レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Tom Howley Winchester have just completed our fabulous new kitchen. It was a big project but they made it as easy as possible. There was no pressure on the design side as to how long it was taking,... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Great people. Great product. A company is only as good as it’s people and Tom Howley has a wealth of experience and an outstanding Manchester team. This is my fourth purchase with Tom Howley. The join... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Tom Howley have once again fitted us the most beautiful kitchen. We loved our TH kitchen in our old house so much we wanted to use them again in our new property. From start to finish it was a great... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We are so pleased with our new Tom Howley kitchen. From the moment we walked into the Altrincham showroom and met April, we have been so impressed by the level of service and professionalism. The atte... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. キッチン リフォヌム業者
  2. ・
  3. キッチン家具店

圓該䌁業による蚘述

Tom Howley are a luxury, bespoke kitchen company with 19 Nationwide showrooms. We pride ourselves on designing our beautiful kitchens around the client’s individual needs and lifestyles requirements. Styles range from classic to the contemporary using the highest quality of materials to produce furniture in oak, walnut and hand-painted finishes. We offer a tailored design service taking projects from concept to final completion to the highest possible standard.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

735件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 87に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(735)

過去12か月のレビュヌ数: 77ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Tom Howley Edinburgh - 1st class experience

After looking at TH kitchens as we embarked on our renovation journey we were sold from the first visit to the Edinburgh showroom.

Michelle our designer listened to everything we asked for and we were blown away with the design she presented us for a kitchen, bar and media wall.
Michelle had an answer for all our queries and the custom aspect of their Kitchens is truly fantastic.
Every visit to the showroom we were made extremely welcome.
When we were handed to the installation team Don was fantastic at organising everything and keeping us informed.
Mark the fitter was exceptional, so precise and what a fantastic job he done.
Lisa the painter again was superb and a such a talented painter.

All of the contacts in our TH experience we came across have been very talented people totally justifies the price you are paying.

We are over the moon with our living space and enjoying using it as a family.
Thank you!

2025幎10月21日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Louise, thank you for leaving such a lovely review. We are delighted to hear that you couldn’t be happier with the design and installation of your new Tom Howley kitchen, bar and media wall. We’ll be sure to pass your comments over to all involved and hope you enjoy this space for many years to come.

Kindest regards,
Jess.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

We purchased our kitchen from Tom Howley in June 2025. Communication during design and fitting was excellent. Ty did an excellent job of following up regarding a replacement Quooker tap and organising his team to attend to some minor drawer adjustments.
Thoroughly happy with the service throughout the whole process and would recommend to friends.

2025幎10月6日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Uyen, thank you for taking the time to leave such a lovely review. We’re so pleased to hear about your experience with Tom Howley. We’ll be sure to pass your comments over to all involved.

Kindest regards,
Jess

5぀星のうち5の評䟡

Bristol Tom Howley team 5 star review

We have been blown away by the quality of the service, people and indeed the kitchen we have bought from the Bristol Tom Howley team.

At every stage we have been helped by intelligent, knowledgeable, and very likeable people.

Best of all we absolutely love our new kitchen.

Julianne Regnard provided excellent creative designs in a tricky space, very visionary, considered and thoughtful, full of great ideas and quickly tuned in to what we wanted and could do.

Helen Thornell was a fantastic Project Manager with a keen eye for detail, and always on our side, plus great fun to work with. Always on top of her game, and anticipating the next step and what would happen. She was very reassuring and a calming influence on us at what was always going to be a stressful time.

Matt Brown and later with Mark and Andy are highly skilled fitters, delivered a quality product, nothing too much trouble and always listened carefully to what we said, plus they were all considerate people working in our house. Matt was especially very hard working and did some very long days to meet deadlines.

Joe Thornell did the painting and was a delight, careful, considerate and thorough and left our kitchen with beautiful finished paintwork.

Everyone was very reliable. Turned up on time. Communicated well and were quick and efficient in their work.

We have been left with the most beautiful kitchen which we are now really enjoying. It does mean we won't be able to move from our house now for at least 30 years....

Thank you all of you.

