The Tropco レビュー 

439
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Another amazing order I placed and as usual tropco delivered everything I ordered and in perfect health and exactly what I ordered. Thank you to all the team and can't wait for my next order to be... もっと見る

5つ星のうち5の評価

This was my first time ordering fish online, and after reading so many positive reviews of Trop Co, I decided to order two Zebra Veiltail Angelfish. I was amazed by the packaging and by how sea... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Delivery came on the day specified and kept informed all the way ... from order to delivery time. Fish arrived safely bagged and in good health. Went through the usual procedure to acclimatise and the... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Easily the best online shop to buy fish from. If I've ever had a problem it's dealt with more than fairly, but it's very rare to have any doas from them anyway. If there's an issue with any fish prior... もっと見る

企業情報

  1. 動物・ペット

さまざまな外部ソースから提供された情報

At the Tropco and the Carpco, we pride ourselves in offering a service that exceeds our customers expectations. Whilst in the vast majority of cases, the delivery of live fish goes seamlessly, occasionally problems can arise and it is at this time that our service comes into its own. We are always here and our help and advice is always free. Fish are our passion, not just our livelihood!


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

439件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(439)

過去12か月のレビュー数: 40件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Bought 3 red mosaic snakeheads off of…

Bought 3 red mosaic snakeheads off of them recently described as a certain size , they were not as big as described, but before the sent them they stated this , I was still happy with this , but within a few weeks reimbursed money compensating for the size , had a lot of fish off trop co in the past always happy packed well (alive) and perfect health, waiting for other fish coming in next week , can’t wait

2024年1月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great quality service

Great quality service, fish arrived in a good condition and the customer service team were very helpful, with special requests an option.

2024年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I’ve order 3pairs of guppy of which 2…

I’ve order 3pairs of guppy of which 2 pairs came with health issues. Black Moscow pair came full of white spots, Full Gold pair, the female came with half of her tail missing. I’ve send a email with the pictures showing the issues and I haven’t received a reply after almost a week now. I do not recommend them and I will never buy from them again. Poor quality fish.

2024年4月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

A very Professional and honest company

I have placed 3 orders with Tropco over the last 5 months and found the service and fish to be nothing more than excellent. I was even rung on the first order that one of the fish i had ordered they were not happy to sell me which i was very impressed by as other online sellers do not have the same conscience. I have dealt mostly with Beth who is friendly and very professional. I have no hesitation in recommending Tropco as a great company to buy good quality live fish from.

2024年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

This shop is without a doubt one of the…

This shop is without a doubt one of the best in the uk. I recently ordered 6 blue neon goby with dx next day delivery. Not only was the fish extremely well packaged (probably the best I have ever seen) but I received an extra goby as well. Very good service I cannot recommend highly enough,if you order from these guys you won't be disappointed.

2024年3月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor service

Have used Tropco previously several times.
I cannot criticise the company, all has been well with the items ordered. However, once again the awful courier company (DX), that the use, have failed to deliver. This will be the 3rd time on the bounce. I said last time that I wouldn’t shop with them again, but I decided to give another go. I’m sorry Tropco, I won’t be using you again. Look at finding new delivery partners. Useless!! 😡😡😡

Further update. DX couriers messaged tonight to say “we attempted to deliver & left you a card”. Must be an invisible card, put through door by an invisible courier, driving an invisible van! I couldn’t see any of them & they managed to avoid my ring security camera & ring doorbell! Absolute rubbish!

2024年3月19日
自発的なレビュー
The Tropco ロゴ

The Tropco からの回答

I am so sorry that you have been let down with your Goop delivery. DX are normally excellent so it is really disappointing that they have repeatedly let us down with your goop orders.

5つ星のうち5の評価

Good communication, great service, beautiful fish

I've been ordering here now probably for 2 years, 4 or maybe 5 orders in total, figured I was finally in a position to be able to give a review. Back when I was first ordering, I was a little sceptical because I'd only been in the hobby a year or so and had only bought stock in local places so the idea of ordering fish to come in the mail was a little worrying, but during covid and having no other option to fill out my tanks I took the plunge. Really glad I did, they came packed really well, plenty of heat packs, double and even triple bagged where appropriate and I haven't received a single doa fish. I've mostly bought community fish and cleanup crew and they've always been really healthy and settled really nicely. When I asked for a pair of rams, I got a beautiful breeding pair, I've gotten amanos, tetras, cories, a gorgeous super red bristlenose, killis, dwarf cichlids and god knows what else. Whenever there was an issue, pre shipping, they called and we sorted stuff, whenever I had an issues pre shipping I called and we sorted stuff. All in, I couldn't ask for more, I'll be using tropco. Also, dunno if nitrico goop is a product from this group but it saved me from a cycle crash in a fairly large aquarium and is probably the only packaged bacteria I'll buy, but either way tropco sell it and it's brilliant.

