Ubergames.co.uk レビュー 

145
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Placed an order for the carom board and the bag for my kids B'day, unfortunately their delivery partner first delivered package in the pathway of another house and they have acknowledged it by pu... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent service and Carrom Board and additional stuff bought. Read reviews intially on amazon, but when I received the Carrom Board, prestine, very high quality finish, worth 200 Pounds, very heavy... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The Rounders set is of good quality and contains everything needed for quick set up and play. We used it as soon as it arrived as we were due to participate in a community game; having the set enabled... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Awesome! I emailed customer service to help with extra items that we decided to purchase for the beautiful Carrom board that we bought in November. Shayne was really helpful and items were dispat... もっと見る


企業情報

  1. ゲーム専門店

当該企業による記述

Beautifully Crafted Games for Real Connection At Uber Games, we create premium indoor and outdoor games designed to bring people together. From giant garden games and croquet sets to beautifully made indoor classics, our collection is crafted to encourage connection, conversation and a little friendly competition. In a world that’s increasingly screen-led, we believe in the power of shared, real-life moments whether that’s a summer afternoon in the garden, a wedding celebration, or time spent with family and friends. Based in Surrey, we proudly supply our games across the UK and internationally, helping people create memorable moments wherever they are. Crafted to Be Enjoyed, Built to Last Quality and craftsmanship are at the heart of everything we do. Using carefully selected materials and considered design, our games are made to look beautiful, play brilliantly and stand the test of time season after season. Thoughtfully Made We are committed to continually improving how our products are made. Our team works closely with suppliers to ensure materials are responsibly sourced, with a growing focus on sustainability and ethical production. Made for Every Occasion From relaxed family time to large-scale events, Uber Games brings people together. Our games are a popular choice for weddings, garden parties and corporate events creating moments of interaction, laughter and shared experience across all ages. We’re proud to have worked with leading names including Harrods, National Trust and Hilton, alongside iconic venues, wedding partners and global brands including Kensington Roof Gardens, Exclusive Collection, The Wedding Shop, Prezola, The Wedding Present Company, Secret Cinema, Pimm's, Guinness, Diageo, Britvic and McDonald's, who trust us to enhance their guest experience through play.


連絡先

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

145件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 87%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(145)

過去12か月のレビュー数: 30件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Swift service from Ubergames

I wanted some croquet balls. Uber games had them. I ordered. Hey presto-they arrived the next day. What more could I ask!

2026年5月26日
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Thanks for taking the time to give us the amazing feedback which we will pass onto the teams involved. Nice to know it hit the spot! Kind regards Kate @ Uber Games

5つ星のうち5の評価

They are great people to work with

They are great people to work with. I made a mistake on my order and they quickly talked me through how to get a full refund and an alternative item.

2026年5月26日
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Glad we could help and that we dealt with your query satisfactorily. Thanks for posting - it's great to hear we are doing a good job! Kind regards, Martin @ Uber Games

5つ星のうち3の評価

Took about 2 weeks to arrive .

Took about 2 weeks to arrive .
Sticky tape strip kept breaking and didnt go on smoothly kept having to stop and peel of the white strip . Hard to explain . Used to tennis grips that have a bit of tape to seal at the bottom to stop the grip peeling off
Had tonuse the elastic band until i could tape it up properly

2026年5月13日
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about this and have passed on to our team. If we can do anything else for you please just contact us at Customer Service. Regards, Kate @ Uber Games

5つ星のうち1の評価

Been waiting several weeks for my order…

Been waiting several weeks for my order - no updates or information received

2026年5月13日
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Hi Kevin, Thank you for your feedback, and we're sorry for the confusion.

As part of our recent website platform migration, a discontinued product was unfortunately made available to order in error. As soon as you contacted us, we resolved the issue the same day and arranged for you to receive an alternative croquet bag instead.

We appreciate your understanding while we worked through the transition, and we're pleased we were able to sort everything out quickly. Thank you for your custom, and we hope you enjoy your new bag.

Kate @ Uber Games

5つ星のうち5の評価

Happy with my croquet mallet

I'm happy with my new croquet mallet. As I'm only 5 ft talk I had to cut it down a bit, so now it's more comfortable to use.

2026年5月13日
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Great news and now we can look forward to hearing about all your wins! Best of luck from Uber Games!