2025幎10月3日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Claire,

Thank you so much for your kind words. We're delighted to hear that you love your new Tom Howley kitchen and that the whole process, from design to installation was a positive experience.

It's always rewarding to know our team delivered both quality and care throughout, and we're so pleased you're now enjoying the finished result.

Kindest regards,
Jess.

5぀星のうち1の評䟡

AVOID THIS COMPANY

This review is not about the quality of the cabinets - we are pleased with that aspect. They are a very cookie cutter organization and lack imagination, so if you want any unique aspects, you need to do those design and decorative elements yourself. However, the cabinets themselves are nice.
The reason I am giving them 1 star is due to the terrible customer service and follow through. They charge a fortune, but they clearly do not care about delivering a complete experience. The staff are completely apathetic. Communication was inconsistent and often delayed.
At time of delivery, we were told by one of the installers that our "site manager" would be away on holiday for a month, so there was nobody overseeing the project and nobody to answer our many questions. He never bothered to call or send an email to let us know. At least, TH could have replaced him in his absence. We contacted his manger a couple of times, but he was equally as indifferent and unhelpful. After delivery, the cabinets sat there for weeks when we were originally told they would be installed at delivery. During instal, parts were missing or broken so the whole thing dragged on for ages.
One aspect that we had explicitly requested with our kitchen and pantry was that all our cabinets go to the ceiling without leaving a gap. We live in the country and didn't want to create a fly trap. They told us on many occasions that THIS WOULD NOT BE A PROBLEM. Needless to say, they do not go to the ceiling and there are different size gaps on each piece of furniture. The installer told us that they could be adjusted, but the same manager flat out said it would not be fixed.
The touch up painter that came after installation was one of the worst experiences in dealing with this company: She dropped blue paint on the stone floor that can not be removed, poured blue paint down the drain staining the brass sink waste kit (I can't get it off no matter what I have tried), and then spilled soup on our brand new fabric bar stool. I had to have it retwined. When I complained to the project manager, he insinuated I was lying and blamed one of the other trades that were in the house. There was absolutely no one else in the house and she even insisted that there was to be no one around while she was there painting, so that no dust would effect her work. She also hadn't been in the house for more than a few minutes when we got an earful of her politics which is very unprofessional. We were also told on multiple occasions that we would have a 6 month structural follow up. When I followed through with this recently, I was told that they do not have this service.
According to the contract, you pay 100 % up front before the job is complete, so once they have your money, THEY DON'T CARE, they are passive-aggressively rude, and leave damage that they don't repair. There was never a follow up email or call from any TH staff to see how we like our kitchen or to discuss the experience.
There are many kitchen companies around, so save yourself a lot of trouble and worry and don't hire TH. I suspect their poor behaviour will start to catch up with them and eventually affect their reputation. That is what they deserve.

EDIT regarding the comment from TH (below): As stated in my review, we were told by YOUR STAFF at the PLANNING STAGE that there would be no gap in the furniture, and we were also told by YOUR STAFF that there would be a six month follow up. The communication was terrible and the whole experience frustrating, so please do not come in after the review with untruths and false concern.

2025幎9月15日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Dear Don,

Thank you for your feedback. We take all reviews seriously and have carefully investigated the points raised with our team. We have also been in direct contact with you to discuss your concerns.

Throughout your project our team remained in touch, and when your project manager was unavailable, other members of staff were on hand to provide support. In terms of installation, we always leave a shadow gap above furniture, which is explained and agreed with clients prior to fitting. While we do not offer a six-month structural follow-up service, we do provide a 10-year guarantee, and you are welcome to contact us at any time during this period for aftercare support or to arrange work under warranty.

We are sorry that certain aspects of your experience did not meet your expectations, and we will continue to use your feedback to help improve our service.

Kind regards,
Jess

5぀星のうち5の評䟡

WOW WOW WOW!!!

From inception to completion, unreal levels of customer service from the Tom Howley team!! So impressed by everything. The expertise of the designer at the Bristol branch, the install team of Chris & Tom Hughes, the painter Joe Thornell and finally the Installation Manager Helen Thornell for delivering an unbelievably high quality kitchen that has transformed our kitchen space.

