Urban Touch レビュー 

79
•
TrustScore 5段階評価の2

2.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

The dress was beautiful but didn't quite fit properly. I sent it back well within the refund limits, undamaged, unworn, Royal Mail tracked to the address customer service told me to use. It arrived... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I left purchasing for an event really late and even though they weren’t offering next day delivery they agreed to help me and my unorganised self out. Sadly it didn’t arrive next day but when I call... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Day 1 posting a 1 star review until you refund both the dresses my partner returned to you Order number #9531 This company received a parcel with 2 dresses but only decided to refund 1 dress... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

2.2

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

79件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 40%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.2

すべてのレビュー

(79)

過去12か月のレビュー数: 20件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Poor fabric, dull dress and stained

I ordered the halter neck navy midi dress. It was described as metalic foil, it’s nothing like that, the fabric is quite rough, not pleasant. It’s quite dull , the colour doesn’t match the photo.
The dress is not midi, it is half calves which makes it a long dress. Not sitting well due to the length.
The hem was STAINED! So the dress was used, returned and sold again.Unacceptable!

2026年8月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Won't refund return

Day 1 posting a 1 star review until you refund both the dresses my partner returned to you
Order number #9531

This company received a parcel with 2 dresses but only decided to refund 1 dress

Items sent by recorded delivery

2026年7月1日
自発的なレビュー
Urban Touch ロゴ

Urban Touch からの回答

Hi Sean,
We truly value your feedback and would appreciate your understanding in this matter. We have just sent an email to you.
Best

5つ星のうち1の評価

Parcel not eceived…

I also wish I had read these before ordering, I ordered a dress on June 3rd or my daughters graduation which is July 21st, plenty of time I thought, how wrong was I. It is now July 5th and I haven't received any parcel. I have e mailed about 7 times asking if my parcel is on the way, with no reply.
I will never order off this site again. Very poor customer service.

2026年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I wish I had read the reviews

I wish I had read the reviews. This was my first time ordering from Urban Touch, and unfortunately it has been a very negative experience. My dress arrived on 1 July, and as soon as I took it out of the packaging, one of the buttons fell off together with the attached label, so the item was clearly defective on arrival.

I emailed customer service within 15 minutes of receiving the order to report the fault and request a return. It has now been three days, and despite sending several follow-up emails, I have received no response whatsoever.

Receiving a faulty item is disappointing, but the complete lack of customer service has been even more frustrating. Based on this experience, I would be very hesitant to order from Urban Touch again. Order 9733

Edit 5th of July: I kept emailing and no response regarding the dress with a defect that they sent me.

2026年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible customer service!

Great if you actually keep the product as the kimono dress I ordered was lovely just not appropriate for the event I was going to.
It’s when you return it the problems start. Simple enough to return, purchased from Debenhams, the problem is. 1. No acknowledgement of the return even though I know it was received. 2. Policy for refund breached, it’s been with the company for 3 weeks. 3. Contact via online chat vague. 4. Message to say refund in process 4 days ago! STILL NO MONEY BACK. Please avoid this company, there is no poo t having a returns policy that’s not worth the paper it’s written on! AVOID

2026年6月12日
自発的なレビュー
Urban Touch ロゴ

Urban Touch からの回答

Dear Sue,

As previously explained during our live chat conversation, you purchased the item through Debenhams.

When we received your returned item, we processed your refund immediately on 09/06, as soon as the item was received and within the applicable return timeframe. We also shared proof of the refund transaction with you.

As we do not collect the payment directly from customers, we also do not issue the actual refund payment. We have completed the part of the process that is within our responsibility by approving and processing the refund in the system.

From that point onwards, the refund process is under Debenhams' control. Therefore, you will need to contact Debenhams directly regarding the status of the funds being returned to your account.

King Regards

5つ星のうち1の評価

I would give this zero stars if it was…

I would give this zero stars if it was an option. I have returned 3 dresses which is best part of £200 and I am still waiting for my refund. I have emailed customer services 8 days ago and still no reply. In a cost of living crisis it is an absolute disgrace that I haven’t had my money back. I wouldn’t trust this website at all and advise no one to buy. I really need my money back and I’m so upset over it all. I am waiting on their chat bot now but don’t don’t have high hopes after reading other reviews

UPDATE - I have since had a refund so felt it was necessary to update to give a fair review.

2026年5月29日
自発的なレビュー
Urban Touch ロゴ

Urban Touch からの回答

Hi Menna,
We truly value your feedback and would appreciate your understanding in this matter. We have just sent an email to you.
Best

5つ星のうち5の評価

Stunning dress

I bought the kimono frill sleeves mint green dress.
Its stunning. Fits true to size.
Its lovely and flowy. Not too long at the back with the dipped hem.
But...the only gripe i have is the lining is not long enough. From knee down you can see legs. Now at 67, i dont feel comfortable wearing this to a wedding. Bought a similar style elsewhere and its fully lined. So will keep it for holiday wear as it is stunning. Bit peeved i cant wear it this saturday.

2026年5月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Ordered 2 tops and returned one via…

Updated 16.04.26

2026年4月7日
自発的なレビュー
Urban Touch ロゴ

Urban Touch からの回答

Hi Kate,
We truly value your feedback and would appreciate your understanding in this matter. Upon checking, we were unable to find any returned items or related emails for order number “9167”. Based on your name, could your order number possibly be 9157?
We would appreciate your confirmation.

5つ星のうち1の評価

Will Never Use Again! Avoid!