5つ星のうち2の評価

One of the mallets’ shaft was broken…

One of the mallets’ shaft was broken probably due to careless handling by your shipper because I am sure you would not have despatched a broken mallet. That is why my rating was poor. However your team are dealing with the problem and when I receive a replacement I can regrade my rating.

2026年5月13日
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Hi Ian,

Thank you for your review.

We're very sorry that one of the mallets arrived with a broken shaft. Unfortunately damage can occasionally occur during transit.

As soon as you contacted us, our team arranged a replacement, and we're pleased we were able to resolve the issue promptly and you have confirmed with me that it has been received.

Thank you for giving us the opportunity to put things right.

Thanks

Kate

5つ星のうち1の評価

AVOID - STAY CLEAR - SCAM

Would leave this on zero stars if it was an option.

Purchased 3 giant chess pieces on the 8th of April 2026. I only received part of my order just one piece and it arrived in absolutely horrifying condition.

I made several attempts to contact the company to arrange a replacement and to find out when the rest of my order would arrive.

No matter how many times I contact them, I have been completely ignored. This has made it very clear to me that this company and website are not trustworthy and scam people out of their hard earned money.

Save your money and avoid.

2026年4月8日
自発的なレビュー
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Hi Andy, thank you for your message and sorry to hear about your issues - we have had some operational issues but these are now resolved. We are a long established premium Outdoor and Indoor games retailer and definitely not a scam. Please email orders@ubergames.co.uk and we will sort this out as quickly as possble for you. Kind regards, Martin @ Uber Games

5つ星のうち4の評価

Amazing Carrom Board

Only 4 stars, as the delivery let them down - ordered a tournament carrom board on a Wed before 14.00 and was expecting delivery on the Thursday, but when nothing arrived, called Uber, who said they would investigate...Called again on the Friday and eventually got a DPD email..The Carrom board was delivered late on Sunday...So not great...The board itself is high quality - very heavy and well made..don't underestimate the size and weight of this board if thinking of getting one. I'm not too keen on the blue and green coins provided - they just look too close to the same colour - would have preferred a more black and white look, but I can always look to get a new set at some point, not the end of the world. Overall, really pleased with the board.

2025年10月5日
自発的なレビュー
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Thanks for the feedback - we will pass that on to the Buying team!

5つ星のうち5の評価

Brilliant service and product

Seen a lot of negative reviews about this company. Have just brought a Carrom board from them. Had confirmation email almost immediately. Phoned to add to my order and they sorted that out instantly as well. Delivery wa next day as promised with tracking and updates all the way. Board arrived supper well packed. Found some issues but this was from manufacturer. Phoned up and spoke with Kate ho was supper helpful and horrified it was damaged. Sent photos and got message that replacement out on a next day service and apologies again. Tracking played up on this one but as promised despite all my moaning they stuck to the promise and arrived on the Saturday.
This company is top notch and please ignore the bad reviews they are just rubbish. 6stars if I could.
Thanks to Kate and all at Uber games

2025年5月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Awesome!

Awesome!
I emailed customer service to help with extra items that we decided to purchase for the beautiful Carrom board that we bought in November.
Shayne was really helpful and items were dispatched the same day!
I didnt expect to receive them so close to Christmas so was amazed when they arrived the next day, with no charge for carriage. The delivery company were really efficient and friendly too. Just Brilliant!

2024年12月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Package not shipped or confirmed from the Seller

Hi ,

I had ordered a carrom board cover and carrom board stand on 27th Dec 2024 order no: 16440. I have no confirmation of order acceptance and money has been debited off my credit card. I am also unable to reach the team via Phone or email. Can someone please look into this matter as soon as possible and perhaps give me an update on the status of the package?

If the team is away on year end holidays, atleast a voice message on the phone will help as right now I have absolutely no idea how to make contact with your team. I haven't been responded on email too.

Kindly act urgently, many thanks

Regards,
Laxman

2024年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Simply brilliant

I recently ordered the £80 Carrom board from ubergames and then I read these reviews and asked myself what I'd done. However, I sat it out and boy was I glad I did.

The product arrived early the day after the order and it was up there with the best packaged item I've ever received. The box was well sealed and immaculate. The board itself was well protected and wrapped entirely in a thick bubble wrap and it even had a large sheet of polystyrene protecting the playing board.

From the off I could see this was a quality product. The wood finish was immaculate. There was a lovely fabric bag containing the playing pieces, the instructions and some powder for sprinkling on the board to speed up the surface if required.

