TopmaQ レビュー 

434
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Product we received was not as advertised but TopMaq owned up to the fact bc when proven and promptly sent a courier to pick up the product and refunded us fully. Honestly and integrity are rare thes... もっと見る

5つ星のうち3の評価

I have spoken to several people at TopmaQ regarding a replacement blade for my bench top band saw. After only about 10 hours use three blades have broken. The only material being cut has been Balsa wo... もっと見る

5つ星のうち4の評価

A company is only as good as it's back up for it's products or services. TopmaQ helped me work through a pump diagnosis and ultimately will send a replacement pump. My client and I are well pleased... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Order arrived within 24 hours. One part was missing so they sent me the missing part immediately.

企業情報

  1. 工具店

当該企業による記述

Our focus is to provide quality gear, equipment and machinery for Industry and DIY users at affordable trade pricing. We eat, sleep and breathe tools, construction gear, building and home products


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

434件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(434)

過去12か月のレビュー数: 36件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I would avoid at all costs.

I would avoid. I purchased via Trademe, and chose the most appropriate shipping method ( North island, only other option was south island ).
Buyer refused to deliver without me paying a further $80, implied I chose the incorrect shipping option ( there was nothing else that was appropriate ) and communication very unpolite. Topmaq, your staff had set up the pricing incorrectly. I checked the only applicable option.
Then when I request a refund, they won't process it untill the item is returned to them. I made no error here, yet they want me to wear any and all their errors.
Atrocious customer service Tim. You should be ashamed.
Buyer, Beware.

2021年11月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

TopmaQ, Top Service

Dealing with TopmaQ has been great, Items are as described and no issue is too hard to deal with.
I would recommend any day!

2021年11月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor service. Canvas not fit for purpose

Poor service.
Canvas tarps are not fit for purpose.
Product is a Chinese copy and the reinforcing around the eyelets is for display only.
Contacting support was difficult and when I got through I sent a photo and was advised I had put to much force on it causing it to rip. I have been using canvas tarps my whole life and unfortunately there is no other words than to call this Chinese knock off garbage.

2021年11月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not trust Topmaq!

Totally poor service in every way. Bought their biggest air compressor $699, clicked the $75 nationwide post option, then close to a week later they inform me they want another $175 postage as I live too rural for them to post it to me for the $75 already paid. When I explained that their own website says "Nationwide Delivery" their sales manager Gerard informs me I basically have to suck it up because of where I live. This is the most absurd reasoning I've ever heard from a business not to fulfill their legal obligations. Totally FALSE advertising and blatant entrapment. On top of this, the compressor arrived with different wheels that didn't even fit the machine! Ended up driving 80 min round trip to meet the delivery truck on SH1. We live in Kohukohu and have never experienced anything like this before!

2021年10月12日
自発的なレビュー
TopmaQ ロゴ

TopmaQ からの回答

Hi there,

We apologise if you feel hard done by, however we did contact you and offer multiple solutions.

On our website, we show next to our Nationwide Delivery on every single product page, a link to additional delivery information that includes the following:
"Additional Delivery Charges and Free Shpipping exclusions
If your order is very large or your delivery address is in a remote area additional charges may be required. If this is the case an Online Sales Representative will contact you. Deliveries to some rural areas and outlying islands (Chatham Island, Stewart Island, Waiheke Island, Matakana Island, Great Barrier and D'Urville Island) will incur additional costs and are excluded from free shipping offers."

We also state on the checkout page the following information, "Orders containing larger items or rural deliveries may incur additional shipping fees. TopmaQ may contact you when notified by the carrier of additional delivery charges."

Further information is available in our frequently asked questions section.
https://www.topmaq.co.nz/frequently-asked-questions/shipping

It is normal for additional charges to apply for customers who live in very rural locations. Large goods especially those that must be delivered by transport trucks rather than a courier van are more likely to occur additional charges.

You will find other large hardware retailers will either also warn you of additional charges or simply not deliver to rural areas at all.

If you wish to follow up regarding the wheels please feel free to contact our team at info@topmaq.co.nz

5つ星のうち1の評価

Buy online Be Careful

We bought a heater online the fan is too loud for our work area, asked if we could return it and was told it would not be refunded, we would have been happy to change the heater for a lesser model and credit but NO. Crap service and policy we have never encountered anything like this before when buying online, will be letting whanau and friends know to keep away and will not be buying anything else for our business from these guys in the future. You have been warned be careful if you are buying online and can't view the product.

