Fox Racing レビュー 

111
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

Disappointing site experience. Paid $8 to have gloves shipped that were too small (measured per their site specs) and they won’t do exchanges and it costs $12 to return so I’m out $20 for a $40 pair o... もっと見る

5つ星のうち3の評価

We ordered a Fox Racing T-shirt online for our grandson's birthday. We became concerned when we didn't receive a confirmation email, then became further concerned that despite having confirmed the... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Wish I had read these reviews before I ordered.. I’ve had the same experience as others unfortunately. Used the sizing chart to order some gloves for my 11 year old son. When they arrived, they... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Poor quality goods - trousers losing colour after one ride, pockets falling off after mjnor crash on another pair, jacket poppers falling off, tshirts cheap nasty and fade. Avoided for a while, d... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店
  2. ・
  3. アクティブウェア店
  4. ストリートウェア店
  5. スポーツウェア店
  6. 靴屋
  7. 紳士衣料店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Fox Head Inc. is an American extreme sports, primarily motocross, lifestyle clothing brand founded in 1974.


連絡先

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

111件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.5

すべてのレビュー

(111)

過去12か月のレビュー数: 15件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Missing order

Would give 0 stars if I could.

Received an email to say my delivery was being rescheduled to the next day. When it still hadn’t arrived, I checked the courier website to see they needed an updated address as the one they had was incorrect.

I saw that I provided the correct address on my Fox order. I contacted Fox asking them to either resolve the delivery issue or refund me. Received a generic automated reply saying it couldn’t be cancelled as already dispatched. I emailed Fox again to clarify the problem I was having - no reply.

Item now showing as delivered, however no proof of delivery photo and no parcel left anywhere on my property.

Have contacted Fox again but still no reply.

Currently £66 out of pocket and nothing to show for it.

2024年1月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Shocking service

Shocking service. I was getting a crash repair for my RPC, I have state champs this weekend. I emailed foxAU 2 weeks ago about the proscess for getting a Crash replacement. After half an hour of emails it all made sense and I applied for the repair. I was approved then get a quote from a name I had never heard of PSI cycling. Now I found out after a little research these guys are the biggest distributors for Australia for any mountain bike brands. I got given my quote and the BSB and ACC-NO. And it felt like I was being scammed, I would pay them and they would order the helmet for me??? Not happy at this point, anyway I gave in, because I have state champ the following week. I payed the amount and didn’t hear from them from the previous Thursday to the next Tuesday, this Tuesday. The responded saying yes, we have received you email and your order will be dispatched soon. I then didn’t receive another email until Friday telling me they couldn’t find my payment and that I needed to send proof of payment. And that’s where I’m at now. A day before practice starts and I have no helmet and I haven’t gotten a message back. Not happy

2023年10月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great products, Amazing customer support

I have bought things from fox racing now for about 15 years, never had any issue with quality and they seem to last extremely well, I've exclusively bought their hoodies since I was 16.

Today was the first time I've ever had an issue, an item I ordered was mislabelled so was the wrong size, I contacted their customer support and its possibly the most competent, pleasant and positive experience I've ever had with customer support of any company. I wasn't on hold for long and the whole thing has been sorted within 10 minutes, replacement on the way, warehouse checking the other items for errors and putting one aside for me to be shipped out.

Genuinely so pleased that a company I've used for so long has given me even more reason to continue to buy their products.

2023年9月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Just poor

Useless vouchers (can’t use them on already discounted products, which severely limits what you’re able to purchase.
A general unwillingness to stand behind the products, not even honoring warranty issues.
Claims warranty starts from the date that the product is produced and not from the date of purchase

2023年7月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I bought a pair of mountain bike shorts…

I bought a pair of mountain bike shorts off the official UK Fox web site but they where too small so I went through the returns process (which costs £6.99) I posted them off via UPS to the returns warehouse, UPS confirmed delivery 2 days later to the UK warehouse, 14 days later I've had nothing, no acknowledgement at all from Fox. I emailed them and they said they have been having problems with returns due to Brexit which was over 3 years ago! I'm still waiting for the refund.
Please don't make the mistake as me and order direct from the UK Fox web site, never again.