The only slight issue I had was that I received no notification that my order had been received. The money vanished from my bank and that was it. An email confirmation would have been nice, although I did get a notification later in the day that it was with the courier.

Although not the fault of ubergames, the instructions for this are laughable as they seem to have been converted from a foreign language, (Indian possibly as that's where the game originates from), so if you don't know how to play you'll need a youtube video or 3.

So pretty faultless really. Well done ubergames.

2024年12月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wrong weight, not honest at all.

Shocking customer service, advertising items, when it arrived, totally the wrong weight by a mile off. Call up only to get told a pack of lies, just get honest guys.
Money isn't everything, customer keep a business alive, so stop scaming your customers.

2023年12月12日
自発的なレビュー
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Hi Runu,

I am sorry to read your review. Could you please make contact with me directly as i would like to understand what has led to you having this experience. Could you please send an email to kate@ubergames.co.uk with your order details.

Thanks,

Kate (Head of Operations)

5つ星のうち1の評価

Missing order

Ordered some bits for games over a month ago, was an issue with some bits being discontinued which was sorted out but missing the rest of my order. Have managed to get through once about 3 weeks ago who told me they would sort it but the outstanding items have still not arrived. Can't get through to customer services, phone line goes straight to answer phone, let messages and emails with no reply. Order was placed middle of August of which we paid for next day delivery on top.

2024年9月18日
自発的なレビュー
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Hi Scott,

I am so sorry to read your review and I apologise for the trouble you have had with your order. I understand this has now been dealt with by Shayne in our Operations team and I will personally be investigating the issues you have had making contact with us to ensure no other customers have the same experience.

I will ensure your order is delivered and I will contact you to make sure all is received and well next week.

Kind Regards,

Kate

5つ星のうち2の評価

Poor customer service *edit* as resolved now

Hi, ordered from this company directly after seeing their products advertised online, order processing failed twice, so took double payment, couldn't get through to them, however did manage to by speaking to the cricket side of the business and 1 payment was refunded, however croquet set arrived with a damaged mallet, and have left voice mail and contact us form, but no reply as yet, would expect a response withing 24 hours these days. In order to acknowledge the issue, but nothing as yet, hopefully they resolve this week

*Edit* Kate contacted me, and has replaced the damaged mallet, and the issue has been resolved, lack of service was explained to be tech issues and a new website is being launched in 2 weeks, so hopefully improved service going forward, happy with the final outcome, thanks for resolving.

2024年6月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Order never arrived

I ordered a cricket set as a gift and it never arrived. The tracking says it was delivered, but I was home at the time and know that it wasn't. I've emailed, phoned and left messages over the past 2 weeks and had no response.

2024年5月23日
自発的なレビュー
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Hi Natalie

I am really sorry to read your review. Unfortunately it came to light recently that the email address on our website under the 'Contact Us' section was not being received by anyone. This has now been updated and we are now receiving the emails.

However, I understand this matter has now been resolved for you.

Please accept my apologies again.

Thanks,

Kate, Head of Operations

5つ星のうち1の評価

Do not order from them

Ordered a family croquet mallet for a birthday present. The delivery was thrown over the garden fence even though specified a safe space to store it. Have emailed three times, called a number of times to not get any answer, left voicemails. They have taken my money, and left me with a damaged good.

2024年5月24日
自発的なレビュー
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

Hi Abigail,

I am really sorry to read your review. Unfortunately it came to light recently that the email address on our website under the 'Contact Us' section was not being received by anyone. This has now been updated and we are now receiving the emails. I am still investigating why there was no answer to your phone calls and voicemails but again, I apologise for this.

I understand this has now been resolved for you as we sent out a replacement product.

Again, my apologies for the issues with your order but I hope you are now happy with your croquet mallet.

Thanks,

Kate, Head of Operations

5つ星のうち1の評価

Do not order from this company

Do not order from this company. I placed an order via notonthehighstreet.com I have never received my item and despite multiple messages to the company from myself and notonthehighstreet customer service no one has ever replied. They have taken my money for goods I have never received.

2024年5月3日
自発的なレビュー
Ubergames.co.uk ロゴ

Ubergames.co.uk からの回答

We pride ourselves on our great customer service so we apologies for the poor service on this occasion which has been caused by some operational issues we have had. Rest assured we have made sure this will not happen again and fully refunded your order. Kind regards, Uber Games

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報