The Premium Fragrance レビュヌ 

169
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

This was my first time buying from Premium Fragrance. I bought the Ibiza perfume, which is for those who like the Original Poison. I think I actually prefer the Ibiza version, a little bit softer, and... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Terrible package was open not closed perfume does not last on body more than 5 minutes you cannot smell it i asked people could they smell it on me nope spent more money on shipping for useless perfu... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I wanted to try some fragrances but they did not arrive. So far it is 5 days overdue from the expected delivery date and no one responds to any emails on their help email. I will be cancelling my orde... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Delivery was quick, and the items were well packaged. I can’t comment on how close the scent is to the original as the items were gifts, but the recipients were delighted to be able to try out their f... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 銙氎店

圓該䌁業による蚘述

Discover the budget-friendly alternative to luxury designer perfumes and aftershaves. Our smell-alike fragrances are vegan, cruelty-free, and proudly made in the United Kingdom.


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

169件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.3

すべおのレビュヌ

(169)

過去12か月のレビュヌ数: 62ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I only received part of my order today

I only received part of my order today. The 2 items appeared on the cover note!
I received OSLO Inspired by Viking, I did not receive SYDNEY - PO9!
They are still to contact me regarding the missing item! They have opened the email!
I would not recommend this company.

2025幎2月24日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear James,
ChatGPT said:
We're really sorry to hear that part of your order was missing and that you haven't received a timely response, this isn't the level of service we aim to provide.

Thank you for bringing it to our attention. Please reach out to us again at help@thepremiumfragrance.co.uk with your order number, and our team will make sure this is resolved promptly. We also have a 30-day refund or exchange policy in place, and we’ll do everything we can to make it right.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち2の評䟡

First time customer

When I placed this order I thought it was a UK co. When I hadn't received any tracking details after about a fortnight I emailed to enquire, had to email a couple of times before I got a reply which appeared to come from UAE the tracking When I finally got it looked like it was despatched from USA. I was thinking because of the time that had elapsed I may not actually receive it. It took about 25 days to arrive and was badly packed. Happy with the perfume oils but probably wouldn't order again. Postage was very expensive almost the same price as the goods.

2025幎1月27日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Maureen,
Thank you for sharing your experience. We're truly sorry for the delays and lack of clear communication you encountered, that's not the service we strive to offer.

While we're glad to hear you were happy with the perfume oils, we understand your concerns about shipping times, packaging, and costs. Your feedback has been passed along to the relevant team so we can work on improving our delivery process and communication.

If you’d like to discuss this further, please don’t hesitate to reach out to us at help@thepremiumfragrance.co.uk. We're here to help and always happy to assist with any issues.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち5の評䟡

Great aroma

Great aroma, not to strong that it’s overpowering. Will purchase again

2025幎2月10日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Ian,
Thank you so much for your kind words! We're really happy to hear you liked the aroma and found it perfectly balanced, not too strong, just right. It means a lot to us that you'd consider purchasing again.

If you ever need help choosing your next scent, feel free to reach out. We're always here for you!

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance
📧 help@thepremiumfragrance.co.uk

5぀星のうち4の評䟡

It smells nice

It smells nice
But not the real deal
But good value for money

2025幎2月10日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Kathryn,
Thank you for your honest feedback! We're glad to hear you enjoyed the scent and found it to be good value for money. While our fragrances are inspired by popular designer scents, we understand they may not be identical. We aim to offer a similar experience at an affordable price.

If you ever need help selecting a fragrance closer to your preferences, our team is happy to help!

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance
📧 help@thepremiumfragrance.co.uk

5぀星のうち5の評䟡

Quick response and delivery

2025幎2月7日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear paul,
Thank you so much for your kind words! We're really glad to hear you were happy with our quick response and delivery. We always aim to make your experience as smooth and fast as possible.

Looking forward to serving you again soon!

