The Finest Fudge Co. レビュー 

189
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Thought this might be a bit of a gimmink. But placed my order and 3 days later my order arrivered. I was a bit taken aback with the weight of the box. Packaged really well, also the way the fudg... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Just received a present filled with different fudge. I can see why it's called the finest fudge company, absolutely delicious, best fudge I've ever tasted.

5つ星のうち5の評価

I have nothing but good experiences with this company and I love their fudge. The big blocks ate definitely the best, but each batch is different, as you would expect with a small company. The aroma a... もっと見る

5つ星のうち1の評価

There is very little taste to any of the bars of fridge. Very poor quality just tastes like eating sugar would definitely not recommend unless you want to eat some thing which is just bland and extre... もっと見る

企業情報

  1. 菓子屋
  2. ・
  3. 食品提供業者
  4. 製菓

当該企業による記述

At The Finest Fudge Co, we don’t just make fudge - we make joy in slab form. Forget the old-school, crumbly cubes of the past. Our fudge is handmade in small batches, stirred and poured with proper care, and finished with bold flavours you won’t find anywhere else. Every slab is crafted to deliver that melt-in-your-mouth moment. Whether it’s a classic flavour like Chocolate or Vanilla, or a daring twist like Pina Colada or Pistachio, each bite is proof that fudge can be fun, modern, and completely irresistible. Always fresh - made to order, never stale Unique flavours - cheeky twists alongside timeless favourites Big slabs - 250g chunks that actually satisfy Gift-ready - beautifully boxed for maximum wow-factor Made with flair - small batch, hand-poured, zero shortcuts


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

189件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 86%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(189)

過去12か月のレビュー数: 94件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Order #49381

Order #49381. Shop had my previous address on their records despite me telling them to change it. I immediately emailed Finest Fudge as soon as I'd ordered to tell them the correct address. Heard nothing so emailed again the next day. Then I found out it had been delivered to my previous address so emailed again expressing my disappointment. Still no response. Terrible customer service to just ignore emails. I'd like a full refund please.
UPDATE
As advised I emailed them again straight away following their message and 9 days later I have heard nothing! Absolutely terrible service! Very poor customer service. Avoid at all costs.

2026年5月16日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration.

Firstly, we sincerely apologise that your order was sent to an incorrect address despite you contacting us immediately after placing your order. We also recognise that the lack of response to your follow-up emails only added further disappointment and frustration, which is not the level of customer service we aim to provide.

We take full responsibility for the breakdown in communication here and understand why you feel let down. This is certainly not the experience we want any customer to have when ordering from us.

Please contact us directly again with your order number (#49381), and we will prioritise reviewing this matter urgently, including discussing a suitable resolution for you.

Thank you for bringing this to our attention, and again, we’re truly sorry for the inconvenience caused.

- Lara
help@thefinestfudgeco.co.uk

5つ星のうち5の評価

Absolutely spot on

Absolutely spot on! The fudge is delicious you can literally taste each flavour in the ones I picked (cherry Bakewell, rolo and salted caramel) honestly it’s mouthwatering you want more. I ordered these through TikTok on Monday evening and they arrived Wednesday. I’m very happy with my purchase and I’ll be more than happy to order again and let family and friends know about this company ☺️

2026年5月20日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hi! Thank you so much for such lovely words! We really appreciate you taking the time to write a review and are so happy you've enjoyed the fudge!💕

5つ星のうち5の評価

Really fresh made tasty fudge

6 bars of different flavours and all really tasty. Fresh made and although you have to wait for delivery you are updated when delivery due.

2026年5月9日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hey Dave! Thank you for the lovely honest review we really appreciate the feedback🙌🏼💕

5つ星のうち3の評価

Fudge was ok bars where very hard and…

Fudge was ok bars where very hard and dry on outside, 1 block was refunded just couldn't eat it tasted like been made for a while not fresh at all.
My bars didn't look anything like they do on site.
Won't order again sorry

2026年5月6日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Thank you for taking the time to leave your feedback, and we’re very sorry to hear that your order did not meet expectations.

Our fudge is handmade in small batches, so consistency in appearance can vary slightly, but it certainly should still arrive fresh, soft, and enjoyable to eat. We’re disappointed to hear that some of the bars were hard and dry, as this is not the standard we aim for.

We’re glad we were able to refund the block you were unhappy with, but we completely understand that this experience has left you disappointed overall. Your feedback is genuinely appreciated and will be passed on to our team as we continue working to improve both product quality and customer experience.

We’re sorry we let you down on this occasion and appreciate your honesty.

Thank you,
Lara

5つ星のうち5の評価

Best fudge out there!

