Trophy Monster レビュー 

530
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Trophy Monster came through in 5-star style! I asked what I thought was the impossible - a ridiculously tight turnaround time - and somehow, they were able to create superb quality engraved awards, in... もっと見る

5つ星のうち5の評価

A wonderful selection of trophies to choose from, very easy to order and add inscription. The cost of the items is very reasonable. My trophies arrived very well packaged and undamaged. I will highly... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Threw an idea to Rudolf and the team and they absolutely perfected this! Not only was it perfect but the production time, shipping and packaging were superb and super fast! They have become our #1 tro... もっと見る

5つ星のうち3の評価

The trophy was impressive! Larger and more robust than expected. The sticker on the top, probably the most inexpensive part, isn’t too great as the surface underneath it mustn’t be smooth so it looks... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. トロフィー専門店
  2. アーチェリーのイベント
  3. サッカー用品店
  4. ダーツ用品店
  5. ラグビー用品店

Trophy Monster について

当該企業による記述

Always evolving, Truly Personal.
With new designs every six weeks, we create trophies and medals as unique as the achievements they celebrate.

At Trophy Monster, we’re passionate about pushing the boundaries of award design. Every product is created in-house by our talented design team and manufactured with precision in our own UK facility. This hands-on approach ensures exceptional quality, rapid turnaround, and exclusive designs you won’t find anywhere else.

We produce an ever-growing range of bespoke trophies, medals and awards for schools, sports clubs, businesses, and major events across the UK and beyond. Whether it’s a one-off custom design or a large-scale order, each piece is made with care, creativity and a focus on detail.

Customer satisfaction sits at the heart of everything we do. From free engraving and easy online ordering to dedicated support and secure delivery, we aim to make every experience smooth, simple and personal.

We don’t just make trophies — we celebrate achievement, effort and pride. That’s what makes us Always Evolving, Truly Personal.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

530件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 88%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(530)

過去12か月のレビュー数: 384件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Slow, last minute, unorganized- rude

Waited past the deadline for in stock shipping to process awards. Run a business as wait until last minute instead of getting orders out quickly. Issued a refund in full but delivered snarky messages. I spend $50k a year on trophies, and by far the worst vendor I have encountered

2026年7月22日
自発的なレビュー
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

We are very disappointed to read this review, as we do not believe it fairly reflects either what happened or how the matter was handled.

Although the materials for these awards were shown as in stock, the awards themselves are made and personalised to order. Our advertised production lead time was clearly displayed when the order was placed. Unfortunately, once the customer realised this timeframe would not meet their event date, they politely requested a cancellation.

We agreed immediately and issued a full refund that same morning. Having reviewed the correspondence, all messages from our team were polite and clear.

We completely understand the disappointment of discovering that an order cannot be completed in time for an event. However, describing us as the “worst vendor” encountered, after we immediately provided a full refund, feels neither accurate nor fair.

5つ星のうち1の評価
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

We’re very sorry to hear that you were unhappy with the colour match on your trophy.

This review is the first time we have been made aware of the issue, so unfortunately we were not given the opportunity to look into it or put things right before the review was posted. We always encourage customers to contact us directly if there is a problem, as we will do everything we can to resolve it.

Please get in touch with your order details and we will be very happy to investigate this for you.

5つ星のうち5の評価

Fantastic

Fantastic
Will order from you again
Fast and no problem

2026年6月28日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you for the brilliant feedback! It was a pleasure helping with your order, and we’re so pleased you were happy with the finished products. We hope to work with you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Exactly what I wanted

Exactly what I wanted! Made really quickly and super reasonable in terms of price.

2026年7月1日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted that you were happy with your order and the service you received. Your support really does mean a lot to the whole Trophy Monster team.

5つ星のうち5の評価

Items turned out great and arrived…

Items turned out great and arrived exactly as ordered.

2026年6月29日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you for such a lovely review! We’re really pleased everything went smoothly and that you were happy with your trophies. We truly appreciate you taking the time to share your experience.

5つ星のうち5の評価

They were very helpful dealing with…

They were very helpful dealing with them was very easy, they took back my order that I made a mistake when ordering and refunded me' they were great no fault whatsoever, ten stars

2026年6月25日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for the fantastic review! We’re really pleased we could help resolve the ordering mistake and make the return and refund process as easy as possible. Ten stars is quite a compliment — thank you!

5つ星のうち2の評価

Very poor job, no care for detail or precision

The trophy was not expertly assembled. The top part of the glass was glued on crooked, and there is a great deal.of dried glue residue on the base.
It was advertised as "laser engraved" but really, the words are just decals or screen printing on the glass. The card emblem is glued on and the glue glob is visible from the back. At the very least I want a new one sent ASAP fre of charge, express shipped, as this one is not presentable.

2026年6月29日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

We are sorry that you were unhappy with the trophy you received.