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち1の評䟡

Very disappointed with the product


Very disappointed with the product doesn’t smell at all in the car

2025幎1月14日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear David,
We're truly sorry to hear that you’re disappointed with the car fragrance. We completely understand how frustrating it is when a product doesn’t meet expectations, especially when scent is such a personal and important detail.

We’d love the chance to make things right. Please feel free to email us at help@thepremiumfragrance.co.uk. We offer a 30-day refund or exchange policy and would be happy to assist you further.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち4の評䟡

Fast delivery

Fast delivery, 30ml poison replica, not sure it smells like the original poison. Nevertheless it has a nice smell, a little pricey.

2025幎1月3日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Fiona,
Thank you for your honest review and for giving us a 4-star rating, we truly appreciate your support.

We’re glad to hear your order arrived promptly and that you enjoyed the scent overall. We understand it didn’t quite match the original Poison, and we know how important those small differences can be, especially with such iconic fragrances. Your feedback helps us continue improving.

If you'd like to explore other options or need help choosing something closer to what you're after, feel free to reach out to us anytime at help@thepremiumfragrance.co.uk. We’re always happy to help.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち5の評䟡

The perfume is definitely a touch of


The perfume is definitely a touch of luxury that makes you feel brand new! It lasts for a long time and I would highly recommend. I had the BARCELONA - Inspired by 'good girl'

2025幎1月10日
自発的なレビュヌ
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Thank you for your wonderful feedback!

We’re so pleased to hear you enjoyed BARCELONA – Inspired by 'Good Girl'. It’s great to know the scent gave you that luxurious feeling and lasted throughout the day, exactly what we strive for with every fragrance.

Your recommendation truly means a lot, and we can’t wait to welcome you back for your next order!

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち1の評䟡

I ordered Si and you sent the wrong


I ordered Si and you sent the wrong perfume. Didn’t have time to change it as was a Christmas present

2024幎12月10日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Melenie,
We're really sorry to hear about the mix-up with your order, especially during such an important time.

We understand how frustrating it must have been to receive the wrong perfume when it was meant as a Christmas gift. While we always aim for accuracy, mistakes can happen, and we truly apologise for the inconvenience caused.

If you haven't already, please contact our customer support team at help@thepremiumfragrance.co.uk with your order number, we’ll be more than happy to look into a resolution for you, whether that’s a refund or a replacement. Your satisfaction is important to us.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち5の評䟡

Great service

A* all good !

2024幎12月2日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Matthew,
Thank you for your kind feedback! We're pleased to hear everything met your expectations.

We truly appreciate your support and look forward to your next visit.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち5の評䟡

Inexpensive, but not cheap!

Delivery was quick, and the items were well packaged. I can’t comment on how close the scent is to the original as the items were gifts, but the recipients were delighted to be able to try out their fragrance in a small spray before buying the full size. I am told that the scent lasts as long as the very expensive counterparts. Would definitely recommend.

2024幎12月2日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Thank you for your feedback!

We’re delighted to hear that your order arrived quickly and was well packaged. It's great to know the recipients enjoyed trying out the fragrance samples before committing to a full-size bottle.

We’re especially pleased to hear they found the longevity comparable to more expensive options, that’s exactly what we aim for. Your recommendation truly means a lot.

If you ever need assistance choosing new scents or gifting ideas, we’re always here to help.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち1の評䟡

Avoid! Doesn’t smell like the original and they don’t reply to emajls

Tokyo smells nothing like Lost Cherry, not even a bit. I’ve emailed twice for a refund and have been ignored on both occassions. They’ve provided an unusable and misdescribed product and stolen my money in the process!

2024幎12月9日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Arundel,
We’re truly sorry to hear that your experience with our Tokyo fragrance did not meet expectations, especially in terms of similarity to the original scent. We also sincerely apologise if your emails have gone unanswered, that’s not the level of service we strive to provide.

Please be assured that your satisfaction matters to us. We take refund and exchange requests seriously and invite you to contact us again at help@thepremiumfragrance.co.uk with your order number, so we can resolve this promptly.

