning anyone considering using them: don’t. I bought tickets for two separate Gold Cup matches and received nothing. No tickets, no solutions, just... もっと見る

企業情報

  1. イベント チケット販売業者
  2. ・
  3. ホビーショップ

当該企業による記述

StubHub International is a marketplace that provides fans a safe and trusted environment to buy and sell tickets to sporting, music and theater events all over the world. Every order is backed by our FanProtect™ Guarantee, with customer service all the way to your seat. The StubHub International Promise is simple, we back every order so you can buy and sell tickets with 100% confidence. FanProtect™ means every order is 100% guaranteed. Find out more about the StubHub FanProtect™ by visting our website: stubhub.ie


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

228件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(228)

過去12か月のレビュー数: 19件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Really pleased...

Bought tickets for a football match as a gift then started to panic after reading reviews! No need to panic at all, was told by stubhub they would ensure I got tickets if the ones I purchased were not legit or didn't arrive but there was no need. Tickets arrived early, with great communication from the seller. Will be using again for futher purchases! Made a great present for my partner!

2025年1月11日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

Thank you for sharing your experience, RachD! We're so glad to hear that everything went smoothly with your purchase and that the tickets arrived early. It's wonderful to know that your gift made a great impression on your partner. At StubHub International, we always strive to ensure that our buyers have peace of mind with our protection policies, and we're thrilled that you had such a positive experience.

We look forward to assisting you again with future purchases. Thank you for choosing StubHub International!

5つ星のうち4の評価

Got used tickets

Got used tickets, no entry and no refund,

Order # 596460904.

After being contacted by a new customer service expert, we were able to come to a agreement both parties were happy with. All settled.

2024年12月8日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 06/01: Sytax, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks."
----------------------------
Sytax, we are truly sorry to hear about your experience. We understand how frustrating this must be. To assist you further, could you please email us with the subject "Trustpilot + Order ID + Email used for purchase" to customersupportuk@stubhub.co.uk? This will help us look into the details of your case and provide the best possible support.

Again, we apologize for the inconvenience and hope to resolve this matter promptly. Thank you for bringing it to our attention.

5つ星のうち1の評価

SCAM ALERT SCAM ALERT!!

SCAM ALERT SCAM ALERT!!!
DONT NOT USE THIS SERVICE!!
I tried to buy tickets in Liverpool for a game. Dream seats. The seller immediately pulled the “Bait and Switch” scam. He tried to move me to various lesser quality locations around the stadium. Eventually I had to quit messaging with the scammer and go back to StubHub themselves. For what it’s worth, StubHub attempted to resolve the situation but the seller clearly never had the product he had listed. I suspect this is a scam he uses frequently to scam unsuspecting international travelers. I used LiveTickets and it was super easy. Tickets in 4h, no hassle. Saved a once in a lifetime trip.

2024年12月14日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

Joshua, we are sorry to hear about your experience and understand how disappointing this situation must have been for you. We want to assure you that this is not the standard experience we aim to provide. At StubHub International, we take all concerns seriously and strive to ensure our buyers receive the tickets they purchase.

Our team attempted to resolve the situation, but we recognize that this experience fell short of expectations. We will reach out to you directly to gather more information and further investigate this issue.

Thank you for your feedback, and we appreciate your patience as we work to resolve this matter.

5つ星のうち4の評価

100% Guarantee looks like 100% SCAM

UPDATE 18/12
After leaving my initial feedback, the customer service team reached out to me via phone, and we were able to reach an agreement regarding the matter. While the postal delivery was attempted on time, it was the Royal Mail that failed to handle it properly. As a result, they had no choice but to pay the seller. However, given the circumstances, I was offered a partial refund, which I appreciate.
Overall, the takeaway from this experience is that traveling from abroad with a paper ticket can be quite risky due to the unpredictability of postal services. I understand that this issue is not StubHub's fault.

