thighsociety.com レビュヌ 

122
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I love this product! Put it right on, it stays all day! I had a problem with the post office losing my delivery. They sent confirmation that it was delivered and yet it never was in my locked mai... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I had ordered one pair of shorts and loved them so much I ordered two more. I ordered the wrong size unfortunately, and the TS staff was great at helping me get things sorted out and the right size in... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Purchased 4 pair of thigh society shorts. Online promotion was buy 3 get 4th free. Yes, they were great under dresses in the European heatwave. No chaffing. But I think they are poorly constructed... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The day after my order, the cooling briefs were released. I contacted customer care and the team at Thigh Society made the connections that allowed me to cancel the first order and reorder to include... もっず芋る

䌁業が回答したした

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

122件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.2

すべおのレビュヌ

(122)

過去12か月のレビュヌ数: 76ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Love ar Second Sight

I loved the first couple of pairs of The Cooling Shorts. They are great under dress & kept me cool on hot days. When I went to re-order more, as summer is upon us, I found out that they had great new colours. When I ran into a self-created problem, Kodiak was wonderful in solving it to my satisfaction. Their customer service is a great as their product!

2026幎4月10日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your kind words! We are so glad to hear you have been loving your slip shorts and that they have been keeping you comfortable on warm days. It is great to know you are enjoying the new color options as well.
We are also happy Kodiak could help get everything sorted for you. Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your support!

5぀星のうち5の評䟡

No More Chafing!

After incurring a chafing issue, I researched products! When I found Thigh Society, I was impressed with the clarity of each offering. Since this was my first experience, I contacted customer support and was pleasantly surprised at the quick response and the quality of information provided! I chose cooling and I’ve not regretted this choice. My skin is sensitive and these feel weightless and I can wear them all day comfortably. I no longer have a chafing issue! As a bonus they arrived in a perfect pouch which is excellent for storing if you traveling and I do! Their color choices provide a good selection. I am excited about my latest color, whisper a perfect pink shade. I highly recommend Thigh Society.

2026幎4月23日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for taking the time to share such a detailed review! We are so glad you found us and that our team could help guide you to the right choice. It is wonderful to hear your slip shorts feel comfortable all day and have helped with chafing concerns.

We also love that you are enjoying the color selection. Whisper is such a beautiful shade. Your recommendation truly means a lot to us, and we appreciate your support!

5぀星のうち5の評䟡

Thigh Society shorts are great

Thigh Society shorts are the most comfortable, lightweight cooling shorts to wear. They are a very responsive company and stand behind their product. The shorts are undergarments so there is a no return policy but they will assist you with first pair. Be sure to order correctly.

2026幎4月22日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your thoughtful feedback! We are so glad to hear you are enjoying how comfortable and lightweight your slip shorts feel. It also means a lot to know you felt supported by our team. We truly appreciate you sharing your experience and your support!

5぀星のうち5の評䟡

Great communication

I had an issue with a product, but the team was extremely responsive and easy to communicate with. They were accommodating and gave good advice concerning product care. Amy and Kodiak have been lovely, patient, and very helpful.

2026幎4月15日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your thoughtful review! We are sorry to hear there was an issue, but we are so glad our team could support you and make the experience a positive one. Amy and Kodiak will be happy to hear your kind words. We truly appreciate your support!

5぀星のうち5の評䟡

The shorts are always PERFECT

2026幎4月14日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for sharing this! We are so happy to hear your slip shorts have been such a consistent win for you. It really means a lot to have your support!

5぀星のうち5の評䟡

What a fabulous company with great


What a fabulous company with great customer service. I had an issue on sizing which was my fault and I emailed them. They got back to me right away and resolved my issues right away. I will buy again for sure oh and, the breathable is what I bought and they are so comfortable. Can’t even tell I have them on!

2026幎4月18日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your kind words! We are so glad our team could help quickly with your sizing and get everything sorted for you. It means a lot to hear you are finding your slip shorts so comfortable and easy to wear. We truly appreciate your support and look forward to your next order!

5぀星のうち5の評䟡

Great customer support!

I received a pair of the Thigh Society shorts that had a small hole on one of the seams. I contacted customer support and they immediately sent me a new pair and I didn't have to send the other pair back. That was great customer service and I will continue to purchase from them in the future. I love being able to wear dresses without worrying about uncomfortable thigh rubbing/chafing!