We appreciate your patience and hope to make things right.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち4の評䟡

No instructions for use included.

Arrived quickly from order. Not as I expected from the photo description. I ordered the car fresheners for a gift, the bottle of perfume hangs from a string but there were no instructions to the way the perfume can be expelled from the bottle. They were quite expensive for car air fresheners so a bit disappointed that they will not be used.

2024幎12月9日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Gael,
We’re glad to hear your order arrived promptly, but we’re sorry to learn that the car fresheners didn’t meet your expectations. Your comments regarding the lack of instructions and overall design are important to us, and we understand how that could be disappointing, especially when purchasing as a gift.

We’re always looking to improve our product experience and will definitely take your suggestions into account. If you need guidance on how to activate the fragrance or would like to discuss a possible resolution, please don’t hesitate to contact our support team at help@thepremiumfragrance.co.uk.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち5の評䟡

Excellent product

Excellent product, friends have remarked on it and are going to order before Christmas

2024幎11月26日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

We're absolutely delighted to hear you’re enjoying the fragrance and even more thrilled that your friends have noticed it too, that’s one of the best compliments we could hope for! It means a lot to us that you're happy with your experience, and we’re excited to welcome your friends before the holidays as well.

If there's anything we can do to help with future orders or fragrance recommendations, we’re always here and happy to assist.

With warmest regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち1の評䟡

It’s awful

It’s awful. Smells unpleasant and made me nauseous

2024幎12月5日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Percy,
Thank you for your feedback.

We’re genuinely sorry to hear that the fragrance didn’t meet your expectations and made you feel unwell, your comfort and satisfaction are very important to us.

As scent preferences can vary from person to person, we completely understand your concerns. We’d love to help you find something more suitable, or assist you with a return or exchange if needed.

Please get in touch with our support team at help@thepremiumfragrance.co.uk, and they’ll guide you through our refund and exchange policy.

Warm regards,
Customer Support Team
The Premium Fragrance

5぀星のうち1の評䟡

Not Good

Doesn't last as long as recommended, overpriced for product

2024幎12月2日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Dear Afran
I am sorry for the disappointment on this occasion. Please get in touch with us at help@thepremiumfragrance.co.uk, and we will be happy to look into this for you.
Best regards
Alex

5぀星のうち5の評䟡

Potent

Just bought six 100ml bottles after first hearing about them on a computer forum a few days ago. Christmas is coming up, and I didn't want to spend the same amount of money on one original when I can have six of these. Wasn't sure what they would be like, but damn!! they are quite potent. My selection was baccarat rouge, aventus, boss bottled, oud for greatness, spicebomb and sauvage. I've only tried spicebomb and oud so far, both smell the same as the originals. This morning I put some oud on at 6am, it's now 3pm and you can still smell me a mile off! The projection and longevity is very good which must mean they do infact use a lot of perfume in the mix (im told 20%-30%) which is excellent for a clone. In fact, I'd say they perform better than the originals....edit: it's now 8pm and still going strong.

2024幎11月18日
自発的なレビュヌ
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Hi Glen,

Thank you so much for your amazing feedback! 🌟 We're delighted to hear that you had such a positive experience with The Premium Fragrance.

Your support and recommendation mean the world to us, and we're thrilled that you're loving the long-lasting scents. We can't wait to serve you again soon! 😊

Warm regards,
TEAM TPF 💕

5぀星のうち5の評䟡

Great loved it

Great loved it

2024幎10月28日
The Premium Fragrance ロゎ

The Premium Fragrance からの回答

Hey Lou

Thank you for sharing your experience! 😊 We're so glad to hear that you loved our prouct. Providing excellent customer service is our top priority, and we're thrilled to have made your experience a positive one.

If you ever need further assistance, don't hesitate to reach out—we're always here to help! 🙌

Kind regards,
TEAM TPF

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報