I am writing to express my deep disappointment regarding the issues with my ticket purchase for Arsenal-Everton game (14th Dec).
I purchased tickets for this event a month ago, specifically choosing this option because electronic tickets were promised. However, two days before the event, I was informed that the tickets would instead be paper-format, and I was asked to provide a UK address for delivery. As we traveled from Hungary to attend this match, this was quite challenging. Nevertheless, I managed to provide the address of a friend in London to ensure the tickets could be received.
Unfortunately, despite the Royal Mail Special Delivery service being used, the tickets were not delivered. My friend was at home all day on Friday (13th Dec) waiting for the delivery, yet it was not successful. I hoped the tickets might still arrive the next day before the event, but sadly, they did not. I have checked the tracking later and they delivered to the chosen post office at 14:30 (match started at 15:00) so unless you live next to the stadium there was no chance to got the tickets in time.
I repeatedly attempted to contact your team for assistance. I was promised a callback that never came, and despite making further calls and sending multiple emails, no resolution was provided before the start of the match. As a result, I was unable to attend the event for which I traveled with my two children all the way from Hungary. This was an incredibly disappointing and frustrating experience for all of us.
Given the circumstances, I was immediately asked for a full refund by email. There is no answer from customer service since then. FanProtect 100% Guarantee? Looks like 100% SCAM at the moment. I am willing to change this review if someone replys my email and giving back my money!

2024年12月14日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

Szabolcs, thank you for your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience. We understand how frustrating and disappointing it must have been to travel all the way from Hungary only to miss the match due to the ticket delivery issue. This is certainly not the experience we want for our customers, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We would like to look into this matter further to ensure it is resolved promptly. Could you please send an email with the subject "Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase" to customersupportuk@stubhub.co.uk? This will help us locate your purchase and review the details of your case.

Thank you for your cooperation. We apologize once again for this situation and will be waiting for your email to assist you further. Thank you for using StubHub International.

5つ星のうち1の評価

I have been Duped

I purchased 2 tickets for the November 29, 2024, Trans-Siberian Orchestra show in Las Vegas. I purchased them online for the advertised price of $ 69.99 each. Several days later StubHub got involved to charged me $ 316.51 more than double of what I agreed to.
I contacted StubHub weeks before the event with my concerns they stated that I agreed to their extortion.
Contacted StubHub again and said I refuse to attend the event because of their obvious scam. There is currently a lawsuit by the Washington D.C. Attorney General over their Deceptive Pricing and Junk Fee Schemes. As a Senior in my 80's just wanted to take my great grandson to the Trans-Siberian Concert. If this has happened to you don't let StubHub wear you down. 2 $ 69.99 tickets turned into $ 316.51 false charges. More than DOUBLE, because they think, they can get away with Deceptive practices. I will go through all lengths to stop this deception.

2024年11月29日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 17/12: Barry, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks.
-------------------
Barry, thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the charges. We’d like to investigate your case further to provide assistance. Could you please send an email with the subject "Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase" to customersupportuk@stubhub.co.uk? This will allow us to locate your purchase and review the details.

Thank you in advance for your cooperation. We sincerely apologize for any inconvenience caused and will be waiting for your email to assist you further. Thank you for using StubHub International.

5つ星のうち1の評価

Pure scam

Pure scam, don’t you ever buy from this website. I booked my F1 tickets 3 months earlier and was the first time I order through them. They insured me that I will receive my tickets day before the event and told me to book hotels and everything. And now a day before the event ,they send an email saying that will refund and sorry for the inconvenience. Made me pay thousands of dollars and not getting anything.
This company is thee worst .

2024年12月5日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE: 13/12: Joseph, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks.
---------------------------------------
Joseph, thank you for your feedback. We’re truly sorry to read about your experience and the disappointment caused by this situation. This is certainly not the standard of service we strive to provide, and we understand how frustrating it must have been to receive such news so close to the event.

We’d like to get in contact with you to review your case further. However, we have not been able to locate your purchase in our system. Could you please send an email with the subject "Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase" to customersupportuk@stubhub.co.uk?

Thank you in advance for your cooperation. We sincerely apologize for the inconvenience caused and will be waiting for your email to assist you further. Thank you for using StubHub International.

5つ星のうち1の評価

I sold tickets for a game and provided…

I sold tickets for a game and provided the ticket on time. They cancelled the sale after the buyer used the ticket and applied a penalty on me although the buyer has no proof and i provided them with a proof of delivery. Costumer service doesn’t help at all and seems to support buyers scamming sellers and taking thier money.

2024年11月26日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

Qutaiba Osamah Zaki Al-Saaud, we’re sorry to hear about your experience. We’d like to look into your case further. Please email us with the subject “Trustpilot + Order ID + Email Used for Sale” at customersupportuk@stubhub.co.uk. Thank you in advance. We look forward to resolving this for you!

