レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Janssen has been an amazing support — always friendly, responsive, and genuinely goes above and beyond. Really appreciate the help and kind words. Highly recommend!

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Thunderpick online casino is great site, especially for crypto and esports. The interface is clean, the games run smooth, and the withdrawals are consistently fast. I also like the rank system for the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

My experience with thunderpick.io has been extremely negative. First, my account was limited so that I could only place bets of up to 1 euro per match. That was already concerning, but the bigg... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Worst site ever, after losing my half of my balance i decided to withdraw my funds but they froze my balance even after submitting all proper and needed documents which any site would accept they did... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

圓該䌁業による蚘述

Thunderpick is an innovative Crypto eSports betting site and online Casino, designed to meet the expectations of the fast-growing community of gamers and eSports enthusiasts. Created by long-time gamers for gamers, Thunderpick aims to provide its users with a lightning-fast betting platform, full coverage of games, competitive odds, and a new first-class game-like betting experience that makes placing wagers on your favorite games even more entertaining. With Thunderpick, you can watch games, bet on live in-play events, interact with other players and thrive as a member of a community that is equally passionate about gaming. We cover all the most popular eSports titles, including League of Legends, CS 2, Dota 2, VALORANT and Call of Duty, as well as Sports betting and 4000+ Casino games. As a leading Crypto-betting platform, we accept all major Crypto coins and we are always expanding our Crypto library, so users will find plenty of Crypto currencies on our platform to choose from. Thunderpick is a licensed entity, and as such, we deliver a legal and safe betting environment that allows users to simply relax and enjoy the game.


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

378件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 98に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

They tried to help

The Rep was very kind and did their best to help. I was not satisfied with the way things turned but at least they were doing their best.

2024幎7月29日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you for your feedback! We always strive to assist our customers as best as we can. If there's anything specific we can do to improve your experience or any further assistance you need, please let us know. We're here to help!

5぀星のうち5の評䟡

So gppd experience ty thunder

2024幎7月20日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you for sharing your positive experience! We're thrilled to hear you had a good time. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to continuing to provide excellent service. Thanks again, and enjoy!

5぀星のうち1の評䟡

Insanity

You have to be insane to bet on this site. The odds are consistently 5-6% worse than all the other sportsbooks like Draftkings or BetMGM. If you make some money, they will than make the odds worse for you. If you then make too much, they will lower your bet amount. Eventually they will cut you off. The only way they will do business with you is if you lose lots of money. PLEASE STAY AWAY. COMPARE ODDS WITH OTHER SITES.

2024幎7月16日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you for your feedback. We strive to provide a fair and enjoyable experience for all users. Our odds are carefully calculated to ensure competitive betting options, and we are constantly working to improve value. Account restrictions are in place to maintain platform integrity and fairness. We understand your frustration and are committed to reviewing our policies. Please reach out to our customer support team so we can address your specific concerns. Your feedback is valuable and helps us improve.

5぀星のうち5の評䟡

Very polite helpful and understanding come on thunderpick wear fo u guys hire these people from

Jamal t was very polite helpful and understanding

2024幎7月15日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you so much for your kind words, Paul! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with our team. We pride ourselves on hiring dedicated and friendly individuals who are committed to providing excellent service. Your feedback is greatly appreciated, and we'll make sure to pass on your compliments. Have a fantastic day!

5぀星のうち5の評䟡

Nice and quick responses

Nice and quick responses

2024幎7月2日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you for the positive feedback! We're glad to hear you appreciated our prompt and friendly responses. Our team is always here to help.

5぀星のうち5の評䟡

Took care of it quickly and was very


Took care of it quickly and was very nice :)

2024幎7月2日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service. Our team strives to provide quick and friendly service to all our customers. We look forward to assisting you again in the future!

5぀星のうち5の評䟡

Great support always response fast

Great support always response fast
and all the time i needed any bonus they did something possible

2024幎6月30日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that our support team has been responsive and helpful in providing bonuses when needed. We’re committed to ensuring your experience is always positive. If you need anything else, don’t hesitate to reach out!

5぀星のうち1の評䟡

Scam site

Worst site ever. I made an account and made 250$ deposit and the site blocked my account saying its multiple account. I did ask many times can you tell me which is the "alt account" but they never gave any answer and hold my money as collateral and not even letting me withdraw my initial money

2024幎6月28日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

UPDATE:

Thank you for your patience as we reviewed your case. On June 17, 2024, your account was flagged as a duplicate, leading to the revocation of your withdrawal rights. Following your inquiry on June 25 about using a referral code, our agent advised you to close the current account and create a new one, which you did.

However, on June 27, we requested KYC documentation due to a suspected connection with an older account from the same IP address. After reviewing your documents, it was concluded that you owned multiple accounts. As a result, we allowed you to choose one account to keep while permanently disabling the others. Since you didn't specify which account to keep, we closed the new accounts and allowed the withdrawal of your deposited funds (€228.14).

We understand this process can be frustrating and appreciate your cooperation. You can use your older account if you wish to continue using our services. If you have any further questions or need assistance with your old account, please reach out.

------------------------------------------------------------------------------------------------

We're truly sorry to hear about your experience. Please send us a direct message with your account details so that we can investigate this issue further. Your satisfaction is important to us, and we're committed to resolving this matter as quickly as possible.

5぀星のうち5の評䟡

Super kind staff and good live support

Super kind staff. Hard to find a live support that isn't an AI these days. It's nice and much easier talking to real people. It makes a massive difference.

2024幎6月23日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Hi there! Thank you so much for taking the time to leave us this wonderful review. We're thrilled to hear that our team's efforts to provide live, person-to-person support have made such a positive impact on your experience. We firmly believe in the value of human interaction and are glad it resonates with you.

