tippers.com レビュー 

422
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Good communication. My online order needs to be amended due to stock limitations. A short phone call and alternative supplied. Delivered on time, wrapped in case of bad weather. Great service.

5つ星のうち1の評価

I purchased 2 bags of self levelling compound. I used 1 , needed to return the other, not used. Phoned them up at 8am , asked could I return the left over bag? The lady on the phone replied yes with a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Delivered on time in schedule provided, although I missed the courtesy call and wasn't in, the driver placed the materials ordered safely and carefully and was there on my return.

5つ星のうち5の評価

I came away with my pre ordered item, after a slight delay. However due to the polite and friendly manner a young man dealt with my order efficiently.

企業情報

  1. 金物店

当該企業による記述

Tippers is a Family run Builders Merchant providing quality building materials for trade and DIY in Lichfield, Tamworth, Kidderminster, Uttoxeter, Birmingham, Wolverhampton, Huthwaite, Rugeley and Nuneaton.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

422件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 40%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(422)

過去12か月のレビュー数: 98件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Attentiveness in store required

Quick and easy purchase on the website, but you get to the store in Lichfield, walk in and wait for 10 minutes to be seen at the click and collect counter, then to be told to drive under the cover in the yard, then wait for someone to come along, luckily the loader was very friendly and helpful.

2025年5月24日
5つ星のうち1の評価

So angry

Had a phone call from them today saying they have over run on the delivery and wont be coming I explained i had rang in the morning to find what time my delivery was as I had lads coming after work at 5 to finish off our drive as I have tarmac coming on Saturday Tippers have now cost me a team of 4 blokes wages and I can't get my drive finished now for another week.There are many other companies out there and local but I chose them what a mistake that was

2025年5月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful service

Awful service, delivered damaged goods, when replacement in stock they couldn’t be bothered to deliver it, even though I’m only half a mile from depot. Finally got a refund after a month. Zero communication throughout. Avoid !! ( they did not contact me to deliver the replacement, they contacted me to tell me they could not fit in my delivery, that’s why I asked for a refund)

2025年4月21日
tippers.com ロゴ

tippers.com からの回答

Hi John, we're sorry you felt the need to leave a negative review. We have spoken to the branch who have advised that they confirmed the first items were delivered damaged and offered a replacement. They attempted to call you to arrange delivery of replacements, however we didn't have any communication from yourself until your request for a refund.

5つ星のうち5の評価

Shipston branch went the extra mile !

Shipston branch went the extra mile !
Very friendly staff .competitive pricing.
Would highly recommend this company.

2025年5月9日
自発的なレビュー
tippers.com ロゴ

tippers.com からの回答

Thank you for your kind review and custom! Your feedback has been passed onto the Shipston branch team.

5つ星のうち5の評価

Good price

Good price, punctual delivery.

2025年4月22日
tippers.com ロゴ

tippers.com からの回答

Thank you for your kind review and custom! Your feedback has been passed onto your local branch team.

5つ星のうち1の評価

Ordered on line was told a delivery…

Ordered on line was told a delivery date phoned on the morning didn’t have the correct product even though I had confirmation

2025年4月21日
tippers.com ロゴ

tippers.com からの回答

Hi Jonathan, we're sorry you felt the need to leave a 1* review. The product you ordered was out of stock at your local branch and an alternative product to the same specification was offered.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報