As soon as you contacted us, we issued a full refund without question and did not ask you to return the trophy. We therefore feel it is important to clarify that the matter was resolved promptly and entirely at our cost before this review was posted.

The wording on this particular award is applied using the manufacturer’s specialist printing process rather than being engraved into the glass itself. However, we fully accepted that the finish of the item you received was not satisfactory, which is why a complete refund was provided immediately.

We always take product-quality concerns seriously and believe our response in this case was both swift and fair.

5つ星のうち5の評価

Great service, never had an issue

I've used Trophy Monster multiple times over the last 4 years.
Each time they've sent out the ordered products within plenty of time of our event. I've never had an issue and wouldn't hesitate to use them again.

2026年6月15日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you for the brilliant feedback! It was a pleasure helping with your order, and we’re so pleased you were happy with the finished products. We hope to work with you again in the future.

5つ星のうち4の評価

Your trophies are really good and we…

Your trophies are really good and we have ordered from you for last three years. Alas this year order just received we had to refit the brass plates on correct trophies as they were wrong .We did ring to report it wont prevent us from using your services again it was just annoying

2026年6月22日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you for your honest feedback and, most importantly, for choosing us for the past three years. We’re really sorry that the brass plates were fitted to the wrong trophies this time. We completely understand how frustrating it must have been to have to correct them yourselves.

We truly appreciate your understanding and are very grateful that this has not put you off using us again. We have raised the issue with our production team to help ensure it does not happen in future.

5つ星のうち5の評価

Perfect thank you

2026年6月27日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted that you were happy with your order and the service you received. Your support really does mean a lot to the whole Trophy Monster team.

5つ星のうち5の評価

Very friendly service

Very friendly service, good prices...will be using again

2026年6月21日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you for the amazing feedback! We’re so pleased you had a great experience with Trophy Monster and were happy with your order. We really appreciate your support and hope to help you again soon.

5つ星のうち5の評価

Very good to work with

Very good to work with, great service. Very happy with trophy!!

2026年6月26日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you for the brilliant feedback! It was a pleasure helping with your order, and we’re so pleased you were happy with the finished product. We hope to work with you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Service was excellent

Service was excellent. I ordered few weeks ago before our event and they sent the order as fast as they could. The team responded to emails very quickly and understood our situation. Products were great too. High quality.

2026年6月25日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you for such a lovely review! We’re really pleased everything went smoothly and that you were happy with your trophies. We truly appreciate you taking the time to share your experience.

5つ星のうち5の評価

Absolutely spot on!

Great communications, excellent quality trophies and medals. Cant fault them

2026年6月17日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted that you were happy with your order and the service you received. Your support really does mean a lot to the whole Trophy Monster team.

5つ星のうち5の評価

Unique and artful trophy

After looking for a unique and creative trophy for my graduating student, I came across Trophy Monster. Their designs, materials, colors were so inspiring. The trophy I picked was artful and a contemporary design that matched the student’s personality. I had landed in the right place. Thank you Trophy Monster, I’ll come back for more in the future.

2026年4月22日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that you found a unique trophy that matched your student’s personality so well. We really appreciate your kind words and look forward to helping you again in the future.

5つ星のうち5の評価

It was great

It was great! Cool and good! 🐸👍🐸👍

2026年6月17日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you for your lovely review! We look forward to helping again in the future.

5つ星のうち5の評価

Great product

Great product! Looks amazing and feels durable.

2026年6月15日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for your review!

We’re really pleased to hear you’re happy with the product and that it looks and feels great.

5つ星のうち5の評価

Superb customer service

Superb customer service, superb trophy centres as always. Thank you

2026年6月15日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for your lovely review!

We’re really pleased to hear you’re happy with the service and trophy centres as always. We really appreciate your continued support.

5つ星のうち5の評価

Very pleased with the quality of our …

Very pleased with the quality of our trophy customer service was excellent
Thank you 5 * service all round

2026年6月12日
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for your lovely review!

We’re really pleased to hear you were happy with the trophy quality and our customer service. We really appreciate the 5-star feedback.

5つ星のうち5の評価

Run Breckland Bespoke Medals

Run Breckland is a small charity events company putting on affordable runs from 2K to full marathons. For our smaller events, to keep prices down we use Trophy Monster for bespoke acrylic medals. Our runners love these as they are always good quality with sharp colours. Their design team are always happy to work with us to accommodate any changes required. A great company and continue to use them for our medals.

2026年6月22日
自発的なレビュー
Trophy Monster ロゴ

Trophy Monster からの回答

Thank you so much for your fantastic review!

We’re really pleased to hear that your runners love the bespoke acrylic medals and that you’ve been happy with the quality, colours and support from our design team.

It’s always a pleasure working with you, and we really appreciate your continued support.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報