The Sole Supplier レビュー 

419
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I am trying to get a return label and refund first they offered me a different size then directed me to their refund where you type in order number....not given on any packing invoice....I did type... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

wow, blown away with delivery speed and updates; my trainers arrived within 3 days of ordering them. boxed securely i ordered some Goldie x adidas Silverbirch SPZL Metalheadz trainers and they l... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Bought the new J4 White Thunders and they arrived in about 4 days after the official Saturday release! Came in perfect condition, no damages, 100% real and BRAND NEW! Only minor was the box being a bi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

My parcel was swapped in transit by the courier. However, Emily from Sole suppliers and the team really done everything in their power to correct the situation. The issue was taken seriously immediate... もっと見る

企業情報

  1. イベント・エンターテインメント

当該企業による記述

The Sole Supplier was founded in 2013, with the aim to provide accurate trainer news and release information for the UK and European market. Our community of partners (brands and enthusiasts) provide us with new and exclusive content daily alongside our dedicated in-house team of experts. Curation and selection are key processes for The Sole Supplier. Each item on site is handpicked with insight into legacy, fashion trends, audience and heritage considerations. Through working with over 50 different retailers online, we provide up to date release information on the most coveted footwear from across the continent. The release dates section has become a pivotal destination for the sneaker and streetwear community, especially those looking to stay up to date with trends.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

419件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 75%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(419)

過去12か月のレビュー数: 33件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I’m still waiting for my order

I’m still waiting for my order. It feels like a scam site!

2024年10月7日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Smiley Smiles - Thank you for your review. We have no record of your order and would like to look into this for you ASAP - Please can you email info@thesolesupplier.co.uk with the subject 'TRUSTPILOT' and we'll look into this immediately for you?

5つ星のうち1の評価

Lack of communication with the customer…

Lack of communication with the customer support regarding my order. No tracking on the order what so ever it was explained to me it would be sent next day yet still nothing and no contact

2024年10月4日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Jahrel, thank you for your review and sorry to hear that you haven't received the tracking number for your order. We have no record of your name or order details so we are unable to help. Please can you email info@thesolesupplier.co.uk with the subject 'TRUSTPILOT' and we'll get this seen to ASAP?

5つ星のうち5の評価

Every feature of this app is on point!

This app is great for anyone who’s remotely interested in sneakers/shoes!

The restock monitors are amazing. I personally use it to buy all my pairs, and also sell a lot of pairs too.

The low marketplace fees mean buyers get higher payouts and sellers pay lower prices.

Highly recommend, taking checking it out before you purchase on any other aftermarket sites!

2024年10月3日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hey! Thank you so much for your kind review, really appreciate it!

5つ星のうち5の評価

Issue with duplicate order resolved…

I had an issue where a duplicate order got placed due to an error on the app, I’d emailed customer services & the most helpful lady - Caitlin, resolved my issue within a couple days. Just needed to send proof of order numbers/details of transactions and they cancelled one, the shoes I did order came practically the next day. Great company to actually HELP you out and resolve your issue super quick.

2024年9月26日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Emma - Thank you for your kind review. We're sorry you experienced issues initially but we're so glad that Caitlin was able to help you out. Enjoy your order!

5つ星のうち5の評価

I can honestly say this company have…

I can honestly say this company have one of the best customer services I’ve experienced.
Issue with the delivery company. I contacted customer services and in less than 24 hours the issue was sorted.
They were polite and helpful. 100% recommend.

2024年9月30日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Lisa - Thank you for your kind review. We're sorry you experienced issues initially but we're so glad that we were able to help you out. Enjoy your order!

5つ星のうち1の評価

Order has not been sent out

Order has been cancelled once, sure its about to be cancelled again. Received minimal communication.

2024年9月27日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Ben - We're so sorry that you order was cancelled. We know it's disappointing but rest assured, the seller has been permanently banned from the platform and you have already received a refund in full.

5つ星のうち5の評価

Good stuff

Quick and easy check out. Kept up to date with my order and it arrived 2 days later with standard shipping.