The fudge is fantastic, top tier quality. I have made several orders and tried many different flavours and I've yet to be disappointed. I've never had a problem getting my orders and was a little surprised seeing some of the negative reviews.

2026年5月2日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hi!
Thank you so much - We’re really pleased to hear you’ve enjoyed your fudge

As a small business, we always do our best to resolve any issues quickly and fairly, and feedback like yours helps reassure others of the standards we work hard to maintain!

Thanks again for your support, we look forward to your next order!

- Lara 🍬

5つ星のうち1の評価

Well we’re do I start avoid at all costs

Well we’re do I start I had been ordering this fudge for weeks half the time there was no filling in them what they actually show is fudge that’s packed with filling not till u get it either none in or very tiny bit secondly I ordered 2 more bars and they didn’t even post it out to me TT had to refund me the owner Lara has been ignoring my messages then I couldn’t even contact them as MIA blocked me for telling the truth James and alex always been nice anyways I would stay away from this company u Carnt even tell them what’s up cos I either got muted and then blocked the fudge it’s self is ok well that’s if there’s out in them lol

2026年3月27日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

We would like to clarify that we have made several attempts to resolve your concerns by sending replacement products on multiple occasions, as part of our commitment to customer satisfaction. We always aim to ensure our fudge meets the quality and consistency shown, and we regret if it did not meet expectations in your case.

Regarding communication, we strive to respond to all messages as promptly as possible, and it’s never our intention for any customer to feel ignored. However, we do have policies in place to ensure respectful and constructive interactions.

We’re glad to hear that some of your interactions with our team were positive, and we truly appreciate that acknowledgment. If you would still like to resolve this matter, we remain open to discussing it further.

Thank you again for your feedback.

5つ星のうち5の評価

Excellent fudge!

Excellent fudge!
My second time of ordering and delivery was very fast this time - on the first occasion it took time, but as you state you’re a small-batch company I was expecting that so planned ahead.
The fudge itself is absolutely gorgeous to me, not too sweet or gooey- depending on what you order of course…!! Like the packaging and it always arrives intact.
Keep up the high standards.

2026年4月24日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Thank you so much for your kind words & for coming back to order from us again!

We really appreciate your understanding when it comes to our small-batch process, and we’re glad to hear your second delivery arrived more quickly. It means a lot to know you enjoy the fudge!

Thanks again for your support, and we look forward to sending more your way soon!

- Lara 🍬

5つ星のうち5の評価

Soft and tasty

Very tasty.Soft and melt in the mouth. Nicely presented so could give as a gift.

2026年4月22日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Thank you so much! We really appreciate your feedback! 💕

5つ星のうち5の評価

Absolutely incredible

Absolutely incredible! Best fudge iv ever tasted 😍😍 the kinderella and Turkish delight are the only 2 Iv tried so far, got two more to try out the boxes but they’re perfection 👌😍

2026年4月18日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hey Chloe! Thank you so so much - we are so happy to read this and glad you're enjoying! 🥰💕

5つ星のうち5の評価

Easter Gift

I purchased some cream egg based fudge for my daughter in law, it received 5 star reviews from everyone.

Great texture and taste, the fillings complemented the fudge perfectly.

2026年4月5日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hey! Thank you so so much for your feedback - we are so pleased your family enjoyed the fudge🙌🏼🍬
- Lara

5つ星のうち4の評価

Excellent quality fudge

Ordered an Easter pack for my husband who knows his fudge.
I ordered on the Saturday before Easter and got a dispatch notification on Monday which I was pleased about as I was hopeful of getting it for Easter. No further movement on the dispatch until Wednesday and notified by Royal Mail it not arrive until the Tuesday after Easter. I then looked at the shipping policy and it did say they were small batch business and lead times could be 3-5 days, I should have researched this before placing my order. The good news was it did arrive on Saturday of Easter weekend so all worked out.
Husband is very happy with the quality and taste so I’m happy.
I think the company should make it prominent on their website that they are a small batch company and delivery will not be instant, people will understand and manage their expectations and planning accordingly, don’t hide lead times, be proud it takes time to produce and deliver because the product is very good.
I will order again but will plan more time to ensure I don’t have to worry about it not arriving.

2026年4月4日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hi Andrea! Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review 🤍

We’re really glad to hear your Easter box arrived in time after all, and even more so that your husband enjoyed the fudge 💛

You’ve also made a really valuable point about our lead times. As a small-batch business, everything is made fresh to order, and while we do include this in our shipping policy, we completely understand that it’s easy to miss when you’re excitedly placing an order. We’ll definitely take your feedback on board and look at making this clearer and more prominent on our website, so expectations are easier to manage from the start.

