レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I ordered mixed bags of sherbet bombs as a gift for my elderly mother. I got 4 bags of lemon lifesaver bombs??? I can buy them in my local supermarket!! I paid $40 including postage for that!!! My ord... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Easy to order from the Tastebuds website even though we are in the UK. Hamper was delivered in good time. Very happy with this part of the experience. Unfortunately the gift card was not included so... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ordered both the self care pamper hamper and the zilzie hamper. Both arrived on time and luxuriously packaged in 2 lovely boxes. Presentation was awsome. Goods were excellent. My daughter loved it. Co... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Gorgeously presented box, great mix of products exactly as per order however the bacon bits packet was open, after I guess being popped by the weight of the glass alcohol bottle in transit. Two of... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ギフト ショップ

Tastebuds について

当該企業による記述

Delivering Chocolate Smiles Australia Wide

Promo Image

Share some smiles with your loved ones by discovering our incredible range of a Chocolate Bouquets and edible Gift Hampers, crafted with a range of quality handpicked items.

Promo Image

Whether a loved one has a Birthday coming, celebrating an Anniversary, Housewarming, New Baby, or any Occasion, our wide range of edible gift hampers are designed to delight and surprise! Choose from our wide range of fine wines, gourmet foods, indulgent chocolates, beer and cider, whisky, our vegan, gluten free and organic items and many other exciting products, with free next day delivery Australia-wide.

Promo Image

At Tastebuds Australia we specialise in the art of gifting, which is why being innovative is at the heart of everything we do. From personalised gifts to creating your own custom hamper, we let you hand-pick your favourite items to add that an extra personal touch.

Make sure you ride the polar express to our Christmas Gifts section dedicated to helping you spread joy amongst your loved ones in new fun and exciting ways. Or if you’re looking to thank your employees and clients to show them their cherished, stop by our Corporate Gifting section!

Promo Image

Shop through our range of Christmas Gifts, Chocolate Bouquets, Gifts for Him, Gifts for Her, Gift Hampers and Corporate Gift boxes.

Take a look through our online store and discover new ways of gifting!

Promo Image

連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

2554件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Not recommended

Had issues a few years back decided to give another go, even though customer care was not great, actually non existent in hindsight, when delivery failed for a birthday, but thought may have been a one off.

This order was Christmas thank you’s, arrived half melted and falling apart. Poorly packaged for transit not the couriers fault.

Ordered 3 chocolate bouquets, can salvage 1 …. guess will have to eat the rest when I get back from shopping for replacement gifts to give, a star for the chocolates I get to eat now.

Would not order via this company again sadly and would not recommend , maybe should only offer same region same day only vs trying to facilitate orders not in immediate vicinity when quality can not be guaranteed.

2025年11月18日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for your message, and we sincerely apologise for the condition of your bouquets. This should not have happened.

Could you kindly share images of what you received? Once we have the photos, we will arrange a solution for you right away.

5つ星のうち5の評価

Beautiful product. Nicely presented

Good communication. Great choice of products. Nicely presented

2025年10月27日
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for your wonderful feedback! We're so pleased to hear you were happy with our communication, product selection, and presentation. We truly appreciate your support and look forward to creating more memorable gifts for you.

5つ星のうち5の評価

Great Service

Great Service, fast delivery

2025年10月27日
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear you received great service and fast delivery. We truly appreciate your support and look forward to assisting you again soon.

5つ星のうち2の評価

The whole idea of “express…

The whole idea of “express delivery”especially when paying extra for it means quick delivery, typically 1–2 days. However, that was not the case with my recent order.

I placed an order Sunday night for my friend, and it didn’t arrive until Thursday. The courier apparently attempted delivery on Wednesday, but I never received any notification from them. I only know from my Apple ID saying the address “wasn’t found.” As soon as I saw that, I contacted the company to ask what was going on and what their plan was for redelivery. After all, there’s a contact number for a reason (well I assumed so) to communicate with customers when there’s an issue with a delivery.

Their response was disappointing. I was told “too bad, it’ll be at the post office,” even after I explained that this was a surprise gift for my friend who is unable to walk , does long shifts and completed her degree. That’s whole reason why I ordered online and paid extra for express delivery. They said they’d call me back within an hour after contacting the delivery service, but two hours went by with no response. I had to call them again, and was told “it might be delivered tomorrow.” I confirmed the address (which is completely valid), and they said they had it on record. The tone and attitude was very poor towards how I was advocating for myself and for my friend to receive this well deserved parcel as a surprise.

Thankfully, the delivery partner later called me directly (maybe because I did say to the company how crappy their service is and if my friend dosen’t receive it by Friday how I’ll have to escalate). I double-checked everything with the deliver partner and he was absolutely lovely, he confirmed the address and reassured me it would be delivered first thing the next morning. Thanks to him, my friend finally received her parcel today.

But honestly, never again. The company’s customer service was unhelpful, communication was poor, and the “express” service was far from express. I’d like a partial refund, as I paid extra for a service I clearly did not receive. I could have chosen standard delivery and had it arrive in the same timeframe.

