Thepoolcleaners レビュー 

213
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Well amid some negative reviews I can only post a positive one, I ordered my products, they were processed and shipped out in a timely manner and delivered when they said they would be delivered. Base... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Absolutely useless company ordered some items i heard nothing for 5 days. Called them emailed them could only get through to reception ,they were unable to put me through to sales or a manager. The r... もっと見る

5つ星のうち5の評価

quick delivery and quality product and really made a big difference to my block paving and the grass and weeds that were growing between the blocks died back virtually before my eyes well they were d... もっと見る

5つ星のうち4の評価

I recently purchased a robotic pool cleaner from thepoolcleaners.co.uk, and I am beyond impressed! The product arrived promptly and was exactly as described. Setting it up was a breeze, and it has bee... もっと見る

企業情報

  1. プール用品店

当該企業による記述

Pool cleaning and maintenance supplies


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

213件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(213)

過去12か月のレビュー数: 14件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Please do not place your orders on this…

Please do not place your orders on this website. It's a scam. They charge you but do not deliver the products. You cannot reach them on the number provided on their website; email response 4-5 days that says the courier has lost your item but when asked for details will not provide that information. I have raised a dispute on Paypal to get my money back. Complete waste of time and effort. Stay clear of this website

2021年6月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Seriously unhappy

Seriously unhappy, no item, no email response, no answer from their phone line which simply cuts you off..... Rubbish! Speaking to the bank next to try and get my money back... at least they answer the phone.

2021年6月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

At last

lost all confidence and hope in getting some glass sand for my pool filter after a month with amazon uk. Then!!! I gave Thepoolcleaners a try and had no hope in ever seeing my sand until just under a week from the order date it came all in tact with really good packaging. good job to the staff and thanks so much for a top result.

2021年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Service

Ordered a part for our pool heater from this company because they provided the best price for the item. Wasn't much communication after the purchase only the invoice so I checked their web site which stated the part would be delivered within 7 working days. Well, it was delivered today, within 7 working days as stated. Can't comment on other customers negative experiences, I can only say I've received excellent service from this company, well done!

2021年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

AVOID: I would not buy from this company…

I would not buy from this company again. After 15 days waiting, the item I ordered still has not arrived. If it comes this week I may re-write this, but at the present time I have had very poor communication, the email sent this week is an exact duplicate of the one sent to me a week ago. They have not provided tracking info to me as promised, nor do they ever answer the telephone - incoming calls go straight to a recorded message before disconnecting you.
Shoddy customer service at best, downright fraudulent at worst. I will be seeking a refund.

2021年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Pool cleaners were fine, but...

Pool cleaners were fine, but 2 attempts at delivery by DHL failed, eventually tracked down to local depot and had to collect it. They say delivery was refused, but this was not by me, must have gone to wrong address. No contact either by phone which would have resolved it sooner.

2021年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Looks like they are having issues with…

Looks like they are having issues with orders getting lost in the post....

We apologise for the delay experienced with your order. I can confirm your order was sent on time and should have been with you by now. Occasionally some items go missing in the courier's system, but to ensure customer satisfactions we have a swift process for arranging a replacement. Your replacement has already been arranged and more stock is expected next week. We will follow up the parcel with the courier for an investigation. Once again apologies for the delay.

2021年5月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid

Ordered a product on 29/04/21. 2 weeks later and nothing had arrived. Sent an email chasing order to be told that it must have got lost and a new one would be sent immediately, yet another week later and still nothing. Tried ringing many times and only ever get answer machine. Have now sent an email request to cancel order as have had to source from elsewhere, so awaiting a response, but not impressed....

2021年5月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Failed delivery, no refund. BE VERY AWARE

Placed order on 18th April still hasn't arrived despite my card being debited on 19th April. Company will not answer telephone and take ages to respond to those emails they reply to. Have asked for full refund but not been actioned yet. BE VERY CAREFUL - BEST AVOID

2021年5月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Not impressed with customer service

*EDIT 18th May* As no item received and absolutely NO CORRESPONDENCE/REPLIES TO EMAILS, I requested a charge back from my credit card company. Chargeback received 13th May. WOULD RATE ZERO STARS IF I COULD. DO NOT WASTE YOUR TIME USING THIS COMPANY.

Not impressed so far. Placed order on 25th April ‘21, received email to say my order is being processed. By May 1st still not received order, or any further correspondence, so emailed them, which they ignored. Went on my account on their website today, May6th, and it states my order has been processed. I have not received my order. Rang their phone number to be greeted by a message stating that their phone lines aren’t monitored so email. I have emailed again, forwarding the previous email as a paper trail. I am now awaiting their response. Shocking customer service so far!

2021年5月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

3 weeks without response

Order stuck as "processing" for 3 weeks. Multiple emails unanswered. Phone number provides an answerphone message, your calls are not returned. Going to have to seek a chargeback with my credit card company.

I'm also dubious about their "sale" prices, I do have reason to believe they are inflated just before being reduced. I may be wrong, but going on the price I paid normally for my products a few weeks ago, and what they in their "sale" I'd say there is an element of dubious-ness about them.

2021年5月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Beware of The Pool Cleaners as they are…

Beware of The Pool Cleaners as they are a bad company to buy from. They take orders but do not deliver on time as per their website. Then they do not answer phone calls or reply to emails. If you cancel order, they still send goods out when they like after you have already cancelled, then you are charged to return unwanted goods. Rubbish company!

2021年4月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Non delivery

Had an order placed first week of April, still not received and cannot get hold of anyone either by phone or email. Very concerning and won't look to use them again.

2021年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor quality products and non existent…

Poor quality products and non existent customer service. I ordered a 14/15% Sodium Hydrochloride from them and the product was so poor that even a hand wash might be mor effective. When I complained initially customer service responded but then no response, you keep on chasing but just no response. Like others have rated no matter what you do they just won’t respond. Please ignore this company.

2021年4月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Still waiting for refund 4 weeks on.

Will send you a cheap replacement product, then 'offer' you a refund when you ask for what you ordered instead of some cheap replacement crap.

I'm still waiting for my refund 4 weeks on.

Bunch of thieves that try and get away with selling you cheap replacement white label goods. AVIOD.

2021年4月14日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報