What may have originally felt beyond us has turned into an extraordinarily pleasing experience.

Highly recommended!!

2025幎9月30日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Mr Grimsted,

Thank you so much for your fantastic review! We're delighted that our team was able to design and install a beautiful new kitchen for you. It was a pleasure being part of your project, and we hope you enjoy it for many years to come.

Kindest regards,
Jess

5぀星のうち5の評䟡

Thankyou Sandra

Sandra worked with us on the entire kitchen design process! The end result was Beautiful! She is a very good designer and helped every step of the way!

2025幎9月18日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Sobia, thank you for your lovely review regarding your Tom Howley kitchen. We appreciate you taking the time to share your experience. We hope you continue to enjoy the space for many more years to come.

Kindest regards,
Jess.

5぀星のうち5の評䟡

First class product and service

Tom Howley provided a first class product and service. Right from the initial design stage with Matthew to the fitting with Simon, painting by Gavin all expertly managed by Don.

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi David, thank you for taking the time to leave such a lovely review. We’re so pleased to hear about your experience with Tom Howley. We’ll be sure to pass your comments over to all involved.

Kindest regards,
Jess

5぀星のうち3の評䟡

We started our journey with Tom Howley


We started our journey with Tom Howley back in September 2024 after approaching the West Bridgford branch. Our installation started in April 2025 as planned and the project finally completed a couple of weeks ago (September 2025)

Our experience with Connie (designer) and the installers (Stan & Andy) was an extremely positive one. A special mention to Stan & Andy actually - they really were fantastic and if you are lucky enough to be assigned them to do your installation you have struck gold in our opinion!

The product itself - a beautiful 'Butler' kitchen in 'moonstone' has met all of our expectations

However there is a big BUT coming... our aftercare experience which has been below par

It has been extremely slow with communication being very poor at times. There has been the general feel that we were put to the back of queue once the main installation was complete and if you are not constantly chasing the snags & issues (albeit not many) you would never actually have a completed kitchen!

I would recommend Tom Howley however I would advise to be wary of the aftercare stage and recommend that you are on the ball when it comes to chasing. If you are not shouting loudly with Tom Howley you could be forgotten!

2025幎9月1日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Natalie,

Thank you for sharing your experience and for recognising the hard work of the team mentioned.

We’re very sorry, however, to learn that your aftercare experience has not matched the same high standard. We have now passed your comments directly to our Senior Management team, who will review this as a priority.

Kind regards,
Jess

5぀星のうち3の評䟡

Great communication with the designer


Great communication with the designer and a great product. However, the after sale service is pathetic.
We had various items missing and 3 months after installation, we are still waiting.
Feel they take your money and run. Be warned.

2025幎9月17日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Fiona,

We’re very sorry to hear about the delay and the issues you’ve experienced after installation. We’ve passed your feedback directly to our Senior Management team, who are looking into this as a priority.

Kind regards,
Jess

5぀星のうち5の評䟡

After a speculative visit with my


After a speculative visit with my partner, we were introduced to Chris who helped design our dream kitchen. He was with us through every step of the process and we are delighted with the final result. I would recommend and would use Tom Howley again in the future.

2025幎3月1日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi James,

Thank you so much for your kind review! We're delighted that our team was able to design and install your dream kitchen for you. It was a pleasure being part of your project, and we hope you enjoy it for many years to come.

Best regards,
Jess

5぀星のうち5の評䟡

Wow what a Great experience

From the moment we stepped into the Tom Howley showroom in Guildford, we were blown away by the professionalism, creativity, and warmth of the entire team – particularly Michaela and Ruth, who made the whole experience not only enjoyable but truly inspiring.
Michaela was our lead designer and she was absolutely brilliant. She listened carefully to what we wanted, understood our lifestyle and how we use our kitchen, and then came back with a design that completely exceeded our expectations. Her eye for detail, clever use of space, and ability to blend beauty with practicality was second to none. She guided us through every decision, from layout to finishes, and made what could have been a stressful process feel exciting and effortless.
Ruth was also fantastic – incredibly knowledgeable and supportive throughout the process. Her advice helped shape some of the finer details of the design and her calm, professional approach gave us real confidence that we were in the best hands.
The result? A kitchen that is not only stunning to look at, but a joy to live and cook in every day. The craftsmanship is impeccable, and every visitor we’ve had has commented on how beautiful and well thought out the space is.
If you're thinking about a new kitchen and want a team that truly cares about getting it right, we can't recommend Tom Howley Guildford enough – and make sure to ask for Michaela and Ruth!