2026幎4月12日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your thoughtful review! We are sorry to hear about the issue with your original pair, but we are so glad our team was able to quickly make it right. It means a lot to know you felt taken care of. We are also so happy to hear your slip shorts are helping you stay comfortable and chafe free in your dresses. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Excellent customer service! Resolved my issue quickly & efficiently. 5-star fabulous!

2026幎4月2日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your kind words! We are so glad we could resolve your issue quickly and efficiently. Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your support!

5぀星のうち5の評䟡

Made for comfort

I have nothing but good things to say about the slip shorts. They are so light and very comfortable. The only problem i had was getting the correct size but they graciously sent another pair. I highly reccomend if you just want something under dresses, pants. capris, ext.. if you want to stay cool feeling.

2026幎4月10日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your kind words and recommendation! We are so happy to hear you are loving your slip shorts and finding them light and comfortable. We are also glad we could help get the sizing sorted for you. It means a lot to know they are helping you stay cool and comfortable under all your outfits!

5぀星のうち5の評䟡

Very responsive company to communicate


Very responsive company to communicate with. Excellent product. I purchased the cotton brief. I am curvy hips with a small waist. I really like how the cotton waistband hugs your waist comfortably to support a feeling of confidence and comfort. I have yet to wear them but I am assured with the cotton liner.

2026幎4月9日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your thoughtful review! We are so glad to hear you had a great experience communicating with our team and that you are loving your slip shorts so far. It is wonderful to know they feel comfortable and supportive, and we hope you love them even more once you start wearing them out and about!

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Great customer service — quick on the reply with friendly and helpful corrective actions.

2026幎4月5日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your thoughtful review! We are really glad to hear you had a positive experience with our customer service team. Providing quick, friendly, and helpful support is always our goal, and your feedback means a lot to us.

5぀星のうち5の評䟡

What a great product!

I love them I bought 2 cooling and one original I wore the cooling pair the day after I got them so great! I want to wear dresses and skirts all the time now.

2026幎4月1日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your kind words! We are so happy to hear you are loving your slip shorts, especially the cooling styles. It means a lot to know they are helping you feel more comfortable and confident wearing dresses and skirts. We truly appreciate your support!

5぀星のうち4の評䟡

Shorts arrived with a hole in it

UPDATE:
THEY SENT A REPLACEMENT AFTER WRITING THIS REVIEW.

ORIGINAL POST:
Shorts arrived with a hole in it. Have been trying to get in touch with the company for over a week and they have not replied. No phone number listed to call. So far not impressed. For the amount they charge this is very disappointing.

2026幎3月30日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that your slip shorts arrived damaged. That’s definitely not the experience we want for our customers, and we completely understand how disappointing this must feel.

We also apologize for the frustration around not being able to get in touch. We’ve taken a close look but haven’t been able to locate any messages from you in our system, which certainly isn’t the experience we aim to provide.

That said, we have now reached out to you directly using the email address associated with your order. Please feel free to reply to that message at your convenience. We would be more than happy to arrange a replacement for your damaged slip shorts and look into what may have gone wrong here.

We truly appreciate your patience and the opportunity to make this right.

5぀星のうち1の評䟡

Problems with returns/refunds

The item I received had no liner on it for hygiene so I respectfully tried it on over mine. The garment was uncomfortable and I did not like the quality. They said I could not return due to hygiene. When asked if I could get a refund for an item I did not like, they do not do refunds either. Never received a paper copy of my transaction with the item when I received it. I did not want a replacement item, only a refund. Most intimate women items are returnable and/or refundable. I am out $50 and with an item I won't wear. Bad customer policy for return and refund.

2026幎3月28日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear the slip shorts did not meet your expectations in terms of comfort and quality.

Our return policy and Fit Guarantee are outlined on our website prior to purchase. Due to the intimate nature of our products, we are unable to accept returns or offer refunds once slip shorts have been tried on. However, if the fit was not right, our Fit Guarantee allows for a reshipment in a different size or style.

Please feel free to reach out to us at info@thighsociety.com and we’d be happy to help.

We also appreciate your note about packaging and receipts, and will take this into consideration.

Thank you again for sharing your experience.

5぀星のうち5の評䟡

I’ve worn the cooling shorties for a


I’ve worn the cooling shorties for a little over a year and LOVE THEM so I ordered 2 more pair. But my new shorts were rolling up my thigh which had never once happened before. I emailed and figured I would just get a “sorry-no refunds” type response but I sure did not! Amy responded very quickly, gave me some hacks to try, and said if those didn’t work we could look into replacing. After a few back and forth emails that were immediately responded to, I have a new pair coming! Excellent customer service!

