レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and substantial saving compared to our local DIY/builder’s outlet. It was for a product I was already familiar with so the quality was very good. I will purchase again and recommen... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Ive used these guys to supy my paint for about 2 years now, theyve never failed to get back to me with any questions. So unbelievable helpful and create a really posative experience with how kind and... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Order not received - hardly surprising as they now use the dreaded EVRI for dispatching items. Got one reply from customer services saying "It should be on its way soon" but the tracking never updat... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Brilliant service. Great rage of paint. Reliable stocks. Website is really easy to navigate and buy from. Very quick turnaround. Great advice if you need it. Support one of the oldest independent... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

20件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and substantial


Excellent service and substantial saving compared to our local DIY/builder’s outlet. It was for a product I was already familiar with so the quality was very good.
I will purchase again and recommend this company .

2026幎4月28日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks for ordering and the great review! Anything you need just let us know :)

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely amazing service

Absolutely amazing service. Fast shipping. I also want to thank you for the freebie. Everything I ordered was a gift, and you made it even better. I'll definitely be back for more purchases soon ❀

2025幎12月21日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks so much for the fantastic review! Hopefully the gifts went down well :)

Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

I've ordered twice and they were great

I've ordered twice and both deliveries went smoothly. On one order I made a duplication and they called me within 10 mins to check and corrected it on the spot. Paints have been decent quality. Highly recommended.

2025幎10月24日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Really appreciate the great review Jon, always happy to help if issues arise !Thanks for ordering with us :)

Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

HIGHLY RECOMMEND

Simply put, great service! You cannot go wrong going through these guys. Prompt, no fuss, and friendly. What more could you ask for.

2025幎6月29日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks for the great feedback Marc, always happy to help :)
Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

Reliable and unbelievably kind and helpful

Ive used these guys to supy my paint for about 2 years now, theyve never failed to get back to me with any questions. So unbelievable helpful and create a really posative experience with how kind and understanding they are with any problems or requests you have. Would recommend to anyone getting into or already working in the street art medium/buisness. 10/10

2025幎6月13日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks for the great review! Always here to help :)

5぀星のうち5の評䟡

Efficient and trustworthy

Great shop! They had the inks no other shops seemed to offer, and the prices are great! Communication is polite and efficient. Good seller.

2025幎5月2日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks for the great review and for your patience while we got this complex international order sorted! Hope you enjoy the inks :)

5぀星のうち1の評䟡

Order not received - terrible customer service

Order not received - hardly surprising as they now use the dreaded EVRI for dispatching items. Got one reply from customer services saying "It should be on its way soon" but the tracking never updated. Was ignored by customer services after that so had to force a refund via Paypal.

I won't be using them again which is a shame as I'd always received great service previously. Note to companies - EVRI might be the cheapest, but they're the worst and will cost you money in the long run!

2025幎4月16日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Hi Jon,

We're sorry about your experience with this order. We had a serious issue with an Evri collection that was lost at the depot, though most of the orders were subsequently found and shipped.

This took some time to resolve with the couriers and we did communicate once we understood the issue fully - unfortunately this delayed our ability to refund the order as we could not be certain if your order was in transit.

We offer both economy and priority shipping options and as mentioned in our communication with you, having used a number of different couriers over the years we are confident that Evri are no less reliable than other economy couriers and in most cases actually exceed expectations.

With that said, we are sorry for the inconvenience and frustration with your order in this instance.

Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

Amazing

Amazing! Babylon blue the best colour

2025幎3月3日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks for the review! And Babylon Blue is a firm favourite with the team here!

5぀星のうち5の評䟡

Brilliant service. Trusted independent shop.

Brilliant service. Great rage of paint. Reliable stocks. Website is really easy to navigate and buy from.
Very quick turnaround. Great advice if you need it.
Support one of the oldest independent graffiti shops always writer run.

2025幎3月1日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks for the fantastic review! Always happy to help :)

Team Suspect

5぀星のうち1の評䟡

Terrible User Experience & Faulty


Terrible User Experience & Faulty Product!

I purchased MTN Montana Colors Mural Water Based Protection Varnish - Matt (2 boxes), but the whole experience was a disaster.

🚩 Delivery Issue: The website stated that I could collect the item the next day at 1 PM, but I only received the "Your item is ready for pickup" email a day later in the evening.

🚩 Warehouse & Location Problem: Finding the pickup location was nearly impossible! It’s not visible on maps, and there was no sign with the company’s name at the pickup point. I had to ask three different people to find the correct address, wasting 30 minutes of my time. On top of that, the pickup location looked like a prison—it was honestly quite scary.

