Studios レビュー 

321
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Vor diesen Versandhaus kann ich nur warnen. Leider habe ich vor einer Bestellung die Beurteilungen nicht gelesen und bin auch auf die unseriösen Praktiken hereingefallen. Ich hatte eine Bestellung auf... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Sehr schlechter Shop Kein Impressum Keine Rückgabe möglich obwohl man 2 Wochen Rückgaberecht beim Onlinekauf hat ohne eine Begründung abzugeben Ich kann den Shop nicht empfehlen . Kauft dort ni... もっと見る

5つ星のうち2の評価

A little concerned as ordered the item almost two weeks ago. Order still hasn’t left the Netherlands, as per tracking info. Also received no response to email. Will change review should I receive... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Beste medewerker van uneffected. Ik heb onlangs een bestelling bij jullie geplaatste en wacht al bijna 2 weken op levering 05308819448874. Ook heb ik een mail en whatsapnummer geprobeerd te bere... もっと見る

企業情報


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

321件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.7

すべてのレビュー

(321)

過去12か月のレビュー数: 7件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

My go to denim for more than 2 years now

Don’t really understand how people got a bad experience with them.
They are my go to brand for jeans for more than 2 years now. For sure in the more relaxed and tapered fit area. I have like 5 pairs of the same jeans, just because I like them so much. The quality and fit are the best I’ve ever fitted, definitely for the price. Also on shipping and customer care I have no complaints. Shipping takes about a week (Belgium) Once it took a bit longer, two and half weeks, but than without asking they send me an apologie with discount code.
On sizing, if you are a lean person go 1 size smaller for the comfortable fit. If you want a more slim snuck fit go even 2 sizes down.

2024年6月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Een van mn slechtste ervaringen

3x een verkeerd product ontvangen van een ander merk wat ze ook produceren. Niet wat ik heb besteld. Uiteindelijk wel de goede broek mogen ontvangen, maar die is van slechte kwaliteit. Het duurt lang voordat je je geld terugkrijgt en de klantenservice leest je mail niet of nauwelijks

2024年6月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Geld wird nicht zurückerstattet

Geld wird nicht zurückerstattet. Habe am 10.05 eine Bestätigungsmail bekommen das die Retoure eingegangen ist. Stand heute, 06. Juni, immer noch kein Geld bekommen. Auf meine letzte Mail die schon mehrere Tage her ist wurde noch nicht geantwortet.
Update: vom 06.06.24
Kurz nach meiner Bewertung hier habe ich Antwort bekommen und das Geld wurde mir direkt überwiesen

2024年6月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Retouren werden nicht von allein erstattet

Hier habe ich Hosen bestellt, die leider alle nicht passten.
Eine Erstattung erfolgte nicht von allein und auf Nachfragen wurde auch nicht reagiert.
Erst nachdem Paypal eingeschaltet wurde, gab es eine Erstattung.
Mehr als schlecht.

2024年4月15日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Hallo Florian,

Bei der Überprüfung Ihrer Bestellung habe ich festgestellt, dass Ihre Rückerstattung für die beiden zurückgesendeten Artikel am 27. Mai erfolgt ist.

Einer unserer Mitarbeiter vom Kundendienst hat Ihnen eine E-Mail geschickt, um zu fragen, ob Sie noch Hilfe benötigen.

Vielen Dank
Team Uneffected Studios

5つ星のうち1の評価

DO NOT ORDER HERE

Sent a return to them. Never got my money back or had an email confirmation. DO NOT ORDER HERE

*after placing this review i got contacted by uneffected studios. After some email contact they managed to find my return and got my money back.*

2024年5月15日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Dear Job,

We were not able to find any registered return in our system neither any email from you providing a tracking if you have used your own label to return your order.

Before leaving a review we kindly ask you to follow the instructions in our return policy and to contact us via email at support@uneffected.com.

All the best
TEAM UNEFFECTED

5つ星のうち1の評価

You're still a shocking company...

Nina CS support@uneffected has emailed asking me to leave another review... It's still 1 star. No contact since asking me to remove my other 1 star TP. Still no apology and did not process refund. I had to request a chargeback through my bank. Also Jawa Rajab 5* review is affiliated with the company not a legit review.

EDIT REPLY: That's funny because I have an email here from PayPal showing my case had been closed in my favour, and a refund had been issued by them, not you. The refund was issued by PayPal 12th Feb. Still not received an apology for the horrendous service just further trying to cover your tracks. For a company who's CEO follows Gary Vaynerchuck think you need to watch some more of his content as you have no idea about customer satisfaction or how to effectively run a business.

2024年5月3日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Dear Louis,

We're so sorry to hear that you had a bad experience with your recent order.

Through inspecting the status of your order i can see that your order has been fully refunded on 14 February, and not via nay chargeback you've mentioned.

If you still have any questions or need any help please contact us via email at support@uneffected.com and we'll make sure you're 100% satisfied whatever the situations is.

Thank you
Team Uneffected Studios

5つ星のうち1の評価

Extremely late shipping and I had to…

Extremely late shipping and I had to pay 10 Euros for the return on top of the shipping fee (20 Euros in total)

2024年5月3日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Dear Maximum,

It's so sad to see this 1 star review, and therefore we kindly ask you to reach out to us via email or phone so we can help you.