2023年3月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Rip of Company

Bought Bike gloves costing £29.99 plus £5 carriage, they were too small so had to return them they only use UPS for returns and since my nearest collection point was 25miles away, I had to pay £2.50 to arrange a pick up. Then when I got my return at least a month later they had deducted £6.99 for the return, they had told me they would not do this as I was returning my full order. Disgraceful company would really recommend not dealing with them. So all in all kids bicycle gloves cost me over and above £14.49, and I still have no gloves to show for it. NEVER buy from Fox racing

2023年2月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

THIEVES, DREADFUL COMPANY

DONT EVER BUY PRODUCTS FROM THIS COMPANY!!
I bought two FOX MTB T-shirts. They were way too small for the an XL !
I sent them back and requested a refund !
This has yet to be put into my bank account ! I sent them back a month ago !!
When I emailed customer services and told them that I have a delivery receipt from UPS saying it confirmed delivery their response was “just because you have the confirmation doesn’t mean we have” ……SERIOUSLY!
If you don’t trust UPS to return your items then don’t use them !!
Email after email asking for my money back and still no refund !
But when they do refunds they will deduct £6.99 !!
This company are jokers and their customer services are Grade A dreadful !
Awful awful awful company and thrives

2022年9月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful

Awful - still haven’t received my item although they have taken the money. 3 weeks and can’t get through to customer service. They simply say they are closed all the time.

2022年8月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DON'T USE

DON'T USE! Misleading, not based in the UK. Customer service is a disaster. Wanted to return an item as poor fit. E-mailed them as requested for returns label. No reply in 3 weeks. Emailed again warned of credit card chargeback. Had to do a chargeback and e-mailed 3 times offering to return goods. Sent a final e-mail saying collect or i'll bin in 14 days and finally they woke up. Accused me in writing of attempting to steal their goods via an invalid chargeback. Have to send loads of docs to American express proving I DID return via the label they finally sent. Turns out they take weeks to ship items to European warehouse. TOTALLY misleading not UK based. Buy from UK reseller. DISPUTE STILL NOT RESOLVED. AVOID AVOID AVOID. ORDER NUMBER FGB00280512 -if fox are bothering to monitor these reviews.

2022年8月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful company, avoid buying direct!

After receiving the delivery, both flexair trail pants and jersey are unsuitable! Have tried for weeks trying to return the goods following there returns procedure which doesn’t work nor does their telephone number, you just get a voice messaged saying they’re closed whatever time you call!.
Basically feel ive been robbed of £100 as I’m now stuck with unwanted clothing that doesn’t fit!…

Don’t use them use wiggle!. 👍🏻

2022年8月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible company

Terrible company to try to deal with.
I bought a pair of shorts that are too small so wanted to replace them with a bigger size. I’ve tried phoning, emailing and using social media but heard nothing.

2022年7月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fox Returns, Terrible Company

I have sent emails including chase emails with no reply and no return label.

I have called them multiple times with waiting exceeding 20mins then cutting off, after calling back again im told the opening hours and then told they are closed in those opening ours on the second message with an option to leave a voicemail which immediately cuts you off so you cannot leave a message.

Avoid purchasing directly from this company, absolute trash service.

2022年7月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don’t buy direct

Placed an order online all items received but some sizes were wrong, every website email i’ve tried yet they all bounce back, nobody answers the phone and the online chat is never manned. How can there be so many reviews the same as mine and Fox seem to be doing nothing about it?

Much safer buying through a reseller

2022年5月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

No Customer Service - No returns

I bought 150 pounds of various mtb items. I needed to return 2 items due to size. Fox would not return any messages by phone or email. I waited 2 hours in a queue and still no answer. I’ve tried continuously for during the 30 day return period and never received a reply. The items arrived with no returns paperwork. This seller may be fraudulent as a don’t believe a global brand like Fox would have zero regard for their customer. Be careful buying from Fox as like me, you may end up with odd sized items and never be able to recover the money.

2022年5月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fox racing are a joke

Fox racing are a joke, I received a pair of shorts which I needed to send back. No returns information in the package. I have sent lots of emails to try and organise the return, with no response from Fox RacingM. I have called and left messages and no one calls back, I have called but hung up after 10 minutes of waiting. I will never buy fox racing again, if they make it impossible to return products.

2022年5月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fox warranty shoddy service.

I recently bought a Cube Action Team. The reason I went for it was it came complete with all Fox suspension and seatpost.
The rear shock had a serious manufacturers fault on the mounting bracket - the threads were oversize and all but stripped. The bike shop picked this up at their pre delivery inspection and sent back to Fox distributor, who accepted warranty responsibility.
They informed us a spare part would take 5 - 6 weeks!
Their website states ‘ one of the best warranty services in the business’
Any reputable company would have sent a replacement shock.
The bike shop chase Fox distributor weekly to no avail.
I get the feeling nobody there is actually putting any effort to resolve this other than what they have already stated deliverywise.

2022年4月29日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報