2026幎3月27日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your kind words. We’re so happy to hear how much you love your slip shorts and that they’ve been a go-to for you over the past year.

It means a lot to know you had a great experience with our support team. We always aim to be responsive, helpful, and make sure you feel taken care of.

We truly appreciate you taking the time to share this!

5぀星のうち1の評䟡

Misleading Return Policy

Thigh Society only sells slip shorts. They have a return policy which states that they don't except returns on undergarments with the only caveat being that they will exchange one pair for size. They intentionally mislead buyers since they call their products slip shorts, not undergarments, yet the won't except returns on the slip shorts. So why not say no returns on slip shorts.

2026幎3月17日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

We apologize for any confusion, but our slip shorts are considered undergarments. For hygiene reasons, our Fit Guarantee clearly states that we do not accept returns. This information is outlined on our site before purchase so customers can make an informed decision.

That said, our policy goes beyond a standard no return approach. If the fit is not quite right, we offer a complimentary reshipment so you can try a different size or style at no additional cost. In your case, we offered exactly that based on the preference you shared.

Our goal is always to make sure you end up with a pair of slip shorts you love, and we stand by that commitment. If you would still like to take advantage of the reshipment option, please reach back out to us directly at info@thighsociety.com and we’ll be happy to assist.

5぀星のうち5の評䟡

Happy Customer

Order came very fast. So very comfortable, will be ordering more and telling my friends. Happy Customer!

2026幎3月26日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you for the wonderful review. We are so happy to hear your order arrived quickly and that you are loving the comfort of your slip shorts. It means a lot to us that you plan to order more and recommend them to your friends. We truly appreciate your support and are glad to have you as part of the Thigh Society community.

5぀星のうち4の評䟡

The shorts didn't fit me right but the


The shorts didn't fit me right but the customer service was amazing. They went above and beyond to help me and returned them no problem.

2026幎3月20日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your kind words about our customer service. We are sorry the slip shorts were not quite the right fit for you, but we are really glad our team was able to help and support you. Providing thoughtful, attentive service is very important to us, and your feedback means a lot. If you ever decide to try our slip shorts again, we would love to help you find a pair that works perfectly for you.

5぀星のうち5の評䟡

Exceptional customer service

First time purchaser and I wasn’t sure if I had ordered the correct size. Contacted customer service, who were extremely helpful and then sent a pair in a different size. Above and beyond what I would expect. Thank you.

2026幎3月17日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear our team could help you find the right fit and make your first experience a great one. We hope you love your slip shorts and look forward to having you shop with us again!

5぀星のうち1の評䟡

WARNING buyer beware

WARNING buyer beware
I ordered 2 pairs of slip shorts. The first package got lost at the post office and I contacted customer service asking them to initiate a mail search request with the post office but they didn’t do it. They told me they were sorry and going to expedite a free replacement but it wasn’t free as I already paid for it. The second package did not arrive either. The tracking said it was handed to someone at my address which is a blatant lie as I was home all day waiting for the package. They said they won’t refund my money because you can’t return undergarments but I’m not returning anything because I still don’t have my order after over 20 days. There is no phone number and the email is sus. I would not recommend this company to my worst enemy. I had to file a dispute through my financial institution to get my money back.
I just wanted the underwear but I’m so deflated by this experience. They aren’t even trying to appease me in any way. Total bum out. They did not issue a refund. My bank issued the refund. They said they couldn’t refund my money so in order to appease me they were going to send another two pair for free. Nor will they help me do a search with my local post office to locate the package. They did communicate with me but the support I received was lousy and again BEWARE. SAVE YOUSELF THE HASSLE and shop somewhere else.

2026幎3月10日
自発的なレビュヌ
thighsociety.com ロゎ

thighsociety.com からの回答

We’re very sorry to hear how frustrating this experience has been for you. We understand how disappointing it must be to wait for an order that you were looking forward to receiving.

After you reported the first package as missing, our team fulfilled and shipped a replacement order to the same address provided. Both shipments were accepted into the USPS delivery network with valid tracking numbers. Unfortunately, once packages are handed off to USPS, the delivery process is outside of our direct control.

Even so, we have still worked to resolve the situation and have issued a full refund for your order. We have also responded to you privately to provide additional details and assistance if needed.

We want to reassure you and anyone reading that we are a legitimate business and we do our best to resolve situations like this when carrier delivery issues occur. Please feel free to respond to our direct message if there is anything further we can do to assist you.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報