2025幎9月13日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Paul, thank you for your kind review regarding your experience with Tom Howley. It brings us joy to learn that our exceptional team successfully designed and installed your dream kitchen. Your comments will be shared with everyone involved, and we wish you many years of enjoyment in your newly designed kitchen.

Kindest regards,
Jess.

5぀星のうち1の評䟡

Beautiful kitchen, but poor experience and no accountability

We expected a smooth, high-end experience with Tom Howley. Instead, we were met with poor guidance, rushed sign-offs, and a lack of accountability when things went wrong.

The kitchen looks beautiful, but the layout does not meet essential functional needs. We were pushed to approve documents quickly, and once signed, there was no room for adjustment, even when the outcome was clearly problematic.

Communication has been inconsistent. A large unit was delivered to our home with no notice and left blocking our entrance for over 10 days. No explanation, no solution.

A brand that promises excellence, but delivers stress, mismanagement, and disappointing client care.

2025幎9月9日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Swann,

Thank you for letting us know about your recent experience. We always aim to support our clients before, during, and after installation, so we’re very sorry to hear that we’ve fallen short this time. If you could kindly share your details with us through the ‘find a reviewer’ tool, we’d like to look into this further.

Kind regards,‹
Jess.

5぀星のうち2の評䟡

Poor communication; focus on big ticket contracts only

Poor communication and unreliable after sales service. I have a brand new unused TH kitchen, with installation snags, and have been waiting to hear from the 'Field Installation Manager' for five weeks despite follow-ups.

I had planned further TH or Neville Johnson units for other rooms, but I decided to look elsewhere.

2025幎8月5日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hello Calum,

We are sorry to read that your experience wasn't as expected. We take pride in looking after our clients before, during and after installation and very much regret any shortfall in this area.

Your comments will be forwarded to our Senior Management team and dealt with as a priority. For us to investigate this, please could you pass over your details via the ‘find a reviewer’ tool.

Kind regards,
Jess.

5぀星のうち5の評䟡

Exceptional Tom Howley Kitchen Experience From the very first consultation through to the final reveal

Tom Howley delivered an outstanding blend of quality craftsmanship and personable service. Every interaction felt tailored, with clear communication and genuine care for our vision.

Design & Planning
Suzie’s design instantly struck the perfect balance between timeless elegance and modern functionality. She listened intently, asked thoughtful questions, and translated our wish list into a kitchen layout that feels both luxurious and entirely “us.”

Installation & Fit
• Fitter: Paul Christie
Paul’s precision and dedication shone through at every stage. He tackled intricate joinery with ease and always left each working area impeccably tidy.
• Painter: Stan
Stan’s attention to detail turned every surface into a flawless finish. The paint transitions are seamless, and the end result feels like a bespoke piece of art.

Project Management
Installation Manager Helen Thornell orchestrated the entire process with impressive organization. She proactively resolved minor hiccups, kept us updated on timelines, and ensured each trade arrived exactly when needed.

Final Thoughts
Our new Tom Howley kitchen isn’t just a cooking space—it’s a statement of style, quality, and collaborative teamwork. We couldn’t be happier with the end result and wholeheartedly recommend Tom Howley to anyone seeking a top-tier kitchen transformation.

Special Thanks
• Paul Christie (Fitter)
• Stan (Painter)
• Helen Thornell (Installation Manager)
• Suzie (Designer)

2025幎7月10日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Raheel, thank you for leaving such a lovely review. We are delighted to hear that you couldn’t be happier with the design and installation of your new Tom Howley kitchen. We’ll be sure to pass your comments over to all involved and hope you enjoy this space for many years to come.

Kindest regards,
Jess.