2025年11月6日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for your detailed feedback, and we sincerely apologise for the delay and the experience you had with our express delivery service. We completely understand your frustration, especially as this was meant to be a special surprise for your friend.

We appreciate you bringing this to our attention, and we will review our communication processes to prevent similar issues in the future.

5つ星のうち5の評価

The gift arrived quickly and without…

The gift arrived quickly and without fuss. It looked beautiful and the chocolates were delicious

2025年10月27日
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that your gift arrived promptly, looked beautiful, and that the chocolates were enjoyed.

5つ星のうち1の評価

poor communication

While the product was what we expected and my Aunt was happy. We were not happy as it was 5 days late. And communication between from the company was terrible. No apology or explanation as to the delay. Emails went unanswered.

2025年10月15日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with the delivery experience.

There was an address issue with your order, which our customer service team communicated and corrected to ensure successful delivery. Additionally, as your order was placed after business hours, it was dispatched on Monday and delivered within the estimated timeframe.

We hope this clarifies the situation and are pleased that your aunt was happy with the gift.

5つ星のうち1の評価

Disappointed

At this stage, guaranteed next day delivery. Try three days. Missed the birthday and experience. After hours service non existent. Website and prices look awesome. Certainly don’t met expectations or promises.

2025年9月19日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

We understand your concerns regarding delivery timing. Once your package is dispatched from our warehouse, we estimate next business day delivery to most places in Australia. Please note that, as we use third-party couriers, next day delivery cannot be guaranteed on any order. While we aim to get your gift delivered on your preferred date, we dispatch based on the advice of our freight provider.

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

Terrible customer service. Would never use them again and will never recommend them to any-one.

2025年9月12日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and apologise for any inconvenience caused. Your feedback is important to us, and we will review this situation carefully to ensure it doesn’t happen again.

5つ星のうち1の評価

My bereavement gift hamper was never…

My bereavement gift hamper was never delivered. I would not have known this had I asked how it was to the person I sent it to. The hamper was back at Tastebuds and I had to chase it a month later only to be told I had to pay a redelivery fee. No-one contacted me even though both star track and tastebuds had all my contact info. This is deceptive !

2025年8月11日
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Hi,

We sincerely apologise for the inconvenience and understand how upsetting this must have been, especially given the nature of the gift.

Please contact our customer service team via email so we can review your order in detail and assist with a resolution.

Thank you for your feedback.

5つ星のうち5の評価

Amazing

It’s was easy and everything was perfect 🤩
Thank you so much 🥰
Have ordered serval times and will do again !
Everyone loves the gifts

2025年8月27日
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback! 🥰 We’re thrilled to hear that you and the recipients loved the gifts. We look forward to helping you create more happy moments in the future! 🌟

5つ星のうち5の評価

Zeer goede kwaliteit en royale kwantiteit

Zeer goede kwaliteit en royale kwantiteit. Denkt actief mee en zeer goede service. Aanrader op catering gebied!

2025年8月28日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback! 🥰 We’re thrilled to hear that you and the recipients loved the gifts. We look forward to helping you create more happy moments in the future! 🌟

5つ星のうち1の評価

Absolute rubbish experience, misleading ad

Absolute rubbish experience. All the claims of 1 business day delivery are FALSE. My son sent a parcel to his Uncle to be received on his birthday on 15/08/2025. The track n trace stated - estimated delivery date to be 14/08/2025. But the surprise was ruined as nothing was delivered to him. There were repeated text exchanges with the chatbot on the site and we wanted the money back. There were emails sent too and they said we would receive a refund. It’s 20/08/2025 and nothing has happened. On the contrary, they delivered it today.
A bitter, bitter experience from NZ.Think twice before spending your money.

2025年8月15日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Hi,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. We sincerely apologise for the delay and the inconvenience it caused, especially given the occasion.

Please get in touch with our customer service team via email so we can assist you further and ensure the matter is resolved.

Thank you for sharing your feedback.

5つ星のうち1の評価

Poor Delivery & Customer Service – Not Worth the Risk

I ordered a gift hamper from Taste Buds, expecting a thoughtful and timely delivery. Instead, I experienced one of the most frustrating and disappointing customer service interactions I’ve ever had.

The gift was:

* Delivered to the wrong address — not to the intended recipient, but left at a neighbour’s house.
* Delivered a day earlier than scheduled, completely ruining the timing of the gesture.
* Dropped off without any contact or confirmation, despite being a prepaid and tracked order.

Even after I provided clear evidence — including the recipient confirming they never received it — the company insisted it had been delivered based on a generic Proof of Delivery photo. They refused to take meaningful responsibility for the failed experience and instead passed the blame to their courier, StarTrack.

What made matters worse was the lack of proactive support. I had to send multiple follow-ups over several weeks just to get basic responses, and the burden of resolving the issue was placed entirely on me.

Eventually, they issued a refund, but by that point, the purpose of the gift had long been lost, and the experience had already been deeply frustrating.

Since this incident, I’ve come across many similar complaints from other customers — especially around delivery problems, poor communication, and lack of accountability. It’s clear this is not an isolated case.