2024年9月17日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Joshua, thank you so much for your kind review. We're so glad your order arrived quickly and hope to see you again soon!

5つ星のうち5の評価

Have what you want & are really fast.

I searched an exact style, colour & size on Google.
Unlike every other company which came up, The Sole Supplier was actually able to provide the item that I wanted & I received the trainers the next day.
Hassle free, I was updated with my order status & really fast service.

2024年9月18日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Mark, thank you so much for your kind review. We're so glad your order arrived quickly and you managed to find the item you wanted to cop on The Sole Supplier. Hope to see you again soon!

5つ星のうち4の評価

Great customer service and delivery

Shoes were delivered in a day after purchase and the customer service are perfect the shoe box was damaged and they offered a full refund to send the shoes back or a 10% refund which is great and a lot better than most companies.

2024年9月19日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Jack - Thank you so much for your kind review. We're so so sorry that the box was damaged, it's totally not what we expect when an item is delivered. We're really glad our customer service team were able to solve this for you and hope to see you again soon!

5つ星のうち5の評価

Amazing service

Amazing service. Received parcel next day even though I ordered standard shipping. Will definitely be using their service again.

2024年9月20日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Zak, thank you so much for your kind review. We're so glad your order arrived quickly and hope to see you again soon!

5つ星のうち5の評価

Emily customer service



I had an issue with a missing package, and Emily from Soul Supplier went above and beyond to help get everything sorted. From the start, she was incredibly responsive, attentive, and genuinely invested in resolving the problem. She kept me updated throughout the entire process and made sure I was never left in the dark. Emily’s professionalism and dedication to customer service truly impressed me. Thanks to her, what could have been a stressful situation was handled smoothly, and my package was recovered. I couldn’t be more grateful for her help—she’s a real asset to the team!

2024年9月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Tried contacting them multiple times as…

Tried contacting them multiple times as I haven’t received the correct order but no replies. I’ve paid £167 for a pair of the Jordan 4 white thunder but received a mouldy pair of pumas

2024年9月6日
自発的なレビュー
The Sole Supplier ロゴ

The Sole Supplier からの回答

Hi Tameika - Thank you for your email. We're sorry you feel this way, we have been actively responding to your emails and our customer service team are still in dialogue with yourself and UPS to resolve this as a matter of urgency.

5つ星のうち4の評価

Order travis Scott Canarys mens size 11…


3/9/24

Order travis Scott Canarys mens size 11

Ordered, arrived fairly quick, shoes stink of glue, look fake in general contacted out and i was accused of fraud.

Not nice being a new customer and paying nearly £400 for some shoes to then receive fakes and be accused of frauds if its not rectified i shall be taking further myself for being sold counterfeit goods

4/9/24
Update - was reached out and offered a full refund for the shoes and there doing a internal investigation into it, so hopefully can find out what happened to my legit pair that passed there authentication

The person dealing with my issue was indeed helpful and got me my refund and started the process for a investigation

I just wish i did receive my authentication pair first, but i understand under mass volumes of shoes you will get some bumps along the way just hope this smooths out and get to the reason of where,why and how i got a fake pair instead of legit

2024年9月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Very Efficient

Very Efficient!
The fact that I was told about this company and I’ve just been lurking until I came across an incoming J4 White Thunder, in which I saw a seller that I could pre-order from a day before official release and got them perfectly fine and super quick. Did I mention I also received every single update on my order via email until delivery, in a neighbourhood I thought they’d struggle to access?. Superb!

2024年8月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Thunder White J4 was secure and sound

Bought the new J4 White Thunders and they arrived in about 4 days after the official Saturday release! Came in perfect condition, no damages, 100% real and BRAND NEW! Only minor was the box being a bit damaged but let's be real who gives a sh** about a box unless you are reselling a resold pair. Sole Supplier made sure their resellers are legit and these shoes are penggg! Big up sole supplier! Can get yourself a pair that might be sold out and sole supplier will keep you blessed on copping pairs. 🙌🏻

2024年8月28日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報