5つ星のうち4の評価

The Good, the Bad and the Ugly

The Good: My tickets for the Giants vs Panthers in Munich arrived on time in a pdf and were exactly the seats that I purchased. The price was reasonable and we had a great time. While I was concerned because my tickets did not arrive until two days prior to the game, I was able to reach the staff by phone. They were friendly and helpful. This gave me hope.

The Bad: When I first purchased the tickets, I received information from StubHub, but no confirmation of the actual tickets that I purchased from the seller or the venue. I called StubHub and found out that I purchased the tickets from "a separate company" called StubHub International. This was not clear to me when I purchased the tickets and misleading.

The Ugly: Having never dealt with StubHub International and not fully understanding how the system works (and I am not sure that I do now), it was extremely stressful waiting until two days prior to the event to actually receive the tickets. We trashed our plans to take the train to Munich and stay overnight in a hotel in favor of driving because we did not want to incur expenses that were unrecoverable if the tickets did not materialize. This stress was ugly.

Now, having dealt with StubHub International, I may actually trust the organization a bit more because everything worked out. Of course, StubHub International touts its Guarantee that it will refund your money or give you replacement tickets. As opposed to what? If I don't receive the tickets they keep my money? This is not a Guarantee, it is a business requirement.

2024年11月10日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

Ronald, thank you for sharing such a thorough review of your experience. We're glad to hear that you enjoyed the game and that the tickets arrived on time, with seats exactly as you purchased. We understand that clarity regarding StubHub International can sometimes be a point of confusion, and we apologize for any stress this caused.

We acknowledge that waiting until two days prior to the event for ticket delivery can be a nerve-wracking experience, especially for high-demand games, and we’re committed to improving transparency and communication to ease these concerns.

Your feedback on the Guarantee is also noted—it’s true that providing valid tickets or a refund is a core expectation for any marketplace, and we aim to ensure customers feel secure and informed throughout the process. We appreciate your trust in StubHub International and look forward to providing an even smoother experience next time. Thank you again for your valuable insights.

5つ星のうち1の評価

Modern day scam artists

Modern day scam artists, avoid at ALL COSTS. Not just rude and unhelpful but actively and intentionally sending confusing communication to reap the money from penalty fees and commissions.

2024年10月19日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 12/11: Madie, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks.
----------------
Madie, we're truly sorry to read about your experience and we'd like to get in contact with you to check your case.
We have not been able to locate your purchase in our system and therefore we would like to know if you please could send an email with the subject ""Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase"" to customersupportuk@stubhub.co.uk? Thank you in advance! We apologize once again, and we will be waiting for your email. Thanks.

5つ星のうち1の評価

6 hours from game, no tickets

6 hours from game. Still no tickets. Customer service doesn’t open until 10am on weekends…

2024年11月3日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 07/11: Jason, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks."
-----------------------
Jason, we're truly sorry to read about your experience and we'd like to get in contact with you to check your case.
We have not been able to locate your purchase in our system and therefore we would like to know if you please could send an email with the subject ""Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase"" to customersupportuk@stubhub.co.uk? Thank you in advance! We apologize once again, and we will be waiting for your email. Thanks.

5つ星のうち5の評価

Legit & Trustful

Legit & Trustful
I’ve got my tickets before the expected time!

2024年10月5日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

George, thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you received your tickets earlier than expected and found StubHub International to be both legit and trustworthy. We appreciate your trust in us and look forward to helping you with more great events in the future!

5つ星のうち2の評価

I ordered a ticket from Stubhub and…it never arrived

I ordered a ticket from StubHub and it never arrived. I worked with their support team to get it refunded.

2024年10月4日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 21/10: Jamie, thank you for updating your review. We apologize for the inconvenience you experienced with your ticket not arriving, but we’re glad to hear that our support team was able to assist in getting you a refund. If you have any further questions or need assistance in the future, don’t hesitate to reach out. We appreciate your patience and trust in StubHub International!
--------------
Jamie, we're truly sorry to read about your experience and we'd like to get in contact with you to check your case.
We have not been able to locate your purchase in our system and therefore we would like to know if you please could send an email with the subject ""Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase"" to customersupportuk@stubhub.co.uk? Thank you in advance! We apologize once again, and we will be waiting for your email. Thanks.

5つ星のうち4の評価

Customer Support are on the ball

Update Oct 2024:
After leaving a review of an incident, StubHub's Customer Support proactively called me. They examined the background to the issue and were able to provide an immediate resolution over the phone.