If you’re considering using Taste Buds for a meaningful or time-sensitive gift, I strongly recommend looking elsewhere. This company may offer attractive hampers, but their service and delivery reliability are simply not worth the risk.

2025年7月8日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re genuinely sorry to hear that the delivery did not meet your expectations and that the situation caused such disappointment.

While delays and delivery issues can unfortunately occur on occasion, we always aim to provide a reliable and thoughtful service. In your case, our customer service team followed up consistently with the courier to investigate the matter thoroughly. We do not pass responsibility to others, but rather work closely with our delivery partners to ensure a resolution is reached.

Once it became clear that the delivery had not met the intended outcome, we issued a full refund as a gesture of goodwill. We truly regret that the timing and experience did not align with the purpose of your gift, and we understand how important that can be.

Please know that we are constantly reviewing our processes to ensure these instances remain the exception, not the norm. The vast majority of our orders are delivered correctly and on time, and we remain committed to improving wherever possible.

Thank you again for your feedback. We do hope you’ll consider giving us another chance in the future.

5つ星のうち1の評価

Extremely Poor Service

I ordered a gift for my friend’s birthday which was on the 25th July today is the 29th & it’s yet to still arrive when I contacted customer service via email & phone ohh sorry we will look into it obviously they don’t give a F. Then I do get a call yesterday 28th at 5:33pm from a men with a very strong Indian accent telling me we have delivered your gifts I’m like ok mate what address did you deliver to he replied ohhh the address you gave I’m like ok which is his reply ohhh we deliver to wrong address 1st now correct I said so where did u deliver to he said craigeburn I said mate that’s not the correct address he said he will call back which obviously hasn’t happened. I used to always order from Roses Only which was good only reason I chose these guys was their price & promise for prompt delivery like they someone once said “I'm not rich, I can't afford to buy cheap"

2025年7月24日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the experience you’ve had with this delivery.

Please be assured that our customer service team has been continuously following up with the courier regarding your order. According to the latest update, the courier personally delivered the gift to the recipient.

We do hope everything is now sorted and your friend has received the gift. If there is anything further we can assist you with, please do not hesitate to let us know.

5つ星のうち1の評価

poorly presented box of old chocolate…

poorly presented box of old chocolate would never order from them again

2025年5月29日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Hi there,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience.

We’re disappointed to learn that the presentation and quality of the chocolates did not meet your expectations.

To investigate this further and offer a suitable resolution, we kindly ask you to get in touch with our Customer Service team.

We’d appreciate the opportunity to make this right.

5つ星のうち2の評価

Unreliable and rude company

Unreliable in not delivering on the dates they have sold to you and then acting like you should have known that the dates they let you select on their website for delivery and charged you $17 shipping for weren't possible. Customer service also incredibly useless which made the whole experience of using this business deeply unpleasant.

2025年4月18日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for your feedback.

We’re very sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We sincerely apologise for the disappointment caused.

After carefully reviewing your order, we can confirm that it was dispatched promptly from our warehouse. However, due to the holiday period, there were significant delays with the courier network that unfortunately affected the delivery timeframe.

While we do our best to meet requested delivery dates, these are estimated and not guaranteed, particularly during peak periods. We understand this can be frustrating, especially when you’ve selected and paid for express shipping.

As this order was ultimately delivered under our standard delivery process, we’d be happy to offer a refund of the difference between the express and standard shipping costs.

We truly appreciate your understanding and hope to have the opportunity to serve you better in future.

5つ星のうち1の評価

I ordered and paid for the Chandon Rose…

I ordered and paid for the Chandon Rose Pamper Hamper, the hamper that was delivered was a cheaper hamper. There was a number of items missing. The items that are missing was the reason I purchased the hamper. I am not happy and will not be using Taste Buds again and I will be telling all my colleagues, family and friends to stay away from this company. How could they get it so wrong.

2025年3月20日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

Thank you for reaching out to us.

Kindly note that we have checked with our customer service team, and based on the provided image, we can see that the received hamper is correct, with all the included items as per the order. However, if you still require further assistance, please do not hesitate to contact our customer service team, and they will be happy to assist you further.

5つ星のうち1の評価

Very very slow………no communication

Very very slow………no communication.
Hamper has not been received when we asked for express postage. Would not ever recommend.

2025年3月11日
自発的なレビュー
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

We’re truly sorry to hear about your experience. We understand your frustration with the delay and the lack of communication. Please know that we take your feedback seriously and will investigate this matter further to ensure it doesn’t happen again. We sincerely apologise for any inconvenience caused. If you'd like, we can assist you further with the order. Please feel free to reach out.

5つ星のうち1の評価

Late Delivery and Bad Customer Service

The delivery was late even though we have checked before hand with their customer service on the delivery date. They required us to pay for premium delivery price for the selected delivery date. The parcel did not arrive on the expected date and when we emailed their customer service multiple times, no reply was given.

2025年1月26日
Tastebuds ロゴ

Tastebuds からの回答

We sincerely apologise for the delay and lack of response. This is not the experience we want for our customers. Please contact us with your order details so we can investigate and assist you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報