Absolutely terrible experience. The first time I used them I ordered a dress directly from them for a Xmas party, was sent without the belt, couldn’t wear it. Complained and the belt arrived a week later (after the event I needed it for)
Most recently in March I ordered 2 dresses from Urban Touch via Debenhams. I put the first experience down to a busy Xmas period. I wish I’d never ordered the dresses. Both arrived 17th March and were what I could only describe as the Temu version of what was advertised on line. One was £58 and another £62, the quality was shocking! They were tiny and extremely short! I packaged them up and processed a return code the very next day dropped them off at the post office for Evri 18th March. I heard nothing and never even received a “we have your return” email. I chased this with Debenhams who after requesting proof of postage which I supplied, advised the seller said they can’t find your package!! They had to escalate this with them 3 times. I have finally today after chasing every day, had confirmation Debenhams are refunding me and I’ll have my money back 24th April. I wish I’d read the reviews about this seller before I ordered from them! I really do believe had I not purchased through Debenhams I would never have received a refund! Reading others experiences I have no idea how they’re getting away with this.

2026年3月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

If I could give zero I would

If I could give zero I would. The dress I paid £50 for arrived and was cheap crap. The sizing was bizarre, super short and I’m 5ft2. Material was almost scratchy. Colour was different, worse than what you would expect from SHEIN. Then I asked to return and they basically told me to batter in but it would be at my own cost. I’m not sending it back because I absolutely do not trust them to refund me for it and believe they will keep both my money and the dress. Scam site. Avoid.

2026年3月17日
自発的なレビュー
Urban Touch ロゴ

Urban Touch からの回答

Thank you for your review. We’re sorry to hear that you were not satisfied with your purchase.
However, as mentioned in our previous communication, we currently do not offer free returns, and this is clearly stated in our policy on our website. Return shipping costs are the responsibility of the buyer.
Thank you for your understanding.

5つ星のうち2の評価

Ordered from Urban touch

Ordered from Urban touch, I was contacted by Stacey in their "UrbanTouch Customer Happiness Team" to be told the item I ordered was not in stock in the size ordered.

I was offered options of waiting, choosing a different colour at a 30% discount or cancel the order. I elected a different colour at the discounted price, the item arrived but no acknowledgement of my emails or discount. What is the point in offering this if you aren't going to actually do it? Its the principle that frustrates me!

As per other reviews suggest, this store has poor customer service and does not respond to you. Shame as the item was actually very nice, but I wouldn't buy from here again as if you ever need to return an item or have issues you are simply ignored with poor customer service.

2026年2月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid, avoid, avoid!

Avoid.
Totally ignored when I was sent a faulty item, which fell apart. No response to any emails for weeks. Will have to claim money back through the bank,

2026年1月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Speed Response and solition. Best Design

I have contacted via Live chat on their website and responded in a second. They were so helpful and the product I received is amazing. So excited to wear it on my daughters wedding party. Also I would like to stae that they delived the product next day of my purchased even I placed standart delivery service order.

2026年1月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I placed an order on the 29th December…

I placed an order on the 29th December still not received and no responses to my emails

2026年1月9日
自発的なレビュー
Urban Touch ロゴ

Urban Touch からの回答

Hi We’re sorry for the inconvenience you’ve experienced. If you could please share your order number here or via the live chat on our website, we will look into this immediately and get back to you.
Best

5つ星のうち1の評価

Do not buy from this company

Bought a top which unfortunately did not fit. Returned for refund on 11 December, tracking acknowledges delivery on 15 December. While I appreciate it has been the Christmas period I have had no acknowledgment of my return, despite two emails. I will be contacting my card issuer once the minimum term has passed but I cannot recommend strongly enough that you do not buy from this retailer who at best are disorganised and at worst stealing from their customers.

2025年12月8日
自発的なレビュー
Urban Touch ロゴ

Urban Touch からの回答

Hi there,
Due to the significant increase in order volume during the Christmas period and the holiday season, we unfortunately experienced delays in checking returned items and processing refunds. However, we clearly communicated on our website that we would require additional time during this busy period.
Your feedback is very important to us, and we would like to resolve your issue as soon as possible. Unfortunately, we are unable to locate your order because neither an order number nor your full name was included in the review.
We kindly ask that you contact us via our customer service email, live chat, or by replying here with your order number so that we can assist you further.
Best

5つ星のうち1の評価

Just don’t hope for a refund…

I wish I had checked reviews on here beforehand as my experience is unfortunately much like others trying to obtain a refund.

I returned a fully labelled dress via Royal Mail tracked delivery that has now been with Urban Touch for 3 weeks yet I haven’t received my refund or heard anything from them about it despite it being outside of the legal 14 day window they have to process refunds. I have tried to contact them multiple times via various channels but heard nothing.

When I originally placed my order the next day service I paid for turned up 3 days late so I am also chasing a refund of the shipping cost. But again, no response.

To echo other reviews, I cannot advise strongly enough to avoid this company as they are somehow getting away with not processing customer refunds - avoid the hassle and shop elsewhere!

2025年12月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

You won't get a refund

The dress was beautiful but didn't quite fit properly. I sent it back well within the refund limits, undamaged, unworn, Royal Mail tracked to the address customer service told me to use. It arrived weeks ago and no refund. Customer service ignored me via email and botchat. So... fine if things go well, rubbish if they don't. Sell on ebay or vinted because no one will help with refunds.

2025年12月9日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報