Talia Rae レビュヌ 

424
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

First purchase from this company & I couldn't be happier. The necklace is beautiful,lovely package & the words fantastic, my daughter loved it as it was a birthday gift. Very prompt delivery. Very Ha... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

I bought a necklace as a gift for Christmas however when I gave the gift it was unsuitable. I am unable to return the necklace as it is outside the 14 day returns policy. The company doesn't appear to... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

"Proposed to my girlfriend at Old Faithful in Yellowstone, the perfect place with the perfect betrothal lovers knot necklace. Furthermore, the necklace box was of such lovely quality, the bright ligh... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Incredible necklace with excellent craftsmanship. Very good value for money and beautifully presented. The LED light is an added, very effective bonus and really makes it look special and different. S... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 宝石店
  2. ・
  3. ギフト ショップ
  4. コスチュヌムゞュ゚リヌ店
  5. ゞュ゚リヌ補造業者
  6. 宝食デザむナヌ
  7. 宝食品修理サヌビス

圓該䌁業による蚘述

At Talia-Rae, we believe jewellery should do more than simply look beautiful it should mean something. As a family-run brand, we create handcrafted pieces that carry emotion, connection, and purpose. Every item is thoughtfully designed with love and made to celebrate you, your story, and the people who matter most in your life. We operate with trust, dedication, and a genuine passion for our craft. From careful material selection to strict quality control, each piece is made to last and designed to make you feel confident, elegant, and connected. Whether you’re gifting a loved one or treating yourself, our mission is to bring people together through meaningful jewellery that resonates. Why Customers Choose Talia-Rae • Fast and reliable global delivery • 24/7 customer support • Transparent pricing with no hidden fees • Experienced and detail-driven craftsmanship • Handcrafted, meaningful jewellery made with care • Strict quality control for every product • Money-back & satisfaction guarantee • A brand built on family values and trust Our Commitment We’re dedicated to offering a luxury experience that is simple, friendly, and deeply personal. From your first visit to the moment your jewellery arrives, we want you to feel valued, understood, and completely satisfied. Thank you for choosing Talia-Rae. We’re excited to be part of your story.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

424件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 66に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(424)

過去12か月のレビュヌ数: 171ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Still haven’t recieved

Still haven’t recieved, it was a wedding gift for my daughter of which was abroad, I have returned today & it still hasn’t arrived so I’m not very happy atall to be honest

2026幎1月26日
Talia Rae ロゎ

Talia Rae からの回答

Hello Donald,

You sent us an email this morning to which we have replied please get back to us to give us a chance to look into this.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible company

Terrible company , rude on email ( Will was the staff member ) . I made a genuine mistake and ordered x2 in error of each item in basket . Have returned the item as requested over 10 days ago , I have proof of receipt they have signed for it , no response to my emails and no refund . Next step will be trading standards for my refund process . AVOID THIS COMPANY

2026幎1月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Very poor customer service

Very poor customer service , I have sent over 6 e mails and had no reply I waited over 15 days for my delivery I paid next day for and it was not here for Christmas and you took the opportunity off me to celebrate with my wife to be .. you ruined my Christmas and your lack of customer care , I would not recommend you to my worst enemy .

2026幎1月5日
Talia Rae ロゎ

Talia Rae からの回答

Hello Richard,

I have looked into this order, I can see it was placed after we shut down for Christmas. The item was packed and shipped upon the company reopening on the 3rd and was delivered 4 days later as per our emails with proof of delivery to the address provided.

5぀星のうち1の評䟡

I have used this company a few times at


I have used this company a few times at first was happy with what I received but my latest purchases have been very disappointing a ring with a stone that fell out a few days later and the same with a matching necklace I will no longer be spending money them and would advise be careful what u buy if you buy from here

2025幎12月25日
自発的なレビュヌ
Talia Rae ロゎ

Talia Rae からの回答

Hello Jamie,

Though we apologise 1 in thousand items does fail and as per the email request you sent we sent a replacement item out to you as soon as we viewed the request (yes this was delayed due to the christmas shut down) but as a business we feel the replacement of a defective item within such a space of time is the best we can offer as we will never be able to avoid the less than 15 failure rate that occurs with any product.

5぀星のうち5の評䟡

Very pleased with the Necklace and nice


Very pleased with the Necklace and nice box as well. Cannot provide a photo of it on as it's a gift. The customer service was very good as when I purchased the Necklace, I had the message to my Daughter and then I saw you could have to Our Daughter. I contacted them and said if it was possible to change it. They said they would and were true to their word.

2025幎12月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Recieved a gift from partner for


Recieved a gift from partner for Christmas.
Unfortunately the item is unstable and would like to return.

Gift arrived on 19th December.
Returns policy is only 14 days, even over Christmas period?

Have tried to contact Talia Rae via email with no response.

Necklace and earrings are unused and still in original packaging however earrings are unable to be returned?

Getting no response and have no idea if I am able to return these items.

Wouldn’t recommend and would never use this site again.

2026幎1月5日
自発的なレビュヌ
Talia Rae ロゎ

Talia Rae からの回答

Hello,

We are only just back in the office so getting to emails now we are 14 days from contacting our team to open a refund request. If you see on our policy so you are still eligible to return this item as long as we have it back within 14 days of you opening the return request.

5぀星のうち1の評䟡

Has been trying to get in touch with


I have been trying to get in touch with Talia-Rae customer service team for nearly a week now. Send emails, followed the instructions on there website and no response. I am trying to change jewellery over or get a refund and after numerous emails- no response.

2025幎12月25日
自発的なレビュヌ
Talia Rae ロゎ

Talia Rae からの回答

Hello Alistair as of writing this we have only been back in the office for one business day as a small business we shut down from the 20th so our team can too have chance to enjoy the christmas period after working a 7 day week since October.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報