2024年3月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I cannot speak highly enough of Tropco

I cannot speak highly enough of Tropco. The lad that assisted us was absolutely spot on with knowledge and understanding of our needs and vision for our tank. Shame I didn't catch his name, but all 3 lads that were working on Saturday 24th feb were top draw on knowledge and customer care. Fully stocked my tank from you guys and they're thriving.

The price was much better then anything I have seen, as well as the quality of fish.

Well done guys

2024年2月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

I've had a total a 4 or 5 separate…

I've had a total of 4 or 5 separate deliveries over the last 2 years I've had one order that was ok the rest some fish dead or deformed I had a refund on one order for a broken shell on a apple snail which was good this last order all 5 of my cardinal tetra were dead water cloudy smelly and cold these were the main fish I wanted and typically we're dead gutted and my ryukin has one fin deformed waiting for a outcome currently

2024年2月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I was a bit worried as it was my first…

I was a bit worried as it was my first time ordering fish online. I needn’t have worried fish arrived still warm and well packed within the specified time. I also put in a request as the species I ordered can be quite variable and they got it bang on. Happy and will order from them again in future. 👌

2024年2月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

First time order from Trop co

First time order from Trop co, was a bit unsure at first with the idea of having them posted to me. As this was also a first.

But all fish arrived safe, and well packaged. Heat packs still doing there job with all of them still warm keeping my discus and other fish as they should be.

Will definitely ordering from here again once I need more stock.

Thankyou you trop co and team 👌🏻

2024年2月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent customer service and quality fish!

I have been ordering from Tropco.co.uk for quite sometime now and must say I wouldn't go anywhere else!!!
The customer service is excellent, the best there is. The team are are always happy to help with any enquiries you may have.
I have bought fish from quite a few companies and always had some sort of problem especially with fish arriving D.O.A!
I decided to try Trop Co i was a bit appreciative as i have had bad experiences in the past but since ordering from them i have never honestly looked back the fish have always arrived safe and the quality of this company's fish is outstanding!
You also have an opportunity to state your preference of fish in the comments box at check out.
I couldn't help but notice others complaining about the delivery charge, £19.99 is a brilliant price for delivery and you get a 7 day guarantee, something I haven't seen any other company do as they usually only give you one day to report any issues!
Absolutely love this company and I will definitely be back again and again they are amazing, happy healthy fish = one very happy customer!
Keep up the good work guy's your absolutely brilliant! Isobel Burns ☺️

2024年1月26日
自発的なレビュー
The Tropco ロゴ

The Tropco からの回答

Thank you so much for this review. It means a lot to us. We work really hard to get things right and to offer our customers what they expect. Thank you for all at Tropco!!

5つ星のうち1の評価

2 dead on arrival and rest diseased

2 dead on arrival. The other 8 had white spots and all have died but two. Annoyed given the cost.

2024年1月26日
自発的なレビュー
The Tropco ロゴ

The Tropco からの回答

I am really sorry to hear this. Would you please get in touch with us by email so that we are able to sort this out for you as I am unable to find your order at the moment. Thank you.

5つ星のうち5の評価

Exceptional

Absolutely fantastic customer service so helpful & really pleasant staff, they really go out of there way to answer any questions you have & know exactly what they are talking about. Fish quality is second to none & I can’t wait to come back & purchase more thank you so much! Exceptional

2024年1月12日
自発的なレビュー
The Tropco ロゴ

The Tropco からの回答

Thank you so much for the lovely review. It really does mean the world to us. All the best from The Tropco Team.

5つ星のうち1の評価

Misidentifying Fish

Ordered a pair of yellow tiger endlers and received half moon tiger guppies instead. Found this strange as they don't even sell those. Looked back at the listings and found they're selling the half moon guppies as El Tiger Endlers, a completely different fish.

Only the male was refunded.
Vallisneria was also sent dry and in poor shape.

Had high hopes for this place but won't be ordering again.

2023年12月28日
自発的なレビュー
The Tropco ロゴ

The Tropco からの回答

I am sorry that you received the incorrect Male Guppy. That is why we refunded you for it without a problem. You did not actually order a pair. You ordered a female Endler (not a Yellow Tiger Endler) and we sent a female Endler. We always do our best to make sure that every customer is happy and I am sorry that we failed in your case. We would always send Vallis without water as they travel best that way. If yours did not travel well, please send us a photo and we will sort it out for you.

5つ星のうち1の評価

Their delivery company is useless

The site and other people’s feedback looked fine. However after waiting in all day for my package to be delivered I received a message from the driver to say that he couldn’t find my address and asked me to rebook my delivery for another day. I picked today as it’s the only day this week that somebody is at home so what’s the point of picking a day at some date in the future as the things will be no good to me by then. Every other courier company I use have no problem finding my address so I don't know why the DX driver ca’t find it/

2023年11月28日
自発的なレビュー
The Tropco ロゴ

The Tropco からの回答

I am really sorry that you have had this experience. I understand that this order was live plants (not live fish as that is sent on a different service) and we have promised to replace them for you at no charge. We have been let down by the courier company in this instance which is extremely rare but we are sorting this for you. All the best from The Tropco Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報