I had previously given a lower rating, however their CS team were on the ball and have greatly improved my opinion of the company.

2024年10月3日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 15/10: Fiachra, thank you for updating your review! We’re glad to hear that our Customer Support team reached out proactively and was able to provide an immediate resolution. We appreciate your understanding and are happy that our efforts have improved your opinion of StubHub International. Your feedback helps us continue to enhance our service, and we’re grateful for the opportunity to make things right. Thanks again for choosing StubHub, and we look forward to assisting you in the future!
----------------------
Fiachra, we're truly sorry to read about your experience and we'd like to get in contact with you to check your case.
We have not been able to locate your purchase in our system and therefore we would like to know if you please could send an email with the subject ""Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase"" to customersupportuk@stubhub.co.uk? Thank you in advance! We apologize once again, and we will be waiting for your email. Thanks.

5つ星のうち1の評価

I would give them 0 if I could

I would give them 0 if I could. Stub hubs customer service mistakes led to me loosing £280. I still haven’t got my money back. Do not use them there customer service is terrible and all they care about is keeping their money.

2024年9月28日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 09/10: Patrick, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks."
------------
Patrick, we're truly sorry to read about your experience and we'd like to get in contact with you to check your case.
We have not been able to locate your purchase in our system and therefore we would like to know if you please could send an email with the subject ""Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase"" to customersupportuk@stubhub.co.uk? Thank you in advance! We apologize once again, and we will be waiting for your email. Thanks.

5つ星のうち1の評価

Crazy

Have purchased tickets for Manchester City vs Sparta Praha in October. Despite purchasing two sets of tickets, have not received order confirmations for either. Just charges to my credit card :(. Support has not supported, either.

2024年9月30日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 09/10: Jordan, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks.
--------------
Jordan, we're truly sorry to read about your experience and we'd like to get in contact with you to check your case.
We have not been able to locate your purchase in our system and therefore we would like to know if you please could send an email with the subject ""Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase"" to customersupportuk@stubhub.co.uk? Thank you in advance! We apologize once again, and we will be waiting for your email. Thanks.

5つ星のうち1の評価

Absolutely joke of a company

Absolutely joke of a company. Bought 2 tickets for Atletico Real for today, in August when tickets were 230 dollars per ticket. Said tickets were only going to be available on the day, today. At 11 am I called and they said the seller had until 3 pm local time to send, then around 2:50 I called again and they said couldn’t contact the seller and would give me a link for alternative options or a refund. The same tickets in the same section are now over a thousand dollars, they said could only reimburse me for the 200 I originally paid, and would make no efforts towards getting me new tickets today. I also had 2 more tickets lined up for other football matches this week, and they said I would have to wait until the deadline on each game day before I could get a refund. Essentially, all the tickets I bought here mean nothing and they could care less about your money. Btw the lady on call also hung up on me as soon as I asked for any refunds for the increase in ticket prices :). Hopefully no one uses this dog company in the future, save yourself some money and time

2024年9月29日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 09/10: Micahel, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks
-------------
Micahel, we're truly sorry to read about your experience and we'd like to get in contact with you to check your case.
We have not been able to locate your purchase in our system and therefore we would like to know if you please could send an email with the subject ""Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase"" to customersupportuk@stubhub.co.uk? Thank you in advance! We apologize once again, and we will be waiting for your email. Thanks.

5つ星のうち3の評価

Fake tickets, but Stubhub eventually refunded

Bought tickets on their website, which turned out to be fraudulent and I was turned away at the gate. Decision which cost me thousands considering the travel involved. Whilst initially being difficult to deal with, I have updated my review as they eventually refunded me, and I give credit for that.

2024年8月16日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE 07/10: Thank you for updating your review and sharing your experience. We sincerely apologize for the distress caused by the fraudulent tickets and the inconvenience, especially given the travel costs involved. We understand how frustrating this must have been. While we regret the initial difficulties you faced, we’re glad that we were able to resolve the issue and provide you with a refund. Your feedback is important to us as we continue to improve our services and ensure a better experience for our customers. Thank you for giving StubHub International the opportunity to make things right.
---------
Lachlan, we're truly sorry to read about your experience and we'd like to get in contact with you to check your case.
We have not been able to locate your purchase in our system and therefore we would like to know if you please could send an email with the subject ""Trustpilot + Order ID information + Email used for purchase"" to customersupportuk@stubhub.co.uk? Thank you in advance! We apologize once again, and we will be waiting for your email. Thanks.