We have had it mentioned earlier that there is a huge shipping delay in the same period you've placed your order, but we do apologies as you've might missed the announcement somehow.

Thank you
Team Uneffected Studios

5つ星のうち1の評価

Extremely delayed shipping, NO CUSTOMER SERVICE

Really delayed shipping, sizes of pants dont match to real size and worst customer service ever. I’ve returned my order on the 26th of february and still didn’t receive a refund even though they send me an email they’ve received the package. Can’t get in touch with them about the refund, the only response I get is an automatic reply that they are sorry that the refund is delayed, got the same email everytime. NEVER AND NEVER ORDER HERE, EVERYTHING IS A BIG SCAM AND THEY DONT CARE ABOUT THEIR CUSTOMERS. HEADACHE GUARANTEED!!!!!

2024年4月7日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Dear Jelte,

We've sent you a request to provide some information about your order so we can help solving any issue you're having.

Apologies for the inconvenience
Team Uneffected Studios

5つ星のうち5の評価

Getwijfeld vanwege wisselende reviews

Getwijfeld vanwege wisselende reviews. Maar ik ben blij dat ik het toch heb gedaan! Broeken van goede kwaliteit, juiste maten en zitten top! En binnen 5 dagen binnen👌

2024年3月30日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Hi Freek,

Hartelijk dank voor uw recensie, en voor uw steun. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en je nieuwe jeans :).

TEAM UNEFFECTED

5つ星のうち1の評価

Habe drei Hosen im Wert von 150 Euro…

Habe drei Hosen im Wert von 150 Euro bestellt. Alle drei Hosen waren zu klein und wurden an die genannte Adresse (Pathoekeweg 32D, 8000 Brugge) zurückgeschickt. Die Retoure hat knapp über 20 Euro gekostet. Laut Sendungsverfolgung ist das Paket in Belgien abholbereit. Auf Nachfrage bei der BPost erhielt ich die Information, dass es sich bei der o.g. Adresse um eine Privatadresse handelt. Da der Empfänger nicht Zuhause war, wurde das Paket an einem Postpunkt (Havenstraat 5, 8000 Brugge) hinterlegt. Von dort wurde es bis heute nicht abgeholt. Auf Nachrichten erhält man keine Antworten…
Sofern das Paket bis zum 29.03. nicht abgeholt wird, wird es zurück nach Deutschland geschickt. Demnach bekommt man kein Geld wieder. Absolute Abzocker und reiner Betrug!!!!

Nächster Schritt: Anzeige wegen Betruges + Einschalten eines Rechtsanwaltes

2024年3月14日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Dear Yvonne,

We see here that your refund has been issued within the timeframe your refund has been received by us.

Please adjust or delete your review or contact us via email at support@uneffected.com if you still have any questions, and we'll do our best to help you out.

Thank you
Team Uneffected Studios

5つ星のうち1の評価

Don’t fall for their catchy instagram…

Don’t fall for their catchy instagram Ads. Product quality is very bad. Customer support does not exist. They never respond to emails. I had to raise a complaint in PayPal to get my refund. I’ll never buy gain and do not recommend either.

2023年11月12日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Dear Prasad,

After inspectng your order we see that you have returned some items which werer refunded on time (not because of your paypal claim, but because youve sent them back and it's due), and some items you have kept! wondering why if you're claiming that the quality is that bad in your review?.

Please contact our customer support via email at info@uneffected.com if you still have any questions and we'll make sure to answer all questions and to help you with any issue you have.

Thank you
Team Uneffected Studios

5つ星のうち1の評価

Never got my refund

2024年2月6日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Hi Daan,

Our team has sent you multiple emails asking for the tracking number of your return, and you have not answered a single one. If you have not received your refund this means your return package hasn't been received.

We're always here to help you out if you reply to our emails with required information.

TEAM UNEFFECTED

5つ星のうち1の評価

Don’t expect to ever get your money back

Con artists will take your money and refuse to refund you (won’t reply to message)
Returned the item back in September and still haven’t been refunded for £170

2023年9月13日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Dear Taran,

We've found 2 orders attached to the email address you've provided, and we see that one of the orders has been delivered with no issues, and the second one has been refunded with a claim of chargeback with your bank.

Our apologies for the inconvenience.
If you still have any questions please reach out to us via email at support@uneffected.com.

Thank you
Team Uneffected Studios

5つ星のうち1の評価

Never got my order

I ordered at march 4th, today is the 22th and i still didnt receive my order. On top my delivery Service didnt update the status since 3 days. Dont order here.

2024年3月22日
自発的なレビュー
Studios ロゴ

Studios からの回答

Dear David,

The delay was mentioned on the website when you've placed your order, so it's not fair to leave this review for something you've agreed to. Your order has been shipped via this tracking : https://uneffected.shipping-portal.com/tracking/?country=de&tracking_number=05308819932304&postal_code=16775, and it will be delivered to you within a couple of days.

Thank you.
Team Uneffected

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報