2021年10月5日
自発的なレビュー
TopmaQ ロゴ

TopmaQ からの回答

Hi there,

We are sorry you feel this way. You contacted advising us that the unit was louder than you expected and when we explained that it is normal for a fan forced LPG heater to produce some noise and that we could not accept the goods back after they had been used, it was suggested by yourself that the fan might be faulty. We offered to inspect the heater and advised if you could send through a short video so we could inspect from afar before having to have the goods returned. We have sent an email as requested for you to reply to and await your response.

We hope we can reach some form of resolution for you.

Regards,
The TopmaQ Team

5つ星のうち5の評価

I was lucky today to receive phone help…

I was lucky today to receive phone help from Juliet. She had a great phone manner, was fast at finding information with excellent directions for assisting me in deciding on a purchase.
This lady deserves a pay rise or another company will.
Kind regards Donald

2021年9月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Good customer service from ....??

Good customer service but took a little bit long to respond. "......👩" is requesting some information for me which is very helpful, sorry I'm not sure who I was speaking to as they didn't introduce themselves. Hoping to hear back soon.

2021年9月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fantastic service

Fantastic service! Above and beyond what I expected when visiting this site for an air compressor. Really competitive pricing compared to what I found on trademe and they even matched a lower price found elsewhere and threw in some extras to honor the particular item I saw which was totally unexpected. Will shop again for any air related items I may require in the future.

2021年9月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Engineered product reviews on their own site

Ordered a tape from Topmaq 2 weeks ago, it arrived in good time, but doesn't measure from 0, I need to put a nail exactly 242mm from where I'm measuring from to get an accurate measurement on the other end of the tape. Very odd.
I was told this was normal for a longer tape measure, but my Yamayo 50m, 100m, Stanley 50m and Komelon tapes in the past have all started at 0.
I wrote a 3 star review for their tape on their website, while the build quality was better than expected, the measurements meant it was less than suitable, and they still don't advertise the fact, and haven't published my critical review of the product.
It's because of that I can only give them 2 stars, I can't trust a company that picks and chooses the reviews for their products, and tries to offer a refund, less postage, less a restocking fee, for a product that isn't fit for purpose.

If the tape was advertised that it started 242mm after the hook, I wouldn't have purchased it, they debate that this is normal, but in the meantime fail to advertise it as such.

2021年8月11日
自発的なレビュー
TopmaQ ロゴ

TopmaQ からの回答

Hi Callum,

This measuring tape is designed and pictured with a loop end, ideal for holding when pacing out or for anchoring into the ground with a peg. This allows you to line up the starting point more precisely when measuring a space like ground for example.

The models you are referencing that start at zero feature a hooked end designed to grab and measure from an edge.

Your review was awaiting moderation as we manually check these as they are often littered with spam putting our customers at risk. Your review has since been approved and is live on the product page.

You may find this article informative from a measuring specialist in the UK.
https://www.thetapestore.co.uk/knowledgebase/How_to_Choose_the_Right_Tape_Measure.html

5つ星のうち1の評価

Disappointed

Disappointed. Tried to call the store 25 times over a period of 2 hours...the answering service continuously switched between the branch and "main office" which is the same.I sent an email as suggested on the message and checked for a response a number of times. Finally travelled from the opposite side of the town to find out if the item I ordered had arrived. 4 shop assistant were behind the counter standing around and the phone was ringing continuously. I asked one of them do you not answer the phone? The response: We are too busy and never answer the phone on Saturdays...I voiced my dissatisfaction to the manager who was blase‘ about my concern over spending my Saturday morning driving around town which could have been easily resolved if the "busy” staff would have answered the phone. Poor performance and maybe done by design to lure people into the shop.

2021年8月7日
自発的なレビュー
TopmaQ ロゴ

TopmaQ からの回答

Hi Michael,

Our call centre is closed over the weekend. Unfortunately due to the extreme amount of growth we have experienced in the last 24 months we are unable to answer every phone call and customers in-store take priority over answering phone calls. We apologise for your experience. You had not been contacted yet as the goods you had enquired about had not yet arrived at our branch for collection.

Please refrain from threatening our staff or any customer service representatives in future.

5つ星のうち5の評価

price products

price products, price point is excellent, delivery timeframes more than acceptable. have purchased before, and most likely purchase in the future.

2021年7月12日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報