5つ星のうち5の評価

Best experience

Recently purchased tickets for Coldplay Vienna show. I was so scared to buy tickets from stubhub after reading the negative reviews but everything went well. I placed the order 4 days before the event date. Got my tickets the next day itself. Completely satisfied with the purchase.

2024年8月25日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

Aldes, thank you for sharing your experience! We understand the hesitation that can come with purchasing tickets, especially after reading mixed reviews, so we’re thrilled to hear that everything went smoothly with your Coldplay tickets for Vienna. It’s great to know that you received your tickets quickly and were completely satisfied with your purchase. Thank you for trusting StubHub International, and we look forward to helping you with more amazing events in the future!

5つ星のうち1の評価

Worst service

Worst service
bought tickets for chelsea tickets didn’t work and they don't want to return the money

2024年8月18日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE: 06/09-Golzlan, as we previously informed you, unfortunately, we have not located your purchase in our system and therefore we tried in several ways to request contact information from you to be able to check your case, but this information did not reach us. With that in mind, we understand that you made the purchase from another company than ours.

As officially stated on our page, in 2021 the StubHub business went through a transition and the StubHub’s North America and international businesses got separated and two distinct platforms were created for our users.
This means that if you bought or sold your tickets through www.stubhub.com and/or www.stubhub.ca we can't access to any information regarding your order nor support you as the transaction was made with a different company. We can only access information about purchases made through StubHub International.
Please if you have questions or require support relating to your orders and listings, contact their Customer Service in the US, or refer to their Help Center. Thanks."
--------
Golzan, we’re sorry to hear about your experience. We’d like to look into your case further. Please email us with the subject “Trustpilot + Order ID + Email Used for Purchase” at customersupportuk@stubhub.co.uk. Thank you in advance. We look forward to resolving this for you!

5つ星のうち4の評価

Sellers, beware—this platform unfairly withhold your funds!

Be cautious when using StubHub, especially for high-value transactions. Unfortunately, I have to highlight my deeply frustrating experience with StubHub and to caution others considering this platform to sell tickets.

I sold a ticket for the Adele concert in Munich on August 24th through StubHub International. Since I was on holiday and unable to attend, I listed my tickes for sale and fulfilled all my obligations as a seller. Despite the successful sale, I encountered the following serious issues:

- Unjustified charges: I was inexplicably charged twice for this transaction. The additional charge, allegedly for replacement costs, is entirely unwarranted, as I had only one ad listed, which was sold and delivered without issue.

- Withholding funds: StubHub has paid out only 50% of the funds owed to me, withholding the remaining 50%.

- Complete lack of communication: I have made multiple attempts to resolve these issues, first contacting StubHub on August 25th and following up on August 30th. Despite these repeated efforts, I have not received any acknowledgment or response. Their customer service has been non-existent, making it nearly impossible to resolve this matter.

UPDATE:
I was recently contacted by Luz, who handled my issue with a high level of professionalism. I appreciate the time she took to reach out, listen to my concerns, and work towards a solution that made me feel both seen and heard.

While I’m grateful with the resolution and the additional payment to offset the fines, I still find it strange and somewhat concerning how the system allowed the double listings to occur in the first place. That said, Luz’s great service has restored some of my trust in Stubhub.

2024年8月25日
自発的なレビュー
StubHub IE ロゴ

StubHub IE からの回答

UPDATE: 05/09- Thank you for your update and kind words about your experience with Luz. We're glad to hear that she was able to address your concerns with professionalism and provide a resolution that acknowledged your needs. We understand your concerns about the double listings, and we're committed to reviewing and improving our processes to prevent similar issues in the future.

Your feedback is invaluable as we strive to make our platform better for everyone, and we're pleased that Luz's service has helped restore some of your trust in StubHub International. If there’s anything more we can do or if you have further questions, please don’t hesitate to reach out. Thank you for giving us the opportunity to make things right!
------------
Lisa. we’re sorry to hear about your experience. We’d like to look into your case further. Please email us with the subject “Trustpilot + Order ID + Email Used for Purchase” at customersupportuk@stubhub.co.uk. Thank you in advance. We look forward to resolving this for you!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報