Thank you again for your understanding and kindness, it genuinely means so much to a small business like ours!🥰

Warm wishes,
Lara 🍬

5つ星のうち5の評価

Order turned up quickly and in lovely…

Order turned up quickly and in lovely packaging. The fudge is excellent - great taste and texture…some of the best I’ve ever tried. Will be definitely reordering.

2026年4月1日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Thank you so much for your kind words Mark! We are so glad you're enjoying your fudge... we really appreciate the feedback!💛
- Lara 🍬

5つ星のうち5の評価

Delicious fudge!!

I’ve brought fudge from the Finest Fudge Co. on two occasions. It is some of the most delicious fudge I’ve ever tasted! The customer service is great and delivery time is quite quick. I will definitely be ordering from them again.

2026年3月19日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hi lovely! Thank you so much - we really appreciate your feedback and are so glad you're enjoying your fudge!! 🥰

5つ星のうち1の評価

possibly the worst fudge I have ever…

possibly the worst fudge I have ever had, firstly all the paper they wrap the fudge in sticks to the fudge and is a pain to get off. the wife brought for me for Christmas and I have just chucked the last 2 bars away its that bad. Tesco bags of fudge are much better.

2026年3月20日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hey Paul,

We’re really sorry to hear this, it’s disappointing to know the fudge didn’t meet your expectations, especially as it was a gift!

If you’re happy to, please could you email us with your order number so we can look into this further and make things right for you.

Thank you again for your honest feedback, it really helps us improve.

- Lara

5つ星のうち5の評価

Beautiful fudge

Beautiful fudge, packaged beautifully and tastes even better. Always on tiktok lives they run, always answer as many comments as they can and are always super polite. Lovely company, lovely staff and lovely fudge. I have had 1 block not arrive with one of my orders to which they had refunded me for, within around 24 hrs of receiving my initial message. Keep up the great work 👍 👏

2026年3月18日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hey Charlotte!

It was such a joy to help you and we are so glad you enjoyed your fudge!
Thank you again for your support, kindness, and for taking the time to share this. It truly means everything to our small team! 💕

- Lara

5つ星のうち2の評価

Disappointing.

Disappointing.
Order 6 bars for friends, two were incorrectly packaged so wrong order was given out. Customer service didn’t really help. I found the fudge was not as nice as a previous order, but probably because I had to eat one I didn’t order myself due to the packaging errors. Wouldn’t purchase from here again as a result.

2026年3月2日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hi there,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re really sorry there was a packaging mix-up with part of your order. That’s never the experience we want anyone to have, especially when the fudge was meant to be a gift!

We’re also sorry to hear you felt our customer service wasn’t helpful, we always aim to resolve any issues as fairly and quickly as we can.

We really appreciate you sharing your feedback, & if you’d be open to it, please feel free to reach out to us with your order number so we can look into what happened and see if there’s anything further we can do.

Best wishes,
The Finest Fudge Co. Team 💛
help@thefinestfudgeco.co.uk

5つ星のうち1の評価

Delayed & disgusting

Ordered a special valentines themed gift a week before the day and the dispatch took so long, it arrived late. Waste of time and money ordering from them when they provide a themed gift but dont despatch in time (the courier delivered in good time, it was the company dispatch which took ages) When the fudge did arrive, it wasn't nice at all. Don't waste your money

2026年2月16日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hi there, Thank you for your feedback.

All of our dispatch timeframes are clearly stated at checkout and on our website, and orders can take up to 5 working days to be dispatched, particularly during busy seasonal periods such as Valentine’s Day. Once dispatched, your order was delivered promptly by the courier within their timeframe.

We always recommend placing seasonal and themed orders as early as possible to avoid disappointment.

We’re sorry to hear the flavour wasn’t to your personal taste, as we know everyone’s preferences differ. However, we take great pride in our recipes and the quality of our fudge.

If you’d like to discuss your order further, please feel free to contact us directly with your order details.

Lara 🍬
– The Finest Fudge Co.

5つ星のうち1の評価

Would not recommend

I had ordered from this company and after waiting two weeks never received my order. I contacted them and was told they resent it and also provided a "full refund". By the end of the next week, I still hadn't received the reshipment and my refund was partial. I contacted them again and was this time provided the remainder of my refund and was again told they resent my original order. It never came. At least I got the refund.

2025年12月6日
自発的なレビュー
The Finest Fudge Co. ロゴ

The Finest Fudge Co. からの回答

Hi Monica, I am devastated to hear this experience you have had with us so far.

I am so sorry about the miscommunication on our end with you only receiving a partial refund! I am unsure how this happened but i can assure you this isn't the standard we want our customers to have.

if there's anything more i can do to improve your time with us please let us know help@thefinestfudgeco.co.uk

Warm Wishes,
Lara

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報