Your feedback encourages us to continue prioritizing real connections and personalized support. It's our pleasure to assist you and make your experience as smooth and enjoyable as possible. Thank you for recognizing the hard work of our staff, and please don't hesitate to reach out if there's anything more we can do for you!

5぀星のうち5の評䟡

Banning for no reason and no response for verification documents

i just create my account and deposited money and they banned me ( i played 0 mathes and did nothing). they are asking for documents, i also provided. but now its been 1 week and no response from them.

new update:
thanks to thunderpick, they unlocked my account and i am able to withdraw money. it's a very trusted website for me now.

2024幎6月21日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

UPDATE:
Hi there, thank you for your patience throughout the verification process and for providing all the requested documentation promptly. We understand that the duration of the KYC process was longer than expected and we appreciate your follow-ups and feedback on this matter. Please know that the timeframes can vary depending on the specifics of each case, which we aim to handle with the utmost care for security and compliance. We're glad to have your account active again and as a token of our appreciation for your understanding, we would like to offer you a small bonus. Please reach out to us directly to discuss this further. Thank you for choosing us and we hope to continue providing you with great service!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience and frustration you’ve experienced. Account verification is an important process to ensure the security and integrity of our platform.

We understand that waiting for a response can be frustrating. Please reach out to our customer support team directly through our official website's live chat for an update on your account status. We are committed to resolving this issue promptly and ensuring you can enjoy your gaming experience with us. Thank you for your patience and understanding.

5぀星のうち1の評䟡

The most rigged casino ever

The most rigged casino ever. Don't play here. The blackjack is the worst by far. I Lost 2 100$ in the days. I was never up and lost 3 hands before winning one.

2024幎6月19日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

UPDATE:
Hello, we're sorry to hear about your dissatisfaction with your recent experience at our casino. We always aim to provide a fair gaming environment and take claims of discrepancies very seriously. Our team responded promptly with a compensation offer after reviewing your account activity, though we understand it wasn’t what you were hoping for. We would be more than willing to discuss a revised offer if you reconsider your decision to leave our platform. We value every player and are committed to ensuring a positive experience. Please reach out to us if you would like to discuss this further or have any additional feedback. Thank you for your understanding.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and disappointment with your recent experience. Our games, including blackjack, use certified random number generators (RNG) to ensure fairness and randomness in outcomes.

If you have concerns about the fairness of the games, we encourage you to reach out to our customer support team. They can review your gameplay and provide detailed information. We are committed to maintaining a fair and enjoyable gaming environment for all our players. Thank you for bringing this to our attention.

5぀星のうち4の評䟡

the support team gets to your issue and fixes them asap

the support team gets to your issue and fix them as fast as possible

2024幎6月11日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that our support team was able to resolve your issue quickly. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your recognition. If you need any further assistance, don't hesitate to reach out!

5぀星のうち5の評䟡

reba was very understanding and gave


reba was very understanding and gave good insight into my issue

2024幎5月29日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that our team was able to provide you with the understanding and insight you needed. We strive to offer the best support possible, and it's wonderful to know that we made a positive impact on your experience.

If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to reach out. We're always here to help!

5぀星のうち5の評䟡

Great job great service felt like I was


Great job great service felt like I was actually talking to soneone

2024幎5月28日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a positive experience and felt well taken care of. Providing personalized and attentive service is our top priority, and it's wonderful to know we made a good impression. If you have any more feedback or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out.

5぀星のうち5の評䟡

Thunderpick is one of the best


Thunderpick is one of the best itw right now.

The blue and black interface is a blessing to my eyes :)
also the casino is so good + there's a variety in slots games too. i am not into esports but still i appreciate the variety of games it has. sports section has good odds ngl.

Now lets come to deposit and withdraw.
I have deposited many times via USDT and never had any problem. similarly, i have withdrawn two times via USDT and both times i got my money in like 15/20 mins. i love the fast withdraws :)

The only criticism i can think of Thunderpick rn is that they don't have a cash out option in sports betting. if they start providing the cash out option then it would make it the best site in the world!!

Overall, i enjoy playing in here and hope to play for many years to come :)

2024幎5月27日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thanks for your feedback! Glad you love the blue and black interface and the variety of games, especially the casino and slots. Even though you're not into esports, it's great to hear you appreciate the options.

Awesome to know you've had smooth transactions with USDT and fast withdrawals within 15/20 minutes.

Noted about the cash out option—having it available for all events would definitely make Thunderpick even better.

Happy to hear you're enjoying your time here and planning to stick around!

Cheers!

5぀星のうち5の評䟡

The CS was attentive and was able to


The CS was attentive and was able to calm me down

2024幎5月17日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our customer service. Our team works hard to provide the best service possible, and it's wonderful to know it made a positive impact on your experience. If you need any further assistance, please don't hesitate to reach out. We're always here to help!

5぀星のうち5の評䟡

great casino

great casino
everything exists slots and live games... etc
live support very helpful and kind

2024幎5月4日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you enjoyed our casino, from the variety of slots and live games to the helpfulness and kindness of our live support team. Your feedback means a lot to us, and we're dedicated to keeping the good times rolling for you. If you ever need anything, don't hesitate to reach out.

5぀星のうち5の評䟡

Very great friendly support great


Very great friendly support great bonuses it's a great casino

2024幎5月6日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed our service and the bonuses. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. If there's anything else we can do for you, please let us know!

5぀星のうち5の評䟡

Phenomenal service

Very quick insightful informative and to no hoop jumping/delays

2024幎5月3日
自発的なレビュヌ
thunderpick.io ロゎ

thunderpick.io からの回答

Hi Michael, thank you so much for your kind words and continued support! We're thrilled to hear that you've had a great experience with us. Your loyalty means the world to us, and we're grateful for your ongoing support. Looking forward to serving you again soon!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報