🚩 Product Quality: I applied the varnish to the wall, but stains started to appear! The result was so bad that I had to repaint the wall back to its original color.

After such a frustrating experience, I want to return these products. I do NOT recommend this company!

Order No: #63683 (11th February 2025)

2025幎2月13日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

We're sorry to hear you're not happy with your experience.

Regarding your 'order complete' email, your order was marked as dispatched and ready for collection at 13:37pm on 12th February. Unfortunately due to our email systems being migrated it appears that your email wasn't sent from our website until after 5pm - we apologise for this as we weren't aware that this was delaying emails.

We did however respond to your Instagram message at the same time as we marked it as dispatched (around 40 minutes after we received the message) stating that your order was ready for collection.

We are sorry to hear that your experience of the warehouse wasn't what you expected. We are sited on an industrial estate and though there is no branding on our warehouse, our unit number is clearly visible and the majority of our customers have no problem finding us. We hope that you found the team pleasant and helpful though.

Regarding the product itself, we have asked you for photographs of the issue so that we could resolve this but none have been sent. We have also directed you to our returns policy and stated that you are welcome to return any unused products but we have received none as yet.

We regularly discuss appropriate product usage with customers and help them find paints and finishes that work best for them, particularly when a specific finish is required or there are questions around how certain paint systems work.

Your Trustpilot review was posted before we had had a chance to respond to you about these issues and attempt to resolve them.

Customers are more than welcome to review our service as they see fit, though we would always ask that we are given an opportunity to resolve issues first.
Thanks

Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

I ordered a gift box from Suspect


I ordered a gift box from Suspect Package and I’m really happy with it. Will shop here again.

2024幎12月20日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Great to hear you like the mystery box, thanks for the great review :)

Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service, and good prices

2024幎10月29日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks for ordering with us and for the top review :)

Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

excellent customer care and after sales service,you can trust these people

my item was later and evri said it had been delivered...i contacted Suspect package...who didnt just fob me off and say "contact evri" like others have in the past...they continually chased evri up...and kept in touch with me until the package was found and delivered! good on them..best customer after sales service ive encountered and i "live" online shopping...plus the paint i bought is top notch...nad great price...

2024幎6月2日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Really appreciate the great review! Thanks for ordering with us :)

5぀星のうち1の評䟡

Placed order 03/05/2024.

Placed order 03/05/2024.
As it was a bank holiday, I was expecting my order to be despatched on Tuesday 07/05/2024.
All items were showing as in stock and to be dispatched via DHL next working day delivery.
My order is still showing as Processing, which I'm not really happy about.
This is my first order with this company and will certainly be my last. I will be contacting my bank to request a refund through my card purchase.
I would highly recommend that anyone thinking of purchasing from this company, to think of using another more trustworthy outlet.
If I could possibly leave a minus star rating then I would.
I will never trust online retailers again.Well it only took this shambles of a company over 5 months to reply to my initial review. So I guess that speaks volumes to anyone thinking of buying from this online shop.

2024幎5月8日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

We're sorry your order was delayed, which fell short of our usual high standards.
Unfortunately you left this review prior to contacting us directly to investigate the issue, which was then resolved.
Team Suspect

5぀星のうち1の評䟡

Told post on lies and scams way 2-3 days 8 days later


Told post on way 2-3 days 8 days later told not even shipped out and lie to about a next day delivery that never came as well , scammers here if I could only uploads the post code they said that was shipped, then 7 days later told has not been shipped, more LIES & SCAMS . Now will be driving north to go to the shop and sort these liers and scammers out. Shame I can't uploads the lies iv been told about my stuff , first shipped out then never been shipped, then we not shipped because one paint not have , then would be shipped first class next day , this company shop toys , lie and scams , will soon get closed down like this , I will share my screen shots and all over social media

2024幎4月13日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

We experienced a number of delays in shipping due to updating our inventory systems and one of your items being out of stock.
As a result your order fell below our usual high standards, though we attempted to resolve the issues to the best of our ability and though your order was delayed it did ship to you.

Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

Spray paint came nice and quick

Spray paint came nice and quick, dispatched fast and good prices. 100% be buying from here again

2024幎3月6日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks Dennis, we appreciate the great review!

Team Suspect

5぀星のうち5の評䟡

Great prices and quick delivery

Great prices and quick delivery. Have used these for spray paint caps for years and never had a problem. Would highly recommend.

2023幎12月22日
自発的なレビュヌ
SuspectPackage.Com (Warehouse) ロゎ

SuspectPackage.Com (Warehouse) からの回答

Thanks for your great review Bryan!

Team Suspect

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報