5぀星のうち4の評䟡

Thumbs Up

We love our new kitchen from Tom Howley! Just installed and awaiting the final paint and a minor shelf adjustment. We had a great experience working with Sandra in the design team at Wigmore Street. She fully understood the style and scheme we wanted for our new kitchen, had helpful suggestions throughout the process and also assisted as needed with appliances that I bought separately so that everything tied-in well. We needed to get our kitchen done quickly to fit with our house renovation schedule and the Tom Howley team made it happen. Sandra was super helpful and checked-in with us throughout the process, and Sean (our installer) worked very hard to get it all completed in time. A great quality product as well - we’re so pleased 👍

2025幎8月5日
5぀星のうち5の評䟡

Tom Howley Bristol

We had the pleasure of dealing with the team from Tom Howley Bristol, and from start to finish, the service has been outstanding.

Lucy really took the time to understand what we wanted from our kitchen and designed a space that works perfectly for us. It’s been in for a few weeks now, and everything flows beautifully — it’s really well thought out and looks amazing.

Chris and Tom did a fantastic job fitting everything — their attention to detail was spot on, and the quality of their work really shows. They were also a pleasure to have in the home.

Helen was always at the end of the phone whenever we had a question or needed advice. Nothing was ever too much trouble, and she made the whole process feel smooth and stress-free.

Joe did a great job finishing things off with the painting.

We’re more than happy with the final result! and would happily recommend Tom Howley to anyone considering a new kitchen.

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Lara, thank you for leaving such a lovely review. We are delighted to hear that you couldn’t be happier with the design and installation of your new Tom Howley kitchen. We’ll be sure to pass your comments over to all involved and hope you enjoy this space for many years to come.

Kindest regards,
Jess.

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic TH experience

Our Tom Howley kitchen installation is now complete and looks incredible. We are so pleased with the end result. The experience from our first visit to the Tunbridge Wells showroom with Tim was very professional and the installation by Glen and supported by Gary was seamless. Would highly recommend TH.

2025幎6月5日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Lisa,

Thank you so much for your kind review! We're delighted that our team was able to design and install a beautiful new kitchen for you. It was a pleasure being part of your project, and we hope you enjoy it for many years to come.

Best regards,
Jess

5぀星のうち5の評䟡

The whole process was a delight

The whole process was a delight. Everyone involved was professional, helpful and delivered, from design through to delivery and fitting. We could not fault the service and quality of the furniture. I can't recommend Tom Howley highly enough. Thanks especially to Matt and Don!

2025幎7月1日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Mike, thank you for taking the time to leave such a kind review. We’re so pleased to hear about your experience with Tom Howley. We’ll be sure to pass your comments over to all involved.

Kindest regards,
Jess

5぀星のうち5の評䟡

Tom Howley Bristol

Great experience working with the entire team. Julie our designer had a great eye and knew immediately what would work in our space. Helen our installation manager kept the project on track, working through the odd issue with ease. Tom and Chris our fitters were a joy to have in the house and fitted the kitchen in no time! And finally our painter Joe did a wonderful job.
Wouldn't hesitate to recommend the Bristol team, thank you all !

2025幎7月4日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Morgan, thank you for leaving such a lovely review. We are delighted to hear that you couldn’t be happier with the design and installation of your new Tom Howley kitchen. We’ll be sure to pass your comments over to all involved and hope you enjoy this space for many years to come.

Kindest regards,
Jess.

5぀星のうち5の評䟡

An Excellent Experience

We are a little late in doing this review. But from our first visit to the Alderley Edge showroom where we met Jenny the designer who produced an amazing design that has change the whole look and feel of our kitchen and dining space into what I can only call a work of art. To the team who implemented that design led by Don Teat and Simon the fitter who did most of the work we can only thank you all for such a wonderful experience throughout the whole process. The quality of both the product and service has been of the highest standard thank to Tom Howley and everyone involved

2024幎7月22日
自発的なレビュヌ
Tom Howley ロゎ

Tom Howley からの回答

Hi Anthony, thank you for leaving such a lovely review! We are delighted to hear that you couldn’t be happier with your experience with Tom Howley. We’ll be sure to pass your comments over to all involved.

Kindest regards,
Jess

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報